Het is nu wo jan 27, 2021 9:19 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 59  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#81  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:28 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Biden outperforms Senators in swing states, underperforms in VA, NH, RI
Biden underperforms Hillary/Obama in cities, except in MI, PA, GA, WI
Biden mail-in dumps with 100% margins
GOP lose ZERO House races

Hier is iets geks aan de hand, behalve natuurlijk voor de graancirkel gekkies.

:lol:
Uiteraard. De brave Trump onderdaantjes hebben maandenlang te horen gekregen dat ze van hun baasje niet per post mogen stemmen. Dus dat hebben ze en masse gedaan. Op alle plekken is de marge van Biden van mail in ballots hoger dan de in person voting results in die counties. . Dit is het? Hier moeten rechtzaken mee gewonnen gaan worden? Wordt lastig. Ik zou nog ergens wat dozen met ballots gaan zoeken. Vergeet niet een video naar de klachtenhotline van Trump te sturen. :lol:

Er staat niet hogere marges, er staat marges van 100%. Biden die in steden achterblijft, behalve in de swing states, waar heel toevallig het stemmen werd stilgelegd, en waar allerlei dozen 'gevonden' worden. Tsja, dat vinden alleen de graancirkel gekkies niet gek. Ikke wel hoor.

Natuurlijk volgen er rechtszaken. De Amerikanen hebben er recht op dat alle echte stemmen geteld worden, en de rest eruit geknikkerd wordt. Dit geknoei bij de stembus in de Dem staten is nog maar de eerste stap op weg daar naartoe.

Je bedoelt dit akkefietje? Al debunked.

Profiel  

Bericht nummer:#82  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:44 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Uiteraard. De brave Trump onderdaantjes hebben maandenlang te horen gekregen dat ze van hun baasje niet per post mogen stemmen. Dus dat hebben ze en masse gedaan. Op alle plekken is de marge van Biden van mail in ballots hoger dan de in person voting results in die counties. . Dit is het? Hier moeten rechtzaken mee gewonnen gaan worden? Wordt lastig. Ik zou nog ergens wat dozen met ballots gaan zoeken. Vergeet niet een video naar de klachtenhotline van Trump te sturen. :lol:

Er staat niet hogere marges, er staat marges van 100%. Biden die in steden achterblijft, behalve in de swing states, waar heel toevallig het stemmen werd stilgelegd, en waar allerlei dozen 'gevonden' worden. Tsja, dat vinden alleen de graancirkel gekkies niet gek. Ikke wel hoor.

Natuurlijk volgen er rechtszaken. De Amerikanen hebben er recht op dat alle echte stemmen geteld worden, en de rest eruit geknikkerd wordt. Dit geknoei bij de stembus in de Dem staten is nog maar de eerste stap op weg daar naartoe.

Nee, ik bedoelde al die andere voorbeelden. Overigens gaat dit over een wat al te enthousiaste admin in Dem-land die zomaar 100.000 stemmen bij Biden bij pluste, en na berichten op Twitter z'n eigen vergissing moest debunken.

Maar vertel eens, baseer je jezelf nog steeds op de fake media, die 3 jaar lang de hoax van Russia collusion roeptoeterden, en de duistere praktijken rondom Joe maar helemaal verzwegen? Is het niet eens tijd dat je uit dat graanveld komt?

Profiel  

Bericht nummer:#83  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:49 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nee, ik bedoelde al die andere voorbeelden. Overigens gaat dit over een wat al te enthousiaste admin in Dem-land die zomaar 100.000 stemmen bij Biden bij pluste, en na berichten op Twitter z'n eigen vergissing moest debunken.

Maar vertel eens, baseer je jezelf nog steeds op de fake media, die 3 jaar lang de hoax van Russia collusion roeptoeterden, en de duistere praktijken rondom Joe maar helemaal verzwegen? Is het niet eens tijd dat je uit dat graanveld komt?

