Het is nu vr jan 22, 2021 2:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 707 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 36  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#381  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 11:42 am 
lid

baedeker schreef:
P-G schreef:
baedeker schreef:
Duidelijk. En laat de leden maar spreken om te kijken hoeveel dat er echt zijn.

P-G schreef:
Op grond van welke statutaire bepalingen mag Baudet eenzijdig een lijsttrekkersverkiezing uitschrijven eigenlijk?
Baudet besluit eenzijdig tot het uitschrijven van een lijsttrekkersverkiezing. Op grond van welke statutaire bepaling ontleent hij de bevoegdheid daartoe? Of doet de interne rechtsorde er niet toe en denkt Baudet werkelijk dat hij de partij is? Zo ja, dan is van een ware interne democratie natuurlijk geen sprake.

Na de bierkelder putsch is er alle reden om de leden te raadplegen.
Eminent democratisch om dat te doen, en prima dat Baudet met dat voorstel kwam.
:ok:

Een prima idee en je weet water van komt.
Nu gaat Baudet weer verder met een doorstart en het wordt een verzameling van extremisten ,zoals
borealen ,rascisten ,trumpisten , klimaatontkenners, Nexetiers ,corona-gekkies enz.
Deze kiezers zijn er genoeg en je kunt zeggen, ook deze mensen hebben recht op hun partij.
Maar dan moet je niet verbaasd zijn als de leiding en fractie van zo'n partij een soepzootje wordt.

Profiel  

Bericht nummer:#382  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 11:49 am 
lid

Lies schreef:
Einstein schreef:
Rightnow schreef:

Dacht dat virussen van vleermuizen kwamen; dit heb ik nooit met Soros in verband gebracht. Wat wil jij hier suggereren? Wat is dit voor raar spelletje waar jij Soros, Orban en Alt Right bij haalt?

Soros en alt-right ? Kleine bloemlezing..

https://www.ongehoordnederland.nl/rappo ... van-soros/
https://www.google.com/search?client=fi ... ynia+Soros
https://twitter.com/joostniemoller/stat ... 7803563008
https://www.google.com/search?q=Baudet+Freek+Soros
https://www.dagelijksestandaard.nl/2017 ... rge-soros/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Movem ... list_group)

Wie zegt dat Europa ‘dominant blank’ moet blijven, de ‘homeopathische verdunning’ van onze bevolking hekelt, het woord voert bij de Vlaamse IJzerwake met alle Oostfront-spandoeken van dien, tweemaal op bezoek gaat bij Jean-Marie Le Pen en George Soros op de korrel neemt, trekt een publiek dat een zekere geestverwantschap proeft. Lange tijd hebben Forum-aanhangers dat allemaal weggewoven uit adoratie voor hun leider, maar het is te veel geworden, het kan niet langer.

https://www.trouw.nl/nieuws/hele-en-hal ... ~b3c85103/

etc etc.. etc.. geestverwantschap.. het gejank over Soros is een bindende factor, check het maar. De hele Alt-right beweging is één groot papegaaiencircuit wat betreft George Soros. Het duivelse karakter van Soros is ook een van de leerstellingen van Steve Bannon, die pretendeert in Europa alt-right te willen organiseren. Het verhaaltje: Soros zit achter alle overwinningen van niet-alt right partijen, omdat Soros oneindig rijk is, vóór de EU en tégen xenofobie. Eigenlijk verdient alt-right al tientallen jaren de verkiezingen te winnen, maar door al het geld van George Soros worden ze afgehouden van de overwinning en de macht.
Dit haal je uit het artikel van Hume, maar heeft niets te maken met de geplaatste reaktie van Rightnow. Zo ontstaan misverstanden, we gaan het gedoe in Forum voor Democratie hier toch niet dunnetjes overdoen?

Open een onderwerp over Soros, die goed geboerd heeft in deze wereld, het beleggen onder de knie heeft door vallen en opstaan, ook gebruik makend van iets dat omvalt. Een keiharde koopman/handelaar/belegger in deze wereld en op z'n oude dag te boek wil staan als weldoener/dominee op zijn manier. Bij een koopman/handelaar van welke afkomst ook, gaat niets zonder een reden.

