Het is nu za dec 04, 2021 10:58 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 538 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#401  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 11:05 am 
lid

Het geloof in de zgn. vaccins is drastisch geslonken: de bevolking denkt steeds minder, bovendien, dat die een weg naar vrijheid zijn of dat je het kunt vergelijken met de klassieke en succesvolle vaccins tegen kinkhoest etc. Want je moet dan drie- of zes- maandelijks een booster halen. We weten dat ons lichaam op elke vervolgvaccinatie heftiger kan reageren. Auto-immuunreacties en dergelijke liggen dan meer voor de hand en als je weet wat een auto-immuunziekte kan inhouden, dan huiver je!

Ziekenhuizen (artsen en verplegenden, niet de directies in hun ivoren torens) schrikken van (zogenaamd onverklaarbare) stijging van ernstig hart- en vaatlijden. Overlijdensstatistieken zijn veel te hoog en kunnen nog steeds niet verklaard worden door influenza of corona. Het is een Europees-Amerikaans drama geworden, deze chaos in ziekenhuizen.

Straks probeert onze nep-regering (want blijvend demissionair) ook te doen wat de Biden regering al probeert, en wat vorm krijgt in staten zoals New York en California. Tegenstanders van onze regering kunnen gemakkelijk kiezen om in de wereld rond te kijken.

De regering staat onder druk, weet dit en probeert nog sneller de restanten van vrijheid en democratie aan banden te leggen.

Profiel  

Bericht nummer:#402  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 3:20 pm 
lid

De Nos beweert doodleuk dat het aantal IC is verlaag omdat we ouderen mensen niet meer gaan operen op hoge leeftijd. Dat de Nederlandse artsen meer kijken naar de kwaliteit van leven is waar maar dat geldt kennelijk niet voor mensen met corona én met ernstige gezondheidsproblemen.

https://nos.nl/op3/video/2405429-waarom ... den-hebben

Profiel  

Bericht nummer:#403  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 3:30 pm 
lid

Biertje schreef:
De Nos beweert doodleuk dat het aantal IC is verlaag omdat we ouderen mensen niet meer gaan operen op hoge leeftijd. Dat de Nederlandse artsen meer kijken naar de kwaliteit van leven is waar maar dat geldt kennelijk niet voor mensen met corona én met ernstige gezondheidsproblemen.

https://nos.nl/op3/video/2405429-waarom ... den-hebben

Het aantal mensen van 80+ op de IC's is al vanaf het begin van de pandemie laag geweest, de leeftijd van mensen op de reguliere zalen is een stuk hoger dan die van op de IC's. Het kunstmatig beademen van oudere mensen met een zwakker gestel is veel te zwaar, zeker als dat 10 of 14 dagen duurt. Dat kan het lichaam in die fase simpelweg niet aan.

Profiel  

Bericht nummer:#404  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 3:32 pm 
lid

Ik ga het niet eens meer lezen, heb een uitgebreid artikel in Elsevier gelezen, paar maanden terug, waarom 1350 bedden meer dan genoeg moest wezen. Wat een misleiding was dat; ik zag het toen al.

Het feit dat de hele economie, het hele onderwijs en ons hele sociale leven jaar op jaar wordt stilgezet, en grote groepen mensen buiten de samenleving worden geplaatst, om een paar IC bedden te reserveren waarvan je tussendoor dan weer beweert dat die haast overbodig zijn.

LEUGENS plus HAAT is samen TIRANNIE. Mensen wordt wakker want het is 5 voor 12.

Laatst bijgewerkt door Rightnow op do nov 25, 2021 3:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#405  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 3:35 pm 
lid

Rightnow schreef:
Ik ga het niet eens meer lezen, heb een uitgebreid artikel in Elsevier gelezen, paar maanden terug, waarom 1350 bedden meer dan genoeg moest wezen. Elsevier is een wegkijk-krant met haat-columns geworden. Lees hem zelf maar, ook deze week, en je weet wat ik bedoel.

