Het is nu za okt 16, 2021 4:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#161  BerichtGeplaatst: do jun 10, 2021 8:28 am 
lid

Biertje schreef:
Einstein schreef:
Biertje schreef:
Dus je liegt als je weerkaarjtes met een stift gaat bewerken maar je bent bent betrouwbaar als je grondwetten overtreedt?

Dat was maar een klein leugentje. De grote leugen is dat Donald Trump de verkiezingen van 2020 heeft gewonnen. Jij denkt dat Trump daarover niet liegt ?
Nou, een klein leugentje? Moet jij eens even de wet overtreden?

Ik heb niks met mensen die het moeten hebben van onmeetbare kleine succesjes.

Appels met peren en een poging om uit te wijken naar een ander topic. Waarom wil je mijn vraag niet beantwoorden ?

Profiel  

Bericht nummer:#162  BerichtGeplaatst: do jun 10, 2021 9:37 am 
lid

Einstein schreef:
Biertje schreef:
Einstein schreef:

Dat was maar een klein leugentje. De grote leugen is dat Donald Trump de verkiezingen van 2020 heeft gewonnen. Jij denkt dat Trump daarover niet liegt ?
Nou, een klein leugentje? Moet jij eens even de wet overtreden?

Appels met peren en een poging om uit te wijken naar een ander topic. Waarom wil je mijn vraag niet beantwoorden ?
Ik heb je vraag beantwoord:

Profiel  

Bericht nummer:#163  BerichtGeplaatst: do jun 10, 2021 11:41 am 
lid

Biertje schreef:
Lumiere schreef:
Biertje schreef:
Dus je liegt als je weerkaarjtes met een stift gaat bewerken maar je bent bent betrouwbaar als je grondwetten overtreedt?

Nu stel je een andere vraag, eerder vroeg je of Rutte minder vaak loog dan Trump, het antwoord daarop is Ja nogal overduidelijk

Trump komt op 30.000 leugens in 4 jaar, Rutte haalt dat niet. Dat lijkt me een feitelijke constatering :hum:

Betrouwbaarder zijn dan Trump is dan niet echt een hele grote prestatie...
Maar Rutte zit al 10 jaar op zijn troon. De kunst van het weglaten.

Nee nee :foei: De Koning zit op de troon :wink:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#164  BerichtGeplaatst: do jun 10, 2021 4:40 pm 
lid

Lumiere schreef:
Biertje schreef:
Lumiere schreef:

Nu stel je een andere vraag, eerder vroeg je of Rutte minder vaak loog dan Trump, het antwoord daarop is Ja nogal overduidelijk

Trump komt op 30.000 leugens in 4 jaar, Rutte haalt dat niet. Dat lijkt me een feitelijke constatering :hum:

Betrouwbaarder zijn dan Trump is dan niet echt een hele grote prestatie...
Maar Rutte zit al 10 jaar op zijn troon. De kunst van het weglaten.

Nee nee :foei: De Koning zit op de troon :wink:
Het Torentje wordt ook gezien als een troon, alles wordt daar beslist.

Profiel  

Bericht nummer:#165  BerichtGeplaatst: do jun 10, 2021 6:18 pm 
lid

Kartelgasten zijn snuiters die hun collega die zich bekommert om de sociaal zwakkeren uitmaken voor Hitler, labiel, klootzak en teringhond

Citaat:
CDA’ers zouden tijdens de solliciatieprocedure voor de kieslijst ook expliciet de vraag hebben gekregen of ze Omtzigt steunden. Zo ja, dan kregen ze een lagere plek op de lijst.

