Het is nu ma jun 21, 2021 6:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1248 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1241  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 12:04 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di apr 01, 2014 3:25 am
Berichten: 3114
Berichten: Intopic
Een debat over de complot interpretaties van Baudet is net zo zinvol als een debat of de aarde plat is :hum: Iedereen snapt dat je na een crisis aan wederopbouw doet en dat is een prima principe :ok:

_________________
Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1242  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 2:32 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 22817
Berichten: Intopic
Lumiere schreef:
Een debat over de complot interpretaties van Baudet is net zo zinvol als een debat of de aarde plat is :hum: Iedereen snapt dat je na een crisis aan wederopbouw doet en dat is een prima principe :ok:
Eerst maar eens een de debat over de gebrekkige boekhouding van de overheid: 9 miljard uitgegeven en niet te achterhalen valt waaraan. En dan nog KLM

https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1044 ... nvoldoende

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... mocht-niet

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1243  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 2:49 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:02 pm
Berichten: 11443
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Lumiere schreef:
Een debat over de complot interpretaties van Baudet is net zo zinvol als een debat of de aarde plat is :hum: Iedereen snapt dat je na een crisis aan wederopbouw doet en dat is een prima principe :ok:
Eerst maar eens een de debat over de gebrekkige boekhouding van de overheid: 9 miljard uitgegeven en niet te achterhalen valt waaraan. En dan nog KLM

https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1044 ... nvoldoende

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... mocht-niet


Steun aan de KLM was / is uitstekend, evenals aan Schiphol en Lelijkstad.

Dat VWS weer niet uit kan leggen waar de miljarden zijn gebleven, is schandalig. Als dat niet op orde komt, dienen er koppen te rollen.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1244  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 2:52 pm 
Online
lid

Geregistreerd: za mei 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 23033
Berichten: Intopic
HvR schreef:
Biertje schreef:
Lumiere schreef:
Een debat over de complot interpretaties van Baudet is net zo zinvol als een debat of de aarde plat is :hum: Iedereen snapt dat je na een crisis aan wederopbouw doet en dat is een prima principe :ok:
Eerst maar eens een de debat over de gebrekkige boekhouding van de overheid: 9 miljard uitgegeven en niet te achterhalen valt waaraan. En dan nog KLM

https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1044 ... nvoldoende

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... mocht-niet


Steun aan de KLM was / is uitstekend, evenals aan Schiphol en Lelijkstad.

Dat VWS weer niet uit kan leggen waar de miljarden zijn gebleven, is schandalig. Als dat niet op orde komt, dienen er koppen te rollen.

Ja, als het zo uitkomt is de KLM Neerlands trots en moet er toch vooral voorkomen worden dat bedrijven aan buitenlandse investeerders verkocht worden. Als die trots dan in de problemen komt en steun toegezegd krijgt om overeind te blijven is het ook alweer niet goed.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1245  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 3:47 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 22817
Berichten: Intopic
HvR schreef:
Biertje schreef:
Lumiere schreef:
Een debat over de complot interpretaties van Baudet is net zo zinvol als een debat of de aarde plat is :hum: Iedereen snapt dat je na een crisis aan wederopbouw doet en dat is een prima principe :ok:
Eerst maar eens een de debat over de gebrekkige boekhouding van de overheid: 9 miljard uitgegeven en niet te achterhalen valt waaraan. En dan nog KLM

https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1044 ... nvoldoende

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... mocht-niet


Steun aan de KLM was / is uitstekend, evenals aan Schiphol en Lelijkstad.

