Het is nu di jul 27, 2021 7:22 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 151  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#2901  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 8:21 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:
Van de domme houden doe je erg goed.
:fluiten:
Tsja en zo gooien we een tussendoortje over Mein Kampf lekker veilig over de schutting. Stel je voor, dat we baedeker over Mein Kampf zouden kunnen bevragen.. Mein Kampf.. en dat baedeker daar serieus op zou antwoorden.. dream on.

Maar goed, ik sputter niet verder.. dit draadje gaat over Corona :holy: Ook zo'n onderwerp wat jij liever verstoort, omdat je dankzij oplichter Thierry B volledig van het padje af bent op dat thema.. en deze weken stevig met je neus op de feiten bent gedrukt.

'serieus op antwoorden'

:lol:

We hadden het over Rutte z'n bewondering voor Schwab, en z'n verstoppertje met COVID-19: The Great Reset. Een echt onderwerp. Enzo plaatst al snel een frame: Baudet en Mein Kampf. Jij schrijft dan allerlei epistels over hoe je welhaast een nazi moest zijn om Mein Kampf in de boekenkast te hebben staan. Mijn serieuze antwoord is dat ik niet ben van het vereenzelvigen van mensen met wat ze lezen of wie ze spreken. Maar goed, als je dat denkt, dan is mijn logische wedervraag: hoe zit het dan met Rutte? En dan zie ik Einstein knippen en duiken. Weinig serieus. It takes two to tango hè. Als je serieuze antwoorden wil, dan moet je zelf ook beginnen met een beetje serieuze antwoorden te geven. En nu zou ik 'volledig van het padje zijn', vanwege 'oplichter' Baudet, en zou ik 'stevig met mijn neus op de feiten gedrukt zijn', een en ander zonder een greintje onderbouwing. Dit is wappie gedrag Einstein. Ga eens een beetje normaal communiceren.

Dat jij niet begrijpt dat ik dat fotootje van Baudet plaatste om aan te tonen is hoe makkelijk het is om iemand te framen (Ok, Baudet heeft ook een holocaustontkenner opgezocht in de VS en dacht dat het uit- en in elkaar geslagen Duitsland na de oorlog best zelf de holocaustplegers had kunnen berechten) omdat hij een boek heeft gelezen of iemand ontmoet is geheel jouw probleem. :yes:

Profiel  

Bericht nummer:#2902  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 9:35 pm 
lid

Misschien weer een domme opmerking, maar dit topic ging toch eigenlijk over corona?

Profiel  

Bericht nummer:#2903  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 9:40 pm 
lid

PeterJKH schreef:
Misschien weer een domme opmerking, maar dit topic ging toch eigenlijk over corona?

Klopt, maar sommigen willen er een geplande New World Order epidemie van maken, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is.
Ik denk dat sommigen teveel James Bond films kijken.

Profiel  

Bericht nummer:#2904  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 10:32 pm 
lid

Enzo501 schreef:
PeterJKH schreef:
Klopt, maar sommigen willen er een geplande New World Order epidemie van maken, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Ik denk dat sommigen teveel James Bond films kijken.

Ik denk dat Enzo *proest* kort van geheugen is, omdat hij zelf begon over Meijering z'n vragen aan Rutte over het boek van Klaus Schwab: 'COVID-19: The Great Reset'.
Volkomen on-topic lijkt me.

Enzo501 schreef:
Dat jij niet begrijpt dat ik dat fotootje van Baudet plaatste om aan te tonen is hoe makkelijk het is om iemand te framen (Ok, Baudet heeft ook een holocaustontkenner opgezocht in de VS en dacht dat het uit- en in elkaar geslagen Duitsland na de oorlog best zelf de holocaustplegers had kunnen berechten) omdat hij een boek heeft gelezen of iemand ontmoet is geheel jouw probleem.

Als je denkt dat ik frame, dan vraag je om een onderbouwing lijkt me. Nu plaats je zelf een frame als afleiding.