Wat wel zo is Lies, er zit een schandaal achter: Viktor Orbán begon jaren geleden als president van Hongarije een nationale campagne tegen de persoon George Soros. In het hele land werden posters opgehangen om Soros te belasteren. Scholen en universiteiten werden gesloten, als Soros ze 20 jaar geleden had opgericht ! Machtsmisbruik om een politieke tegenstander uit te schakelen. Europa heeft indertijd wel geprotesteerd, maar de Europese alt-right partijen namen de hetze tegen Soros over, zonder dat ze ooit iets te maken hadden gehad met de man. Ineens werd in Denemarken geklaagd over Soros, terwijl Soros nog nooit iets met Denemarken te maken had gehad. Soros werd ineens beticht naar wereldheerschappij te streven, Soros werd een symbool voor alle linkse duivels in het algemeen. Het liep volledig uit de hand ! En ik denk dat Marcel hierboven een punt had met zijn opmerking: bij Soros slaat het aan. Omdat hij een jood is.

Een dergelijke hetze tegen een persoon hoort in democratische landen niet voor te komen. Ik vind, dat de EU Hongarije hierop harder had moeten aanspreken en dat iedereen (online) die de papegaaien-campagne tegen Soros steunt eens drie keer moet nadenken ! waarom ben ik allerlei zaken aan het citeren over Soros ? wat weet ik eigenlijk echt van deze Soros en wat is mythologie en onderdeel van de campagne van Orban ? De verhalen over Soros zijn allemaal gebaseerd op legale donaties. De man steunt echter zaken, die Alt-right niet bevallen.. betekent niet, dat dat niet mag, laat staan dat hij zou streven naar de wereldheerschappij o.i.d.

Laatst bijgewerkt door Einstein op vr nov 27, 2020 11:55 am, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#383  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 11:51 am 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:
P-G schreef:

Baudet besluit eenzijdig tot het uitschrijven van een lijsttrekkersverkiezing. Op grond van welke statutaire bepaling ontleent hij de bevoegdheid daartoe? Of doet de interne rechtsorde er niet toe en denkt Baudet werkelijk dat hij de partij is? Zo ja, dan is van een ware interne democratie natuurlijk geen sprake.

Een prima idee en je weet water van komt.
Nu gaat Baudet weer verder met een doorstart en het wordt een verzameling van extremisten ,zoals
borealen ,rascisten ,trumpisten , klimaatontkenners, Nexetiers ,corona-gekkies enz.
Deze kiezers zijn er genoeg en je kunt zeggen, ook deze mensen hebben recht op hun partij.
Maar dan moet je niet verbaasd zijn als de leiding en fractie van zo'n partij een soepzootje wordt.

Racisme doet Baudet niet aan. Maar voor de rest niet getreurd Hume: ook linkse onderbuikjes, antifa fanboys, anti-witte-mannen sektaristen, weg-met-ons nihilisten en "Kauft nicht bei Juden"-GroenLinksers kunnen proberen zich aan te melden. Moet toch voor iemand als jij een hele geruststelling zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#384  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:15 pm 
lid

Baudet is géén racist ? Wat bedoelt hij dan met boreaal ? De term "boreaal" gaat over de bewoners van Noord-Europa in de laatste IJstijd.. zoiets kun je na duizenden jaren alleen als etnische groep duiden. Het term "boreaal" is niets anders dan een duur woord voor "blank". In de ideologie van Baudet is het zelfs oorlog tussen de rassen: worden de blanken cultureel verdreven (dwz verdreven) uit Europa en de VS ! En dan is Baudet geen racisme ? Alleen omdat het etiket racisme bruine stront vertegenwoordigt, ontkent hij het. Hij wil geen godwins. Maar wat Baudet verkondigt, is wel degelijk racistisch. En ja.. dat trekt dus vliegen aan en daarom zit Baudet in de problemen nu.

Typisch voorbeeld van hopeloos romanticus die probeert achaische poltieke ideeen in de praktijk van 2020 te vertalen. Lukt niet. Zo iemand komt dan onvermijdelijk in een ivoren toren positie terecht en dat is waar Baudet last van heeft. Hij is eigenlijk een onbegrepen fascist van vóór Mussolini :gniffel: niemand begrijpt wat hij nu eigenlijk concreet wil. Beetje lastig, als zo iemand jouw politieke partijleider is.

Laatst bijgewerkt door Einstein op vr nov 27, 2020 12:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#385  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:15 pm 
lid

Ik heb het niet uitgezocht maar van wat ik mij herinner heeft Soros een D66 opinie die hij wil exporteren naar Hongarije door miljarden te pompen in kranten en universiteiten. Dat mag volgens de regels, net zoals je volgens de regels Mrs Thatcher aan de macht mag brengen met het Quantum Fund.