In whatsappberichten van CDA’ers wordt Omtzigt uitgemaakt voor ‘klootzak’ en ‘teringhond’, in de ‘warroom’ van de partij zouden Hitlersnorren getekend zijn op zijn billboards. In het stuk meldt Omtzigt dat hij zich nog ‘altijd niet gewaardeerd’ en ‘op momenten ronduit onveilig’ voelt. „Bij de situatie waarin ik me onveilig voel, herken ik de onderliggende waarden en normen van het CDA onvoldoende in het eigen interne handelen”, schrijft hij.

https://www.ad.nl/politiek/explosief-me ... ~af5724bc/

Profiel  

Bericht nummer:#166  BerichtGeplaatst: vr jun 11, 2021 12:10 am 
lid

Biertje schreef:
Kartelgasten zijn snuiters die hun collega die zich bekommert om de sociaal zwakkeren uitmaken voor Hitler, labiel, klootzak en teringhond

Citaat:
CDA’ers zouden tijdens de solliciatieprocedure voor de kieslijst ook expliciet de vraag hebben gekregen of ze Omtzigt steunden. Zo ja, dan kregen ze een lagere plek op de lijst.

In whatsappberichten van CDA’ers wordt Omtzigt uitgemaakt voor ‘klootzak’ en ‘teringhond’, in de ‘warroom’ van de partij zouden Hitlersnorren getekend zijn op zijn billboards. In het stuk meldt Omtzigt dat hij zich nog ‘altijd niet gewaardeerd’ en ‘op momenten ronduit onveilig’ voelt. „Bij de situatie waarin ik me onveilig voel, herken ik de onderliggende waarden en normen van het CDA onvoldoende in het eigen interne handelen”, schrijft hij.

Eigelijk heeft het CDA veel te veel kiezers gekregen voor een partij die zo onbetrouwbaar is.

Jij verdedig altijd de topambtenaren en waarom Is dat terecht ?

De twee hoogste ambtenaren van de Belastingdienst en het ministerie van financiën wisten van een explosief, geheimgehouden memo over de toeslagenaffaire, maar verhulden dit vorig jaar in hun verhoren onder ede voor de parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag. In het memo dat dateert uit 2017 wordt geconcludeerd dat het stopzetten van toeslagen onrechtmatig was en dat een groep van driehonderd ouders compensatie moet krijgen.
Het memo is opgesteld door de destijds hoogste juriste bij Toeslagen, Sandra Palmen-Schlangen. Maar compensatie voor gedupeerde ouders blijft uit en het memo verdwijnt in een la. In oktober 2020 komt het bij toeval aan het licht, na vragen van CDA-kamerlid Pieter Omtzigt.

De voormalige baas van de Belastingdienst Jaap Uijlenbroek beweerde in zijn verhoor voor de ondervragingscommissie dat hij het memo ‘op geen enkele manier’ kende, en dat hij pas kennis nam van de inhoud door publiciteit in najaar 2020. De toenmalige hoogste ambtenaar van het ministerie van financiën Manon Leijten zei tegen de ondervragingscommissie dat zij zich niet kon herinneren het memo te hebben gelezen.
Uit een reconstructie van RTL Nieuws en Trouw blijkt dat dit niet klopt. Het memo kwam op 4 juni 2019 op tafel tijdens crisisbesprekingen binnen het ministerie over de toeslagenaffaire. Leijten las het memo, waarin wordt geconcludeerd dat ‘laakbaar’ is gehandeld bij de stopzetting van toeslagen voor de kinderopvang. En ook Uijlenbroek was aanwezig bij de bijeenkomst waarin het compensatie-memo werd besproken met bijna twintig ambtenaren.

In de dagen daarop achterhalen ambtenaren dat er in 2017 naar aanleiding van het memo gesprekken zijn gevoerd met een advocate van veel gedupeerde ouders. Die worden omschreven als een ‘aanbod’ en een ‘handreiking’, terwijl Toeslagen juist weigerde de ouders te compenseren. Die informatie wordt door de persoonlijk woordvoerder van toenmalig staatssecretaris Menno Snel uit een brief aan de Tweede Kamer gehouden. “Dit hoeven we niet op te rakelen. Dat roept alleen maar vragen op”, concludeert hij. Topambtenaren, onder wie Uijlenbroek en Leijten, protesteren hier niet tegen.

https://www.trouw.nl/nieuws/topambtenar ... ~b40d82ac/

Profiel  

Bericht nummer:#167  BerichtGeplaatst: vr jun 11, 2021 6:53 am 
lid

Hume schreef:
Biertje schreef:

Citaat:

Eigelijk heeft het CDA veel te veel kiezers gekregen voor een partij die zo onbetrouwbaar is.