Ach natuurlijk. 'Al die andere voorbeelden'. De rechter zal van deze argumentatie onder de indruk zijn.
Maar zo werkt het natuurlijk al 4 jaar. Je roept wat op twitter en eist dat anderen de wilde claims gaan ontkrachten en als ze dat niet doen ga je op twitter roepen dat het DUS een bewezen feit is. Tsja

Profiel  

Bericht nummer:#84  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:49 pm 
lid

Och och, beadeker wordt al maar radelozer.

Profiel  

Bericht nummer:#85  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:50 pm 
lid

Marcel schreef:
Och och, beadeker wordt al maar radelozer.

Het wordt bijna meelijwekkend.

Profiel  

Bericht nummer:#86  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 7:55 pm 
lid

baedeker schreef:
behalve in de swing states, waar heel toevallig het stemmen werd stilgelegd,

*Gaap* Debunked :gaap:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#87  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 8:22 pm 
lid

Het stoppen met stemmen tellen kan meerdere doelen hebben. Niet alle doelen zijn illegitiem, en ook Donald Trump wilde hier en daar stoppen.

Met stemmen is geknoeid: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b53cfa46/

Stembriefjes, meest voor Donald Trump, waren weggegooid, zegt de Volkskrant. Maar alles moet nog worden uitgezocht.

Profiel  

Bericht nummer:#88  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 8:32 pm 
lid

Ja wel 9 hele stemmen, dat schiet ook zo erg op, was allang opgehelderd als een vergissing en de betreffende stemmenteller is ontslagen

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#89  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 8:40 pm 
lid

Er was een vrouw, die zei het bewijs te hebben dat er gefraudeerd was, want het stond in een mailtje dat ze ontvangen had...

Profiel  

Bericht nummer:#90  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 8:48 pm 
lid

Zijn de mogelijk duizenden valse stemmen van Giuliani en Trump (adepten) er al tussenuit gehaald?
Daar heb ik nog niets over vernomen.

Profiel  

Bericht nummer:#91  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 9:36 pm 
lid

Lumiere schreef:

Er is gewoon geen bewijs voor grootschalige fraude, er zijn dingen misgegaan, voor welke kant dan ook. En Trump weet dat natuurlijk ook gewoon, maar het is een afledingsmanouvre van het feit dat hij op het punt staat van sleepy Joe te verliezen. Onverteerbaar.

Profiel  

Bericht nummer:#92  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 10:32 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Lumiere schreef:

Er is gewoon geen bewijs voor grootschalige fraude, er zijn dingen misgegaan, voor welke kant dan ook. En Trump weet dat natuurlijk ook gewoon, maar het is een afledingsmanouvre van het feit dat hij op het punt staat van sleepy Joe te verliezen. Onverteerbaar.

Ja, het is echter wel mooi dat het democratisch systeem tot nu toe sterker lijkt

Profiel  

Bericht nummer:#93  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 10:48 pm 
lid

Wat een armetierige president is Trump.
Zielig hoor.

Profiel  

Bericht nummer:#94  BerichtGeplaatst: vr nov 06, 2020 11:09 pm 
lid

Het is allemaal niet zo ingewikkeld wat er nu gebeurt. Die polls vóór de verkiezingen klopten gewoon wel. Biden wint met een smalle marge, dus honderdduizenden, een aantal swing states. Geen 2-5% want Trump liep in, inde laatste week. Net als vorige keer. Maar Trump ging het volgens de polls niet redden. Dat is wat je nu ziet.

Het virus bepaalde in feite de timing van deze verkiezingen in Pennsylvania.. geen early ballots, alleen de keuze tussen mail en verkiezingsdag: uiteraard, Trump wint op verkiezingsdag. Al zijn fans zijn niet bang voor Corona ! dus ze gaan feestelijk naar de polls op election day. Prima natuurlijk, moeten ze zelf weten. Maar het betekent wel, dat je je kunt verkijken op de uitslag ! Want jouw KIEZERS, van een planeet zonder Corona (de Trump-planeet) zijn apart gaan stemmen. Het zijn gescheiden groepen en omdat het tellen van mail in ballot langer duurt.. komen alle Democratische stemmen NA de Republikeinse stemmen. Jantje lacht, Jantje huilt voor Trump want.. de polls komen gewoon uit. Biden blijkt 2-3% te kunnen pakken.. in allerlei staten en zelfs Georgia met straks een 0.5%, dat waren de peilingen van Rasmussen, die zagen overal nek aan nek races aankomen. Die nek aan nek race is er gekomen, maar wel in een bepaalde volgorde. Republikeinen eerst, dan Democraten. Dus.. de Democraten winnen 4 dagen achter elkaar, NA Trump slechts electionday kon vieren.

De Republikeinen zijn zoooooo dom geweest, die truuk met de posterijen hebben ze alleen een roze bril opgezet, de buitenwereld (met Covid) stemde gewoon per post, want Doctor Fauci zei dat polling stations ongezond zijn.. en dat zijn ze ook, het zijn besmettingshaarden. De echte wereld (de Covid-bewusten) zie je nu binnenkomen. 73% democrats. Veel spijtoptanten van 2016 die op Bernie Sanders wilden stemmen of anders niet (dat soort motivaties) dus ja.. de laatste stemmen zie je nu binnenkomen. Netjes poststempel 3 nov, maar bezorgd op donderdagmiddag. Dan ga je tellen met de club, 4500 stembiljetten per uur.. zo gaat dat daar. Militairen komen nog voor het grootste gedeelte, bezorging is daar vertraagd door Covid..

Zie uitleg Kornacki https://www.msnbc.com/morning-joe

Profiel  

Bericht nummer:#95  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 7:37 am 
lid

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Profiel  

Bericht nummer:#96  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 8:58 am 
lid

Mijn dag begon vanmorgen met een betweter op de radio die vertelde dat Trump het beter heeft gedaan dan hij had verwacht. Dat kwam ook door de stemmen van het platteland, waar je als stadse mens alleen maar overheen vliegt. En zo wauwelde hij nog een poosje door. Bij dat verschrikkelijke dedain pak ik ook figuurlijk een samoerai-zwaard (link naar je bericht elders Raya).

Net als hier is het politieke midden verwaarloosd en krijg je te maken met extremen. Extremen die elkaar nu bevechten met daarnaast het geklooi met stembiljetten. Iedere dag is er weer wat, gevolgd door het gebruikelijke glad praten. Maar dan ga je toch als kiezer denken is mijn stem bij de juiste persoon terecht gekomen, dan gaat het om vertrouwen en niet meer om 'vertrouw mij maar'. Dan gaat het om eerlijk winnen of verliezen.

Profiel  

Bericht nummer:#97  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 9:21 am 
lid

En de bedragen die nu moet worden uitgegeven aan advocaten, hoe kijken( 'basket of deplorables' ,democratische uitspraak) de zielige mensen, die niet meer te redden zijn naar dit gebeuren?

Profiel  

Bericht nummer:#98  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 9:28 am 
lid

En dan te bedenken dat voor toch een flink aantal mensen de VS een voorbeeldland is, op velerlei gebied.
Zowel op het gebied van de 'Amerikaanse droom', als belastingen (rijken betalen geen of nauwelijks belasting), als op het gebied van politiek. (Een aantal jaren geleden introduceerde de VVD hier het moddergooien tijdens een politiek debat.)

Die hele Amerikaanse verkiezingen boezemen mij geen vertrouwen in. Het is niet de weg welke ik op wil. Toch gaan ook hier plannen op voor een districtenstelsel en kiesdrempels om tot een paar grote partijen te komen, met geen werkelijke keuze daarnaast. Ik gruwel al bij de gedachte. Het gaat in de VS niet meer om democratie maar om macht en machtsmisbruik. En als ik zo de laatste ontwikkelingen volg over de avondklok e.d. waarvoor een oude wet van stal wordt gehaald over noodtoestanden om het Parlement te kunnen passeren, wat met de spoedwet niet lukte, vrees ik met grote vreze.