Dat is allemaal oud nieuws maar als ik Hongaar was, zou ik kijken of het in mijn wettelijk kader paste als buitenlandse miljardairs met jou niet sympathieke opvattingen de opvoeding van je jeugd ter hand willen nemen. Dan zijn er verschillende opvattingen en ga nu maar eens staatsrechtelijk uitleggen dat de Hongaren verplicht zijn universiteiten te accepteren die daar door D66 buitenlanders worden geplant.

Profiel  

Bericht nummer:#386  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:19 pm 
lid

Einstein schreef:
Lies schreef:
Einstein schreef:

Soros en alt-right ? Kleine bloemlezing..

https://www.ongehoordnederland.nl/rappo ... van-soros/
https://www.google.com/search?client=fi ... ynia+Soros
https://twitter.com/joostniemoller/stat ... 7803563008
https://www.google.com/search?q=Baudet+Freek+Soros
https://www.dagelijksestandaard.nl/2017 ... rge-soros/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Movem ... list_group)

Wie zegt dat Europa ‘dominant blank’ moet blijven, de ‘homeopathische verdunning’ van onze bevolking hekelt, het woord voert bij de Vlaamse IJzerwake met alle Oostfront-spandoeken van dien, tweemaal op bezoek gaat bij Jean-Marie Le Pen en George Soros op de korrel neemt, trekt een publiek dat een zekere geestverwantschap proeft. Lange tijd hebben Forum-aanhangers dat allemaal weggewoven uit adoratie voor hun leider, maar het is te veel geworden, het kan niet langer.

https://www.trouw.nl/nieuws/hele-en-hal ... ~b3c85103/

etc etc.. etc.. geestverwantschap.. het gejank over Soros is een bindende factor, check het maar. De hele Alt-right beweging is één groot papegaaiencircuit wat betreft George Soros. Het duivelse karakter van Soros is ook een van de leerstellingen van Steve Bannon, die pretendeert in Europa alt-right te willen organiseren. Het verhaaltje: Soros zit achter alle overwinningen van niet-alt right partijen, omdat Soros oneindig rijk is, vóór de EU en tégen xenofobie. Eigenlijk verdient alt-right al tientallen jaren de verkiezingen te winnen, maar door al het geld van George Soros worden ze afgehouden van de overwinning en de macht.
Dit haal je uit het artikel van Hume, maar heeft niets te maken met de geplaatste reaktie van Rightnow. Zo ontstaan misverstanden, we gaan het gedoe in Forum voor Democratie hier toch niet dunnetjes overdoen?

Open een onderwerp over Soros, die goed geboerd heeft in deze wereld, het beleggen onder de knie heeft door vallen en opstaan, ook gebruik makend van iets dat omvalt. Een keiharde koopman/handelaar/belegger in deze wereld en op z'n oude dag te boek wil staan als weldoener/dominee op zijn manier. Bij een koopman/handelaar van welke afkomst ook, gaat niets zonder een reden.

Wat wel zo is Lies, er zit een schandaal achter: Viktor Orbán begon jaren geleden als president van Hongarije een nationale campagne tegen de persoon George Soros. In het hele land werden posters opgehangen om Soros te belasteren. Scholen en universiteiten werden gesloten, als Soros ze 20 jaar geleden had opgericht ! Machtsmisbruik om een politieke tegenstander uit te schakelen. Europa heeft indertijd wel geprotesteerd, maar de Europese alt-right partijen namen de hetze tegen Soros over, zonder dat ze ooit iets te maken hadden gehad met de man. Ineens werd in Denemarken geklaagd over Soros, terwijl Soros nog nooit iets met Denemarken te maken had gehad. Soros werd ineens beticht naar wereldheerschappij te streven, Soros werd een symbool voor alle linkse duivels in het algemeen. Het liep volledig uit de hand ! En ik denk dat Marcel hierboven een punt had met zijn opmerking: bij Soros slaat het aan. Omdat hij een jood is.

