Het is nu wo maart 20, 2019 2:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: za jan 05, 2019 3:30 am 
lid

Biertje schreef:
Lancelot schreef:
Ik heb het niet zo op overheidsgeweld en zie meer in wat Frankly zei. Ik vind dat als je een hulpverlener stoort in zijn werkzaamheden je dit gelijk kunt stellen met een poging tot moord. Je moet hulpverleners storen gelijk stellen met verkrachting en moord en ook zo straffen.

Er is nauwelijks sprake van overheidsgeweld. Het is al vreemd genoeg dat daders steeds vaker veroordeeld worden tot het betalen van een vergoeding aan het slachtoffer en de belastingbetaler dit betaalt i.p.v. dader, omdat de overheid het voorschiet en de dader het bedrag niet betaalt aan de overheid ! Ook rechts toont vreemde trekjes: ze vinden alimentatie 12 jaar lang doodnormaal maar willen iemand die een geweldsmisdrijf heeft gepleegd zo snel mogelijk op vrije voeten want het kost geld. :blink:

En zo is het ook nog eens.... :((

Profiel  

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: za jan 05, 2019 11:35 am 
lid

HvR schreef:
Lancelot schreef:
HvR schreef:

Men roept dit al jaaaren maar er gebeurt weinig en het werkt niet. Sterker nog, het wordt ieder jaar erger.

Het is dus tijd om uit een ander vaatje te tappen dat men wel begrijpt.

Niets emotioneels aan, pure ratio.

Oke, dus jij denkt dat er eerder regelgeving gerealiseerd is die geweldsmonopolisten een vrijbrief geven om te gaan meppen dan dat er strengere wetgeving is voor hulpverlenerverstoorders? Get real.

Ik denk inderdaad dat men sneller en makkelijker een paar rake klappen uit kan delen (men heeft het geweldsmonopolie immers al, hoeven we alleen 'gepast' wat breder uit te leggen) dan dat jij de wet zo aanpast dat iemand die een hulpverlener aanvalt, berecht kan worden conform moord of verkrachting. Ja.
Het is inderdaad triest dat nota bene rechts al moeilijk doet als een kind een pak voor zijn broek krijgt, zelfs een tik op de vingers wordt al als mishandeling beschouwd. :blink: :cry:

Profiel  

Bericht nummer:#43  BerichtGeplaatst: di jan 08, 2019 7:34 pm 
lid

Krikke maakt een gigantische blunder, ze wijst de gemeenteraad aan als medeschuldige. Tijd om deze incompetente bestuurder de laan uit te sturen

Citaat:
Mahmood kwalificeert het als een ‘onverantwoorde keuze van de burgemeester’. ,,Dat heb ik de burgemeester ook gezegd. Ze reageerde niet zo enthousiast en stelde dat de raad ook een rol had. Ik heb haar erop gewezen dat de raad er niet bij was in Scheveningen.” Hij wees Krikke daarna nogmaals op haar eigen verantwoordelijkheid. ,,De burgemeester en de driehoek zijn verantwoordelijk, en niet de raad, heb ik gezegd.”

https://www.ad.nl/den-haag/krikke-ging- ... ~aa067a93/

Profiel  

Bericht nummer:#44  BerichtGeplaatst: di jan 08, 2019 8:54 pm 
lid

Biertje schreef:
Krikke maakt een gigantische blunder, ze wijst de gemeenteraad aan als medeschuldige. Tijd om deze incompetente bestuurder de laan uit te sturen

Citaat:
Mahmood kwalificeert het als een ‘onverantwoorde keuze van de burgemeester’. ,,Dat heb ik de burgemeester ook gezegd. Ze reageerde niet zo enthousiast en stelde dat de raad ook een rol had. Ik heb haar erop gewezen dat de raad er niet bij was in Scheveningen.” Hij wees Krikke daarna nogmaals op haar eigen verantwoordelijkheid. ,,De burgemeester en de driehoek zijn verantwoordelijk, en niet de raad, heb ik gezegd.”

https://www.ad.nl/den-haag/krikke-ging- ... ~aa067a93/

Typisch VVD! Puinhopen maken en dan anderen de schuld geven.

En let op. Het wordt nu al langzaam duidelijk dat de meeste mensen er helemaal niet op vooruit gaan. Wedden dat Rutte er zometeen ook tussenuit knijpt voor de hel los barst?

Profiel  

Bericht nummer:#45  BerichtGeplaatst: za jan 12, 2019 11:05 am 
lid

VVD: wel woorden, geen daden.

https://www.ad.nl/politiek/rutte-ik-zou ... ~a920ff8d/

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]