Het is nu ma sep 21, 2020 10:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Bericht nummer:#41  BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2020 8:13 pm 
lid

PeterJKH schreef:
Enzo501 schreef:
PeterJKH schreef:

Nee hoor, want daar zijn fatsoenlijke, door de volksvertegenwoordiging gesanctioneerde wetten voor.

Maar als ik je goed begrijp, vind jij het dus helemaal tof dat er boven op de bestaande wetten, in de laatste maanden gewoon nog tig maatregelen over ons uit zijn geworpen die soms ook elke wettelijke of wetenschappelijke basis missen, maar goed, omdat je nou eenmaal toch ook een vergunning moet aanvragen voor je dakkapel, kunnen al dié maatregelen er ook nog wel bij?

Daar komt het wel een beetje op neer ja.

Prima. Blijkbaar ben je een mens dat door een hoepel springt omdat iemand anders zegt dat dat moet. Ik denk liever zelf na.

Maar als jij je er senang bij voelt, OK. Als het OMT morgen besluit dat we allemaal met een clownsneus op op straat moeten gaan lopen omdat dat balletje op je neus het virus tegenhoudt, dan ga jij dat zonder morren doen, begrijp ik.

Ik denk zelf na. Ik heb me verdiept in de materie, zoals je in veel van mijn ondebouwde berichten hebt kunnen lezen en zorg dat ik veilig breng en mijn omgeving niet onnodig in gevaar blijf. Ik voel me daar prima bij. Ik ga uit van intelligentie, fatsoen en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Dat jij dat in het belachtelijke trekt en achter dit soort hysterie aan blijven lopen is jouw keuze:

Profiel  

Bericht nummer:#42  BerichtGeplaatst: wo aug 05, 2020 8:49 pm 
lid

Enzo501 schreef:
PeterJKH schreef:
Enzo501 schreef:

Daar komt het wel een beetje op neer ja.

Prima. Blijkbaar ben je een mens dat door een hoepel springt omdat iemand anders zegt dat dat moet. Ik denk liever zelf na.

Maar als jij je er senang bij voelt, OK. Als het OMT morgen besluit dat we allemaal met een clownsneus op op straat moeten gaan lopen omdat dat balletje op je neus het virus tegenhoudt, dan ga jij dat zonder morren doen, begrijp ik.

Ik denk zelf na. Ik heb me verdiept in de materie, zoals je in veel van mijn ondebouwde berichten hebt kunnen lezen en zorg dat ik veilig breng en mijn omgeving niet onnodig in gevaar blijf. Ik voel me daar prima bij. Ik ga uit van intelligentie, fatsoen en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Dat jij dat in het belachtelijke trekt en achter dit soort hysterie aan blijven lopen is jouw keuze:

Ik loop niet achter willekeur aan die geen enkele onderbouwing heeft.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]