animo schreef:
Lumiere schreef:
Nee hoor daar is niks bizars aan hoor, je oneerlijke glibberigheid ligt hem in het feit dat je het discriminatoire gedrag van reactionare conservatieven negeert om een semantische discussie te gaan voeren omdat ik niet de juiste terminologie gebruik die niet bepaald relevant is.
Het probleem is immers de reactionair conservatief waardoor een voorlees middag met politie beveiligd moet worden
Het probleem is de reactionair conservatief waardoor lesbische moeders uit geboorte aktes worden geschrapt
Het probleem is de reactionair conservatief die homoseksualiteit, travestieten of transgenders vereenzelfigd met verkrachtingen en pedofilie
Met andere woorden het probleem zijn de glibberige Animo's van deze wereld die daar niet eerlijk over zijn
Zo te zien maak je er zelf een semantisch probleem van: wat is 'de reactionair conservatief'?
Merk op: Cirkelredeneringen en cognitieve dissonantie zijn machtige wapens in de handen van trotse onbenullen.
Wel grappig dat je meteen mijn punt bevestigd door in eerste instantie er weer een semantische discussie van te willen maken
animo schreef:
Maar op je punten in te gaan (met lange tanden): (1) Niet zomaar 'voorleesmiddagen'. Toen ik ruim twee jaar geleden op dit fenomeen in de VS stuitte, met meer dan twintig jaar ervaring als muzikaal begeleider van burleske shows, vroeg ik me af: wat hebben travestieten überhaupt te zoeken in voorleesmiddagen voor kinderen? Voor wie het niet weet: Burlesk is adult entertainment en in hoge mate geworteld in seksuele fetisj . Geen probleem mee, maar wat denk JIJ – geachte onnozelaar – dat, heden ten dage, ideologisch geobsedeerde travestieten te zoeken hebben op de 'voorleesmiddagen' waar je het over hebt?
Nou dat is heel simpel hoor, voorlezen is leuk en het is prima om kinderen te laten zien dat je, jezelf mag zijn
Dat jij met je verknipte geest een voorleesmiddag seksualiseert toont wat dat betreft inderdaad dat het probleem hier dus inderdaad de reactionair conservatief is waardoor een voorlees middag met politie beveiligd moet worden
animo schreef:
(2) De lesbische partner van een moeder is niet de moeder . Hoe dit simpele biologische feit 'reactionair conservatief' kan worden geduid, misschien dat uwe hoogheid het kan uitleggen. Vergeef me dat ik niet de adem inhoud.
Je toont je weer een vals kreng
De geboorte akte betreft het juridisch ouderschap, niet perse het biologisch (zie bv ->
)
Dat is ook logisch, want alhoewel juridisch ouderschap bij de moeder vanwege biologische redenen natuurlijk wat makkelijker vast te is stellen, gaat dat bij de vader soms wat lastiger. We voeren immers niet standaard een DNA test uit en sowieso mag een kind ook erkend worden zonder biologisch verband.
Bij lesbische stellen kan het sowieso wat gecompliceerd worden als je een bevruchte eicel van de ene vrouw implanteert in de baarmoeder van de andere vrouw, maar goed dit is waarschijnlijk wat te gecompliceerd voor je zonder weer een toevlucht te zoeken in semantiek.
Er is in dit geval dus geen enkele noodzaak om lesbische ouders van geboorte aktes af te halen, dat is dus gewoon weer een gevalletje waarbij de bekrompenheid van de reactionair conservatief het probleem is waardoor lesbische moeders uit geboorte aktes worden geschrapt
animo schreef:
(3) Tegenwoordig hoef je voor vereenzelviging met verkrachting en pedofilie niet verder te zoeken dan de usual suspects: kwaaie witte mannen. Feminisme en zijn bastaardkind – de religie van intersectionaliteit – gaan hier hand en hand en zijn zonder voorbehoud mainstream .
Wat ontzettend sneu dat je de doelbewust propaganda van de reactionair conservatieven die homoseksualiteit, travestieten of transgenders willen vereenzelvigen met verkrachtingen en pedofilie zo wilt ombuigen. Het probleem is de hetze die reactionair conservatieven voeren tegen deze doelgroepen
animo schreef:
Los daarvan, ik ben wel de laatste die je kan beschuldigen met de vereenzelviging van verkrachting en pedofilie met homoseksualiteit, travestie, of transgenders – en toch ben je de eerste die me in dat hokje tracht te duwen, onder het kopje 'reactionair conservatieven' nog wel, ook al ben ik overduidelijk geen van beide – al is Einstein op dit forum je al voor geweest en is die helaas net zo overleden als jouw geloofwaardigheid als de zijne toen al was.
Leugenaar, je doet die vereenzelviging nota bene in je bijdrage met punt 1 de voorleesmiddagen
Tsja wat is jouw visie op geloofwaardigheid waard als je zelf niet eerlijk bent