Het is nu wo mei 31, 2023 1:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1263 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1221  BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2021 5:40 pm 
lid

baedeker schreef:
Dus ... je beweert iets maar weet dat niet hard te maken.

Is prima hard te maken, Trump heeft 2 maanden zijn volgelingen opgestookt en ze vervolgens naar het capitool gestuurd, dat ze gewelddadig zouden worden was te verwachten zoals ook van tevoren in de media voorspeld en vandaar dat jouw soort niet te vertrouwen is met democratie :foei:

baedeker schreef:
Dus ... heb ik een peiling met bron gegeven, en heb je maar te dealen met het feit dat daarin 56% 40% van de kiezers aangeeft dat de verkiezingen door fraude zijn bepaald.

Je blijft liegen over percentages (zie #1025) feit blijft dat er geen peiling is die stelt dat 56% van de kiezers dat aangeeft. Wat is wel de waarheid -> 40% gaf aan geen vertrouwen te hebben in de uitslag van de verkiezingen en vervolgens gaf 56% van die 40% aan geen probleem te hebben met de capitool bestorming, Baedeker is te dom om een grafiek te lezen :hardlachen:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1222  BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2021 5:45 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Dat is wel wat in deze impeachment geprobeerd werd.

Die 56% is gewoon een bron voor. Enzo heeft er alleen maar een mening over.

Die Poolse 'inval' was maar een voetnoot in het Duitse verhaal. Ik schat in dat de propaganda, leugens, censuur en manipulaties van Dems, fake media en tech (zie #201) een veel grotere, ja volgens 56% zelfs beslissende, rol speelden in de verkiezingsuitslag in de VS van 2020.

Hoe bepaal je welk verhaal geloofwaardig is? Niet met gemauw over Foxnews of Assange. Niet met de verwijzing naar rechters wiens oordelen in die 56% al meegenomen zijn, en waarvan we al zagen dat die veel minder goed in staat zijn om verkiezingsfraude vast te stellen. Niet de bewering dat de ander de democratie in gevaar brengt, want dat beweren ze allebei. Je lost met dit soort verhalen niks op.

Als winnaar van de verkiezingen zou ik zelf willen dat de uitslag geloofwaardig is. De enige manier is transparantie. Een volle bi-partizane audit van de verkiezingen. Dat de Dems in plaats daarvan een soort inquisitie proberen spreekt boekdelen. Dat gaat MAGA alleen maar helpen.
:fluiten:

De toegevoegde waarde van deze tweede impeachment (en die eerste ook trouwens) is me niet duidelijk geworden. Het geeft Trump alleen maar weer een reden om weer lekker in de slachtofferrol te kruipen. Ik stel vast dat er twee maanden lang gekletst is over grootschalige verkiezingsfraude, gefaliciteerd door Foxnews en nog dubieuzere nieuwsbronnen, dat er 60 rechtzaken over gehouden zijn en dat er geen bewijs is gelevrd die het zou onderbouwen. Er waren zelfs personen (het team Trump, Macenany, een congreslid uit Alabama meen ik mij te herinneren en nog wat meer) die beweerden over stapels bewijzen te beschikken, er werd mee gezwaaid tijdens briefings etc. Het moet een peuleschilletje zijn om al die ontelbare bewijzen te scannen en op internet te zetten zodat we het alemaal kunnen lezen. Maar dat gebeurt niet want het is er niet, wat Team Trump op momenten dat het erop aankwam, voor de rechter in de rechtzaal waar het liegen juridische gevolgen zou hebben, ook aangaf. En dan komt weer het hilarische omdraaien van de bewijslast om de hoek kijken, dat Biden en de Democraten maar moeten gaan aantonen dat alle verzinsels van Trump en Co niet kloppen. Zo werkt het natuurlijk niet. Als Bakker Bert mij ervan beschuldigt dat ik een half bruin heb gestolen uit zijn winkel zonder met enig bewijs daarvoor te komen houdt de zaak op, ook al is Bakker Bert en zijn hele familie van mening dat ik het wel gedaan heb. Basisbeginselen uit de rechtspraak, blijkbaar niet bij iedereen even bekend.

Beter voorbeeld: Bakker Jan beschuldigt Bakker Bert ervan hem opgelicht te hebben. Bakker Bert weet door allerlei juridische haarkloverij te voorkomen dat hij door de rechter veroordeeld wordt. Maar in de buurt heeft men toch sterk het idee dat Bakker Bert een geintje geflikt heeft, waar zij zelf ook wel eens last van kunnen krijgen. De helft van de klandizie van Bakker Bert stoort zich er genoeg aan om te overwegen over te stappen naar Bakker Jan. Wat doet Bakker Bert? Zegt die 'fuck de klandizie ik heb gelijk', of zet ie alles op alles om zijn kant van het verhaal te verduidelijken en zijn toko te redden? Als die voor het eerste kiest, dan weet deze klant genoeg.