Jij verdedig altijd de topambtenaren en waarom Is dat terecht ?

De twee hoogste ambtenaren van de Belastingdienst en het ministerie van financiën wisten van een explosief, geheimgehouden memo over de toeslagenaffaire, maar verhulden dit vorig jaar in hun verhoren onder ede voor de parlementaire ondervragingscommissie kinderopvangtoeslag. In het memo dat dateert uit 2017 wordt geconcludeerd dat het stopzetten van toeslagen onrechtmatig was en dat een groep van driehonderd ouders compensatie moet krijgen.
Het memo is opgesteld door de destijds hoogste juriste bij Toeslagen, Sandra Palmen-Schlangen. Maar compensatie voor gedupeerde ouders blijft uit en het memo verdwijnt in een la. In oktober 2020 komt het bij toeval aan het licht, na vragen van CDA-kamerlid Pieter Omtzigt.

De voormalige baas van de Belastingdienst Jaap Uijlenbroek beweerde in zijn verhoor voor de ondervragingscommissie dat hij het memo ‘op geen enkele manier’ kende, en dat hij pas kennis nam van de inhoud door publiciteit in najaar 2020. De toenmalige hoogste ambtenaar van het ministerie van financiën Manon Leijten zei tegen de ondervragingscommissie dat zij zich niet kon herinneren het memo te hebben gelezen.
Uit een reconstructie van RTL Nieuws en Trouw blijkt dat dit niet klopt. Het memo kwam op 4 juni 2019 op tafel tijdens crisisbesprekingen binnen het ministerie over de toeslagenaffaire. Leijten las het memo, waarin wordt geconcludeerd dat ‘laakbaar’ is gehandeld bij de stopzetting van toeslagen voor de kinderopvang. En ook Uijlenbroek was aanwezig bij de bijeenkomst waarin het compensatie-memo werd besproken met bijna twintig ambtenaren.

In de dagen daarop achterhalen ambtenaren dat er in 2017 naar aanleiding van het memo gesprekken zijn gevoerd met een advocate van veel gedupeerde ouders. Die worden omschreven als een ‘aanbod’ en een ‘handreiking’, terwijl Toeslagen juist weigerde de ouders te compenseren. Die informatie wordt door de persoonlijk woordvoerder van toenmalig staatssecretaris Menno Snel uit een brief aan de Tweede Kamer gehouden. “Dit hoeven we niet op te rakelen. Dat roept alleen maar vragen op”, concludeert hij. Topambtenaren, onder wie Uijlenbroek en Leijten, protesteren hier niet tegen.

https://www.trouw.nl/nieuws/topambtenar ... ~b40d82ac/

De topambtenaren deugen niet en zijn corrupt maar het is de totaal door en door corrupte Rutte en zijn kartelgasten die hen corrupt hebben gemaakt door bezopen eisen te stellen tegen fraude waartoe de Belastingdienst niet eens is uitgerust en niet uit te rusten is, en het is diezelfde corrupte Rutte die hen dekt. Terwijl de meeste fraude niet wordt gepleegd door mensen die toeslagen krijgen maar door het bedrijfsleven want feitelijk vindt er geen echte controle meer plaats Daarnaast wegen de controle van mensen die toeslagen krijgen of een bijstandsuitkering niet op aan wat ze werkelijk aan fraude hebben gepleegd.
Uijlenbroek heeft gelijk: het is al jaren een puinhoop bij de Belastingdienst en dat is wel te danken aan de VVD en de kartelpartijen. Er is miljarden bespaard op apparatuur die al lang al had moeten worden vervangen en er zijn maar liefst iets van 900 belastingstromen waarvan een hoop niet meer geind wordt omdat de apparatuur niet eens meer werkt.

Ik zie dat Rutte en zijn kartelgasten in de ban is van pennywise pound foolish en hiermee ook een tweedeling creëren in de Nederlandse maatschappij: zij die worden belaagd door de Belastingdienst of gemeenten vanwege het niet kunnen tonen van letterlijk 1 bonnetje (dat al tich keer is opgevraagd en gelevered maar steeds weer zoek raakt bij de Belastingdenst), of hebben gewinkeld bij AH i.p.v. de Aldi, of er is voor hen wat boodschappen gekocht dat gemeld had moeten worden bij de gemeente, en zij die niks op orde hoeven te hebben, nooit een bonnetje hoeven te tonen en de boekhouding van de overheid decennia lang niet op orde zodat minstend 9 miljard niet eens verantwoord kan worden omdat allerlei bonnen ontbreken. Men weet dus niet wat er met dat geld is gebeurd en dat is wel belastinggeld. . Daarnaast worden wel de kameraden van de kartelgasten en partijprominenten en zorgcowboys rijkelijk gefêteerd voor diensten die ze hebben geleverd terwijl het ondernemersrisicico niet in verhoudig tot de gemaakte winsten.
De meeste werknemers krijgen te maken met een declaratiereglement als ze maaltijden declareren en ze moeten dan wel bonnen inleveren want Belastingdienst en accountants eisen dit; voor Kamerleden bestaat dat niet eens en ze hoeven ook geen bonnen te leveren. We leven in een bezopen wereld.

Als jij vindt dat die belastingambtenaren schuldig zijn dan zijn dat de kartlepartijen die bezopen niet uit te voeren wetgeving hebben gemaakt zonder dat dit in overleg is gebeurd met de Belastingdienst dat eveneens. Als jij vindt dat die corrupte belastingambtenaren weg moet wezen dan geldt dat ook voor Rutte en zijn corrupte kartelgasten. Dus niet alleen Barbertje die hangen moet.

Kleine bedrijven kunnen niet op een behoorlijke manier zaken doen met de ministerie: alles moet voor een dubbeltje en ze stellen eisen die geprivatiseerde overheidsdiensten niet eens kennen laat staan hebben. De onderneming die mijn broer had deed heel veel zaken met Rijkswaterstaat. Rijkswaterstaat vonden het onterecht dat zo'n klein de marktleider was in Nederland. Wat denk je? Rijkswaterstaat doet nu zaken met vreemde bedrijven die dezelfde zaken moet opleveren al wat de onderneming van broer deed: communicatie-apparatuur voor bruggen, sluizen en havens. Wat denk je? Heel goed, ze hebben nu het 20 voudige moeten betalen en het is rotzooi en het onderhoud is peperduur. Wat denk je? Bellen ze de onderneming van mijn broer op om te vragen of zij die rotzooi van hun concurrent in orde kunnen maken, voor een habbekrats want ze waren al zoveel kwijt :blink: :blink:

Het zijn Rutte en zijn corrupte kartelgasten die al jarenlang hebben belemmerd om de gevraagde informatie te leveren aan Omtzigt en daarbij is o.m. grondwet overtreden.

Als als die corrupte ambtenaren en kartelgasten moeten hangen doe het dan voor mijn part met de methode die Hitler gebruikte want er zal t och wel eens voorbeeld gesteld moeten worden, denk je ook niet?

Profiel  

Bericht nummer:#168  BerichtGeplaatst: za jun 12, 2021 7:40 am 
lid

Ongeloof bij Coolblue om miljoenendeal Sywert: ‘Mij is nooit iets verteld’
Bedrijven en personen die belangeloos hielpen bij de non-profitstichting van Sywert Van Lienden beraden zich op vervolgstappen nu blijkt dat hij achter hun rug miljoenen verdiende. Het bedrijf Coolblue heeft bijvoorbeeld ruim 400.000 euro aan voorschotten verloren.

Economieredactie 12-06-21, 07:34
Ongeloof, woede en verbijstering. Dat overheerst bij bedrijven en personen die nauw betrokken waren bij die stichting, Hulptroepen Alliantie. Zij hadden belangeloos tijd en geld in het project gestoken om mondkapjes voor de zorg naar Nederland te halen. Maar de initiatiefnemers, onder wie Van Lienden, verdienden in het geheim miljoenen, schrijft de Volkskrant.

‘Ik kon het niet geloven’
Zo zou het bedrijf Coolblue een webshop voor de mondkapjes hebben opgezet en ook de orderverwerking en verzending zelf hebben betaald. Topman Pieter Zwart zou een half miljoen euro hebben bijgedragen aan de stichting. Dat geld zou terugkomen, maar Coolblue schreef uiteindelijk 400.000 euro af.

,,Het is nooit in me opgekomen dat ze het geld konden terugbetalen”, zegt Zwart. ,,Ik dacht: die jongens hebben hun baan opgezegd om iets moois op te bouwen, dan wil ik ze niet gaan plukken. Ik had me erbij neergelegd dat we dat geld moesten afschrijven. We wilden iets goeds doen, onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen, maar dan blijkt een jaar later dat er buiten ons om een deal met de overheid is gekookt via een commerciële bv. Dat moest ik lezen in de Volkskrant. Ik kon het niet geloven. Mij is nooit, nooit, nooit iets verteld. Onze strikte voorwaarde was juist dat alles op non-profitbasis moest gebeuren.”

Twijfels
Zwart weet nog niet zeker of hij stappen gaat ondernemen tegen Van Lienden en zijn twee compagnons, maar Coolblue worstelt met hetzelfde dilemma als andere bedrijven die betrokken waren bij de non-profitstichting, schrijft de Volkskrant. “Bij wie haal ik het geld dan? En moet dat geld niet ergens anders naartoe?”

Ook ondernemer Omar Kbiri van het bedrijf Maak heeft veel vragen. Hij was een van de initiatiefnemers van de Hulptroepen Alliantie en werkte in de opstartfase onbezoldigd mee aan het initiatief. ,,Ik hoop nog steeds te horen wat er in godesnaam is gebeurd.”

https://www.ad.nl/economie/ongeloof-bij ... ~ac0ed8cc/

Profiel  

Bericht nummer:#169  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 5:36 pm 
lid

Hebben de kartelgasten hier al hun verhaal ingestuurd om het felbegeerde VVD-stickeralbum te bemachtigen?

'Omdat 10 jaar systemisch racisme gewoon moet kunnen.'
'Omdat we geen actieve herinnering hebben aan wat rechtsstaat en democratie betekenen.'
'Omdat Build Back Better lekker bekt, maar we niet lastiggevallen willen worden met wat het betekent.'
'Fuck de rest.'
Hoe werk zo iets?

Volgens mij worden jullie als debieltjes te kakken gezet.
Maar de kartelgasten hebben vast een verhaal waarom ze dit een waanzinnig gave actie vinden.
:lol:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#170  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 7:06 pm 
lid

Het is net iets minder debiel dan Forumland, maar ik pas ook hier voor. :lol:

Profiel  

Bericht nummer:#171  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 10:09 pm 
lid

Dit draadje blijft maar bovenaan.. ik moet het toch eens een keer opmerken, wat mij stoort aan deze titel.

Die terminologie hier.. het kartel ? Wie zijn dat ? En dat "snuiter-frame".. snuiter.. snuit.. het doet me ergens aan denken :evendenken:

Citaat:
Kartelgasten zijn snuiters die (..)

Twee verbloemde termen samengenomen: de ene suggereert macht en machtswil, samenzwering.. de ander iets dierlijks, een persoon met snuit.

Eigenlijk staat er net zoiets als "Joden zijn ratten", dat was in de dertiger jaren van de vorige eeuw de versie. Niks deugt van de intenties
en ze spannen samen (tegen ons) om de macht te behouden. Of het nu gaat om Mark Rutte of Siewert van Lienden het maakt niks uit, het
zijn kartelgasten, dus Mark is net zo slecht (rat) als Siewert.

