Enzo501 schreef:
Baedeker komt weer met eens met 'bombshell onthulling' over de QR code terwijl je bij banken, vliegvelden, crypto exchanges, online betalingen, credit card companies, belastingen, gemeentes, het RWD allang je identiteit moet opgeven en ook in de horeca en supermarkt moet bewijzen dat je oud genoeg bent om drank te kopen, om nog maar te zwijgen over google en andere bigtech die dankzij jouw aanwezigheid op internet en telefoongegevens alles over je weten.
Baedeker is als een oud opaatje die het allemaal niet meer kan bijhouden en met nate oogjes terugdenkt aan de tijd dat je bij je baas elke week een envelop met bankbiljetten en munten kreeg waarna je die bij plaatselijke slager en bakker een brood en pond gehakt ging afrekenen.
Wat een silly praatjes. Als banken of vliegvelden mijn gegevens onrechtmatig verzamelen, combineren en/of gebruiken, dan maakt mijn advocaat daar onverwijld een einde aan. Maar als de overheid een CTB oplegt die grondrechten schendt en medisch onzinnig is, dan krijg ik te maken met BOA's die boetes uitdelen, rechters die de andere kant op kijken, en ministers met een obsessie voor 2G. Dezelfde overheid die al tien jaar lang op pigment profileert en daarbij
alle AVG-kernprincipes schendt. Uiteraard is dat onderdeel van dezelfde dictatoriale machtsgreep als die waar de Chinezen met hun sociaalkredietsysteem aan werken, de EU met z'n SSI, en het WEF met z'n KTDI.
Het juichaapje van het kartel accepteerde eerst de klakkeloos lockdowns zonder onderbouwing, een CTB dat grondrechten schendt en medisch onzinnig is, en de manipulatie ongeacht wat, en doet nu of deze ontwikkeling richting big brother niks te betekenen heeft.
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Vliegvelden checken persoonsgegevens langs overheidsdatabases, en of er boetes openstaan, belastingachterstanden zijn of criminele activiteiten. Ook banken hebben identiteitsverifiicatiemeldingsplicht (google KCS). Je staat overal geregistreerd en jouw aartsvijand de overheid kijkt mee.
Maar stoere Baedeker stuurt zijn advocaat erop af. Proest, wat een fantasie.