'De helft van de klandizie van Bakker Bert stoort zich er genoeg aan om te overwegen over te stappen naar Bakker Jan.'
Ja, zo wordt het een sprookje natuurlijk.
Bakker Jan moet gewoon met bewijs komen voor de beschuldigingen, zo werkt dat in de praktijk. De klandizie begrijpt dat natuurlijk ook wel, wat goedgelovige vriendjes van Bakker Jan uitgezonderd natuurlijk.
'Deze klant weet genoeg', tsja, je zult altijd wat slecht geinformeerde sensatiezoekers die liever achterklap en roddels geloven dan de feiten zien. Misschien kunnen ze de ruiten bij Bakker Bert gaan ingooien om te proberen zijn zaak dan maar op die manier om zeep te helpen.

Profiel  

Bericht nummer:#1223  BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2021 5:57 pm 
lid

baedeker schreef:
Lies schreef:
Ondertussen gaat het gekakel gewoon door, zoals bij ons tussen media, politici en anderen. Eigenlijk zie je het overal in de wereld.

Trump attorney rips off mic after questioning from CBSN anchor
https://www.youtube.com/watch?v=F0G6mAMUAsA

Epic dit. De Dems zijn betrapt op het vervalsen van bewijzen, en de journaliste stelt een vraag daarover met een toontje van 'stelde dat nou zoveel voor?' Jurist van der Veen is daar niet van gediend. Het microfoontje gaat eraf, maar niet dan nadat hij haar vijf minuten de oren wast.

:lol:
Als ze nu maar snapt dat een volk/samenleving niets opschiet met een bloeddorstige media.

Profiel  

Bericht nummer:#1224  BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2021 6:23 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

De toegevoegde waarde van deze tweede impeachment (en die eerste ook trouwens) is me niet duidelijk geworden. Het geeft Trump alleen maar weer een reden om weer lekker in de slachtofferrol te kruipen. Ik stel vast dat er twee maanden lang gekletst is over grootschalige verkiezingsfraude, gefaliciteerd door Foxnews en nog dubieuzere nieuwsbronnen, dat er 60 rechtzaken over gehouden zijn en dat er geen bewijs is gelevrd die het zou onderbouwen. Er waren zelfs personen (het team Trump, Macenany, een congreslid uit Alabama meen ik mij te herinneren en nog wat meer) die beweerden over stapels bewijzen te beschikken, er werd mee gezwaaid tijdens briefings etc. Het moet een peuleschilletje zijn om al die ontelbare bewijzen te scannen en op internet te zetten zodat we het alemaal kunnen lezen. Maar dat gebeurt niet want het is er niet, wat Team Trump op momenten dat het erop aankwam, voor de rechter in de rechtzaal waar het liegen juridische gevolgen zou hebben, ook aangaf. En dan komt weer het hilarische omdraaien van de bewijslast om de hoek kijken, dat Biden en de Democraten maar moeten gaan aantonen dat alle verzinsels van Trump en Co niet kloppen. Zo werkt het natuurlijk niet. Als Bakker Bert mij ervan beschuldigt dat ik een half bruin heb gestolen uit zijn winkel zonder met enig bewijs daarvoor te komen houdt de zaak op, ook al is Bakker Bert en zijn hele familie van mening dat ik het wel gedaan heb. Basisbeginselen uit de rechtspraak, blijkbaar niet bij iedereen even bekend.
Beter voorbeeld: Bakker Jan beschuldigt Bakker Bert ervan hem opgelicht te hebben. Bakker Bert weet door allerlei juridische haarkloverij te voorkomen dat hij door de rechter veroordeeld wordt. Maar in de buurt heeft men toch sterk het idee dat Bakker Bert een geintje geflikt heeft, waar zij zelf ook wel eens last van kunnen krijgen. De helft van de klandizie van Bakker Bert stoort zich er genoeg aan om te overwegen over te stappen naar Bakker Jan. Wat doet Bakker Bert? Zegt die 'fuck de klandizie ik heb gelijk', of zet ie alles op alles om zijn kant van het verhaal te verduidelijken en zijn toko te redden? Als die voor het eerste kiest, dan weet deze klant genoeg.
'De helft van de klandizie van Bakker Bert stoort zich er genoeg aan om te overwegen over te stappen naar Bakker Jan.' Ja, zo wordt het een sprookje natuurlijk.