Dat gezeik van die intensivisten is maar vermoeiend en vervelend, blijf maar vooral blogjes lezen die vol met angsthysterie over vaccinaties staan.
Hier nog iets wat je beter niet kunt lezen, uit de praktijk.

Profiel  

Bericht nummer:#406  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 3:41 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Rightnow schreef:
Ik ga het niet eens meer lezen, heb een uitgebreid artikel in Elsevier gelezen, paar maanden terug, waarom 1350 bedden meer dan genoeg moest wezen. Elsevier is een wegkijk-krant met haat-columns geworden. Lees hem zelf maar, ook deze week, en je weet wat ik bedoel.

Ja, blijf maar vooral blogjes lezen die vol met angsthysterie over vaccinaties staan.

Ja ik lees de hoofdartikelen van Elsevier goed, en pak en passant ook wel de columns mee als je het goed vindt.

Komt omdat ik vroeger dat tijdschrift serieus nam.

Profiel  

Bericht nummer:#407  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 4:42 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Rightnow schreef:

Dat gezeik van die intensivisten is maar vermoeiend en vervelend, blijf maar vooral blogjes lezen die vol met angsthysterie over vaccinaties staan.

Ik denk dat we een boksring op moeten tuigen en daar al die intensivisten en andere deskundigen het met elkaar uit moeten vechten. Met een rechtstreekse uitzending op alle kanalen. Kan iedereen lekker thuis urenlang naar de gevechten van al die lui kijken. Laten vechten met de vuist tot er maar één winnaar is, en diens boodschap nemen we voor waar aan.
Is ook gunstig voor de besmettingscijfers. Iedereen blijft lekker thuis om naar de gevechten te kijken, en kan dus verder niemand besmetten.

Profiel  

Bericht nummer:#408  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 4:58 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Rightnow schreef:

Ik denk dat we een boksring op moeten tuigen en daar al die intensivisten en andere deskundigen het met elkaar uit moeten vechten. Met een rechtstreekse uitzending op alle kanalen. Kan iedereen lekker thuis urenlang naar de gevechten van al die lui kijken. Laten vechten met de vuist tot er maar één winnaar is, en diens boodschap nemen we voor waar aan.
Is ook gunstig voor de besmettingscijfers. Iedereen blijft lekker thuis om naar de gevechten te kijken, en kan dus verder niemand besmetten.
Nou, nee, dan heb je straks geen intensivisten meer en bovendien wordt er toch wel vals gespeeld.

Profiel  

Bericht nummer:#409  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 8:44 pm 
lid

Alhoewel ik totaal niet deskundig ben beweer ik dat als niet iedereen ten spoedigste gevaccineerd wordt we deze pandemie niet onder de knie krijgen.

Profiel  

Bericht nummer:#410  BerichtGeplaatst: do nov 25, 2021 8:59 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Alhoewel ik totaal niet deskundig ben beweer ik dat als niet iedereen ten spoedigste gevaccineerd wordt we deze pandemie niet onder de knie krijgen.
Die krijg je niet. Dat moet uitdoven door mutaties

Profiel  

Bericht nummer:#411  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 12:06 am 
lid

kwaaisteniet schreef:

Dat is een waarheid als een koe en toch blijft 15% dit weigeren en eist dat het hele land in lock down gaat.

In oorlogstijd leren hospikken in een paar maanden opleiding, hoe ze ernstige gewonden/zieken moeten behandelen.
Waarom kan dat niet in een tijd van crisis ,zoals nu?
Waarom kunnen de covid patiënten niet naar een paar ziekenhuizen met personeel met een korte opleiding?

Nederland zit vol met voorschriften regelgeving protocollen , adviesgroepen ,besturen, overlegorganen ,
zodat alles een paar jaar langer duurt.

In vergelijking met andere landen ,zijn we zelf het probleem.

