Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Ja wat de doelen waren van Horkheimer en Marcuse is wel duidelijk.. maar zijn die ook gerealiseerd?
Jazeker. Als ik op dit forum een GroenLinkser zie toejuichen dat een gerespecteerde wetenschapper om niets
wordt gecancelled , of ordinair zie brallen dat leden van een gerespecteerde politieke partij maar van de buis moeten worden geweerd, dan heb ik voor me niets anders dan de
repressie censuur die Marcuse voor ogen stond.
Welnee, de man is met pensioen.
Al weerlegd.
Einstein schreef:
Het instituut wil gewoon niet, dat deze openlijke racist nog langer de naam van de universiteit misbruikt bij zijn media-optredens.
Al weerlegd.
Einstein schreef:
Verder slachtoffer je maar een end weg, t.a.v. mijn mening over PVV en FVD in de media. Ik ga daar niet over.. maar ik heb zelf in elk geval geen behoefte aan de bruine stront, die uit mijn radio komt druipen, wanneer vertegenwoordigers van die partijen aan het woord zijn. Ik zou een cordon sanitaire toejuichen en ik heb het recht op die persoonlijke voorkeur , dat heb ik al een aantal keer proberen duidelijk te maken, maar je leest alleen je eigen tekstjes vrees ik.
De discussie ging erover dat de staatsomroep een bepaald politiek geluid de mond snoert. Natuurlijk ga jij daarover, dat is Art 1 Grondwet enz. Maar het enige wat je eruit kreeg was ordinair gebral dat je het prima vond dat leden van een gerespecteerde politieke partij van de buis geweerd werden. Gewoon cultuurmarxisme à la Marcuse.
Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Het verband met het laatste gedeelte zie ik niet zo. Dat is m.i. een opsomming van de thema's die worden benut door rechts-populisten, om de bevolking te verdelen.
Mja. De cultuurmarxisten van de staatsomroep organiseren een dag anti-wit sektarisme door gesubsidieerde schreeuwers. De TV's gaan overal uit. 80% van de mensen geeft aan dat dit alleen maar voor verdeeldheid zorgt. Maar Einstein ziet de
rechts-populisten de bevolking verdelen?
Think again. Ahum 80%
tegen de anti-racisme dag bij de omroep ? wie zegt dat.
EenVandaag Opiniepanel. Linkse identiteitspolitiek zet mensen tegen elkaar op en is onderdeel van cultuurmarxisme.
Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Marxisten bestrijden inderdaad racisme, omdat racisme artificieele tegenstellingen oproept, die het volk verdelen. Niet om de verschillen tussen bevolkingsgroepen, sexuele en religieuze identiteiten te benadrukken en daarmee het volk te verzwakken in de strijd tegen de kapitalistische machthebbers. Maar.. niet iedereen die tegen racisme is, is een Marxist. Je kunt er ook gewoon tegen zijn
Tut tut. Racisme komt in alle kringen voor. Marx en Engels suggereerden dat zwarten dichter bij dieren stonden dan de rest van de mensheid. Marxisme had nog wel een universele pretentie, maar cultuurmarxisme is gewoon bevolkingsgroepen tegen de blanke opzetten. Kijk alleen maar naar zo'n racistisch clubje als BLM. En de cultuurmarxisten vinden het prachtig.
Nog even en we krijgen hier Portland toestanden ... opgestookt door de staatsomroep. Is niet best.
Dat racisme in alle kringen voorkomt kan ik best beamen.. dat hetzelfde met Marxisme het geval is, waag ik te betwijfelen. En dat alle antiracisme Marxistisch is uiteraard ook. Je moet je begrippenkader eens aanpassen aan de werkelijkheid, je blijft stilstaan in 1975 met je geklaag over Marxisten.
Marxisme: Marx en Engels waren ook racisten.
Cultuurmarxisme: BLM is een racistisch clubje, en de cultuurmarxisten vinden het prachtig.
Werp mij nou niet voor de voeten als je zelf de woorden door elkaar haalt.
Einstein schreef:
Wat Portland betreft, ik heb er alle vertrouwen in dat Rutte niet dezelfde onverstandige keuzes maakt, die Donald Trump maakt. Het is een onethische keuze , om het leger in te zetten tegen de eigen bevolking en die keuze zal Trump's herverkiezing ondermijnen. Amerikanen zijn gehecht aan hun vrijheden namelijk en die worden door deze president met behulp van intimidatie en geweld ondermijnd. Portland is all yours om te verdedigen, val mij er niet mee lastig.
Portland is een zooitje omdat de
democrat burgemeester al weken toestaat dat Antifa hooligans er
de boel kort en klein slaan . Trump biedt al weken federale ordediensten aan, maar de burgemeester speelt liever identiteitspolitieke spelletjes. Nu blijkt de sufferd gedacht te hebben dat hij met een bezoek aan de hooligans de popie jopie kon uithangen, maar is hij hardhandig uit het gebied gezet.
Dat speelt cultuurmarxist Rutte natuurlijk wat handiger, want die nodigt BLM gewoon op het Catshuis uit.