Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Dus voordat hij uberhaupt in functie was.
Nou, laten we dit maar weer afdoen met de gebruikelijke ***troll alert***.
Wat maakt de functie nou uit. Er waren er die al in november riepen dat hij president was. Anderen zagen
de verkiezingsfraude, de liegende pers en de censurerende techs. In januari trekt men dan heel begrijpelijk de conclusie dat dit het dan even is. Je gaat nou toch niet vier jaar lopen duiken hè?

Wat had Biden dan al gedaan begin janurai waardoor de 'satisfaction' van het hele jaar 2020 aan hem opgehangen zou moeten worden? Ik herinner me dat hij ook nogal werd tegengewerkt door Team Trump en dat er in de periode tot 20 januari amper transition was geweest. Nee, maar volgens Baedeker vonden de Amerikanen 2020 zo'n geweldig jaar en waren ze zo blij met wat Trump en 'zijn' vaccin hadden gepresteerd dat ze hem trakteerde op een daling van tevredenheid van 53 naar 39 punten. Wat een afgang weer.
Ik vrees dat de score volgende keer niet beter zal zijn. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat er iemand is die blij wordt van de schertsvertoning die de Dems bij de impeachment afgeven: de
hemeltergende hypocrisie van het verwijt van opruiing, het gesjoemel met de bewijzen, en de er duimendik bovenop liggende
politieke manipulatie. Best vermakelijk hoor, om naar de praathoofden van CNN te kijken die proberen uit te leggen dat een Dem die 'Fight like hell!' zegt totaal anders is dan wanneer Trump het zegt. Maar iedereen weet dat dit slecht afloopt voor de Dems, en Biden is de leider die passief toekeek en het liet gebeuren. Zwak.