Het is nu di jul 27, 2021 7:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 151  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#2881  BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2021 4:39 pm 
lid

Ja het klopt, op 24 mensen met een aandoening heb je er maar eentje die geen (bekende) aandoening heeft. We hebben het over de mensen die zijn overleden "met" corona, en niet over de gezonde mensen die zich ten onrechte ongerust laten maken - wat echter wel begrijpelijk is gezien de manier waarop in de media wordt gesproken.

Wie eenmaal medisch onderlegd is over de kwestie, verbaast zich over de wijze waarop onze media menen verslag te moeten doen over dit soort zaken: men verzwijgt de werkelijke en geringe mate van het gevaar - gering in vergelijking met de associaties die politiek en media proberen op te roepen.

Gelukkig maar dat het niet zo gevaarlijk is, we gaan nu even vakantie vieren.

Profiel  

Bericht nummer:#2882  BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2021 4:49 pm 
lid

Nou genieten maar.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#2883  BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2021 5:21 pm 
lid

Het aantal 'Bagger ideeën' waar Rutte de loftrompet over steekt volgens Baedeker:
baedeker schreef:

Helemaal niks te noemen blijkbaar :hum:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#2884  BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2021 5:32 pm 
lid

Rightnow schreef:
Ja het klopt, op 24 mensen met een aandoening heb je er maar eentje die geen (bekende) aandoening heeft. We hebben het over de mensen die zijn overleden "met" corona, en niet over de gezonde mensen die zich ten onrechte ongerust laten maken - wat echter wel begrijpelijk is gezien de manier waarop in de media wordt gesproken.

Wie eenmaal medisch onderlegd is over de kwestie, verbaast zich over de wijze waarop onze media menen verslag te moeten doen over dit soort zaken: men verzwijgt de werkelijke en geringe mate van het gevaar - gering in vergelijking met de associaties die politiek en media proberen op te roepen.

Zo is dat, dor hout, opgeruimd staat netjes. Val alsjeblieft geen gezonde mensen mee lastig met gezeur over vaccinatie of maatschappelijke verantwoordelijkheid (gelukkig zijn er velen die zich er nog wel wat aan gelegen is), laat die gewoon zwakkeren en ouderen infecteren die daardoor groot risico lopen.

Fijne vakantie teogewenst! :wink:

Profiel  

Bericht nummer:#2885  BerichtGeplaatst: ma jul 19, 2021 5:51 pm 
lid

Rightnow schreef:
Het zou geen crisis mogen heten, en nu al helemaal niet!

Ook in een crisis zouden de WOB, de persvrijheid, enzovoorts, gegarandeerd moeten blijven.

Juist in een crisi, inderdaad Raya, is correcte informatie van levensbelang. Maar kijk eens wat overheden doen: zelfs als ze zogenaamd alle beperkingen opheffen, geven ze onvolledige en heel onjuiste informatie zoals ik vanochtend op de BBC al weer heb kunnen waarnemen:

De Britten geven bijna alles vrij maar vertellen de mensen niet dat gezonde mensen nu de infecties (lees:immuniteit) zullen gaan oplopen die zullen zorgen dat KOMENDE WINTER er ruimte blijft op de IC's. Geldt ook voor NL.

Ook in NL is vergaande censuur, zo vergaand dat geen enkel ander verhaal nog serieus op televisie wordt vertoond. Maurice de Hond wordt van de televisie geweerd. Geen wonder dat de golf van recente besmettingen door niemand op televisie werd voorzien.

Gebrek aan informatie leidt tot zelf invullen.
Informatie van onbetrouwbare personen of instellingen, leidt tot wantrouwen van de gegeven informatie en vervolgens weer van zelf invullen.

Van wezenlijk belang is, dat iemand die de waarheid verteld, zelf van onbesproken gedrag is en volkomen betrouwbaar. En als iemand dat niet zijn, zijn dat onze politici en overheden.

Profiel  

Bericht nummer:#2886  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 10:22 am 
lid

In de politiek en bij de overheid is het bepaald niet gemakkelijk om zo eerlijk en transparant te blijven. Ik realiseer me dat de situatie ernstig is maar ik hoop dat ik niets invul.

