Het is nu zo mei 16, 2021 10:06 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: di jun 02, 2020 11:31 pm 
lid

Wat doet ze het goed he, onze Femke....

Go girl ! :mrgreen:

Profiel  

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: di jun 02, 2020 11:53 pm 
lid

:oops: Femke Halsema had die demonstratie beter kunnen verbieden

Profiel  

Bericht nummer:#43  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 8:18 am 
lid

Einstein schreef:
:oops: Femke Halsema had die demonstratie beter kunnen verbieden
Ook moeilijk als je de bekende relschoppers in grote hoeveelheid al hebt zien lopen.

Bekijk het vandaag maar van de zonnige kant. Als er niemand een besmetting heeft opgelopen, zou ik dit bv als restauranthouder met terras toejuichen. Weg met die anderhalve meter en voor de eenheid in dit land mag de zwarte mens vooraan zitten op het terras in dit door en door racistisch landje.

Tevredenheid over demonstratie overheerst, wel meer dan 800 bezoekers
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/709282/T ... -bezoekers

Oproep

Aan het begin van de demonstratie riep de organisatie zwarte mensen zoveel mogelijk op om vooraan plaats te nemen, en witte mensen meer achteraan.
'Dat deden we om hen beter zichtbaar te laten zijn', zegt Van der Meer. 'Er zijn namelijk niet zoveel zwarte mensen in Groningen. Maar uiteindelijk zat iedereen vooral door elkaar.'

Maar uiteindelijk zat iedereen vooral door elkaar....

Toen ik gisteren deze oproep las, was ik er klaar mee, racistisch Nederland weet zich beter te gedragen voor de eenheid in dit land dan de politiek en organisaties. Wij hebben de Nederlandse zenders om dit gisteravond op zwart gezet.

Profiel  

Bericht nummer:#44  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 8:27 am 
lid

En dan veroorzaak je dit...….meten met twee maten:

KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers
https://www.decafekrant.nl/khn-demonstr ... ndernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen maanden is uitgevoerd.”

Daarmee doelt de algemeen directeur op de verplichte sluiting van elf weken en de anderhalvemetereconomie die de horeca opgelegd krijgt. “De sector is wekenlang op slot geweest en vervolgens wordt deze demonstratie wel toegelaten. Het is meten met twee maten. Ik heb uiteraard begrip voor de demonstratie, maar het valt simpelweg niet uit te leggen aan alle horecaondernemers. Het is wanbeleid van de bovenste plank.”

Profiel  

Bericht nummer:#45  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 8:35 am 
lid

I heb nog nooit een burgemeester gezien die aan de ene kant zegt dat die demonstratie krenkend is voor het zorgpersoneel en tegelijkertijd zegt tegen het zorgpersonnel: fuck you maar demonstratierecht is toch echt belangrijker. En tegelijkertijd meten met verschillende maten.

Halsema: ‘Het demonstratierecht schuif je niet zomaar opzij’
De woede om de dood van George Floyd is door iedereen onderschat, legt burgemeester Femke Halsema uit op de dag na de massale demonstratie op de Dam.

Ruben Koops 02-06-20, 11:34 Laatste update: 16:49 Bron: Het Parool
146
1
Waarom had u de demonstratie van tevoren geen strengere aanwijzingen opgelegd, om drukte te voorkomen?
,,Omdat de organisatie, zoals Black Lives Matter, en de politie, een redelijk beperkte opkomst hadden ingeschat. Moet je nagaan: de organisator wilde eigenlijk op het Museumplein demonstreren, maar werd bang dat ze dan met een klein groepje op een groot leeg plein zouden staan en week toen uit naar de Dam. Ook hun eigen inschatting was dus niet goed.

Heeft u de woede om de dood van Floyd verkeerd ingeschat?
,,De woede om zijn dood smeult als een veenbrand onder veel grotere groepen mensen dan we denken. Ook speelt mee dat dat weekend nieuwe beelden online kwamen, en nieuwe uitspraken van president Trump. Daardoor naderden de emoties rond dit onderwerp maandag een kookpunt.”