Een dergelijke hetze tegen een persoon hoort in democratische landen niet voor te komen. Ik vind, dat de EU Hongarije hierop harder had moeten aanspreken en dat iedereen (online) die de papegaaien-campagne tegen Soros steunt eens drie keer moet nadenken ! waarom ben ik allerlei zaken aan het citeren over Soros ? wat weet ik eigenlijk echt van deze Soros en wat is mythologie en onderdeel van de campagne van Orban ? De verhalen over Soros zijn allemaal gebaseerd op legale donaties. De man steunt echter zaken, die Alt-right niet bevallen.. betekent niet, dat dat niet mag, laat staan dat hij zou streven naar de wereldheerschappij o.i.d.

Nah, in Israël lusten ze Soros ook al niet. En ze hebben daar gewoon goeie redenen voor. Waar bemoeit die man zich mee?

Profiel  

Bericht nummer:#387  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:28 pm 
lid

Rightnow schreef:
Ik heb het niet uitgezocht maar van wat ik mij herinner heeft Soros een D66 opinie die hij wil exporteren naar Hongarije door miljarden te pompen in kranten en universiteiten. Dat mag volgens de regels, net zoals je volgens de regels Mrs Thatcher aan de macht mag brengen met het Quantum Fund.

Dat is allemaal oud nieuws maar als ik Hongaar was, zou ik kijken of het in mijn wettelijk kader paste als buitenlandse miljardairs met jou niet sympathieke opvattingen de opvoeding van je jeugd ter hand willen nemen. Dan zijn er verschillende opvattingen en ga nu maar eens staatsrechtelijk uitleggen dat de Hongaren verplicht zijn universiteiten te accepteren die daar door D66 buitenlanders worden geplant.

Er is nu vrij veel nieuws, ivm de toestanden in FvD, ook verhalen in landelijke kranten,

https://www.google.com/search?client=fi ... orge+Soros

Maar verder is er vooral nepnieuws.. Het is vrij lastig om objectieve achtergronden over Soros te vinden.

Gevalletje door de bomen het bos niet meer zichtbaar, vrees ik.. In Wikipedia staat dit over hem:

Soros gebruikt zijn vele miljarden dollars voor het ondersteunen van globalistische, anti-nationalistische bewegingen en gematigd-progressieve projecten. Dat begon in 1979 met beurzen voor zwarte demonstranten die wilden studeren aan de Universiteit van Kaapstad. Net zoals Soros in de nadagen van het Sovjetcommunisme organisaties als Solidarność en Charta 77 steunde, zo mengde hij zich later ook in de Oranje Revolutie in Oekraïne en de Rozenrevolutie in Georgië.[5]

Na de val van het communisme bleef hij via zijn Open Society Institute (opgericht in 1993) de ontwikkeling van de democratie in Oost-Europa, Zuid-Afrika en elders stimuleren. Tot zijn initiatieven behoren een programma om bibliothecarissen op te leiden en de oprichting van de kosmopolitische Central European University in Boedapest. Hij ondersteunt verder Transparency International, dat zich inzet voor de bestrijding van corruptie, en Millennium Promise dat probeert de armoede in Afrika te verminderen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/George_Soros

Laatst bijgewerkt door Einstein op vr nov 27, 2020 12:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#388  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:29 pm 
lid

"Bijna iedereen die ik ken is antisemiet’.”

Profiel  

Bericht nummer:#389  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 12:47 pm 
lid

Einstein schreef:
Baudet is géén racist ? Wat bedoelt hij dan met boreaal ? De term "boreaal" gaat over de bewoners van Noord-Europa in de laatste IJstijd.. zoiets kun je na duizenden jaren alleen als etnische groep duiden. Het term "boreaal" is niets anders dan een duur woord voor "blank". In de ideologie van Baudet is het zelfs oorlog tussen de rassen: worden de blanken cultureel verdreven (dwz verdreven) uit Europa en de VS ! En dan is Baudet geen racisme ? Alleen omdat het etiket racisme bruine stront vertegenwoordigt, ontkent hij het. Hij wil geen godwins. Maar wat Baudet verkondigt, is wel degelijk racistisch. En ja.. dat trekt dus vliegen aan en daarom zit Baudet in de problemen nu.

Typisch voorbeeld van hopeloos romanticus die probeert achaische poltieke ideeen in de praktijk van 2020 te vertalen. Lukt niet. Zo iemand komt dan onvermijdelijk in een ivoren toren positie terecht en dat is waar Baudet last van heeft. Hij is eigenlijk een onbegrepen fascist van vóór Mussolini :gniffel: niemand begrijpt wat hij nu eigenlijk concreet wil. Beetje lastig, als zo iemand jouw politieke partijleider is.