Dat VWS weer niet uit kan leggen waar de miljarden zijn gebleven, is schandalig. Als dat niet op orde komt, dienen er koppen te rollen.
Maar je wel de regels volgen en dat is niet gebeurd. En ik begrijp dat het proces tegen KLM is aangespannen door Ryan-air dat naar zijn zeggen geen steun heeft gehad. Dit wordt nog een dingetje want hetzelfde gedonder zit ook bij Alitalia

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1246  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 4:22 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 22817
Berichten: Intopic
Enzo501 schreef:
HvR schreef:
Biertje schreef:
Eerst maar eens een de debat over de gebrekkige boekhouding van de overheid: 9 miljard uitgegeven en niet te achterhalen valt waaraan. En dan nog KLM

https://www.bnr.nl/nieuws/politiek/1044 ... nvoldoende

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... mocht-niet


Steun aan de KLM was / is uitstekend, evenals aan Schiphol en Lelijkstad.

Dat VWS weer niet uit kan leggen waar de miljarden zijn gebleven, is schandalig. Als dat niet op orde komt, dienen er koppen te rollen.

Ja, als het zo uitkomt is de KLM Neerlands trots en moet er toch vooral voorkomen worden dat bedrijven aan buitenlandse investeerders verkocht worden. Als die trots dan in de problemen komt en steun toegezegd krijgt om overeind te blijven is het ook alweer niet goed.
Wel godverdomme, wie moet voorkomen dat iets in buitenlandse handen komt? Ten eerste is het aan de RvB en RvC om te zorgen dat een bedrijf gezond is en dus niet het tafelzilver en opstallen verkocht worden en weer teruggehuurd worden. Gezonde bedrijven zijn niet goedkoop en niet geschikt voor privat equity (zie het HEMA-drama). Dan is het de beurt aan het kabinet om er voor te zorgen dat als men het bedrijf wil verkopen aan een bedrijf in een ander land dat er sprake is van wederkerigheid, die rol heeft het kabinet. Alleen trekken neoliberale kabinetten daar hun handen van af, het interesseert ze niet. Pas als het misgaat en te laat is worden ze wakker. Zie ook Wopke die voor 50 miljoen HEMA-aandelen wilde kopen om zogenaamde de HEMA te steunen. Zie ook Hutchison dat een belangrijke speler is op de Maasvlakte. Ranzig

Inzake KLM is het toenmalige kabinet, de minster en de voormalige baas nogal dom te werk te gaan. Er zijn geen afspraken op papier gezet over de damenstelling van de RvB holding en de werkmaatschappijen als het gaat om stemverhouding. Daarnaast wist men dat bij AF de staat daar een stevige vinger in de pap heeft, daarom draait AF al jaren met verlies.

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1247  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 5:00 pm 
Online
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 20, 2015 5:26 pm
Berichten: 10135
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Enzo501 schreef:
HvR schreef:


Steun aan de KLM was / is uitstekend, evenals aan Schiphol en Lelijkstad.

Dat VWS weer niet uit kan leggen waar de miljarden zijn gebleven, is schandalig. Als dat niet op orde komt, dienen er koppen te rollen.

Ja, als het zo uitkomt is de KLM Neerlands trots en moet er toch vooral voorkomen worden dat bedrijven aan buitenlandse investeerders verkocht worden. Als die trots dan in de problemen komt en steun toegezegd krijgt om overeind te blijven is het ook alweer niet goed.
Wel godverdomme, wie moet voorkomen dat iets in buitenlandse handen komt? Ten eerste is het aan de RvB en RvC om te zorgen dat een bedrijf gezond is en dus niet het tafelzilver en opstallen verkocht worden en weer teruggehuurd worden. Gezonde bedrijven zijn niet goedkoop en niet geschikt voor privat equity (zie het HEMA-drama). Dan is het de beurt aan het kabinet om er voor te zorgen dat als men het bedrijf wil verkopen aan een bedrijf in een ander land dat er sprake is van wederkerigheid, die rol heeft het kabinet. Alleen trekken neoliberale kabinetten daar hun handen van af, het interesseert ze niet. Pas als het misgaat en te laat is worden ze wakker. Zie ook Wopke die voor 50 miljoen HEMA-aandelen wilde kopen om zogenaamde de HEMA te steunen. Zie ook Hutchison dat een belangrijke speler is op de Maasvlakte. Ranzig

Inzake KLM is het toenmalige kabinet, de minster en de voormalige baas nogal dom te werk te gaan. Er zijn geen afspraken op papier gezet over de damenstelling van de RvB holding en de werkmaatschappijen als het gaat om stemverhouding. Daarnaast wist men dat bij AF de staat daar een stevige vinger in de pap heeft, daarom draait AF al jaren met verlies.