Tsja, als je er voor kiest je voorbeeld in een Jan versus Bert conflict te gieten, dan is de consequentie dat mensen gemakkelijk overstappen naar een andere bakker. Maar dat was toch de pretentie van Bakker Bert, dat die een bakker voor alle buurtbewoners wilde zijn, of stond die weer te jokkebrokken? In ieder geval werkt dat niet door geintjes te flikken.

Enzo501 schreef:
Bakker Jan moet gewoon met bewijs komen voor de beschuldigingen, zo werkt dat in de praktijk. De klandizie begrijpt dat natuurlijk ook wel

56% doet dat dus niet. Dat is nu precies het probleem waar het om gaat.

Enzo501 schreef:
, wat goedgelovige vriendjes van Bakker Jan uitgezonderd natuurlijk. 'Deze klant weet genoeg', tsja, je zult altijd wat slecht geinformeerde sensatiezoekers die liever achterklap en roddels geloven dan de feiten zien. Misschien kunnen ze de ruiten bij Bakker Bert gaan ingooien om te proberen zijn zaak dan maar op die manier om zeep te helpen.

Mja, dat is weer wat anders wat de buurtbewoners ter ore kwam, dat Bakker Bert die BLM rellen wel leutig vond.
:misselijk:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1225  BerichtGeplaatst: zo feb 14, 2021 7:36 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Bakker Jan moet gewoon met bewijs komen voor de beschuldigingen, zo werkt dat in de praktijk. De klandizie begrijpt dat natuurlijk ook wel

56% 40% (en 34% in een recentere peiling) doet dat dus niet. Dat is nu precies het probleem waar het om gaat.

Je blijft liegen over percentages (zie #1025) feit blijft dat er geen peiling is die stelt dat 56% van de kiezers dat aangeeft. Wat is wel de waarheid -> 40% gaf aan geen vertrouwen te hebben in de uitslag van de verkiezingen en vervolgens gaf 56% van die 40% aan geen probleem te hebben met de capitool bestorming, Baedeker is te dom om een grafiek te lezen :hardlachen:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1226  BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2021 3:36 pm 
lid

Van Time magazine krijg je geen volledig gelijk:
Citaat:
In a way, Trump was right.
https://time.com/5936036/secret-2020-election-campaign/

Profiel  

Bericht nummer:#1227  BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2021 3:45 pm 
lid

Rightnow schreef:
Citaat:

Ah, Rightnow heeft niet het hele stuk gelezen. Het stuk eindigt immers met:

Democracy won in the end. The will of the people prevailed. But it’s crazy, in retrospect, that this is what it took to put on an election in the United States of America.

Het is beter voorzichtig door rood te lopen dan roekeloos door groen - Anonymus

Profiel  

Bericht nummer:#1228  BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2021 4:06 pm 
lid

Lancelot schreef:
Rightnow schreef:
Citaat:

Ah, Rightnow heeft niet het hele stuk gelezen. Het stuk eindigt immers met:

Democracy won in the end. The will of the people prevailed. But it’s crazy, in retrospect, that this is what it took to put on an election in the United States of America.

Uiteraard. Uiteindelijk was het doel zoveel mogelijk mensen naar de stembus te krijgen gedurende een gevaarlijke pandemie. Trump heeft nog geprobeerd dat te torpederen door ingrepen in de Postal Service. En ja...hoge opkomst is gunstig voor de Democraten in het algemeen. Maar het is uiteindelijk goed voor de democratie en degenen die er problemen mee hebben geven aan dat ze uiteindelijk niet zoveel met democratie op hebben wanneer hun voorkeurskandidaat het onderspit delft.

Profiel  

Bericht nummer:#1229  BerichtGeplaatst: wo feb 17, 2021 10:21 pm 
lid

Zie #201.
:snooty:

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1230  BerichtGeplaatst: do feb 18, 2021 7:28 am 
lid

Allang weerlegd in #694 :bye:

Profiel  

Bericht nummer:#1231  BerichtGeplaatst: do feb 18, 2021 10:15 pm 
lid

Terwijl in Texas massaal de stroom is uitgevallen gaat Ted C\Ted Cruz op vakantie !!

https://www.ad.nl/buitenland/terwijl-te ... ~a7b9efa4/

https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... s-niet-aan

D66: Laat iedereen vrij, die denkt zoals wij
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... e-over-d66

D66 tegen VVD: ""Als jullie vrouwen en meisjes arm houden, krijgen zij gratis maandverband""

Profiel  

Bericht nummer:#1232  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 2:57 am 
lid

Lancelot schreef:
Ik lees het als hoe links en het bedrijfsleven de handen in één sloegen om er voor te zorgen dat Trump verloor. Maar ook dat uiteindelijk het gewoon de kiezer was die bepaalde wie won. Het stuk eindigt immers met Te Will of the people prevailed.

In grote lijnen heb ik het ook zo gelezen. En deed me, logischerwijs, denken aan het oude adagium: als iets te goed klinkt om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat het inderdaad niet waar is.

Want wat worden we geacht voor waar aan te nemen?

Dat een kongsi van partijen die elkaar anders praktisch nooit weten te vinden – ironisch genoeg: tenzij in een of andere deep state conspiracy – Trump de voet dwars wilde zetten zonder zijn eventuele herverkiezing te willen dwarsbomen (tuurlijk)... EN tijdens het hele circus de integriteit en zelfdiscipline wist op te brengen om het verkiezingsproces zonder noemenswaardige inmenging te laten ontvouwen zoals het was.

Op de achtergrond speelt, voorzover ik kan zien, een nóg onwaarschijnlijker aanname: dat het politieke landschap bestaat uit de autocratische machinaties van het 'Trumpisme' terwijl de rest in het openbaar deugdzaam op de handen zit en, aldus Time, in het geheim deugdzaam aan elk beschikbaar touwtje trekt.

...Kortom, hoe dol ik ook ben op suspension of disbelief, er zijn grenzen. Manipulatie van informatiestromen, wijziging van de regels tijdens het spel en en sturing van de publieke perceptie door marktspelers met de macht om dat nog te doen óók – problematisch als dat van alle kanten wordt gezien – en op de een of andere manier een onmenselijke zelfbeheersing aan de dag leggen... wel, we zijn met Time ófwel getuige van een fonkelende overwinning van goed op slecht óf van een sprookje dat te mooi is om iets anders te zijn dan dat – een sprookje.

Dit is waarom ik de framing van de kongsi lastig te verteren vind. Tegelijkertijd is het artikel zo goed geschreven en onderbouwd dat ik moeilijk om het bestaan ervan heen kan. Het bestaan is wat het artikel zo sensationeel maakt. De framing, hoewel een knap staaltje, is business as usual.

Profiel  

Bericht nummer:#1233  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 6:48 am 
lid

Gezien er een president was die liever niet had dat mensen konden stemmen, is het niet zo vreemd voor mensen die wel van democratie houden om te pogen dat mensen wel konden stemmen. Geen idee welke regels er 'tijdens het spel' zijn gewijzigd, maar als dat is gedaan zodat meer mensen konden stemmen is dat natuurlijk alleen maar positief te noemen :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#1234  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 10:29 am 
lid

Ja, sommigen hebben het verschil tussen 'legal vote' en 'illegal vote' nog steeds niet begrepen.
Is best moeilijk om daar een normaal gesprek mee te voeren.

Profiel  

Bericht nummer:#1235  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 10:45 am 
lid

baedeker schreef:
Ja, sommigen hebben het verschil tussen 'legal vote' en 'illegal vote' nog steeds niet begrepen.

Ja, dat hebben we na 2 maanden bakkeleien over een verkiezingsuislag die door meer dan 60 rechters als legaal is bestempeld, door alle staten gecertificeerd en in het congres bevestigd, ondanks pogingen van een door Trump opgezweepte horde dat tegen te houden wel geleerd ja. Met jou valt geen normaal gesprek te voeren.

Profiel  

Bericht nummer:#1236  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 1:34 pm 
lid

animo schreef:
Lancelot schreef:
Ik lees het als hoe links en het bedrijfsleven de handen in één sloegen om er voor te zorgen dat Trump verloor. Maar ook dat uiteindelijk het gewoon de kiezer was die bepaalde wie won. Het stuk eindigt immers met Te Will of the people prevailed.

In grote lijnen heb ik het ook zo gelezen. En deed me, logischerwijs, denken aan het oude adagium: als iets te goed klinkt om waar te zijn, ga er dan maar vanuit dat het inderdaad niet waar is.

Want wat worden we geacht voor waar aan te nemen?

Dat een kongsi van partijen die elkaar anders praktisch nooit weten te vinden – ironisch genoeg: tenzij in een of andere deep state conspiracy – Trump de voet dwars wilde zetten zonder zijn eventuele herverkiezing te willen dwarsbomen (tuurlijk)... EN tijdens het hele circus de integriteit en zelfdiscipline wist op te brengen om het verkiezingsproces zonder noemenswaardige inmenging te laten ontvouwen zoals het was.

Op de achtergrond speelt, voorzover ik kan zien, een nóg onwaarschijnlijker aanname: dat het politieke landschap bestaat uit de autocratische machinaties van het 'Trumpisme' terwijl de rest in het openbaar deugdzaam op de handen zit en, aldus Time, in het geheim deugdzaam aan elk beschikbaar touwtje trekt.

...Kortom, hoe dol ik ook ben op suspension of disbelief, er zijn grenzen. Manipulatie van informatiestromen, wijziging van de regels tijdens het spel en en sturing van de publieke perceptie door marktspelers met de macht om dat nog te doen óók – problematisch als dat van alle kanten wordt gezien – en op de een of andere manier een onmenselijke zelfbeheersing aan de dag leggen... wel, we zijn met Time ófwel getuige van een fonkelende overwinning van goed op slecht óf van een sprookje dat te mooi is om iets anders te zijn dan dat – een sprookje.

Dit is waarom ik de framing van de kongsi lastig te verteren vind. Tegelijkertijd is het artikel zo goed geschreven en onderbouwd dat ik moeilijk om het bestaan ervan heen kan. Het bestaan is wat het artikel zo sensationeel maakt. De framing, hoewel een knap staaltje, is business as usual.

De framing van de kongsi. Een mooi voorbeeld van wat framing betekent Animo ;) Enfin, dat links Trump niet moet moge duidelijk zijn, gezien het protectionistische beleid van Trump is het ook niet raar dat het bedrijfsleven, vooral het bedrijfsleven dat zaken doet met China, Japan en Europa, liever Trump zag vertrekken dan blijven. En zoals bekend wilde Trump ook de Big Tech bedrijven aan banden leggen, dus dat die niet op de hand van Trump waren en zijn is ook niet vreemd. En met het adagium "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" in gedachten is het dan ook niet raar dat links en het bedrijfsleven de handen in éen sloegen. Je aanname dat dat je éne aanname nog onwaarschijnlijker is dan je andere aanname vind ik dan ook niet goed onderbouwd. Hieraan toegevoegd, vergeet ook niet de machinaties van rechts, het bedrijfsleven en hun social media. Van Rush Limbaugh en Fox News tot Koch industries en de Mercers, die op hun beurt alles in het werk stelden om Trump herkozen te krijgen. Vind je hun kongsi ook onverteerbaar? In ogenschouw nemend dat er 60+ rechtzaken zijn geweest waar de pro-Trump gemeenschap alle kansen hadden om bewijs van illegale stemmen of fraude aanhangig te maken en ze hierin hebben gefaald denk ik dat de conclusie van het Time artikel een goede samenvatting is. De democratie heeft gewerkt in de US tijdens de afgelopen verkiezingen daar.

Het is beter voorzichtig door rood te lopen dan roekeloos door groen - Anonymus

Profiel  

Bericht nummer:#1237  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 1:41 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Ja, dat hebben we na 2 maanden bakkeleien over een verkiezingsuislag die door meer dan 60 rechters als legaal is bestempeld, door alle staten gecertificeerd en in het congres bevestigd, ondanks pogingen van een door Trump opgezweepte horde dat tegen te houden wel geleerd ja. Met jou valt geen normaal gesprek te voeren.

:gaap:
Nog steeds geen antwoord op #201.

Profiel  

Bericht nummer:#1238  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 1:45 pm 
lid

Ja hoor #694 :bye:

Profiel  

Bericht nummer:#1239  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 1:51 pm 
lid

baedeker schreef:

Stemmen die jou niet aanstaan als illegaal bestempelen is natuurlijk ook geen porum :foei: Trump heeft een paar maanden de tijd gehad om te bewijzen dat er illegaal gestemd was, helaas voor jou heeft hij daarin gefaald omdat dit alleen bestond in zijn fantasie :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#1240  BerichtGeplaatst: vr feb 19, 2021 1:55 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Stemmen die jou niet aanstaan als illegaal bestempelen is natuurlijk ook geen porum Trump heeft een paar maanden de tijd gehad om te bewijzen dat er illegaal gestemd was, helaas voor jou heeft hij daarin gefaald omdat dit alleen bestond in zijn fantasie

Nee hoor. Je hebt 'legal votes' en 'illegal votes'.
Als je dat verschil niet begrijpt wordt het een moeilijk gesprek.
:)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1263 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]