Profiel  

Bericht nummer:#412  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 7:09 am 
lid

kwaaisteniet schreef:

Hoezo dan ? Hoe wil je dit volhouden ?

85% is gevaccineerd en het aantal besmettingen groeit tegen te klippen op, zowel onder gevaccineerde als ongevaccineerde mensen.

Dat vaccin is niet zo goed als men ons wil doen geloven, dus iedere paar maanden een nieuw spuitje gaat niet de oplossing zijn....

Profiel  

Bericht nummer:#413  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 8:05 am 
lid

De natuur vind toch wel zijn weg.

Iedere keer als we dachten de natuur verslagen te hebben, door het uitroeien van een bacterie of een virus, kwam het weer met iets nieuws.

Wij zijn onderdeel van de natuur. Staan er niet boven.
We kunnen Jan en Alleman de schuld geven van het rondwaren van iets, het is zwets. Het is niet de schuld van Jan, noch Alleman. We moeten weer gaan beseffen dat dood onderdeel is van het leven. En het leven onderdeel van de dood.
Als de vaccins werkelijk zouden werkelijk als wat ons was voorgespiegeld, zouden gevaccineerden niet het virus zo kunnen verspreiden, dat Rutte en de Jonge met Van Dissel al een poosje roepen dat ongevaccineerden beschermd moeten worden tegen gevaccineerden.

We hebben de vaccins al een poosje, inmiddels. Ik heb nog niets gehoord over versie 2.0.
Waar deze vaccins in sneltreintempo konden worden ontwikkeld, lijkt die wetenschap nu even stil te staan.
We horen wel volop, dat WIJ, burgers, de schuldigen zijn, dat het virus nog steeds niet is uitgeroeid.

Vergeet niet popcorn en bier te halen voor de persco-voorstelling van vanavond. En vergeet niet uw Corona Toegangsbewijs aan uzelf te tonen voor u voor de tv gaat zitten. U kunt het dan weer horen van de mensen die doen of ze het weten en vertellen dat zij UW redder des Vaderlands zijn, door u de natuur te laten verslaan.

Profiel  

Bericht nummer:#414  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 11:21 am 
lid

HvR schreef:
kwaaisteniet schreef:

85% is gevaccineerd en het aantal besmettingen groeit tegen te klippen op, zowel onder gevaccineerde als ongevaccineerde mensen.

Dat vaccin is niet zo goed als men ons wil doen geloven, dus iedere paar maanden een nieuw spuitje gaat niet de oplossing zijn....

De vaccins geven voor ongeveer 90% bescherming. Er is nooit gesteld dat ze algehele bescherming konden bieden. De gevaccineerden die ziek worden en in het ziekenhuis terecht komen hebben bijna allemaal onderliggende gezondheidsproblemen.
De vaccins werken in zoverre goed dat als je toch besmet wordt je daar in principe niet erg ziek van wordt of het gevaar loopt te overlijden. Uitzonderingen bevestigen de regel.
Over het algemeen werken de vaccins zoals verwacht.

Profiel  

Bericht nummer:#415  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 11:40 am 
lid

kwaaisteniet schreef:
HvR schreef:
kwaaisteniet schreef:

De vaccins geven voor ongeveer 90% bescherming. Er is nooit gesteld dat ze algehele bescherming konden bieden. De gevaccineerden die ziek worden en in het ziekenhuis terecht komen hebben bijna allemaal onderliggende gezondheidsproblemen.
De vaccins werken in zoverre goed dat als je toch besmet wordt je daar in principe niet erg ziek van wordt of het gevaar loopt te overlijden. Uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik ben meer geneigd om Rightnow te geloven dat bescherming per persoon kan schelen en dat het best kan zijn dat het vaccin niet werkt.

Profiel  

Bericht nummer:#416  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 11:51 am 
lid

Biertje, je zit fabels te verkondigen. Luister naar de deskundigen die ervaring hebben met deze zaken.

