Het is nu di jul 27, 2021 3:27 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 191 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Auteur Bericht
Bericht nummer:#181  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 10:56 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan. Heerlijk dat fantasielandje van Sherry Baudet, hij kan nog niet eens een paar partijgenoten langer dan een paar maanden bij elkaar houden. :lol:

Wat je zegt is dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.
:lol:

Ik had altijd al dat vermoeden, maar hoe voelt dat nou, dat je door je eigen politieke roerganger als een kind van 6 wordt beschouwd?
:hum:
'degelijke school'
Waarom reageer je niet op mijn berichtje? (retorische vraag...)
Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan.
Ik heb nooit VVD gestemd en kan zelf nog beslissen of ik ergens wel of niet aan meedoe. Dat ligt bij de Sekte voor Democatie anders natuurlijk, dat maakt Sherry steeds duidelijk. Vandaar zijn fantasietje om een eigen land te creeeren met mensen, bedrijven, scholen enz die hem en zijn malle ideetjes zonder enige kritiek volgen. Dat jij daar wel iets in ziet is niet verrassend.
Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden?
Wat doet jou vermoeden dat sekteleider Sherry dit malle project ook maar in een begin van de grond zou kunnen krijgen? Op een paar gesjeesde corpsballen na rent iedereen zo snel mogelijk bij de partijleider vandaan zodra ze een paar weken met hem in zee zijn gegaan.
Eigenlijk is het een beetje zielig. :lol:

Volgens mij zeg je gewoon dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Geef nou eens antwoord op mijn vraag, hoe het voelt dat Rutte kartelgasten als jij als kinderen van 6 behandelt.

Volgens mij heb je stiekem trouwens al lang dat stickeralbum in huis. Geef nou maar toe.
:hardlachen:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#182  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 11:12 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Wat je zegt is dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Ik had altijd al dat vermoeden, maar hoe voelt dat nou, dat je door je eigen politieke roerganger als een kind van 6 wordt beschouwd?
:hum:
'degelijke school'
Waarom reageer je niet op mijn berichtje? (retorische vraag...)
Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan.
Ik heb nooit VVD gestemd en kan zelf nog beslissen of ik ergens wel of niet aan meedoe. Dat ligt bij de Sekte voor Democatie anders natuurlijk, dat maakt Sherry steeds duidelijk. Vandaar zijn fantasietje om een eigen land te creeeren met mensen, bedrijven, scholen enz die hem en zijn malle ideetjes zonder enige kritiek volgen. Dat jij daar wel iets in ziet is niet verrassend.
Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden?
Wat doet jou vermoeden dat sekteleider Sherry dit malle project ook maar in een begin van de grond zou kunnen krijgen? Op een paar gesjeesde corpsballen na rent iedereen zo snel mogelijk bij de partijleider vandaan zodra ze een paar weken met hem in zee zijn gegaan.
Eigenlijk is het een beetje zielig. :lol:

Volgens mij zeg je gewoon dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Geef nou eens antwoord op mijn vraag, hoe het voelt dat Rutte kartelgasten als jij als kinderen van 6 behandelt.

Volgens mij heb je stiekem trouwens al lang dat stickeralbum in huis. Geef nou maar toe.
:hardlachen:

Shit, betrapt. :yes:
Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat dat stickerboek er al is en die 'degelijke school' van de Sekte voor Democratie er nooit zal komen.

Profiel  

Bericht nummer:#183  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 11:19 am 
lid

Wist het wel.
:)

Wat heb je voor motivatie afgegeven?
Ben ik nou zo benieuwd naar ...

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#184  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 9:04 am 
lid

Net als je denkt dat Baedeker niet infantieler kan... :duh:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#185  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 9:52 am 
lid

Voor baedeker geen stickeralbum.
Maar voor kartelgastjes wordt zo iets wel gemaakt.
Waarom o waarom zou het crimineeltje toch denken dat zo iets werkt?

Profiel  

Bericht nummer:#186  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 9:56 am 
lid

Werkt voor wat? Heb je weer ergens een complottheorie over bedacht? :hum:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#187  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 10:06 am 
lid

baedeker schreef:
Hebben de kartelgasten hier al hun verhaal ingestuurd om het felbegeerde VVD-stickeralbum te bemachtigen?

'Omdat 10 jaar systemisch racisme gewoon moet kunnen.'
'Omdat we geen actieve herinnering hebben aan wat rechtsstaat en democratie betekenen.'
'Omdat Build Back Better lekker bekt, maar we niet lastiggevallen willen worden met wat het betekent.'
'Fuck de rest.'
Hoe werk zo iets?

Volgens mij worden jullie als debieltjes te kakken gezet.
Maar de kartelgasten hebben vast een verhaal waarom ze dit een waanzinnig gave actie vinden.

Dit is waar het om gaat.

Profiel  

Bericht nummer:#188  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 10:15 am 
lid

Rightnow schreef:
baedeker schreef:
Hebben de kartelgasten hier al hun verhaal ingestuurd om het felbegeerde VVD-stickeralbum te bemachtigen?

'Omdat we geen actieve herinnering hebben aan wat rechtsstaat en democratie betekenen.'
'Omdat Build Back Better lekker bekt, maar we niet lastiggevallen willen worden met wat het betekent.'
'Fuck de rest.'
Hoe werk zo iets?

Maar de kartelgasten hebben vast een verhaal waarom ze dit een waanzinnig gave actie vinden.

Dit is waar het om gaat.

Behalve dat niemand een onbenullig stickeralbum een goed idee vindt, maar er aan de andere kant wel serieus wordt geloofd dat het FvD een parallele maatschappij gaat creeren, Trump de verkiezingen heeft gewonnen en dat vaccinatie's vele doden gaat kosten.
Dat is waar het om gaat. In de hoofden is die parallele realiteit er al.

Profiel  

Bericht nummer:#189  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 11:04 am 
lid

Rightnow schreef:
baedeker schreef:

'Fuck de rest.'
Hoe werk zo iets?

Dit is waar het om gaat.

Leuk hoor die riedel, maar feit blijft dat je reactionairen nu eenmaal niet kan vertrouwen met liberale waarden die ten grondslag liggen aan rechtsstaat en democratie en dat we aan maffe complottheorietjes ook niks hebben. Als zelfs van der Plas klaar is met die mafklapperij dan ben je te ver gegaan :foei:

Baedeker en co zijn wat dat betreft niet geloofwaardig :snooty: En hoe reactionairen daadwerkelijk de wereld zien hebben we deze week weer kennis van kunnen nemen. :snooty:

Profiel  

Bericht nummer:#190  BerichtGeplaatst: do jun 17, 2021 4:46 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Rightnow schreef:
baedeker schreef:

'Fuck de rest.'
Hoe werk zo iets?

Dit is waar het om gaat.
Behalve dat niemand een onbenullig stickeralbum een goed idee vindt, maar er aan de andere kant wel serieus wordt geloofd dat het FvD een parallele maatschappij gaat creeren, Trump de verkiezingen heeft gewonnen en dat vaccinatie's vele doden gaat kosten.
Dat is waar het om gaat. In de hoofden is die parallele realiteit er al.

Hoezo vindt niemand een stickeralbum een goed idee? Grootste partij VVD vindt het een goed idee. De politiek leider van de VVD, nog steeds premier van dit land, vindt het een goed idee. Dat is de politieke leiding waarop veel kartelgasten hebben gestemd. En wat denkt die leiding? Nou, dat hun kiezers debieltjes zijn die je een plezier doet met een plakboek. Ze zullen er wel onderzoek naar gedaan hebben. Ontkennen gaat niet meer. Wat kartelgasten voor snuiters zijn, wordt zo weer een stuk duidelijker.

Profiel  

Bericht nummer:#191  BerichtGeplaatst: vr jun 18, 2021 2:54 pm 
lid

Je geloof het niet maar die VVD stickeralbum komt zelfs voor in hun tv=spots i.h.k.v. zendtijd politieke partijen. Allemaal oude meuk :hardlachen:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 191 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]