Het is nu ma jun 21, 2021 6:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1428 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1401  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 4:08 pm 
lid

Humanitair is vooral het niet meer steunen van oorlogen en sluiten van grote bedrijven die voor hun grondstoffen landen oorlog laten voeren. Of mensonwaardige omstandigheden in stand houden door het financieren van machtswellustelingen, om het volk onder controle te houden terwijl het wordt beroofd en uitgebuit door die bedrijven.

Scheelt heel veel vluchtelingen. Die dan dus ook niet hoeven te worden opgevangen!

Profiel  

Bericht nummer:#1402  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 5:48 pm 
lid

baedeker schreef:
Zeggen dat dat hetzelfde is als de holocaust, is de holocaust ontkennen.

Je duikt weer laf, ik had het niet over de holocaust, ik had het over het weigeren van vluchtelingen en jouw soort is nu eenmaal het type dat ook de joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd. Jij zit nu eenmaal in de ideologische hoek van complotgekkies en antisemieten :foei:

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Verder is er niks gejokt aan dat arbeidsmigranten een netto positieve bijdrage leveren
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Jawel hoor. Arbeidsmigranten doen ook aan Gezin.

Tja dat kan, doet niet af aan het gegeven dat arbeidsmigranten gewoon een positief resultaat leveren

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Er is ook niks gejokt aan dat we asielzoekers niet opnemen op basis van productiviteit, maar op basis van humanitaire redenen. Dat jij dat woord niet snapt doet daar niks aan af

Is ook een leugen. Humanitair kan uitstekend met opvang in de regio. Dan vermijd je ook het probleem dat velen niet meekomen op de arbeidsmarkt hier, en zogenaamd humanitair veroordeeld zijn tot een leven lang op de bank zitten. Daar is asiel niet voor bedoeld.

Zoals ik al schreef jij zou de joodse bootvluchtelingen ook hebben geweigerd :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1403  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 6:09 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Zeggen dat dat hetzelfde is als de holocaust, is de holocaust ontkennen.

Je duikt weer laf, ik had het niet over de holocaust, ik had het over het weigeren van vluchtelingen en jouw soort is nu eenmaal het type dat ook de joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd. Jij zit nu eenmaal in de ideologische hoek van complotgekkies en antisemieten :foei:

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Verder is er niks gejokt aan dat arbeidsmigranten een netto positieve bijdrage leveren
Verkleinde Afbeelding

Jawel hoor. Arbeidsmigranten doen ook aan Gezin.

Tja dat kan, doet niet af aan het gegeven dat arbeidsmigranten gewoon een positief resultaat leveren

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Er is ook niks gejokt aan dat we asielzoekers niet opnemen op basis van productiviteit, maar op basis van humanitaire redenen. Dat jij dat woord niet snapt doet daar niks aan af

Is ook een leugen. Humanitair kan uitstekend met opvang in de regio. Dan vermijd je ook het probleem dat velen niet meekomen op de arbeidsmarkt hier, en zogenaamd humanitair veroordeeld zijn tot een leven lang op de bank zitten. Daar is asiel niet voor bedoeld.

Zoals ik al schreef jij zou de joodse bootvluchtelingen ook hebben geweigerd :foei:

Afbeelding

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1404  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 6:15 pm 
lid

Baedeker heeft zich weer eens vastgeluld, probeert eerst te duiken over dat hij vanuit zijn ideologie joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd om daarna te argumenteren wat neerkomt dat hij jinderdaad oodse bootvluchtelingen zou weigeren :foei:

Vandaar dat Baedeker's ideologie ook zo kut is:
- Poogt met geweld de democratie aan te vallen als een verkiezingsuitslag niet bevalt
- Ontkent wetenschap
- Laat zich in met complotdenkers
- Laat zich in met antisemieten
- Zou joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd.

Geen wonder dat de fatsoenlijk rationele middenpartijen er niet mee willen samenwerken :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1405  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 7:00 pm 
lid

Lumiere gaat onderuit op d'r vergelijking van de huidige volksverhuizingen met de holocaust.
Dat is holocaust ontkenning, en daar hou ik niet van.
:foei:

Verder laat ik de leugens, de verdraaiingen en het knipwerk voor wat ze zijn.
Een gasbel die opgaat aan een immigratie- en integratie-ramp, dat ziet er als volgt uit:

Verkleinde Afbeelding

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1406  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 7:06 pm 
lid

baedeker schreef:
Lumiere gaat onderuit op d'r vergelijking van de huidige volksverhuizingen met de holocaust.

