Lies schreef:
Hume schreef:
Omtzigt zal met zijn NSC niet de grootste partij gaan worden, echter hij krijgt weleen sleutelpositie .
Van NSC hangt af of we een rechtse regering krijgen VVD-PVV-NSC- BBB of
over links met PvdA-NSC-BBB-D66
Als je naar het partijprogramma kijkt van de PVV zie ik het rechtse niet, want dan staan ze dichter bij de SP.
Ik kijk nooit naar links of rechts, maar naar het midden. Het midden die ze laten modderen waardoor het evenwicht zoek is:
Winkeliers Ter Apel sturen brandbrief om overlast asielzoekers: 'Ons dorp is kapot'
https://nos.nl/artikel/2498597-winkelie ... p-is-kapot In een brandbrief aan zowel lokale als landelijke politici schrijven de winkeliers geëmotioneerd dat ze lang hun mond hebben gehouden om het imago van Ter Apel niet onnodig te beschadigen. Ze komen echter tot de conclusie dat zwijgen niets heeft opgeleverd. Dat komt volgens de ondernemers doordat politici te veel met zichzelf bezig zijn.
Politici die te veel met zichzelf bezig zijn, daarom mag ik morgen in een tent stemmen. Door de gemeentelijke herindeling is het geld op en ligt mijn dorpje als een big aan de laatste speen van een uitgemolken zeug.
Nog steeds heeft de PVV aanhang in Nederland en Europa van extreem rechts en niet van de links radicalen.
De VVD is jaren aan de macht geweest als grootste partij en is dus het meest verantwoordelijk voor wat er mis is.
Toch maakt de VVD nu weer kans om de grootste partij te worden , dus de meeste mensen zijn zeer tevreden over de regeringen Rutte .
Zelfs Omtzigt regeert het liefste met de VVD.
Daarom wat klagen de mensen ?