Je plaatst een foto van een interview op NPO radio 1 waar Baudet als historicus te gast was om te praten over Mein Kampf.
Baudet zegt dan: "Ik denk dat je vrijelijk ideeën naar voren moet kunnen brengen, ook om ze te kunnen bestrijden."
Maar Enzo schrijft: "Ach, we lezen allemaal wel eens vol bewondering een boek."
Dat is een frame.

Rutte is premier en een zelfverklaard en publiek bewonderaar van Klaus Schwab en zijn ideeën.
Schwab heeft behoorlijk enge ideeën: macht naar de oligarchen, afbraak van rechtsstaat en democratie, opheffen van privébezit, en corona misbruiken voor een reset. Schab is voorzitter van een machtig internationaal platform waar zijn agenda gepromote wordt, en waar karteltoppertjes als Rutte, Kaag en Hoekstra zich regelmatig begeven om zich daarover te laten bijpraten.
Parlementsleden hebben recht om te weten welke ideeën Rutte zo bewondert. Maar Rutte speelt maandenlang verstoppertje en liegt daarover.
Dat zijn hele kwalijke feiten.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#2905  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 1:01 am 
lid

Sommigen willen er een geplande New World Order epidemie van maken, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Ik denk dat sommigen teveel James Bond films kijken.

QED, zie hierboven (en dat alles gebaseerd op een quoteje van Rutte en een recensie van een boek: zo ontstaan megalomane complottheorieen). Rutte 'houdt zich op de vlakte', nou dan moet het wel heel erg zijn allemaal wat ze van plan zijn: frame. :yes: :ok:
Ben je nog bijgepraat over Forumland recentelijk? *proest* :luidlachen:

Profiel  

Bericht nummer:#2906  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 7:43 am 
lid

Einstein schreef:
Raya schreef:
Er is, ook weer een kardinale en idiote fout van dit Kabinet, veel te veel gedaan alsof vaccinatie DE oplossing zou zijn voor de pandemie. Dat is het dus niet, en nooit geweest ook. Het vermindert het aantal overlijdens en zeer ernstig corona-zieken. Je wordt er minder ziek van! Dat is alles. De suggestie dat je rustig kon gaan stappen, dansen, vrijen, etc na vaccinatie, zelfs zonder rekening te houden met de inwerkingstijd, stond haaks op alles wat bekend was en is over het virus en de vaccins. 'Dansen met Janssen', regelrecht de vierde golf in! En dat is kennis, waarvoor wij onze deskundigen en politici niet betalen om dat achteraf te hebben, maar op het moment dat het nodig was die kennis te hebben. En die kennis was er gewoon! Lag gewoon op straat!

Minder ziek én óók minder besmettelijk, zie mijn bronvermelding hierboven. Die 10% betekent dus wel, dat blijkbaar 90% beschermd is na volledige vaccinatie. Glas bijna vol of nagenoeg leeg.. het is maar hoe je ernaar wilt kijken.

En je kunt blijven schelden op de regering om die roze bril op 24-6, maar de enige andere maatregel, naast vaccineren, is een nieuwe lockdown ! Scholen dicht.. winkels op slot.. avondklok.. Willen we dat ? :wondering: wat is je voorstel..

Ik ben niet tegen vaccineren. Zelf heb ik ze alle twee allang binnen.

Ik ben wel tegen het gevoerde beleid. Het lijkt nergens naar, behalve dat ze maar wat aanprutsen. Ook hier lijkt een visie met een uitgestippelde weg naar een einddoel te ontbreken. Of in ieder niet bekend gemaakt. Het heeft er meer van weg dat de pandemie niet wordt bestreden, maar uitgebuit.

Profiel  

Bericht nummer:#2907  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 8:00 am 
lid

baedeker schreef:
macht naar de oligarchen, afbraak van rechtsstaat en democratie, opheffen van privébezit, en corona misbruiken voor een reset.