Nee hoor, gaat om een humanitair principe. Jij zou op basis van jouw argumentatie nu eenmaal joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd, dat is gezien je ideologische voorkeur ook niet vreemd natuurlijk.

Even weer waarom jouw ideologie ook alweer zo kut is:
- Poogt met geweld de democratie aan te vallen als een verkiezingsuitslag niet bevalt
- Ontkent wetenschap
- Laat zich in met complotdenkers
- Laat zich in met antisemieten
- Zou joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd.

Geen wonder dat de fatsoenlijk rationele middenpartijen er niet mee willen samenwerken :foei:

Profiel  

Bericht nummer:#1407  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 8:03 pm 
lid

Rightnow schreef:
Arbeidsmigranten, ook wel gelukszoekers genoemd, een mooi woord dat positief dient te worden opgevat.

Persoonlijk zie ik ze als moedige mensen die een stap nemen om iets van hun leven te maken, weg uit samenlevingen waar corruptie en / of onvrijheid hun menselijke mogelijkheden dramatisch beperken. Het zijn de sterksten en de moedigsten in hun samenleving, intelligent en leergierig. Ik blijf zeggen dat culturele verschillen het een harde dobber maken om ze hier te verwelkomen.

Wat zou er gebeuren als we de honderden mijarden die we moeten reserveren voor de nog komende vloedgolven van migranten, kunnen ombuigen in projecten om deze groepen te ondersteunen in hun herkomstgebieden? Hun energie steken ze nu in levensgevaarlijke overtochten en immigratieprocedures, maar wat als deze energie beschikbaar zou zijn om nieuwe gemeenschappen op te bouwen in hun herkomstgebieden, gemeenschappen waar we de corrupte overheden en multinationals weghouden die nu te veel kapotmaken en frustreren?

Ik heb niks tegen arbeidsmigranten. Maar het zijn in feite gewoon immigranten en die dienen zich vooraf met hun immigratieplannen te melden bij de Nederlandse overheid, en dan wordt beoordeeld of die mensen al dan niet een bijdrage (kunnen) gaan leveren in Nederland, waarna al dan niet besloten wordt hen een vestigingsvergunning te geven. Lijkt me de normale procedure. Maar op goed geluk naar een ander land gaan, veelal wetende dat je geen navenante opleiding hebt om in het beoogde land aan de slag te gaan, maar vooral hopende op het sociale vangnet in dat land om gratis de rest van je leven te kunnen wonen in een huis waar in je thuisland alleen de rijkeren in wonen, elke maand je inkomen gratis gestort te zien op je bankrekening en links en rechts nog wat subsidies en toeslagen meeschnabbelend, terwijl je je dagen doorbrengt met op de kabel-TV de soaps uit je thuisland te volgen en met mede-nietsdoeners te kletsen en domino te spelen in het eveneens gesubsidieerde theehuis, dat lijkt me niet de bedoeling.

Profiel  

Bericht nummer:#1408  BerichtGeplaatst: wo mei 05, 2021 12:30 pm 
lid

Haat zaaien, links lust er wel pap van en het gaat zo:

Wierd Duk maakt familie van mij verdacht
Dit is mijn advies: als de consequenties van een opvatting, van een plan of van een maatregel dicht bij jou in de buurt komen, vat het dan persoonlijk op en handel daar naar.

Elk jaar, zo meldt de Telegraaf, geeft de IND 50.000 mensen groen licht om het Nederlanderschap te verkrijgen. Aan het slot van de procedure ontvangen zij een brief die namens de koning is geschreven. Sinds kort bezit mijn schoondochter de Nederlandse nationaliteit. Zij wordt op 4 mei door Wierd Duk, sterverslaggever van De Telegraaf, verdacht gemaakt.

Op deze datum plaatst hij een tweet van de volgende inhoud:

Als je jaarlijks zoveel mensen de Nederlandse nationaliteit geeft wat betekent het dan nog om Nederlander te zijn in culturele, historische, sociale zin? Wat is je gedeelde geschiedenis en is er nog een gedeelde toekomst? Waarom hoor ik de centrumpartijen hier zo weinig over?

Wierd Duk pakt niet alleen mijn schoondochter aan maar ook de moeder van mijn zoon. En mijn goede kennis Jana Beranova, emerita stadsdichteres van Rotterdam, die een paar dagen geleden haar verjaardag vierde waarbij zij een decennia terug ingezette traditie in ere hield om haar leeftijd geheim te houden.

