Biertje schreef:
mooi dat je bevestigd dat Akwasi en Ariyie reactionairen zijn en dus hufters.
Akwasi is een hufter omdat hij gewelddadige uitspraken doet en laptops steelt, dat heeft an sich niets met het reactionaire gedachtegoed te maken. Wel typisch dat je gedachten meteen naar de zwarte piet discussie gaat. Jouw standpunt daarin is typerend voor het sneue reactionaire gedachtengoed dat het een ramp is voor onze maatschappij als we niet meer onze zwarte medemens treiteren met zwarte piet
Biertje schreef:
In welk opzicht zou ik geen meerwaarde hebben? Nu het toch over mijn persoon hebt zal je nu man en paard moeten noemen.
Ik schreef:
"Ik heb ook geen idee of jij zelf wel meerwaarde hebt in deze maatschappij bijvoorbeeld.". Maar als je een voorbeeld wilt: Jij vond dat Hume maar dood moest, dat is best hufterig en getuigd niet van een meerwaarde.
Biertje schreef:
We kunnen wel in een liberale wereld leven maar wat als veel mensen hun eigen culturele bagage meenemen en verspreiden en dat volledig in tegenstelling is met onze normen en waarden
Och die hebben dan in ieder geval in de basis ideologie veel gemeen met de plaatselijke reactionairen en we hebben verder allemaal wetgeving en regels om dat in goede banen te leiden. Ik heb verder geen probleem om dat her en der nog wat aan te scherpen.
Maarja als we antidiscriminatie-, antihaat- en antihomofobische wetgeving invoeren heb je meteen de witte reactionairen weer aan het jammeren dat die regels ook voor hen gelden.