POLL
Demonstratierecht is 'heilig', ook als dat nieuwe coronabesmettingen veroorzaakt
Echt wel (6%)
Echt niet (94%)
8419 stemmen
Op AT5 zei u dat u de demonstratie ‘te belangrijk vond’ om die te ontbinden. Waarom is het onderwerp van een manifestatie van belang?
,,Ik bedoelde niet deze demonstratie an sich, maar het demonstratierecht. Ik stond voor de ambtswoning, had net de herdenking van Keti Koti achter de rug en moest snel reageren. Het onderwerp speelt nooit een rol, ik heb de boerenprotesten ook goed mogelijk gemaakt in Amsterdam, en ik heb een klimaatdemonstratie bij het Rijksmuseum juist laten ontbinden vanwege de risico’s voor de openbare orde. Het ging mij erom dat het demonstratierecht te belangrijk is om zomaar opzij te schuiven.”

U vreesde voor relletjes als u de demonstratie zou afbreken. Waarom heeft u of de politie het niet vriendelijk gevraagd, via luidsprekers?
,,Dan moet je een enorme politiemacht over het plein verspreiden. Er stonden duizenden mensen. Wij waren beducht voor relschoppers die zich zouden mengen onder de demonstranten, en het onderwerp zouden misbruiken om vernielingen aan te richten. Daar waren we goed op voorbereid, maar gelukkig bleef het protest zeer vreedzaam.”

De burgemeester van Haarlemmermeer vraagt mensen die op de Dam waren in thuisquarantaine te gaan.
,,Ik vind dat geen logisch verzoek, want dat zou betekenen dat iedereen die in de afgelopen tijd tegen iemand anders is aangebotst in het park of in de supermarkt, of die een boete heeft gehad wegens het overtreden van de regels, in thuisquarantaine moet. Dat is volstrekt onverstandig. Het idee is opportunistisch, deze suggestie kwam ook niet toen we lange rijen zagen voor de bouwmarkten, of drukte op de stranden.”

Er is veel ergernis. Iedereen hield zich maanden aan de regels en dan staan er toch 5000 mensen naast elkaar op de Dam. Begrijpt u dat?
,,Ja, en ik was zelf ook verbaasd dat zoveel mensen dit hebben aangedurfd. Het viel mij wel op dat veel mensen mondkapjes en handschoenen droegen, maar het is natuurlijk pijnlijk dat dit is gebeurd en ik begrijp ook dat dit zeer krenkend kan zijn voor zorgpersoneel. Maar dit alles rechtvaardigt nog steeds geen grootschalig politieoptreden, want in het Nederlandse gezondheidsbeleid tegen corona, de intelligente lockdown, weegt de eigen verantwoordelijkheid zwaar. Ik ga alles wat er qua voorbereidingen is gebeurd op een rij zetten en een tijdslijn maken, voor in een brief aan de gemeenteraad.”

https://www.ad.nl/politiek/halsema-het- ... ~a90414c3/

Profiel  

Bericht nummer:#46  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 9:27 am 
lid

kwaaisteniet schreef:
De deal zal zijn dat de Amsterdamse raad een grote fractie van GroenLinks heeft en dat er ook GroenLinks burgemeesters benoemd moeten worden. Halsema heeft veel politieke ervaring als parlementariër opgedaan en kwam toevallig langs als kandidaat. Misschien was ze wel gevraagd te solliciteren. Dat gebeurt wel vaker.
De Amsterdamse gemeenteraad heeft aan haar de voorkeur gegeven.
Als er geen overwegende bezwaren tegen die benoeming bestaan, kan de minister niet veel anders dan haar benoemen,

Ik denk dat het dank voor steun was, aan een kabinet dat vooral ook in de 1e Kamer meerderheden moest behalen.

Probleem is dat alles rond benoemingen achter gesloten deuren plaatsvind. Zelfs voor de vertrouwenscommissie is het meeste geheim, immers, sollicitaties komen niet bij de gemeenteraad binnen maar veel hoger in de keten. De commissaris van de koning maakt daaruit de selectie die aan de vertrouwenscommissie wordt voorgelegd.