Wierd Duk vindt dat de “centrumpartijen” er een probleem van moeten maken dat zij ervoor hebben gekozen deel uit te maken van ons volk. Zij zouden immers de betekenis van het Nederlanderschap door hun blote aanwezigheid en hun bijzondere referentiekaders aantasten. Gezien het geestelijk klimaat in ons vaderland laat ik de oorspronkelijke nationaliteiten van deze drie personen maar in het midden. Essentieel is dat Wierd Duk met zijn wijsvinger drie mensen aanraakt, die mij elk op hun eigen manier na staan.

Nu zal ik wel te horen krijgen dat je dit soort dingen niet zo persóónlijk moet nemen. Dit is mijn advies: als de consequenties van een opvatting, van een plan of van een maatregel dicht bij jou in de buurt komen, vat het dan persoonlijk op en handel daar naar. Anders zul je op den duur een hoge prijs betalen. Wierd Duk heeft mij met zijn verdachtmaking persoonlijk geraakt. Ik neem hem dat kwalijk en ik laat me niet bedotten door opmerkingen van hem of van anderen dat zijn tweet algeméén is gesteld en natuurlijk niet geldt voor individuen die heel verdienstelijke Nederlanders zouden kunnen zijn. Antisemieten hebben ook altijd joodse vrienden. Toen dr. Joseph Goebbels de partijgenoten daar tegen waarschuwde, luisterden zij niet.

Er bestaan twee opvattingen over nationaliteit. Landen zoals Frankrijk en de Verenigde Staten accepteren iedereen die op hun grondgebied geboren wordt meteen – zelfs ongevraagd – als burger. Wie eenmaal een verblijfsvergunning heeft gekregen kan gemakkelijk doorstromen naar het staatsburgerschap. In de Verenigde Staten ben je dan bijvoorbeeld Italo American, Mexican American enzovoorts, nóóit derde generatie niet-westers immigrant. Andere landen zoals Duitsland kiezen voor het principe van het bloed. Duitser word je door afkomst, door overerving. Daarom is het voor vreemdelingen lastig zich te laten nationaliseren terwijl iedereen die kan aantonen Duitse voorouders te hebben van Berlijn zonder veel gezeur een paspoort krijgt. Daar hebben bijvoorbeeld veel voormalige Sovjetburgers gebruik van gemaakt.

Het is duidelijk dat Wierd Duk gaat voor de bloed-variant net als Hendrik Tollens tekstschrijver van ons voormalig volkslied dat begint met “Wien Neêrlands bloed door de aadr’en vloeit, van vreemde smetten vrij”. Nieuwkomers zorgen volgens deze redenering – om met Thierry Baudet te spreken – voor homeopatische verdunning. Zij blijven altijd vreemde elementen die waarschijnlijk geen gevoel hebben voor cultuur en geschiedenis van het volk dat hen als gast heeft opgenomen. Franse racisten gebruikten vroeger een aan het oud-Grieks ontleende term voor zulke medeburgers: methèquesnaar metoikos, bijwoner. Zo duidde men in het klassieke Athene immigranten zonder burgerrecht aan. Zij werden toegelaten op grond van het gastrecht.

Door deze troebele modder waadt Wierd Duk. En hij durft mijnschoondochter bij het serieuze gedeelte van de Nederlandse politiek in een kwaad daglicht te stellen.

Lezers, kijk om je heen in jullie eigen omgeving. De kans is groot dat je in je straat, op het werk, in je familie personen tegen komt die je hebt leren waarderen en die hun Nederlanderschap niet bij de geboorte hebben verkregen maar zelf hebben verdiend.Vraag je dan af of zij Wierd Duk ook hebben verdiend.

https://joop.bnnvara.nl/opinies/wierd-d ... j-verdacht

Profiel  

Bericht nummer:#1409  BerichtGeplaatst: di mei 11, 2021 3:05 pm 
lid

Het is lente en daar heb je ze weer, de jonge mannen waarvan gezegd wordt dat ze vluchten voor oorlog en honger. Opvallend dat ze nog wel de tijd hadden om die trendy kapseltjes te laten bijknippen, en de vrouwen en kinderen hebben achtergelaten.
:hum:

Profiel  

Bericht nummer:#1410  BerichtGeplaatst: di mei 11, 2021 4:19 pm 
lid

baedeker schreef:
Het is lente en daar heb je ze weer, de jonge mannen waarvan gezegd wordt dat ze vluchten voor oorlog en honger. Opvallend dat ze nog wel de tijd hadden om die trendy kapseltjes te laten bijknippen, en de vrouwen en kinderen hebben achtergelaten.

