Julien Sorel schreef:
Lies schreef:
Mooi aan de kant laten staan. Dansend op tafel en miljoenen erdoor jagen zonder resultaat, zo'n partij kan je in een tijd als deze missen als kiespijn.
D66 meent dat we moeten stoppen met het vernietigen van onze natuur en waterkwaliteit en dat komt sommigen niet zo goed uit.
Het meest bedreigend voor de natuur en de soorten zijn de D66 slimmeriken die denken dat ze de natuur met een tabelletje kunnen sturen. Met een aardappel in de keel zorgen ze met meerdere politici voor veel waanzin......'Aardappelen 'moeten' voor oktober geoogst worden vanwege stikstof'.
https://nos.nl/artikel/2472154-aardappe ... oeren-boos Waanzin, daar keek ik deze week ook naar. Bij mijn buurman, grenzend aan mijn tuin, begon de koolzaad al mooi te bloeien. Begint hij ineens vier meter van het gewas af te maaien bij de slootkant, dat moest van het ministerie van Landbouw i.v.m. de waterkwaliteit.
Als nuchter persoon denk ik dan 'laat die vier meter bloei staan' en spring bij het behandelen van het gewas die vier meter over (heb vertrouwen in de ondernemer), want nu zie je een kale strook waar hij later een groenbemester moet inzaaien.
Wie is dan bezig met vernietigen, wie is er nu gek in dit land?
Links liberalen als Juul.