Inderdaad nogal dom dat KLM zichzelf verkocht aan AF. Je weet met de Fransen dat ze vroeg of laat baasje willen spelen. Er is vast wel een KLM bobo die er dik aan verdiend heeft.
Nogal dom dat de staat toen niet direct de zeggenschap heeft geborgd.
Ik ben benieuwd wat voor crony capitalism arrangementen er allemaal lopen tussen staat en KLM.
Eerst die vergroting van het aandeel. En dan nu die steun van miljarden.
Het wordt wel steeds moeilijker om de KLM als Neerlands trots te zien.

_________________
Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#1248  BerichtGeplaatst: wo mei 19, 2021 7:05 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 22817
Berichten: Intopic
baedeker schreef:
Biertje schreef:
Enzo501 schreef:

Ja, als het zo uitkomt is de KLM Neerlands trots en moet er toch vooral voorkomen worden dat bedrijven aan buitenlandse investeerders verkocht worden. Als die trots dan in de problemen komt en steun toegezegd krijgt om overeind te blijven is het ook alweer niet goed.
Wel godverdomme, wie moet voorkomen dat iets in buitenlandse handen komt? Ten eerste is het aan de RvB en RvC om te zorgen dat een bedrijf gezond is en dus niet het tafelzilver en opstallen verkocht worden en weer teruggehuurd worden. Gezonde bedrijven zijn niet goedkoop en niet geschikt voor privat equity (zie het HEMA-drama). Dan is het de beurt aan het kabinet om er voor te zorgen dat als men het bedrijf wil verkopen aan een bedrijf in een ander land dat er sprake is van wederkerigheid, die rol heeft het kabinet. Alleen trekken neoliberale kabinetten daar hun handen van af, het interesseert ze niet. Pas als het misgaat en te laat is worden ze wakker. Zie ook Wopke die voor 50 miljoen HEMA-aandelen wilde kopen om zogenaamde de HEMA te steunen. Zie ook Hutchison dat een belangrijke speler is op de Maasvlakte. Ranzig

Inzake KLM is het toenmalige kabinet, de minster en de voormalige baas nogal dom te werk te gaan. Er zijn geen afspraken op papier gezet over de damenstelling van de RvB holding en de werkmaatschappijen als het gaat om stemverhouding. Daarnaast wist men dat bij AF de staat daar een stevige vinger in de pap heeft, daarom draait AF al jaren met verlies.

Inderdaad nogal dom dat KLM zichzelf verkocht aan AF. Je weet met de Fransen dat ze vroeg of laat baasje willen spelen. Er is vast wel een KLM bobo die er dik aan verdiend heeft.
Nogal dom dat de staat toen niet direct de zeggenschap heeft geborgd.
Ik ben benieuwd wat voor crony capitalism arrangementen er allemaal lopen tussen staat en KLM.
Eerst die vergroting van het aandeel. En dan nu die steun van miljarden.
Het wordt wel steeds moeilijker om de KLM als Neerlands trots te zien.
HvR en anderen staan er niet bij stil dat die 3,4 miljard niet voor KLM specifiek is maar voor de holding AF-KLM en dat Hoekstra er eigenlijk al niet meer in gelooft want laat het aandeel verwateren.

https://www.bnr.nl/nieuws/financieel/10 ... ardensteun

_________________
De verwende machthebbers vragen uw steun
https://www.youtube.com/watch?v=k8pE0RmmcWk


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1248 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: baedeker, Enzo501, Google [Bot], Hume, Majestic-12 [Bot] en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling