Het is nu vr feb 26, 2021 5:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1  BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2021 11:18 pm 
lid

Normaal kijk ik vrijwel nooit naar die man die daar op zijn praatstoel van alles wild om zich heen slaand zit te beredeneren.
Maar omdat het de laatste keer was dat hij dat programma deed heb ik maar de moeite genomen om zap-knop 3 in te drukken net toen hij zou beginnen.
Wat ik trouwens wel leuk vond was dat de broer van Thierry, Geri, hem de les las over de oversterfte die er volgens pathologisch leugenaar Thierry niet bestond. Zoals bekend zijn er volgens het CBS, die dat heel goed bijhoudt, in 2020 15.000 meer doden dan verwacht kon worden als er geen Corona-pandemie was geweest.
Enfin, maar waar Lubach totaal de fout in ging was wat hij zag als oorzaak van de relschoppers.
Inmiddels ben ik alweer vergeten wat hij als oorzaak zag, misschien had hij die ook niet voor ogen, maar hij gebruikte het thema wel om minister Dekker en premier Rutte de oren te wassen. Deels is dat wel terecht, omdat die natuurlijk weer eens op de populistische toer gaan richting de relschoppers, omdat ze de rechters een zware straf willen laten opleggen aan de relschoppers zonder rekening te houden met de redelijkheid van de rechtsspraak.
De waan van de dag moest weer even gevierd worden, en dat is altijd fout zoals al heel vaak is gebleken, maar de werkelijke oorzaak kwam totaal niet uit de verf bij de vertrekkende Lubach.
Daar wil ik het dan nu over hebben.
Wat gebeurde tijdens het debat over de maatregelen in verband met de pandemie en daarna?
Wilders en Baudet namen het woord 'verzet' ín de mond.
Zo langzamerhand zouden zij toch kunnen weten wat dat tot gevolg heeft.
Talloze lieden 'weten' zich daardoor gelegitimeerd om te gaan rellen. Dat is immers 'verzet' ín de ogen van de rel-jeugd.

Het hypocriete van deze zichzelf politici wanenden is dan weer als deze relschoppers zich op deze wijze verzetten, dat ze dan weer op hoge toon gaan roeptoeteren dat er hoge straffen aan hen moeten worden opgelegd.
Het zou een goede zaak zijn als ze zich eens achter hun oren krabben en bedenken dat hun eigen woorden deze rellen veroorzaakten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]