baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan. Heerlijk dat fantasielandje van Sherry Baudet, hij kan nog niet eens een paar partijgenoten langer dan een paar maanden bij elkaar houden.

Wat je zegt is dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.

Ik had altijd al dat vermoeden, maar hoe voelt dat nou, dat je door je eigen politieke roerganger als een kind van 6 wordt beschouwd?

'degelijke school'

Waarom reageer je niet op mijn berichtje? (retorische vraag...)
Ik zeg toch duidelijk dat ik het aan me voorbij laat gaan.
Ik heb nooit VVD gestemd en kan zelf nog beslissen of ik ergens wel of niet aan meedoe. Dat ligt bij de Sekte voor Democatie anders natuurlijk, dat maakt Sherry steeds duidelijk. Vandaar zijn fantasietje om een eigen land te creeeren met mensen, bedrijven, scholen enz die hem en zijn malle ideetjes zonder enige kritiek volgen. Dat jij daar wel iets in ziet is niet verrassend.
Hebben ze in Forumland ook messageboards voor gelijkgestemden?
Wat doet jou vermoeden dat sekteleider Sherry dit malle project ook maar in een begin van de grond zou kunnen krijgen? Op een paar gesjeesde corpsballen na rent iedereen zo snel mogelijk bij de partijleider vandaan zodra ze een paar weken met hem in zee zijn gegaan.
Eigenlijk is het een beetje zielig.

Volgens mij zeg je gewoon dat je liever plaatjes van VVD stemvee in een stickeralbum plakt, dan een degelijke school.
Geef nou eens antwoord op mijn vraag, hoe het voelt dat Rutte kartelgasten als jij als kinderen van 6 behandelt.
Volgens mij heb je stiekem trouwens al lang dat stickeralbum in huis. Geef nou maar toe.