Hume schreef:
Biertje schreef:
Hume schreef:
Je weet toch dat juist de telegraaf roddelkrant is voor de tantes.
Blijkbaar behoor jij ook tot die kringen.
Het is roddel wat D66 flikte. Hoe zou jij kijken als tegen je vrienden zegt dat je continue zwatelt en drinkt ? Dit hoort volgens Hume tot een cultuuromslag

Het is weer een weekje geweest van Kaag Bashen bij alle praatprogramma's, de telegraaf en de Volkskrant voorop enbij Jinek enz met haar kliekje .
Waarom betalen we die mensen van de media , die de grote problemen laten liggen omdat ze er geen verstand van hebben en daarom niet anders doen ,
dan kwekken over de waan van de dag?
Sorry hoor, maar je bent Kaag, dé grote vernieuwer en dé drager van het moreel gelijk. Je krijgt een appje van een vrouw die aangeeft seksueel belaagd te zijn binnen de partij, en je enige reactie is dan: "OK, neem maar contact op met onze advocaten"... Je biedt zelfs niet áán om even in gesprek te gaan met haar om te weten wat er aan de hand is, of om haar puur een uitlaatklep te bieden, haar serieus te nemen. Wat voor mens ben je dan? Meer bezig met je eigen vermeende superioriteit en ego, of een empathisch mens dat openstaat voor anderen? Ik zou me rotschamen als een bekende van me zou bellen met een dergelijk verhaal en ik zou tegen haar zeggen: sorry, geen tijd om je even aan te horen, zoek maar een advocaat.
Maar dat is tot daar aan toe. Maar dan ook nog van de week tijdens de persconferentie star en stijf volhouden dat ze het helemaal prima had gedaan. Daar zakt je broek toch van af.