Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Mja, volgens mij worden de verkiezingsposters van iedereen wel beklad. Is dit nou het beste verweer van het regime dat solt met de grondrechten, kiezers bedriegt en zijn burgers gek maakt met propaganda: 'hullie bekladden onze posters'?
Zeg me dat je meer hebt.
Ja, Baedeker vindt het net als de FvD'ers allemaal wel geinig, of het nu om onversneden anti-semitisme, racisme en homofobie in whatsapp groepjes, of het demoniseren van de premier en Hitlersnorretjes tekenen, rare opmerkingen over Neurenberg, het huggen van radicale coronawappie's op het Plein, homeopatische verdunning, racistische opmerkingen over het controleren van treinkaartjes door allochtone conducteurs enz enz enz enz. De polls laten een ineenstorting zien van 25 naar 4 zetels en we zullen op 17 maart zien of de kiezers de rechtskomische studentenlol ook zullen waarderen en belonen met een stem.
Ja ik moet wel een beetje lachen om je gejank. We hebben een premier die liegt, bedriegt, solt met de grondrechten van Nederlanders, en op z'n zachtst gezegd nou niet bepaald succesvol is, en Enzo maakt zich zorgen om ... verkiezingsposters. Verwacht je nou echt dat ik dat serieus neem?
Anti-semitisme, racisme en homofobie? Is best een probleem ... niet in het minst door de 800.000 niet-Westerse immigranten die Rutte in 10 jaar tijd toeliet, door de laksigheid van kartelburgemeesters als die van Amsterdam, en straks door die moslimbroederschap islamiste in de tweede kamer. Dan heb je misschien nog een
probleem in VVD-kring waar je verder niets meer over hoort. Maar waar zien we Enzo drama-queenen? Over de FvD appjes
die al lang onderzocht zijn, niet veel om het lijf bleken te hebben, en waartegen maatregelen getroffen zijn. Ow ja en, poe-poe, nou-nou, Baudet noemde massa immigratie homeopatische verdunning. Er is toch niemand die wat heeft aan de praatjes van Enzo?
Enzo501 schreef:
Kuzu en van Haga staan een bijna identiek verhaal af te steken waarbij van Haga de antivaxxers onder aanhang nog even voert met verhalen over 2% van de ouderen die Pfizer kreeg toegediend overleed en bij Moderna zelfs 7%. Heel benieuwd welk onderzoek van Haga hier verkeerd geinterpreteerd heeft.
Leuk zeg. Maar volgens mij moeten we beginnen met een analyse van de regering van wat die ziet als de economische en gezondheidseffecten, en een afweging om de proportionaliteit van de verschillende maatregelen vast te stellen. Tot we dat hebben (en het is al vaak genoeg gevraagd) is het enige dat we kunnen vaststellen dat de regering de grondwet schendt, foute cijfers verspreidt, en angst zaait.