Enzo501 schreef:
Het is toch echt Hiddema zelf die het coronaverhaal als reden opgeeft voor zijn tweede vertrek, en als ik dan het coronaverhaal van Baudet in zijn 'vrijheid komt nooit meer terug' tweet lees is het een logische veronderstelling.
Hiddema heeft natuurlijk recht op z'n eigen mening over het coronaverhaal, wat hij daar ook mee bedoelt. Maar je 'het zal wel deze tweet zijn' is me beslist te mager. Baudet verwoordt terecht de zorgen die veel mensen hebben over die vreemde maakbaarheidsdrang en de incompetente corona-aanpak van dit kabinet. Goed dat hij daar, naast die andere absurde kartelshit (massa-immigratie, identiteitspolitiek, klimaatgekte, grote corrupte overheid, EU, liegende media), de aandacht op vestigt.
Over kartelshit gesproken, dat "nieuwe normaal" klinkt me veel te veel als "
the great reset" van deze globalistische engerd die het woord democratie uit z'n woordenschat geschrapt lijkt te hebben.
Enzo501 schreef:
Ook veelzeggend dat ik het eens ben met een punt van Wilders en dat ik dan meteen een 'fan' ben. Het zegt vooral iets over Baedeker zelf die de wereld slechts lijkt te kunnen indelen in blinde volgzaamheid of onvoorwaardelijke afkeer.
De ironie van de 'fan van Wilders' droop er vanaf. Ik heb er zelfs, speciaal voor de niet-verstaanders, een jokkebrok icoontje achter gezet. Wil je als psycholoog de wereld in deze verbeteren, dan begin je denk ik best bij Hume of Kwaaisteniet.
Je grote held Trump is vandaag weer raar bezig met de bestorming van het parlement.
De baudetjes zijn goed de weg kwijt ,zelfs Hiddema kon de Trump verering niet meer volgen.