Misschien mag ik iets extra streng voor mijzelf zijn maar het zelf invullen moeten we niet gaan verwisselen met een claim dat we precies weten waarom iemand liegt.

De overheid heeft herhaaldelijk GELOGEN over een paar FUNDAMENTELE punten inzake corona. Persoonlijk ben ik hier nog steeds verbijsterd over. Om tot een verklaring te komen kan ik niet anders dan hun gedrag bekijken en uitgaan van wat gezaghebbende figuren naar voren hebben gebracht.

De meest gezaghebbende persoon die uitgebreid publiekelijk uitspraken doet, lijkt mij de voorzitter van het World economic forum te zijn. Hij ziet de coronacrisis als kans om een revolutie er door douwen waarbij persoonlijke en politieke vrijheid alsmede bezit wordt ingeleverd / ingenomen.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Profiel  

Bericht nummer:#2887  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 10:53 am 
lid

Rightnow schreef:
In de politiek en bij de overheid is het bepaald niet gemakkelijk om zo eerlijk en transparant te blijven. Ik realiseer me dat de situatie ernstig is maar ik hoop dat ik niets invul.

Misschien mag ik iets extra streng voor mijzelf zijn maar het zelf invullen moeten we niet gaan verwisselen met een claim dat we precies weten waarom iemand liegt.

De overheid heeft herhaaldelijk GELOGEN over een paar FUNDAMENTELE punten inzake corona. Persoonlijk ben ik hier nog steeds verbijsterd over. Om tot een verklaring te komen kan ik niet anders dan hun gedrag bekijken en uitgaan van wat gezaghebbende figuren naar voren hebben gebracht.

De meest gezaghebbende persoon die uitgebreid publiekelijk uitspraken doet, lijkt mij de voorzitter van het World economic forum te zijn. Hij ziet de coronacrisis als kans om een revolutie er door douwen waarbij persoonlijke en politieke vrijheid alsmede bezit wordt ingeleverd / ingenomen.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Mensen zijn voortdurend op zoek naar verklaringen, de waarheid. Als ze die niet kunnen vinden maken ze een eigen waarheid om iets te kunnen verklaren. Dat doet de mens al duizenden jaren.

Zodra een politicus of bestuurder liegt of dingen verzwijgt, is het puur natuur dat de menselijke geesten zelf gaan invullen. Dat is de menselijke aard, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. De oorzaak ligt bij de mensen die liegen en dingen verzwijgen, welke de mensen wel degelijk aan gaan.

Alleen al het feit dat politici en bestuurders liegen en zaken verzwijgen, en dit op steeds uitgebreider schaal voorkomt, maakt een revolutie noodzakelijk. Er zullen politici, bestuurders, maar ook de rijken, persoonlijke en politieke vrijheid en bezit moeten worden ontnomen.
We moeten terug naar de mensheid, waarbij de ene persoon de ander niet overheerst, uitbuit of kaalplukt en we bezit bezit verklaren zolang anderen in een samenleving daar niet onrechtvaardig voor hoeven in te leveren.

Profiel  

Bericht nummer:#2888  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 11:21 am 
lid

Ik denk dat een revolutie mogelijk is... in de manier waarop we met onze authoriteiten omgaan. Dat is dan niet meer alles voor zoete koek slikken, maar zelf op onderzoek uitgaan, en de overheid niet overbeladen met wat die overheid niet aankan.

Daarbij oplettend dat er naast lobbyisme van grote NGO's en multinationals, ook tegenwicht kan worden geboden aan deze belangen waarvoor regeringen EN HUN ADVISEURS zo gevoelig zijn. Over gezondheidszaken wordt men bij voorbeeld geadviseerd door mensen die voor hun broodwinning afhankelijk zijn van farmaconcerns. Die betalen heel veel van het onderzoek aan universiteiten. Wat moeten Jaap van Dissel en zijn vrienden beginnen zonder deze hulp... er komt dan spoedig ontslagronde na ontslagronde... tenzij de overheid een andere koers zou gaan varen...

Profiel  

Bericht nummer:#2889  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 12:20 pm 
lid

Rightnow schreef:
Ik denk dat een revolutie mogelijk is... in de manier waarop we met onze authoriteiten omgaan. Dat is dan niet meer alles voor zoete koek slikken, maar zelf op onderzoek uitgaan, en de overheid niet overbeladen met wat die overheid niet aankan.

Daarbij oplettend dat er naast lobbyisme van grote NGO's en multinationals, ook tegenwicht kan worden geboden aan deze belangen waarvoor regeringen EN HUN ADVISEURS zo gevoelig zijn. Over gezondheidszaken wordt men bij voorbeeld geadviseerd door mensen die voor hun broodwinning afhankelijk zijn van farmaconcerns. Die betalen heel veel van het onderzoek aan universiteiten. Wat moeten Jaap van Dissel en zijn vrienden beginnen zonder deze hulp... er komt dan spoedig ontslagronde na ontslagronde... tenzij de overheid een andere koers zou gaan varen...

Het is een misverstand dat werkgelegenheid massaal verloren gaat, als een groot bedrijf omvalt.
Er zullen altijd mensen zijn die nieuwe kansen zien en grijpen, om in het gat te springen dat het grote bedrijf achter laat.

Niet alleen investeert het bedrijfsleven in onderzoek van universiteiten. Het gros komt nog steeds van ons belastinggeld. Wel is het zo dat het bedrijfsleven de winst opstrijkt en niet de belastingbetaler.

Bedrijven zijn te groot geworden om nog fatsoenlijk te kunnen ondernemen. Ze zijn te machtig en zetten alles naar hun hand. Dat moet een keer mis gaan.

Profiel  

Bericht nummer:#2890  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 2:24 pm 
lid

Als grote bedrijven iets meer belasting betalen vallen ze niet om. Voor de totale werkgelegenheid zijn die grote bedrijven nu ook weer niet zo belangrijk omdat ze relatief weinig mensen in dienst hebben. Zeker spelen ze hun rol maar hun rol wordt beter als ze NAAR RATO belasting afdragen!

Grote bedrijven die via clubs als het WEF de rest van de samenleving er onder proberen te krijgen en die toestaan dat het WEF (namens hen?) roept dat Covid-19 een geschenk uit de hemel is...

Profiel  

Bericht nummer:#2891  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 2:35 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:
En maar de denkfout herhalen dat je mensen kunt vereenzelvigen met wat ze lezen of wie ze spreken, terwijl je anderzijds niks vindt van een premier die (etcetc)
Heb je gelezen wat ik hierboven schreef ? Dat ging over het verleden en politieke correctheid, die altijd opdook, bij dit soort thema's. Bij links én bij alle smaken rechts. Althans in die tijd was dat zo, nu blijkbaar niet. Jij mag er geheel je eigen oordeel over hebben, baedeker.. maar ik mag me ook verbazen, dat iemand te koop loopt met het feit dat hij Mein Kampf in de boekenkast heeft staan.. en zijn grootvader óók. Misschien ben ik van de oude stempel, maar ik vind dat vrij bizar.

En Rutte.. Ik vraag me af, kun jij echt niks anders meer verzinnen dan "whataboutism" met Rutte in de hoofdrol ? het peil is echt gedaald. Inhoudelijk is daar echt niks aan te doen ? Of denk jij dat wij dom zijn..

Van de domme houden doe je erg goed.
:fluiten:

Tsja en zo gooien we een tussendoortje over Mein Kampf lekker veilig over de schutting. Stel je voor, dat we baedeker over Mein Kampf zouden kunnen bevragen.. Mein Kampf.. en dat baedeker daar serieus op zou antwoorden.. dream on.

Maar goed, ik sputter niet verder.. dit draadje gaat over Corona :holy: Ook zo'n onderwerp wat jij liever verstoort, omdat je dankzij oplichter Thierry B volledig van het padje af bent op dat thema.. en deze weken stevig met je neus op de feiten bent gedrukt.