Zo kon Utrecht destijds kiezen uit een Aleid Wolfsen (PvdA) en een andere PvdA'er, die n.b. duidelijk te kennen had gegeven helemaal geen burgemeester van Utrecht te willen worden. Dat gaf een aardig inkijkje in de keuken. De keuze moest hoe dan ook op de PvdA vallen, en uiteindelijk op Aleid Wolfsen.

Hoezo heeft een gemeenteraad echt iets te kiezen?

Profiel  

Bericht nummer:#47  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 9:34 am 
lid

kwaaisteniet schreef:
De deal zal zijn dat de Amsterdamse raad een grote fractie van GroenLinks heeft en dat er ook GroenLinks burgemeesters benoemd moeten worden. Halsema heeft veel politieke ervaring als parlementariër opgedaan en kwam toevallig langs als kandidaat. Misschien was ze wel gevraagd te solliciteren. Dat gebeurt wel vaker.
De Amsterdamse gemeenteraad heeft aan haar de voorkeur gegeven.
Als er geen overwegende bezwaren tegen die benoeming bestaan, kan de minister niet veel anders dan haar benoemen,
Als je een burgemeester zoekt zoek je niet een ervaren politicus maar iemand die een stad goed kan besturen en boven de partijen staat en zo'n grote stad als Amsterdam is niet beschikbaar voor politieke experimenten.

Profiel  

Bericht nummer:#48  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 12:41 pm 
lid

Raya schreef:
Biertje schreef:
kwaaisteniet schreef:
De minister heeft het deels goedgepraat. Dus als de gemeenteraad het in meerderheid ook niet afkeurt kan ze blijven zitten.
Ik begrijp dat de Amsterdamse VVD fractie beraad gaat houden in Amsterdam West. Het lijkt me een uitgelezen kans om te bezien of ze de 1,5m afstand ook respecteren. Anders maar in het cachot, of op de bon, als het cachot niet mag. .

Of er ook een besmetting door de demonstratie op de Dam uit voort komt valt nog wel even af te wachten.
In de buitenlucht, zeker nu met de felle zon, is er in het algemeen weinig kans op besmetting. In het andere geval zou het een drama worden. Maar daar geloof ik vooralsnog niets van.

Ik maak me meer zorgen over de cafés en bars. Daar wordt de 1,5 meter binnen niet goed gehandhaafd. In Brabant ging men zelfs maar even een polonaise houden. Dat blijft een zorgsituatie.
Ik vermoed hetzelfde van sportkantines. Binnen gaat dat niet goed. Als men een soortement van buitenterras heeft of kan aanleggen is het heel wat beter.
De minister heeft niets goedgepraat maar hij vindt dat hij niet de baas is van Halsema en vindt dat de gemeenteraad moet besluiten of Halsema aan kan blijven. Het gaat niet een om de besmetting, het gaat om de zorg die zich uit de naad heeft gewerkt en gevraagd heeft om zoveel mogelijk binnen te blijven en niet dicht bij elkaar gaan staan. En dan is er nog de justitiële tweedeling. Mensen die geen afstand houden gaan op de bon en velen zijn al op de bon geslingerd. Wat mij betreft worden alle boetes ongedaan en geld terug.

En dat kutwijf van een Halsema vroeg zelfs vanwege de 4 mei herdenking om weg te blijven van de Dam. En als dan discriminatietrutje Simons van Bij1 meent dat de omvang bepalend is of er ingrepen moeten worden, dan is bij mijn weten het hek van de dam. En maar zeiken over discriminatie, maar GroenLinks werkt daar van harte aan mee. Walgelijk

Het kabinet gaat Halsema niet ontslaan.

Het is totaal onbestaanbaar dat iemand die bestuurlijk geen echte ervaring heeft, direct burgemeester van de grootste stad wordt. Tenzij het om een deal gaat.

Het is niet de bevoegdheid van het kabinet.