Het wachten is nog altijd op een bronvermelding met paginanummer waar Schwab dat allemaal zou beweren, en dan blijft Baedeker stil :fluiten:

baedeker schreef:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#2908  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 9:42 am 
lid

Enzo501 schreef:
Sommigen willen er een geplande New World Order epidemie van maken, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Ik denk dat sommigen teveel James Bond films kijken. QED, zie hierboven (en dat alles gebaseerd op een quoteje van Rutte en een recensie van een boek: zo ontstaan megalomane complottheorieen). Rutte 'houdt zich op de vlakte', nou dan moet het wel heel erg zijn allemaal wat ze van plan zijn: frame. Ben je nog bijgepraat over Forumland recentelijk? *proest*

Nou, Mark Rutte als kwaadaardige spil, na 10 jaar systemisch racisme en afbraak van rechtsstaat en democratie ... je kunt het sarcasme rustig weglaten hoor, want dat is gewoon de realiteit. En daar had ie Schwab nog niet eens voor nodig.

Geen idee wat Rutte met de New World Order wil. Daar vragen parlementsleden juist naar. En die parlementsleden verzinnen geen verhaaltje, zoals jij, maar bezien gewoon de feiten:

Rutte is premier en een zelfverklaard en publiek bewonderaar van Klaus Schwab en zijn ideeën. Schwab heeft behoorlijk enge ideeën: macht naar de oligarchen, afbraak van rechtsstaat en democratie, opheffen van privébezit, en corona misbruiken voor een reset. Schab is voorzitter van een machtig internationaal platform waar zijn agenda gepromote wordt, en waar karteltoppertjes als Rutte, Kaag en Hoekstra zich regelmatig begeven om zich daarover te laten bijpraten. Parlementsleden hebben recht om te weten welke ideeën Rutte zo bewondert. Maar Rutte speelt maandenlang verstoppertje en liegt daarover.

Het is heel normaal dat Rutte een eerlijk, duidelijk antwoord geeft. Als je Baudet vraagt wat hij met Mein Kampf op de foto doet, dan krijg je gewoon een samenhangend antwoord. Maar als Rutte flirt met Schwab, dan kan het weer niet zonder spiegeltjes, rookgordijnen en sneerende kartelgastjes. Wat is dat toch voor gekkigheid?

Tot nu toe weten we dat Rutte een groot bewonderaar is van Schwab en zijn ideeën, maar 'niet van al zijn ideeën'. Zou een bewonderaar van Hilter zo iets stellen, dan is de volgende, logische vraag: Maar welke ideeën bedoel je dan: de holocaust, autobanen, een wereldoorlog, werkgelegenheid en/of tientallen miljoenen doden? Maar bij Rutte hoeven de kartelgastjes het niet te weten. Zeker omdat het geen crimineeltje is.
:hum:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#2909  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 9:56 am 
lid

Beweringen over ideeën zonder bronvermelding zijn volkomen waardeloos :foei: In Schwab's boek staat bijvoorbeeld nergens dat privé bezit moet worden afgeschaft, Baedeker moet niet zo liegen :snooty:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#2910  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 1:57 pm 
lid

Ga eens vergelijken met de Aziatische griepepidemie van 1958: https://en.wikipedia.org/wiki/1957%E2%8 ... a_pandemic

Een goed land om vergelijkingen te trekken is het Verenigd Koninkrijk. Destijds 51,8 miljoen inwoners met 7,5 procent vanaf 70 jaar oud, dus zeg 3,9 miljoen kwetsbare mensen, als we de 70 plussers even gelijk stellen met de kwetsbaren (echter, als je 70 plus bent zou je moeten weten of dit wel op jou van toepassing is). Vergelijk het met het huidige VK met 9,4 miljoen 70-plussers.

Nu zie je dat het aantal doden per 100.000 zeventigplussers al heel dicht bij elkaar komt te liggen... De aziatische griep van 1958 was dus ongeveer even dodelijk als wat je nu bij corona ziet. De zogenaamde virusontkenners zijn mensen die roepen dat er geen virus bestaat. Ze zeggen het letterlijk zo maar doelen meer op jouw bewustzijn, jouw focus dan dat ze werkelijk een virologische statement (willen) maken.

We moeten met het virus leren leven en dat houdt ook in, accepteren dat het bestaat.

Profiel  

Bericht nummer:#2911  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 4:41 pm 
lid

Het is van de zotte dat op sommige locaties mensen de registratie krijgen voordat ze zijn geprikt.
Hoe onnozel kunnen GGD'ers zijn?

Op verschillende coronavaccinatielocaties zijn mensen weggelopen met een vaccinatieregistratie zonder een vaccinatie te hebben gehaald. Zodra deze mensen de registratiekaart hebben ontvangen, verlaten ze de wachtrij en lopen ze naar buiten. Dat zegt een woordvoerder van koepelorganisatie GGD GHOR. „Ze verzinnen een smoesje, bijvoorbeeld dat ze naar het toilet moeten, of ze zetten het simpelweg op een lopen.”

Op welke schaal dit gebeurt, is niet duidelijk, omdat waarschijnlijk niet elke fraudeur wordt betrapt. GGD GHOR heeft zo’n tien meldingen gekregen van betrapte fraudeurs, onder meer van GGD regio Utrecht en GGD Haaglanden. „Maar er zullen ongetwijfeld mensen doorheen geglipt zijn”, aldus de woordvoerder. Op een aantal locaties zijn mensen staande gehouden die met een registratie en zonder vaccinatie naar buiten probeerden te lopen. Zij moesten hun registratiekaart inleveren en hun vaccinatieregistratie in het systeem werd ongedaan gemaakt.

Niet op alle vaccinatielocaties krijgen mensen een vaccinatieregistratie voordat ze geprikt worden. Sommige zijn zo ingericht dat dit pas na het prikken gebeurt. Naar aanleiding van de fraude zijn er nu meer locaties waar de registratie pas na het prikken plaatsvindt. Op alle locaties is aandacht gevraagd voor mogelijke fraude en is het toezicht uitgebreid en verscherpt.

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/07/21/fr ... k-a4051861

Profiel  

Bericht nummer:#2912  BerichtGeplaatst: wo jul 21, 2021 5:10 pm 
lid

Het is een geluk dat veel mensen een geweten hebben en ook dat vaccinaties op zich maar een beperkt nut hebben, zou ik zeggen.

Als je verschijnselen hebt, blijf dan thuis! Het wordt over het hoofd gezien door mensen die zich op deze mogelijkheid niet hebben voorbereid. Ook na een vaccinatie kan er kennelijk wat aan de hand zijn en dan is het reageren op symptomen het ding wat je kunt doen. Heel veel besmettingen treden op nadat iemand signalen heeft genegeerd en dit betreft zowel gevaccineerden als ongevaccineerden.

Maar als we beginnen over leugens en fraude en hoe we zorgen dat we daar geen last van hebben...

Profiel  

Bericht nummer:#2913  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 4:28 am 
lid

Rightnow schreef:
Einstein schreef:
Minder ziek én óók minder besmettelijk, zie mijn bronvermelding hierboven. Die 10% betekent dus wel, dat blijkbaar 90% beschermd is na volledige vaccinatie.

Even uitgaande van minstens week of 14 dagen na een tweede vaccinatie:

Om zelf ernstig ziek te worden is zelfs 95 procent minder
Om anderen te besmetten lijkt 70 - 75 procent minder

Bij grotere aantallen gevaccineerden gaat dit doorwegen.

Inderdaad, voor de epidemie als geheel: met 25% is de kans op verspreiding dus 75% minder. Het gaat er ook om, het totaal aan virus te reduceren.. om de kans op nieuwe varianten te beperken. Daarvoor is vaccinatie toch de beste fiets, blijkt nu. De meeste ziektegevallen zijn ongevaccineerd en slechts 5% van de gevaccineerden ondervindt problemen. Door die statistische verhouding.. neemt het virus sneller af. Hoe groter de ongevaccineerde groep, hoe langer het duurt.

Rightnow schreef:
Het is een geluk dat veel mensen een geweten hebben en ook dat vaccinaties op zich maar een beperkt nut hebben, zou ik zeggen.
Als je verschijnselen hebt, blijf dan thuis! Het wordt over het hoofd gezien door mensen die zich op deze mogelijkheid niet hebben voorbereid. Ook na een vaccinatie kan er kennelijk wat aan de hand zijn en dan is het reageren op symptomen het ding wat je kunt doen. Heel veel besmettingen treden op nadat iemand signalen heeft genegeerd en dit betreft zowel gevaccineerden als ongevaccineerden.

Maar als we beginnen over leugens en fraude en hoe we zorgen dat we daar geen last van hebben...

Na een vaccinatie is er juist weinig aan de hand.. de mensen die het betreft, hebben meestal geen symptomen, ze landen niet in het ziekhuis. De kwetsbare groep nu is jongeren, die de pech hebben dat hun genenstelsel het Delta-ding niet kan bestrijden. Ongevaccineerd. Op dit moment bestaat 84% van de patienten uit ongevaccineerden. Een vaccinatie is gewoon training. Je afweersysteem kan meer virus opruimen, wanneer het een keer komt. Dat is de bescherming. En de besmetting van anderen gaat 75% omlaag. Dus je wordt minder ziek. En minder besmettelijk. Vaccineren die hap. Tempo erin, ouderen derde prik . Ik roep het al weken !

Een beperkt nut.. volgens jouw geweten (?) Mja dat zou jij misschien zeggen.. andere mensen zeggen andere dingen.. Anthoni Fauci..

https://www.msnbc.com/the-beat-with-ari ... 7150789702
https://www.msnbc.com/the-beat-with-ari ... 7150277533

Het probleem met leugens over vaccins is, dat mensen in die onzin gaan geloven. Die signalen, waar je het over hebt waren er ook al in maart 2020, toen er nog niets bekend was over dit virus. Thuisblijven bij symptomen.. duuh weten we al een jaar. Punt is, we hebben nu die Delta-variant. Dat ding heeft een R0 van 3.5 of zoiets.. begint op een gewone verkoudheid te lijken. Mensen hebben misschien wel drie prikken nodig om zich te beschermen.. en hoe meer jongeren meedoen, hoe beter. Van deze Corona D wil je liever geen variant E.

Profiel  

Bericht nummer:#2914  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 4:41 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:
Van de domme houden doe je erg goed.
:fluiten:
Tsja en zo gooien we een tussendoortje over Mein Kampf lekker veilig over de schutting. Stel je voor, dat we baedeker over Mein Kampf zouden kunnen bevragen.. Mein Kampf.. en dat baedeker daar serieus op zou antwoorden.. dream on.

Maar goed, ik sputter niet verder.. dit draadje gaat over Corona :holy: Ook zo'n onderwerp wat jij liever verstoort, omdat je dankzij oplichter Thierry B volledig van het padje af bent op dat thema.. en deze weken stevig met je neus op de feiten bent gedrukt.

'serieus op antwoorden'

We hadden het over Rutte z'n bewondering voor Schwab, en z'n verstoppertje met COVID-19: The Great Reset. Een echt onderwerp. Enzo plaatst al snel een frame: Baudet en Mein Kampf. Jij schrijft dan allerlei epistels over hoe je welhaast een nazi moest zijn om Mein Kampf in de boekenkast te hebben staan. Mijn serieuze antwoord is dat ik niet ben van het vereenzelvigen van mensen met wat ze lezen of wie ze spreken. Maar goed, als je dat denkt, dan is mijn logische wedervraag: hoe zit het dan met Rutte? En dan zie ik Einstein knippen en duiken. Weinig serieus. It takes two to tango hè. Als je serieuze antwoorden wil, dan moet je zelf ook beginnen met een beetje serieuze antwoorden te geven. En nu zou ik 'volledig van het padje zijn', vanwege 'oplichter' Baudet, en zou ik 'stevig met mijn neus op de feiten gedrukt zijn', een en ander zonder een greintje onderbouwing. Dit is wappie gedrag Einstein. Ga eens een beetje normaal communiceren.

Vreemde voorstelling van zaken. Ik reageerde hier op Peter met zijn ontboezeming over diverse boekenkasten in zijn familie met daarin Mein Kampf.. en of dat een probleem was.. of ooit was.. of voor sommige mensen juist helemaal géén probleem is.. Ik reageerde dus helemaal niet op jou en ik heb echt geen idee waar je het daarvóór over had, eerlijk gezegd. Die kwestie rond Schwab en zijn economische Covid (dal) hervormingen vind ik op zich wel interessant natuurlijk, maar het lijkt me een apart topic waard. Deze was toch om onzin te debunken over Covid zelf ? "veliger dan je denkt" ? Het gaat zelfs niet over Mein Kampf :fluiten: en je wilt er toch niks over melden, dus waarom zouden we erover doorgaan ?

Profiel  

Bericht nummer:#2915  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 9:08 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Tsja en zo gooien we een tussendoortje over Mein Kampf lekker veilig over de schutting. Stel je voor, dat we baedeker over Mein Kampf zouden kunnen bevragen.. Mein Kampf.. en dat baedeker daar serieus op zou antwoorden.. dream on. Maar goed, ik sputter niet verder.. dit draadje gaat over Corona :holy: Ook zo'n onderwerp wat jij liever verstoort, omdat je dankzij oplichter Thierry B volledig van het padje af bent op dat thema.. en deze weken stevig met je neus op de feiten bent gedrukt.
'serieus op antwoorden'

Vreemde voorstelling van zaken. Ik reageerde hier op Peter met zijn ontboezeming over diverse boekenkasten in zijn familie met daarin Mein Kampf.. en of dat een probleem was.. of ooit was.. of voor sommige mensen juist helemaal géén probleem is.. Ik reageerde dus helemaal niet op jou en ik heb echt geen idee waar je het daarvóór over had, eerlijk gezegd. Die kwestie rond Schwab en zijn economische Covid (dal) hervormingen vind ik op zich wel interessant natuurlijk, maar het lijkt me een apart topic waard. Deze was toch om onzin te debunken over Covid zelf ? "veliger dan je denkt" ? Het gaat zelfs niet over Mein Kampf :fluiten: en je wilt er toch niks over melden, dus waarom zouden we erover doorgaan ?

Ik ben het met je eens dat je zijstraatje 'jij hebt Mein Kampf in de kast dus jij moet wel een nazi zijn' niets, maar dan ook helemaal niets te maken heeft met de draad 'COronavirus veiliger dan je denkt'.

Maar Rutte z'n bewondering voor Klaus Schwab, z'n verstoppertje met het boek 'COVID-19: The Great Reset', de spiegeltjes en rookgordijnen van de kartelgastjes ... zijn precies de manipulatieve communicatie waardoor mensen denken dat corona minder veilig is dan het is.

Het enige vreemde is dat jij dat anders ziet. Of eigenlijk zie je het wel, maar hou je je van de domme.
Oei ... weer die manipulatieve communicatie.
Zou dat de echte pandemie zijn?

Profiel  

Bericht nummer:#2916  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 9:18 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:
'serieus op antwoorden'

Ik ben het met je eens dat je zijstraatje 'jij hebt Mein Kampf in de kast dus jij moet wel een nazi zijn' niets, maar dan ook helemaal niets te maken heeft met de draad 'COronavirus veiliger dan je denkt'.

Maar Rutte z'n bewondering voor Klaus Schwab, z'n verstoppertje met het boek 'COVID-19: The Great Reset', de spiegeltjes en rookgordijnen van de kartelgastjes ... zijn precies de manipulatieve communicatie waardoor mensen denken dat corona minder veilig is dan het is.

Het enige vreemde is dat jij dat anders ziet. Of eigenlijk zie je het wel, maar hou je je van de domme.

Sommigen willen er een geplande New World Order epidemie van maken, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Ik denk dat sommigen teveel James Bond films kijken.

Nogmaals maar eens QED.

Profiel  

Bericht nummer:#2917  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 9:42 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Nogmaals maar eens QED.

Je eigen stropop is geen argument Enzo.

Geen idee wat Rutte met de New World Order wil. Daar vragen parlementsleden juist naar. En die parlementsleden verzinnen geen verhaaltje, maar bezien gewoon de feiten:

Rutte is premier en een zelfverklaard en publiek bewonderaar van Klaus Schwab en zijn ideeën. Schwab heeft behoorlijk enge ideeën: macht naar de oligarchen, afbraak van rechtsstaat en democratie, opheffen van privébezit, en corona misbruiken voor een reset. Schab is voorzitter van een machtig internationaal platform waar zijn agenda gepromote wordt, en waar karteltoppertjes als Rutte, Kaag en Hoekstra zich regelmatig begeven om zich daarover te laten bijpraten. Parlementsleden hebben recht om te weten welke ideeën Rutte zo bewondert. Maar Rutte speelt maandenlang verstoppertje en liegt daarover.

Het zou heel normaal moeten zijn dat Rutte een eerlijk, duidelijk antwoord geeft. Als je Baudet vraagt wat hij met Mein Kampf op de foto doet, dan krijg je gewoon een samenhangend antwoord. Maar als Rutte flirt met Schwab, dan kan het weer niet zonder spiegeltjes, rookgordijnen en sneerende kartelgastjes. Wat is dat toch voor gekkigheid?

We zijn na zes maanden zover dat we weten we dat Rutte een groot bewonderaar is van Schwab en zijn ideeën, maar 'niet van al zijn ideeën'. Zou een bewonderaar van Hilter zo iets zeggen, dan is de eerstvolgende, logische vraag: Maar welke ideeën bedoel je: de holocaust, autobanen, een wereldoorlog, werkgelegenheid en/of tientallen miljoenen doden? Maar bij Rutte hoeven de kartelgastjes het niet te weten. Gewoon doorlopen mensen. Niks aan de hand.

Profiel  

Bericht nummer:#2918  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 9:48 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nogmaals maar eens QED.

Geen idee wat Rutte met de New World Order wil. Daar vragen parlementsleden juist naar. En die parlementsleden verzinnen geen verhaaltje, maar bezien gewoon de feiten:

Het zou heel normaal moeten zijn dat Rutte een eerlijk, duidelijk antwoord geeft. Als je Baudet vraagt wat hij met Mein Kampf op de foto doet, dan krijg je gewoon een samenhangend antwoord. Maar als Rutte flirt met Schwab, dan kan het weer niet zonder spiegeltjes, rookgordijnen en sneerende kartelgastjes. Wat is dat toch voor gekkigheid?

We zijn na zes maanden zover dat we weten we dat Rutte een groot bewonderaar is van Schwab en zijn ideeën, maar 'niet van al zijn ideeën'. Zou een bewonderaar van Hilter zo iets zeggen, dan is de eerstvolgende, logische vraag: Maar welke ideeën bedoel je: de holocaust, autobanen, een wereldoorlog, werkgelegenheid en/of tientallen miljoenen doden? Maar bij Rutte hoeven de kartelgastjes het niet te weten. Gewoon doorlopen mensen. Niks aan de hand.

Ja, want stel je eens voor dat er geen geplande New World Order epidemie op stapel staat, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is.
Nee dat kan natuurlijk niet.
En dat Baedeker er niet voor terugdeinst om desnoods maanden lang een grote leugen te pushen en framen hebben we in de draadjes over de Amerikaanse presidentsverkiezingen gezien. Je hoeft geen complotdenker te zijn om vast te stellen dat die geschiedenis zich zal blijven herhalen. :yes:

Profiel  

Bericht nummer:#2919  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 11:12 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

Nogmaals maar eens QED.

Ja, want stel je eens voor dat er geen geplande New World Order epidemie op stapel staat, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Nee dat kan natuurlijk niet.