Profiel  

Bericht nummer:#2892  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 2:41 pm 
lid

Er komt steeds meer ervaring met overdracht van virus door gevaccineerden:

https://twitter.com/HeimanW/status/1415 ... 13859?s=20

Logisch dat het kan, want bescherming tegen de klinische verschijnselelen van Covid-19 (bijvb. met ziekenhuisopname) laat veel ruimte voor andere moeilijkheden. Mensen hebben vermoed dat na vaccinatie alle problemen / verschijnselen in dezelfde mate zouden verdwijnen en ik heb gezien hoe slecht geinformeerd sommigen waren, die door de media naar voren werden geschoven.

Kwetsbaren beschermen doe je niet door jezelf te laten vaccineren, maar wel door te ventileren.

Profiel  

Bericht nummer:#2893  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 3:09 pm 
lid

Rightnow schreef:

Logisch dat het kan, want bescherming tegen de klinische verschijnselelen van Covid-19 (bijvb. met ziekenhuisopname) laat veel ruimte voor andere moeilijkheden. Mensen hebben vermoed dat na vaccinatie alle problemen / verschijnselen in dezelfde mate zouden verdwijnen en ik heb gezien hoe slecht geinformeerd sommigen waren, die door de media naar voren werden geschoven.

Kwetsbaren beschermen doe je niet door jezelf te laten vaccineren, maar wel door te ventileren.

Je laatste zin klopt maar half.. het een sluit het ander niet uit. Je kunt beter vaccineren én ventileren. Kwetsbaren zijn op dit moment gevaccineerd en als er gaten zitten in de bescherming ivm de D-variant (daar zijn aanwijzingen voor), dan kunnen we maar beter zorgen, dat zoveel mogelijk mensen gevaccineerd zijn, want het reduceert de ernst van het ziektebeeld.. én de besmettings-risico's..

"Als je ondanks vaccinatie toch besmet raakt met het coronavirus, dan is de kans dat je jouw huisgenoten besmet
een stuk kleiner. Dit blijkt uit de eerste resultaten van Nederlands onderzoek hiernaar."

https://www.nu.nl/coronavirus/6142196/c ... sterk.html

Op dit moment zijn de getroffenen van de vierde golf vnl jonge, ongevaccineerde personen. Zie ook de pagina van het RIVM en de berichtgeving.

Er is helaas maar één remedie die werkt tegen ziekenhuisopnames en het zou zomaar kunnen, dat "de kwetsbaren" dit jaar nog een derde prik krijgen.

(NB als je Twitter als bron gebruikt voor iets, dan weet je niet wat je krijgt.. van wie.. en of het klopt..)

Profiel  

Bericht nummer:#2894  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 3:26 pm 
lid

Einstein schreef:
Rightnow schreef:

Je laatste zin klopt maar half.. het een sluit het ander niet uit. Je kunt beter vaccineren én ventileren. Kwetsbaren zijn op dit moment gevaccineerd en als er gaten zitten in de bescherming ivm de D-variant (daar zijn aanwijzingen voor), dan kunnen we maar beter zorgen, dat zoveel mogelijk mensen gevaccineerd zijn, want het reduceert de ernst van het ziektebeeld.. én de besmettings-risico's..

"Als je ondanks vaccinatie toch besmet raakt met het coronavirus, dan is de kans dat je jouw huisgenoten besmet
een stuk kleiner. Dit blijkt uit de eerste resultaten van Nederlands onderzoek hiernaar."

Op dit moment zijn de getroffenen van de vierde golf vnl jonge, ongevaccineerde personen. Zie ook de pagina van het RIVM en de berichtgeving.

Er is helaas maar één remedie die werkt tegen ziekenhuisopnames en het zou zomaar kunnen, dat "de kwetsbaren" dit jaar nog een derde prik krijgen.

(NB als je Twitter als bron gebruikt voor iets, dan weet je niet wat je krijgt.. van wie.. en of het klopt..)

