Einstein schreef:
Rightnow schreef:
Lumiere schreef:
Mja maar dat klopt dus niet, bij een onderzoek naar besmette personen bleek dat 1/3e langdurige klachten ondervond, juist als ze in eerste instantie een mild ziektebeeld hadden gehad
Het RIVM en De Jonge zijn meesters in het recyclen van ACHTERHAALDE informatie.
Die informatie betreft dan een bescherming van vaccins die inmiddels is verlopen en ook varianten van het virus die al lang niet meer circuleren.
Nu niet meer nee, we hebben nu Omikron. Maar als we straks de balans op gaan maken, gaan er koppen rollen. De volksgezondheid is in gevaar gebracht de afgelopen 2 jaar, door
bepaalde lui met politieke bijbedoelingen. Ik vraag me af
hoeveel doden meneer Baudet, de demonstratie-organisatoren en al die andere modieuze
antivaxx-clubs op hun geweten hebben !!
Schade aan de volksgezondheid? Dan hebben we het toch zeker over:
- zware maatregelen als lockdowns, zonder analyse of evaluatie van de schadelijke effecten;
- achterlijke initiatieven als dansen met jansen en coronapas, van overheidswege medisch onverantwoorde schijnveiligheid bieden;
- obsessie met prikken als een malle, en daardoor obstinaat weigeren om iets te doen aan ventilatie en breede beschikbaarheid van medicijnen;
- obsessie met prikken als een malle, en daardoor vergeten de zwakke groepen op tijd hun derde vaccinatie te geven; dat was in juli toch al bekend?
- massale oversterfte, zonder dat iemand een antwoord heeft hoe dat komt;
- IC capaciteit maar niet opschalen;
Ow nee, volgens Einstein is schade aan de volksgezondheid als mensen hun mening uiten. Dat zie je verkeerd: dat is juist heel gezond.
Einstein schreef:
Rightnow schreef:
Het is een onderdeel van de desinformatie die onze overheid via de "legacy media" ons oplegt. Er zijn echter voor de welwillende burger genoeg bronnen, genoeg integere wetenschappers en voor de goede verstaander betrouwbare artsen die uitleggen hoe het zit.
Ga jij nou maar lekker kijken naar die propaganda-zendertjes op Youtube. Als
dat een maat is voor de "nieuwe" media.. waar praten we over, dan heb ik liever de VARA en de VPRO.
Volgens mij plaatst Rightnow hier allerlei interessante items. Maar we weten het wel hoor, hoezeer Einstein hecht aan de liegende en discriminerende staatsomroep.
Einstein schreef:
Rightnow schreef:
Men moet ook dan weer zelf nadenken, alles logisch op een rijtje... want veel, heel veel is onbekend, en schattingen zijn nu eenmaal noodzakelijk maar selectief winkelen is dodelijk.
"Selectief winkelen" hoor wie het zegt
de grootste roeptoeter op WSP, die alleen maar luistert naar Weltschrmerz en FvD, als het over Covid gaat.
Moah, zegt de kampioen frames en feitenvrij gezwets.