Dit zijn geen vluchtelingen.

Dit is een jonge, goed getrainde, doorvoede en geklede colone.... Allemaal met de eerste boot weer terug graag.

(Of met het vliegtuig maar dat mag niet van Lampie :mrgreen: )

Profiel  

Bericht nummer:#1411  BerichtGeplaatst: di mei 11, 2021 7:04 pm 
lid

HvR schreef:
baedeker schreef:

Dit zijn geen vluchtelingen.

Dit is een jonge, goed getrainde, doorvoede en geklede colone.... Allemaal met de eerste boot weer terug graag.

(Of met het vliegtuig maar dat mag niet van Lampie :mrgreen: )

Het is allang een bekend feit dat er onder de "vluchtelingen" hele voorlichtingsinformatie wordt uitgewisseld: in welk land heb je de meeste kans op geld, dus een inkomen aangevuld met extra's als toeslagen of subisidies, in welk land heb je de meeste kans op een woning, in welk land kan je gratis onderwijs volgen (mocht je dat willen). Niet alleen dat, ze krijgen ook ingeprent welke verhalen ze moeten vertellen om de kans op die inkomens, toeslagen en andere voorzieningen zo snel mogelijk te krijgen. Laat je niks wijs maken, dat is big business in de illegale migrantenwereld. Dus de migrant van 25 die met een keck modern kapseltje en Hilfiger-kleding in Italië uit de boot stapt, krijgt bijv. te horen dat hij zijn haar moet laten uitgroeien, de merkkleding moet verwisselen voor een outfit van de Zeeman, en dan liefst nog wat versleten om het armoediger te laten uitzien, de Nikes aan zijn voeten moet verwisselen voor een paar plastic badslippers, en dan komt het wel goed...

Profiel  

Bericht nummer:#1412  BerichtGeplaatst: di mei 11, 2021 8:00 pm 
lid

Voor het eerst is nu iemand Nederland uitgezet, te weten een Chinees die hier 4 landengenoten heeft vermoord en vervolgens levenlang heeft gekregen. Toen hij voor de zoveelste keer gratie aanvroeg werd hem dat verleend en hij is dan uit teruggegaan nar Hong Kong. Wat een geweldig resultaat heeft Broekers-Knol geboekt.

Profiel  

Bericht nummer:#1413  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 5:28 am 
lid

baedeker schreef:

De mannen die hier hun geld mee verdienen kunnen ze beter oppakken ,want mensenhandel verziekt het voor de echte vluchtelingen.

Een 44-jarige man uit Den Oever en een 58-jarige man uit Den Helder zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag aangehouden voor mensensmokkel. De Koninklijke Marechaussee trof negen vreemdelingen uit Albanië aan op het zeiljacht van de verdachten. Een woordvoerder noemt die vondst ’bijzonder’. „In deze vorm zie je dat niet veel”, aldus de zegsman.
De schippers werden betrapt bij Vrouwenpolder (Zeeland). Marechaussees zagen het zeiljacht varen en voerden een paspoortcontrole uit. Een gebruikelijke procedure, vertelt een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee. „Dat doen we regelmatig.”
De negen Albanezen werden bij de controle op open water aangetroffen in de kajuit, waar de slaapvertrekken waren ingericht. Hun eindbestemming was waarschijnlijk niet Nederland, maar het Verenigd Koninkrijk. „Wat we vaak zien is dat Albanezen daarnaartoe illegaal willen doorreizen.”
Buitengewoon

Mensensmokkel is geen uniek gegeven. Ook niet als het gebeurt vanuit Nederland. Maar met een zeiljacht? Dat is buitengewoon. Meer gemeengoed is dat vreemdelingen bij een ferryhaven proberen ’in te klimmen’ op trailers van vrachtwagens. De bestemming is dan vaak het Verenigd Koninkrijk, waar veel vreemdelingen hun zinnen op hebben gezet. Ook in het geval van de aangetroffen meerderjarige mannen uit Albanië denkt de marechaussee dat zij daarnaartoe onderweg waren. „Dit zien wij vrij zelden. Meestal gaan immigranten in een truck verschuilen, om zo via Holland naar Engeland te kunnen

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... 5_67054986

Profiel  

Bericht nummer:#1414  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 7:08 am 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:

De mannen die hier hun geld mee verdienen kunnen ze beter oppakken ,want mensenhandel verziekt het voor de echte vluchtelingen.