Juist, en het zijn vooral de antivaxxers die nu ineens verbaasd lijken te zijn dat gevaccineerden besmet kunnen raken en hier half juichend te pas en te onpas over berichten.
De feiten zijn dat de kans als volledig gevaccineerde besmet te raken kleiner is en dat de kans dat je als gevaccineerde in het ziekenhuis terecht komt of overlijdt, zelfs met onderliggende klachten bijna nul wordt.
Dit wordt door de anitvaxxers dan weer 'vergeten' te melden.

Profiel  

Bericht nummer:#2895  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 4:07 pm 
lid

Einstein schreef:
Rightnow schreef:

Zo'n 10% van de huidige ziekenhuisopnamen betreft 2x gevaccineerden en 14% mensen die 1x gevaccineerd zijn. Het treft inmiddels alle leeftijdsgroepen, zo liet teletekst vandaag weten.

Als volledig gevaccineerde kun je wel besmet worden en anderen besmetten, maar je wordt minder ernstig ziek. Als dat komt doordat een virus zich minder goed kan vermenigvuldigen in je lijf, kan dat verklaren waarom je als volledig gevaccineerde minder besmettelijk zou zijn voor anderen, maar hoe dan ook blijf je besmettelijk!

Er is, ook weer een kardinale en idiote fout van dit Kabinet, veel te veel gedaan alsof vaccinatie DE oplossing zou zijn voor de pandemie. Dat is het dus niet, en nooit geweest ook. Het vermindert het aantal overlijdens en zeer ernstig corona-zieken. Je wordt er minder ziek van! Dat is alles. De suggestie dat je rustig kon gaan stappen, dansen, vrijen, etc na vaccinatie, zelfs zonder rekening te houden met de inwerkingstijd, stond haaks op alles wat bekend was en is over het virus en de vaccins. 'Dansen met Janssen', regelrecht de vierde golf in! En dat is kennis, waarvoor wij onze deskundigen en politici niet betalen om dat achteraf te hebben, maar op het moment dat het nodig was die kennis te hebben. En die kennis was er gewoon! Lag gewoon op straat!

Profiel  

Bericht nummer:#2896  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 4:16 pm 
lid

Raya schreef:
Er is, ook weer een kardinale en idiote fout van dit Kabinet, veel te veel gedaan alsof vaccinatie DE oplossing zou zijn voor de pandemie. Dat is het dus niet, en nooit geweest ook. Het vermindert het aantal overlijdens en zeer ernstig corona-zieken. Je wordt er minder ziek van! Dat is alles. De suggestie dat je rustig kon gaan stappen, dansen, vrijen, etc na vaccinatie, zelfs zonder rekening te houden met de inwerkingstijd, stond haaks op alles wat bekend was en is over het virus en de vaccins. 'Dansen met Janssen', regelrecht de vierde golf in! En dat is kennis, waarvoor wij onze deskundigen en politici niet betalen om dat achteraf te hebben, maar op het moment dat het nodig was die kennis te hebben. En die kennis was er gewoon! Lag gewoon op straat!

Minder ziek én óók minder besmettelijk, zie mijn bronvermelding hierboven. Die 10% betekent dus wel, dat blijkbaar 90% beschermd is na volledige vaccinatie. Glas bijna vol of nagenoeg leeg.. het is maar hoe je ernaar wilt kijken.

En je kunt blijven schelden op de regering om die roze bril op 24-6, maar de enige andere maatregel, naast vaccineren, is een nieuwe lockdown ! Scholen dicht.. winkels op slot.. avondklok.. Willen we dat ? :wondering: wat is je voorstel..

Profiel  

Bericht nummer:#2897  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 4:29 pm 
lid

Einstein schreef:
Er is helaas maar één remedie die werkt tegen ziekenhuisopnames..

Kwetsbaren worden hiertegen beschermd mede door vaccinatie - maar dat is geen uitnodiging om midden in een epidemie binnenshuis zich in drukke mensenmassa's te bewegen. Dat zou een gevaarlijke overschatting zijn.