Laatst bijgewerkt door Einstein op di jun 15, 2021 10:18 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#172  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 10:16 pm 
lid

Enzo501 schreef:

Je kunt gaan voor een degelijke school. Of voor een dating app om een gelijkgestemde partner te ontmoeten. Maar Enzo plakt nog liever fototjes van stemvee in een verzamelalbum?

Die VVD toch. Vroeger stond die voor liberalisme en vrijheid. Tegenwoordig doet die aan stickeralbum's, net als bij de supermarkt.
:snooty:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#173  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 10:28 pm 
lid

Einstein schreef:
Die terminologie hier.. het kartel ? ze rollen ruziend over straat momenteel. En dat "snuiter-frame".. snuiter.. snuit.. het doet me ergens aan denken :evendenken:

Citaat:

Twee verbloemde termen samengenomen: de ene suggereert macht en machtswil, samenzwering.. de ander iets dierlijks.
Eigenlijk staat er net zoiets als "Joden zijn ratten", dat was in de dertiger jaren van de vorige eeuw de versie. Niks deugt van de intenties
en ze spannen samen (tegen ons) om de macht te behouden. Of het nu gaat om Mark Rutte of Siewert van Lienden het maakt niks uit, het

Drama queen.
De kartelpartijen? Die hebben allemaal aangegeven met Rutte te willen formeren. En Mark is beslist slechter dan Siewert, zie onderschrift. En nee, geen ratten maar (stem)vee.
:fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#174  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 10:29 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

Je kunt gaan voor een degelijke school. Of voor een dating app om een gelijkgestemde partner te ontmoeten. Maar Enzo plakt nog liever fototjes van stemvee in een verzamelalbum?

Die VVD toch. Vroeger stond die voor liberalisme en vrijheid. Tegenwoordig doet die aan stickeralbum's, net als bij de supermarkt.

Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan.
Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden? Heerlijk dat fantasielandje van Sherry Baudet, hij kan nog niet eens een paar partijgenoten langer dan een paar maanden bij elkaar houden. :lol:

Profiel  

Bericht nummer:#175  BerichtGeplaatst: di jun 15, 2021 10:54 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
Die terminologie hier.. het kartel ? ze rollen ruziend over straat momenteel. En dat "snuiter-frame".. snuiter.. snuit.. het doet me ergens aan denken :evendenken:

Citaat:

Twee verbloemde termen samengenomen: de ene suggereert macht en machtswil, samenzwering.. de ander iets dierlijks.

Drama queen.

Zucht. De zoveelste keer. Heb jij iets tegen homo's ? Niet verbazend natuurlijk, met jouw geestverwanten her en der.. :fluiten:

Citaat:
En Mark is beslist slechter dan Siewert

Welja. De kronkels om je puntje te scoren worden steeds gekker. Opereert er een keer een echte snuiter (of rat) in Den Haag, is de premier ineens erger.. van het padje af, kan het niet anders duiden.

Profiel  

Bericht nummer:#176  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 6:36 am 
lid

Ja af en toe komt de ware aard van reactionairen toch weer naar boven, voor de bühne liberale waarden verkondigen. Maar het is wel duidelijk dat gelijke rechten voor homoseksuelen bij Baedeker's club beslist niet veilig zijn :foei:

Reactionairen van Baedeker's club zijn nu eenmaal:

- anti-liberaal (Eigenlijk tegen homo- en vrouwenrechten)
- anti-democratisch (willen met bedrog en geweld democratische resultaten onderuit halen)
- anti-intellectueel (Keren zich op basis van hun reactionaire ideologie tegen wetenschap)
- anti-rechtstaat (rechters deugen niet als een uitspraak niet overeenkomt met de reactionaire ideologie)