Profiel  

Bericht nummer:#417  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 11:57 am 
lid

Biertje schreef:
kwaaisteniet schreef:
HvR schreef:

Ik ben meer geneigd om Rightnow te geloven dat bescherming per persoon kan schelen en dat het best kan zijn dat het vaccin niet werkt.

Ja, het is ook te wijten aan communicatie en al dan niet bewuste interpretatie ervan. Geen enkel vaccin werkt voor 100% of bij iedereen. Vooral bij ouderen waar het immuunsysteem minder goed is werken vaccins (ook de bekende) vaak minder effectief. En ja mensen gaan dood aan vaccins en hebben soms ernstige bijwerkingen, en ja het is gebruikelijk dat gezonde mensen ingeent worden en dat kinderen ingeent worden. Dat is al bekend vanaf het eerste begin dat vaccins gebruikt worden. Er is een enorme focus op deze vaccins, op de bijwerking en de effectiviteit ervan, maar vergeet ook niet dat er al zo'n 8 miljard gezet zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#418  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 12:07 pm 
lid

Ja dat vaccins niet zouden werken is echt een fabeltje:

Volgens de longarts hebben opgenomen gevaccineerden vrijwel altijd al last van bijvoorbeeld een afweerstoornis of ernstig overgewicht. Daarnaast bestaat de groep opgenomen gevaccineerden in zijn ziekenhuis veelal uit ouderen met hartfalen of problemen aan hun longen, vertelt hij.

Die laatste statistiek wordt ook ondersteund door cijfers van het RIVM: opgenomen gevaccineerden zijn gemiddeld 77 jaar oud. Ongevaccineerde mensen in het ziekenhuis zijn gemiddeld bijna twintig jaar jonger (59).

Volgens mij is het gewoon duidelijk:

1. Ongevaccineerden zijn buitenproportioneel vertegenwoordigd in de ziekenhuizen en al helemaal op de IC's

2. gevaccineerden die in het ziekenhuis komen zijn kwetsbare doelgroepen

Het blijft jammer dat ongevaccineerden niet hun verantwoordelijkheid willen nemen om de zorg te ontzien en kwetsbaren te beschermen :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#419  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 12:08 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Biertje schreef:
kwaaisteniet schreef:
Ja, het is ook te wijten aan communicatie en al dan niet bewuste interpretatie ervan. Geen enkel vaccin werkt voor 100% of bij iedereen. Vooral bij ouderen waar het immuunsysteem minder goed is werken vaccins (ook de bekende) vaak minder effectief. En ja mensen gaan dood aan vaccins en hebben soms ernstige bijwerkingen, en ja het is gebruikelijk dat gezonde mensen ingeent worden en dat kinderen ingeent worden. Dat is al bekend vanaf het eerste begin dat vaccins gebruikt worden. Er is een enorme focus op deze vaccins, op de bijwerking en de effectiviteit ervan, maar vergeet ook niet dat er al zo'n 8 miljard gezet zijn.

Je vergeet dat het allemaal nog steeds experimenteel is, en de gentherapie.
En ja, de enorme focus op de vaccins ... dat komt toch echt door de obsessie van de minister met 'prikken als een malle'? Blijkt toch niet zo'n succes.
Waar blijven de alternatieve maatregelen, de opschaling van de IC, de ventilatie, en de medicamenten?
Lijkt me goed voor de volksgezondheid als De Jonge eens opstapt.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#420  BerichtGeplaatst: vr nov 26, 2021 12:15 pm 
lid

Dat het vaccineren niet het resultaat heeft gebracht wat we hadden gehoopt ligt ook in grote mate aan de 2 miljoen saboteurs die buitenproportioneel nu ziekenhuisbedden bezet houden, daar blijft Baedeker over liegen samen met zijn onmogelijke opschalingsfantasie :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 538 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]