baedeker schreef:
Einstein schreef:
Hangt van het scenario af .. het is zo langzamerhand danig op de spits gedreven en beide kanten hebben daaraan bijgedragen, niet alleen KOZP. Wanneer er bijvoorbeeld straks weer 6 witte heren met schoensmeer op hun gezicht ongenood een lagere school binnenlopen.. en een van de ouders is toevallig aanwezig.. en wordt boos.. en/of een goed getrainde gymleraar wordt boos, wat gebeurt er dan ? Denk jij nou serieus, dat de mening van dhr Afrye nodig is, om zoiets uit de hand te laten lopen ? Het moet bij de wortel worden aangepakt. Verkleedpartijen voor politieke doeleinden kunnen beter achterwege blijven, om onrust te voorkomen. Schoensmeer niet in de openbare ruimte, op straffe van bekeuring ! En worden de dames en heren rechtspopulisten dan boos over de beperking van hun culturele vrijheden, dan is dat jammer. Geen gekloot in 2020. En als je wilt demonstreren dat mag, op straat, niet op scholen.. netjes aanvragen en anderhalve meter + mondkapjes.
Wie zegt dat dat witte heren zijn met schoensmeer? Op de Antillen en in Suriname vieren mensen ook Sinterklaas met echte Zwarte Pieten.
Sure. En de klimaatverandering houdt in, dat binnenkort de temperatuur op aarde daalt.
Het waren
activisten Citaat:
In de Bijlmer zijn ze er dol op.
Jij weet helemaal niks van de Bijlmer. In 1971 hadden ze daar al regenboogpieten op de D-school. Wist jij niet he
Citaat:
En wat maakt het uit of het witte heren zijn?
Ik dacht laat ik er eens wat racistisch rood vlees tussendoor doen (gansje)
Citaat:
Die Zwarte Pieten komen op het kinderfeest om een geliefde Nederlandse traditie te vieren. Wat dan weer niet geldt voor Akwasi en nu ook voor Afriyie. Want die bedreigen mensen met ernstig geweld om een politiek doel te bereiken. Wat was het woord daar ook alweer voor? Ow ja ... terrorisme. Gewoon strafbaar, maar de cultuurmarxisten staan het hier goed te praten.
Als ik jou tegen zou komen op straat sloeg ik je een blauw oog. Ik haat rechtspopulisten die zich tooien met een foto van Churchill.
Hume schreef:
Ben je nog steeds niet klaar gekomen met Zwarte piet? Hoe lang gaat dit nog duren?
Heeeejjj is ie homo ?