Rutte met al zijn fouten blijft gewoon een beter alternatief dan de reactionaire ongure bende. Daarbij blijft dan wel weer vermakelijk dat reactionairen spreken van een 'kartel' omdat ze zelf niet in staat zijn om samen te werken en zich tegen diegenen keren die dat onderling wel kunnen :gniffel:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#177  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 8:32 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden? Heerlijk dat fantasielandje van Sherry Baudet, hij kan nog niet eens een paar partijgenoten langer dan een paar maanden bij elkaar houden. :lol:

Wat je zegt is dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Ik had altijd al dat vermoeden, maar hoe voelt dat nou, dat je door je eigen politieke roerganger als een kind van 6 wordt beschouwd?
:hum:

Profiel  

Bericht nummer:#178  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 8:35 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Drama queen.

Zucht. De zoveelste keer. Heb jij iets tegen homo's ? Niet verbazend natuurlijk, met jouw geestverwanten her en der.. :fluiten:

Citaat:
En Mark is beslist slechter dan Siewert

Welja. De kronkels om je puntje te scoren worden steeds gekker. Opereert er een keer een echte snuiter (of rat) in Den Haag, is de premier ineens erger.. van het padje af, kan het niet anders duiden.

Maar natuurlijk kun je niet anders dan framen.
Wat zou Einstein zonder dat zijn?
:overjebol:

Profiel  

Bericht nummer:#179  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 8:47 am 
lid

Lumiere schreef:
Ja af en toe komt de ware aard van reactionairen toch weer naar boven, voor de bühne liberale waarden verkondigen. Maar het is wel duidelijk dat gelijke rechten voor homoseksuelen bij Baedeker's club beslist niet veilig zijn :foei:

Reactionairen van Baedeker's club zijn nu eenmaal:

- anti-liberaal (Eigenlijk tegen homo- en vrouwenrechten)
- anti-democratisch (willen met bedrog en geweld democratische resultaten onderuit halen)
- anti-intellectueel (Keren zich op basis van hun reactionaire ideologie tegen wetenschap)
- anti-rechtstaat (rechters deugen niet als een uitspraak niet overeenkomt met de reactionaire ideologie)

Rutte met al zijn fouten blijft gewoon een beter alternatief dan de reactionaire ongure bende. Daarbij blijft dan wel weer vermakelijk dat reactionairen spreken van een 'kartel' omdat ze zelf niet in staat zijn om samen te werken en zich tegen diegenen keren die dat onderling wel kunnen :gniffel:

En dan heb je zesjarigen die denken dat 10 jaar systemisch racisme en afbraak van rechtsstaat en democratie best wel okee is.
:drunk:

Profiel  

Bericht nummer:#180  BerichtGeplaatst: wo jun 16, 2021 9:05 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan. Heerlijk dat fantasielandje van Sherry Baudet, hij kan nog niet eens een paar partijgenoten langer dan een paar maanden bij elkaar houden. :lol:

Wat je zegt is dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Ik had altijd al dat vermoeden, maar hoe voelt dat nou, dat je door je eigen politieke roerganger als een kind van 6 wordt beschouwd?
:hum:

'degelijke school'
Waarom reageer je niet op mijn berichtje? (retorische vraag...)
Ik heb nooit VVD gestemd en kan zelf nog beslissen of ik ergens wel of niet aan meedoe. Dat ligt bij de Sekte voor Democatie anders natuurlijk, dat maakt Sherry steeds duidelijk. Vandaar zijn fantasietje om een eigen land te creeeren met mensen, bedrijven, scholen enz die hem en zijn malle ideetjes zonder enige kritiek volgen. Dat jij daar wel iets in ziet is niet verrassend.
Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden?
Wat doet jou vermoeden dat sekteleider Sherry dit malle project ook maar in een begin van de grond zou kunnen krijgen? Op een paar gesjeesde corpsballen na rent iedereen zo snel mogelijk bij de partijleider vandaan zodra ze een paar weken met hem in zee zijn gegaan.
Eigenlijk is het een beetje zielig. :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]