Als het om bestuurlijke ervaring gaat ,dan is dat de afgelopen dagen niet gebleken.
Ook GR Links heeft het optreden bij de demonstratie veroordeeld.
Beter kan ze een leuke andere baan zoeken , bijvoorbeeld in Europa.

Profiel  

Bericht nummer:#49  BerichtGeplaatst: wo jun 03, 2020 1:02 pm 
lid

Er is zoveel niet de bevoegdheid van het kabinet, dingen die ze toch doen. Dat heet 'invloed aanwenden'.

Overigens heb ik begrepen dat er wel degelijk een geitenpaadjeartikel bestaat. Ben alleen het artikel vergeten. Iets van nr. 68 maar weet niet meer welke wet.

Profiel  

Bericht nummer:#50  BerichtGeplaatst: vr jun 05, 2020 8:25 am 
lid

Biertje schreef:
Einstein schreef:
Groot risico, dit soort polariserend geblaat in de politiek over Corona en social distancing. Zie de curve van de VS. De keus is niet: corona of de economie.. Als er een tweede golf komt, moet de zaak weer dicht ! Een lockdown, intelligent of niet, lijkt me meer economische schade opleveren dan wat omgangsregels en mondkapjes..

Afgezien daarvan vraag ik me af, waarom politici ter rechterzijde steeds de behoefte hebben om deskundigen tegen te spreken. Corona is geen politiek, het is medische zorg.. en medische wetenschap. Dit is een pandemie van een tot 2020 nog onbekend virus, het is geen politiek verhaal. Het is zoeken naar de beste maatregelen, maar dat kun je beter doen op basis van onderzoek en adviezen van dokters, dan op basis van orakels.
Wanneer komt die tweede golf dan? En de bedenkt dat je als niet afscheid kan nemen van je vader die doodgaat aan COVID-19 wat dat voor impact heeft op iemand. Kijk eens naar onderstaande uitzending van Cafe Weltschmerz

https://www.youtube.com/watch?v=A6RqBnVeC2I

Baudet is weer eens dom bezig door de 1.5 meter te willen afschaffen.
Het virus vertrekt niet vanzelf.

Noord-Macedonië is weer op slot. Een week na het opheffen van de lockdown zijn er weer tientallen nieuwe besmettingen geconstateerd in het Balkanland.
Al een week na het opheffen van de lockdown gaat Noord-Macedonië weer op slot. Het Balkanland kampt met de grootste uitbraak van het coronavirus sinds het begin van de crisis, met zowel woensdag als donderdag meer dan honderd besmettingen. In een groot deel van het land mag sinds donderdagavond niemand de straat meer op, tot maandagochtend, zelfs niet voor bijvoorbeeld boodschappen. Voor zover bekend is Noord-Macedonië daarmee het eerste Europese land dat de teugels weer aantrekt na de versoepelingen van de afgelopen weken.
Sinds eind mei onder meer terrassen van restaurants en cafés weer opengingen, loopt het aantal besmettingen weer snel op. Afstands- en hygiëneregels worden in de wind geslagen. “Deze nieuwe golf is het directe gevolg van het niet naleven van de duidelijke voorschriften”, zei minister van volksgezondheid Venko Filipce toen hij het nieuwe uitgaansverbod aankondigde.

https://www.trouw.nl/buitenland/tot-maa ... ~bae53dfe/

Profiel  

Bericht nummer:#51  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 7:34 am 
lid

Lies schreef:

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen maanden is uitgevoerd.”

Daarmee doelt de algemeen directeur op de verplichte sluiting van elf weken en de anderhalvemetereconomie die de horeca opgelegd krijgt. “De sector is wekenlang op slot geweest en vervolgens wordt deze demonstratie wel toegelaten. Het is meten met twee maten. Ik heb uiteraard begrip voor de demonstratie, maar het valt simpelweg niet uit te leggen aan alle horecaondernemers. Het is wanbeleid van de bovenste plank.”

Baudet en de andere Poetin-knuffelaars zien het probleem niet.
Ze willen zo snel mogelijk van de 1.5 meter af.
En ze hebben Poetin aan hun kant en zo als gewoonlijk als voorbeeld.