Profiel  

Bericht nummer:#99  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 10:10 am 
lid

Lies schreef:
Mijn dag begon vanmorgen met een betweter op de radio die vertelde dat Trump het beter heeft gedaan dan hij had verwacht. Dat kwam ook door de stemmen van het platteland, waar je als stadse mens alleen maar overheen vliegt. En zo wauwelde hij nog een poosje door. Bij dat verschrikkelijke dedain pak ik ook figuurlijk een samoerai-zwaard (link naar je bericht elders Raya).

Net als hier is het politieke midden verwaarloosd en krijg je te maken met extremen. Extremen die elkaar nu bevechten met daarnaast het geklooi met stembiljetten. Iedere dag is er weer wat, gevolgd door het gebruikelijke glad praten. Maar dan ga je toch als kiezer denken is mijn stem bij de juiste persoon terecht gekomen, dan gaat het om vertrouwen en niet meer om 'vertrouw mij maar'. Dan gaat het om eerlijk winnen of verliezen.

Het is jammer dat je zelf er niet voor kiest het pad van het rationele midden te bewandelen en je laat opstoken door allerle wilde claims uit de 'extreme' hoek. Bij elke verkiezing, binnen en buiten de VS, worden fouten gemaakt, stemmen gemist, kwijtgeraakt en andere misstanden. Daarom zijn er overal strikte procedures, worden er rechtzaken gevoerd (ja bij elke verkiezing), hertellingen aangevraagd enz enz. Business as usual en dit is ook waarom het soms zo lang duurt voordat er uitslagen zijn (in sommige staten wordt soms uit voorzorg tijdelijk gestopt met tellen om te zorgen dat alle procedures goed gevolgd worden).
Wat gevaarlijk is is dat een zittende president mensen opstookt met een hele rits claims en valse voorstelling van zaken over structurele corruptie in het electorale systeem (hier nog eens op een rijtje gezet door het AD , uiteraard door een gigantisch Democratische operatie. zelfs in een staat als Georgia, met een volledig Republikeinse politieke structuur. :blink:
Laat je niet zo opstoken, dan heb je een veel rustiger zaterdagochtend.

Profiel  

Bericht nummer:#100  BerichtGeplaatst: za nov 07, 2020 11:56 am 
lid

Enzo501 schreef:
Lies schreef:

Het is jammer dat je zelf er niet voor kiest het pad van het rationele midden te bewandelen en je laat opstoken door allerle wilde claims uit de 'extreme' hoek. Bij elke verkiezing, binnen en buiten de VS, worden fouten gemaakt, stemmen gemist, kwijtgeraakt en andere misstanden. Daarom zijn er overal strikte procedures, worden er rechtzaken gevoerd (ja bij elke verkiezing), hertellingen aangevraagd enz enz. Business as usual en dit is ook waarom het soms zo lang duurt voordat er uitslagen zijn (in sommige staten wordt soms uit voorzorg tijdelijk gestopt met tellen om te zorgen dat alle procedures goed gevolgd worden).
Wat gevaarlijk is is dat een zittende president mensen opstookt met een hele rits claims en valse voorstelling van zaken over structurele corruptie in het electorale systeem (hier nog eens op een rijtje gezet door het AD , uiteraard door een gigantisch Democratische operatie. zelfs in een staat als Georgia, met een volledig Republikeinse politieke structuur. :blink:
Laat je niet zo opstoken, dan heb je een veel rustiger zaterdagochtend.

'het pad van het rationele midden'

Zie ik je nou proberen Lies op een herfstwandeling het bos in sturen? Tsjonge, het overdreven onderdaantje is alweer vroeg uit de veren om onrust te stoken. Dezelfde bronnen die 3 jaar lang meededen aan de hoax rond Russia collusion, die al maanden hun best doen om de laptop van Hunter te doen verdwijnen, die willen nu het doodnormale onderzoek naar meldingen van fraude discrediteren. Gisteren stond de Dem burgemeester van Philadelphia voor de microfoon te brullen dat Trump z'n nederlaag moest erkennen ... terwijl de stemmen nog niet eens geteld zijn. Jammer voor de graancirkel gekkies, maar zo werkt het gewoon niet. We zijn nog maar aan het begin van het proces van tellen, natellen, controleren, procedures, enz. Kan nog maanden duren ...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1176 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 59  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]