Als daarentegen weerbare mensen dit doen, die normaal rekening houden met de contacten om hen heen, dan is dit een heel ander verhaal. Velen die nog geen corona lijken te hebben gehad, danken dit aan de voorzichtigheid die ze ook zullen hebben als ze het wel tegen komen. Ze zijn degenen die eerder dan anderen thuis blijven, ook bij eerste verschijnselen.

Velen hebben zich nooit bang laten maken maar veeleer voorzichtig om mensen om hen heen te beschermen. Gaan we hen nu pushen om te vaccineren waarbij voor hen het vaccinatierisico hoger is dan het virus-risico?

Profiel  

Bericht nummer:#2898  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 4:33 pm 
lid

Einstein schreef:
Minder ziek én óók minder besmettelijk, zie mijn bronvermelding hierboven. Die 10% betekent dus wel, dat blijkbaar 90% beschermd is na volledige vaccinatie.

Even uitgaande van minstens week of 14 dagen na een tweede vaccinatie:

Om zelf ernstig ziek te worden is zelfs 95 procent minder
Om anderen te besmetten lijkt 70 - 75 procent minder

Bij grotere aantallen gevaccineerden gaat dit doorwegen.

Profiel  

Bericht nummer:#2899  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 5:58 pm 
lid

Rightnow schreef:

Slechts 4,1 miljoen doden, valt reuze mee.

Profiel  

Bericht nummer:#2900  BerichtGeplaatst: di jul 20, 2021 6:02 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Heb je gelezen wat ik hierboven schreef ? Dat ging over het verleden en politieke correctheid, die altijd opdook, bij dit soort thema's. Bij links én bij alle smaken rechts. Althans in die tijd was dat zo, nu blijkbaar niet. Jij mag er geheel je eigen oordeel over hebben, baedeker.. maar ik mag me ook verbazen, dat iemand te koop loopt met het feit dat hij Mein Kampf in de boekenkast heeft staan.. en zijn grootvader óók. Misschien ben ik van de oude stempel, maar ik vind dat vrij bizar.

En Rutte.. Ik vraag me af, kun jij echt niks anders meer verzinnen dan "whataboutism" met Rutte in de hoofdrol ? het peil is echt gedaald. Inhoudelijk is daar echt niks aan te doen ? Of denk jij dat wij dom zijn..
Van de domme houden doe je erg goed.
:fluiten:
Tsja en zo gooien we een tussendoortje over Mein Kampf lekker veilig over de schutting. Stel je voor, dat we baedeker over Mein Kampf zouden kunnen bevragen.. Mein Kampf.. en dat baedeker daar serieus op zou antwoorden.. dream on.

Maar goed, ik sputter niet verder.. dit draadje gaat over Corona :holy: Ook zo'n onderwerp wat jij liever verstoort, omdat je dankzij oplichter Thierry B volledig van het padje af bent op dat thema.. en deze weken stevig met je neus op de feiten bent gedrukt.

'serieus op antwoorden'

:lol:

We hadden het over Rutte z'n bewondering voor Schwab, en z'n verstoppertje met COVID-19: The Great Reset. Een echt onderwerp. Enzo plaatst al snel een frame: Baudet en Mein Kampf. Jij schrijft dan allerlei epistels over hoe je welhaast een nazi moest zijn om Mein Kampf in de boekenkast te hebben staan. Mijn serieuze antwoord is dat ik niet ben van het vereenzelvigen van mensen met wat ze lezen of wie ze spreken. Maar goed, als je dat denkt, dan is mijn logische wedervraag: hoe zit het dan met Rutte? En dan zie ik Einstein knippen en duiken. Weinig serieus. It takes two to tango hè. Als je serieuze antwoorden wil, dan moet je zelf ook beginnen met een beetje serieuze antwoorden te geven. En nu zou ik 'volledig van het padje zijn', vanwege 'oplichter' Baudet, en zou ik 'stevig met mijn neus op de feiten gedrukt zijn', een en ander zonder een greintje onderbouwing. Dit is wappie gedrag Einstein. Ga eens een beetje normaal communiceren.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3010 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 151  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]