Poetin wil dat alles weer snel normaal wordt, en als hij dat wil dan moet dat gebeuren. Moskou is nog in lockdown en het virus nog lang niet uitgewoed, maar op het Rode Plein moet en zal een boekenfestival worden gehouden, en straks ook de grote militaire parade. Allemaal voor Poetin, die president wil blijven tot zijn dood.
Het is natuurlijk moeilijk uit te leggen, een driedaags boekenfestival op het Rode Plein terwijl de bevolking het huis niet uit mag. Dus maakt organisator Vladimir Grigorjev maar een grapje als hem naar een verklaring gevraagd wordt. ‘Ik denk dat het heel gezond is om met z’n allen over boeken te praten in de frisse lucht’, zegt hij. ‘Al ben ik geen arts.’ En snel loopt hij door.

Zijn boekenfestival is geen grapje. Op het plein staan veertien witte festivaltenten met een paar honderd kraampjes voor boekverkopers. Er zijn paviljoens voor optredens van schrijvers, en er is een hoofdpodium met een tribune voor publiek.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b87335fb/

Profiel  

Bericht nummer:#52  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 10:30 am 
lid

Dat willen we toch allemaal in de wereld, dat alles weer snel normaal wordt?

Nederlandse economie komt in historisch diepe recessie, herstel langzaam
https://nos.nl/artikel/2336527-nederlan ... gzaam.html

Profiel  

Bericht nummer:#53  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 11:48 am 
lid

De economie van welke Nederlanders komt in recessie, is mijn vraag dan!

Profiel  

Bericht nummer:#54  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 2:03 pm 
lid

Lies schreef:
Dat willen we toch allemaal in de wereld, dat alles weer snel normaal wordt?

Nederlandse economie komt in historisch diepe recessie, herstel langzaam
https://nos.nl/artikel/2336527-nederlan ... gzaam.html

Natuurlijk willen we dat allemaal.
Dat betekent niet dat de Baudetjes met het afschaffen van de 1.5 meter het beste voor hebben met onze gezondheid en welvaart.
Dan nog eens Poetin knuffelen en een Nexit ,wat zullen we een economische groei krijgen met deze lieden.

Profiel  

Bericht nummer:#55  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 2:06 pm 
lid

Raya schreef:

De recessie komt door corona en niet door Rutte.
De horeca , cultuur en toerristen sector, worden zwaar getroffen.
Cultuur was voor Baudet al een linkse hobby ,dus hij wil garen spinnen met kiezers uit de horeca.

Profiel  

Bericht nummer:#56  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 2:19 pm 
lid

Hume schreef:
Raya schreef:

Cultuur was voor Baudet al een linkse hobby ,dus hij wil garen spinnen met kiezers uit de horeca.

Hoe die recessie uitpakt en voor wie, is vooral een politieke keuze.

Profiel  

Bericht nummer:#57  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 2:40 pm 
lid

Hume schreef:
Raya schreef:

Wij allemaal krijgen er mee te maken als je het artikel leest. Dat er gemopper is op maatregelen is logisch.

Volle vliegtuigen mogen, volle theaterzalen niet: wat is het verschil?
https://nos.nl/collectie/13833/artikel/ ... t-verschil

Profiel  

Bericht nummer:#58  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 5:04 pm 
lid

Lies schreef:
Hume schreef:
Raya schreef:

Wij allemaal krijgen er mee te maken als je het artikel leest. Dat er gemopper is op maatregelen is logisch.

Inderdaad is dat niet logisch.
Dit betekent niet dat de 1.5 meter afgeschaft kan worden , zoals de Baudetjes willen.

Profiel  

Bericht nummer:#59  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 7:45 pm 
lid

Hume schreef:
Lies schreef:
Hume schreef:

Inderdaad is dat niet logisch.
Dit betekent niet dat de 1.5 meter afgeschaft kan worden , zoals de Baudetjes willen.

