Het is nu ma sep 21, 2020 9:10 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: vr jul 03, 2020 7:14 pm 
lid

Einstein schreef:
Raya schreef:
Wees er maar van overtuigd dat straks weer gewoon publiek bij voetbalwedstrijden worden gelaten.
Mensen worden nu alleen maar in spanning gehouden, zodat ze zich straks in het stemhokje beter zullen herinneren dat de VVD hen echt niet vergeten was.

Mja iedereen wil "weer gewoon" zus of zo. Maar of iets "weer gewoon" kan, zal tzt het RIVM moeten adviseren..

Ik denk dat Corona nog even de agenda blijft bepalen en óók de polls voor Rutte. Hangt er helemaal vanaf, wat het verloop van de epidemie zal zijn tot december-januari, of een afrekening op het gebied van Corona onderdeel wordt van de campagnes. Het electoraat is niet gek. Op dit moment waardeert 70% het beleid van de regering en dat is dankzij de gunstige cijfers, niet dankzij het beleid van de regering, want dat was Alice in Wonderland en achter de feiten aanhobbelen. De cijfers zijn gedaald, omdat de bevolking (het electoraat!) voorzichtiger was dan Rutte ! Hij liet de winkels open en niemand ging naar de stad. De horeca ging open maar het is nog steeds stil, ondanks dat iedereen met vakantie thuis zit. De bus rijdt leeg. Woonwerk verkeer geen files, mensen blijven thuis werken. De bevolking is verstandig. Wanneer de KNVB het straks in zijn hoofd haalt, om tegen het advies van dokters rechtszaken aan te spannen voor heropening, dan worden de eerste wedstrijden geen succes, d.w.z. bijzonder rustig.

De vraag is hoe leuk de bevolking het nog vindt als straks de kater komt. Wopke zei aan het begin van de corona-maatregelen: Het mag niet zo zijn dat de rekening voor deze maatregelen straks op het bordje van de burger komt te liggen.

Maar inmiddels is bekend dat lokale belastingen waarschijnlijk fors gaan stijgen, dat andere lasten voor de burger waarschijnlijk fors gaan stijgen, allemaal door de corona-situatie.

Dus hoezo niet op het bordje van de burger?

Wacht maar tot die forse rekeningen bij de burger in de bus vallen later dit jaar. Kijken of ze Rutte en zijn kabinet dan nog steeds de toffe peer vinden.

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: za jul 04, 2020 8:18 am 
lid

Einstein schreef:
Ow begrijp me goed biertje, ik ben hier in de oppositie.. het is nu begin juli.. we hebben twee maanden, maar ik heb er nog geen vertrouwen in, dat per 1 september alle evenementen weer door kunnen gaan. En ik pleit zeker niet voor een uitzondering voor de sport, of voor stadions. Echt belangrijke wedstrijden kunnen ook zonder publiek worden gespeeld.
Raad eens waar ik geen vertrouwen in heb?

https://www.bnr.nl/nieuws/technologie/1 ... -van-tafel

https://www.bnr.nl/nieuws/gezondheid/10 ... gen-corona

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]