Een 44-jarige man uit Den Oever en een 58-jarige man uit Den Helder zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag aangehouden voor mensensmokkel. De Koninklijke Marechaussee trof negen vreemdelingen uit Albanië aan op het zeiljacht van de verdachten. Een woordvoerder noemt die vondst ’bijzonder’. „In deze vorm zie je dat niet veel”, aldus de zegsman.
De schippers werden betrapt bij Vrouwenpolder (Zeeland). Marechaussees zagen het zeiljacht varen en voerden een paspoortcontrole uit. Een gebruikelijke procedure, vertelt een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee. „Dat doen we regelmatig.”
De negen Albanezen werden bij de controle op open water aangetroffen in de kajuit, waar de slaapvertrekken waren ingericht. Hun eindbestemming was waarschijnlijk niet Nederland, maar het Verenigd Koninkrijk. „Wat we vaak zien is dat Albanezen daarnaartoe illegaal willen doorreizen.”
Buitengewoon

Mensensmokkel is geen uniek gegeven. Ook niet als het gebeurt vanuit Nederland. Maar met een zeiljacht? Dat is buitengewoon. Meer gemeengoed is dat vreemdelingen bij een ferryhaven proberen ’in te klimmen’ op trailers van vrachtwagens. De bestemming is dan vaak het Verenigd Koninkrijk, waar veel vreemdelingen hun zinnen op hebben gezet. Ook in het geval van de aangetroffen meerderjarige mannen uit Albanië denkt de marechaussee dat zij daarnaartoe onderweg waren. „Dit zien wij vrij zelden. Meestal gaan immigranten in een truck verschuilen, om zo via Holland naar Engeland te kunnen

Ik heb maar één straf voor mensensmokkel en dat is dat mensen hun Nederlandse nationaliteit verliezen

Profiel  

Bericht nummer:#1415  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 9:28 am 
lid

Biertje schreef:
Hume schreef:
baedeker schreef:

Buitengewoon

Ik heb maar één straf voor mensensmokkel en dat is dat mensen hun Nederlandse nationaliteit verliezen

Dat kan niet volgens de wet: je mag iemand niet statenloos maken. Fikse straffen zijn echter zeker op zijn plaats, inclusief het verbeurd verklaren van dat jacht, eventuele andere bezittingen en banktegoeden van die personen.

Profiel  

Bericht nummer:#1416  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 9:40 am 
lid

Organisaties als MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Artsen zonder Grenzen, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea-Watch.org, Sea-Eye and Life Boat door de rechter laten verbieden.

Profiel  

Bericht nummer:#1417  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 12:45 pm 
lid

PeterJKH schreef:
Biertje schreef:
Hume schreef:

Buitengewoon

Dat kan niet volgens de wet: je mag iemand niet statenloos maken. Fikse straffen zijn echter zeker op zijn plaats, inclusief het verbeurd verklaren van dat jacht, eventuele andere bezittingen en banktegoeden van die personen.
Fikse straffen werken niet . Daarnast worden mensensmokkelaars nauwelijks gepakt. Daarom: pakkans laag, de kans dat als je gepakt wordt je Nederlandse nationaliteit verlies is hoog. Scheelt ontiegelijk veel geld.

Profiel  

Bericht nummer:#1418  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 12:48 pm 
lid

baedeker schreef:
Organisaties als MOAS, Jugend Rettet, Stichting Bootvluchting, Artsen zonder Grenzen, Save the Children, Proactiva Open Arms, Sea-Watch.org, Sea-Eye and Life Boat door de rechter laten verbieden.
Ja, want die mensen die uit zee gevist worden hebben wel betaald voor hun toch. Dus feitelijk werken die organisaties mee aan mensensmokkel.

Profiel  

Bericht nummer:#1419  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 5:29 pm 
lid

Biertje schreef:
baedeker schreef:
Ja, want die mensen die uit zee gevist worden hebben wel betaald voor hun toch. Dus feitelijk werken die organisaties mee aan mensensmokkel.

De mensen die uit zee gevist worden hebben gewoon een criminele daad begaan. Geld betalen om willens en wetens een illegale daad te begaan. Die mensen hadden ook gewoon naar een Europees (Nederlands, Duits, Frans, Grieks, Belgisch, of welk dan ook) consulaat kunnen gaan en daar netjes hun migratie kunnen aanvragen.

Profiel  

Bericht nummer:#1420  BerichtGeplaatst: zo jun 06, 2021 5:53 pm 
lid

PeterJKH schreef:
De mensen die uit zee gevist worden hebben gewoon een criminele daad begaan.

:excuus: wat een liefdevolle bijdrage weer

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1428 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]