Ow dat is heel logisch Hume, vanuit VVD-perspectief. Vliegverkeer is een economische activiteit, het levert ook veel meer geld op dan theater en cultuur.. het is daarom al snel een prioriteit, om het zo snel mogelijk weer open te kunnen stellen. De VVD en het CDA zijn altijd haantje de voorste geweest, om de luchtvaart-lobby te bedienen. Hetzelfde rechts-liberale perspectief hebben we ook tijdens de Corona-golf gezien, het zeer vroeg openstellen van de kinderopvang en de lagere scholen in Nederland had ook met economie te maken. Die paar weekjes voor de vakantie gaat echt niet over kinderen, die niet in hun ontwikkeling mogen worden belemmerd, het zaakje moest weer open, om de jonge ouders vrij te spelen !! De productiebedrijven zijn open gebleven in Nederland.. en zelfs de winkels. Immers, stel je voor, dat we onze economie teveel zouden schaden, door volksgezondheid maatregelen, die de werkenden toch niet hoeven beschermen. Die zijn immers jong en sterk en ze gaan er echt niet aan dood. Dus we gaan voor "groepsimmuniteit". Quote Rutte in maart.

De economie moet ontzien worden, dat is steeds de rode lijn geweest van het Nederlandse Corona-beleid. De schade moest worden beperkt. De grote belangen.. de luchthaven.. die bleef ook gewoon open. Transavia vloog niet meer vanaf 27-3, maar KLM ging door met mondkapjes verplicht, naar alle bestemmingen, die waren toegestaan. Schiphol heropende volledig op 4-5. De hal bleef leeg natuurlijk.. maar de dames en heren werd geen strobreed in de weg gelegd. Ik heb daar vanaf het begin tegen geprotesteerd. Ik denk dat Corona geen pandemie was geworden, wanneer we op 15 februari de hele luchtvaart op slot hadden gedaan wereldwijd. Ik kreeg toen als tegenvuur, dat een luchtvaart-stop de hele economie zou vernietigen. Zo doen de dames en heren lobbyisten dat. Net zoal ze nu mogen beweren, dat vliegtuigen zo veilig zouden zijn. Over de onveilige incheck-procedures, de rijen bij de boarding en het bagage-afhaalpunt wordt wijselijk gezwegen. En als ze dan onverhoeds 75% van de vluchten alsnog moeten stoppen, vraagt KLM voor 2 maanden schade 5-6 miljard Euro aan de belastingbetaler.. Een heilige koe is het, de luchtvaart.

(Schiphol - coronavirus update met tijdlijn)

Profiel  

Bericht nummer:#60  BerichtGeplaatst: ma jun 08, 2020 8:03 pm 
lid

Hume schreef:
Lies schreef:

Baudet en de andere Poetin-knuffelaars zien het probleem niet.
Ze willen zo snel mogelijk van de 1.5 meter af.
En ze hebben Poetin aan hun kant en zo als gewoonlijk als voorbeeld.

Poetin wil dat alles weer snel normaal wordt, en als hij dat wil dan moet dat gebeuren. Moskou is nog in lockdown en het virus nog lang niet uitgewoed, maar op het Rode Plein moet en zal een boekenfestival worden gehouden, en straks ook de grote militaire parade. Allemaal voor Poetin, die president wil blijven tot zijn dood.
Het is natuurlijk moeilijk uit te leggen, een driedaags boekenfestival op het Rode Plein terwijl de bevolking het huis niet uit mag. Dus maakt organisator Vladimir Grigorjev maar een grapje als hem naar een verklaring gevraagd wordt. ‘Ik denk dat het heel gezond is om met z’n allen over boeken te praten in de frisse lucht’, zegt hij. ‘Al ben ik geen arts.’ En snel loopt hij door.

Zijn boekenfestival is geen grapje. Op het plein staan veertien witte festivaltenten met een paar honderd kraampjes voor boekverkopers. Er zijn paviljoens voor optredens van schrijvers, en er is een hoofdpodium met een tribune voor publiek.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b87335fb/
Mijn beste, zelfs Arib vindt dat de 30 personenregeling niet geldt voor Prinsjesdag, er mag ook nog iemand mee genomen worden !

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 62  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]