baedeker schreef:
Fascist ezel doet wat hij zelf een fascistische omkering noemt.
Gelet op de Biden fratsen die we al zagen is de kans dat Hunter ook echt gestraft voor zijn misdaden nagenoeg nihil.
Och gut, baedeker heeft het er maar moeilijk mee. Een jij-bak in een jij-bak, wat een feest van gebrek aan originaliteit.
Het heeft ook niet zo veel zin om mij een fascists terug te noemen, want het woord, net als de term querulant een tijdje terug, is totaal niet op mij van toepassing. Gezien de standpunten die baedeker inneemt en zijn steun voor autocraten zoals Trump, Poetin, Orbán, past het woord fascist naadloos op de politieke standpunten van hem. Ik gebruik het dus ook niet als scheldwoord, maar als een feitelijke aanduiding van zijn politieke positie.
Dat baedeker de jij-bak gebruikt is wel een vorm van schelden, want op mij is fascisme in de verste verte niet van toepassing.
Op zich neem ik het baedeker niet kwalijk dat hij zich tot zulk kleuterachtig gedrag verlaagd. Ook hij heeft zichzelf niet gemaakt en moet ook maar leven in de wetenschap dat hij door vrijwel iedereen een nare arrogante kwal wordt gevonden.