Ach jee zeg. Het crimineeltje is verantwoordelijk voor 10 jaar systemisch racisme en afbreuk van rechtsstaat en democratie. Dat nuffige toontje van "parbleu, ze denken dat Rutte kwaadaardig zou kunnen zijn", dat kun je rustig weglaten hoor. Alleen sukkels en mensen die ervoor betaald worden trappen nog in je theater.

Nogmaals, je eigen versie van een complottheorie is totaal niet interessant. Rutte moet gewoon beantwoorden waarom hij Klaus Schwab en z'n enge ideeën knuffelt. Tot nu toe zien we alleen het bekende patroon van leugens, spiegeltjes en rookgordijnen. Stond allemaal al hierboven hoor.
:foei2:

Maar ik zie het al. Enzo komt hier alleen maar om z'n frames en stropoppen neer te plempen ... weer die manipulatieve communicatie.

Enzo501 schreef:
En dat Baedeker er niet voor terugdeinst om desnoods maanden lang een grote leugen te pushen en framen hebben we in de draadjes over de Amerikaanse presidentsverkiezingen gezien. Je hoeft geen complotdenker te zijn om vast te stellen dat die geschiedenis zich zal blijven herhalen.

Wat ik me ervan herinner is dat je niet verder kwam dan lachen om antifa geweld, plenty frames en nul antwoorden op de feiten die baedeker in #201 uiteenzette.
Kennelijk het hoogtepunt van Enzo z'n jaar.

Profiel  

Bericht nummer:#2920  BerichtGeplaatst: do jul 22, 2021 11:58 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Ja, want stel je eens voor dat er geen geplande New World Order epidemie op stapel staat, met als doel de wereldbevolking tot slaaf te maken, met de geniale Mark Rutte als kwaadaardige spil, die dit samen met ene Schwaab in het geheim (nou ja, geheim) aan het aftikken is. Nee dat kan natuurlijk niet.

Ach jee zeg. Het crimineeltje is verantwoordelijk voor 10 jaar systemisch racisme en afbreuk van rechtsstaat en democratie. Dat nuffige toontje van "parbleu, ze denken dat Rutte kwaadaardig zou kunnen zijn", dat kun je rustig weglaten hoor. Alleen sukkels en mensen die ervoor betaald worden trappen nog in je theater.

Nogmaals, je eigen versie van een complottheorie is totaal niet interessant. Rutte moet gewoon beantwoorden waarom hij Klaus Schwab en z'n enge ideeën knuffelt. Tot nu toe zien we alleen het bekende patroon van leugens, spiegeltjes en rookgordijnen. Stond allemaal al hierboven hoor.
:foei2:

Maar ik zie het al. Enzo komt hier alleen maar om z'n frames en stropoppen neer te plempen ... weer die manipulatieve communicatie.

Enzo501 schreef:
En dat Baedeker er niet voor terugdeinst om desnoods maanden lang een grote leugen te pushen en framen hebben we in de draadjes over de Amerikaanse presidentsverkiezingen gezien. Je hoeft geen complotdenker te zijn om vast te stellen dat die geschiedenis zich zal blijven herhalen.

Wat ik me ervan herinner is dat je niet verder kwam dan lachen om antifa geweld, plenty frames en nul antwoorden op de feiten die baedeker in #201 uiteenzette.
Kennelijk het hoogtepunt van Enzo z'n jaar.

Ach ja, nog maar eens een posting vol met leugens, frames en verzinsels van de hand van Baedeker.
En nog maar eens refereren aan het grote sluitstuk van maandenlang pushen van de grote leugen '#201', met als conclusie dat doordat google verkeerde zoekresultaten weergaf en geen herinnering om te gaan stemmen werd verstuurd er 6 miljoen Amerikanen op Biden in plaats van Trump stemde. :lol:
En deze forummer pusht nu het grote plandemic, 1984, New World Order complot met Rutte (wie anders, de obsessie met deze man is elke dag zichtbaar) als de kwaadaardige genius.
Is er nog iemand verbaasd over het lachwekkende niveau van de bijdragen van Baedeker? :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 151  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]