Welnee, racisme is ... een databankje aanleggen zodat het juiste pigment in beeld komt ... of een OM dat bij opjutten tot geweld bij het ene pigment wegkijkt, en bij het andere optreedt ... of anti-wit sektarisme door gesoepsidieerde schreeuwers bij de staatsomroep ... geen gemijmer over woorden maar de daden waar Einstein vierkant achter staat.

Profiel  

Bericht nummer:#390  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 1:01 pm 
lid

Marcel schreef:

Het verbaast me niks dat Baudet dat zegt, antisemitisme en xenofobie in het algemeen is een populair domein van rattenvangers en - vermoedelijk - de kringen waarin deze rattenvanger verkeert. Antisemitisme is sowieso nog steeds wijd verbreid. Sommige maatschappelijke groepen zijn een gootsteenputje voor ongerichte onvrede, zeer bruikbaar ! hun identiteit kun je vrijelijk definieëren, of we het nu hebben over antisemitisme of andere truuks uit dat genre. Zo kun je de allochtonen een identiteit opleggen, die uitsluitend is gebaseerd op het feit dat ze in het buitenland zijn geboren. En daarmee "ons" zouden bedreigen met hun aanwezigheid.

Wat handig is aan het schuldige-verhaaltje: de echte, onderliggende onvrede, zoals daar zijn armoede, verveling, vervuiling, rechtsongelijkheid, culturele onvrede en werkloosheid verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het is er nog wel, maar er is geen aandacht voor. Want er is vuurwerk, iets om je echt boos over te maken, een schuldige: "we weten waardoor het komt en als wij aan de macht komen, dan gaan wij het oplossen" minder minder minder spreekkoren. Het zijn dezelfde emoties, het politieke racisme heeft al heel wat straatjes schoongeveegd van politieke oplichters.. en neuroses gefaciliteerd bij de kiezer. Weg ermee ! Het zijn fata morgana's die niets toevoegen. Zie Mülisch, de zaak 40-65, het draait op oorlog uit, omdat het inhoudelijk leeg is, geen politiek, het is emotie. De strijd tegen het kwaad is uiteindelijk het enige wat rest, er worden geen oplossingen geboden, hun enige doel van een rattenvanger is het verzamelen van volgelingen. Men kaapt de democratie.

Profiel  

Bericht nummer:#391  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 1:02 pm 
lid

Marcel schreef:

Bij FVD vinden ze dat het nieuwe normaal , dit is niet zo veel anders dan het oude normaal.
Het verschil is alleen , dat je het geen racisme mag noemen.
En daarom lopen er zo veel mensen weg bij die partij.

Profiel  

Bericht nummer:#392  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 1:04 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:

Welnee, racisme is ... een databankje aanleggen zodat het juiste pigment in beeld komt ... of een OM dat bij opjutten tot geweld bij het ene pigment wegkijkt, en bij het andere optreedt ... of anti-wit sektarisme door gesoepsidieerde schreeuwers bij de staatsomroep ... geen gemijmer over woorden maar de daden waar Einstein vierkant achter staat.
Dat de overheid mensen ongelijk behandelt klopt, maar lijkt mij geen reden om net zo over de schreef te gaan als linkse omroepen en partijen dat doen. En vergeet niet, de mensen die uit FvD zijn gestapt willen hun blazoen schoon houden. Wist jij trouwens dat bijvoorbeeld banken de rekening van een politieke partij mogen opzeggen? Dat zou bij FvD zomaar kunnen gebeuren.

Profiel  

Bericht nummer:#393  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 1:06 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:

Als zelfs de boreale blondines weglopen uit de partij ,wegens de uitlatingen van Baudet op het vrijdagavond diner over antisemitisme ,
dan moet het toch wel heel erg zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#394  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 1:45 pm 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Als zelfs de boreale blondines weglopen uit de partij ,wegens de uitlatingen van Baudet op het vrijdagavond diner over antisemitisme ,
dan moet het toch wel heel erg zijn.

Ja ... blondines die weglopen ... uitlatingen tijdens het diner ... dat moet wel heel erg zijn. Beperkte hij zich maar tot ... een databankje aanleggen zodat het juiste pigment in beeld komt ... of een OM dat bij opjutten tot geweld bij het ene pigment wegkijkt, en bij het andere optreedt ... of raciaal sektarisme door gesoepsidieerde schreeuwers bij de staatsomroep.

:lol:

Profiel  

Bericht nummer:#395  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 2:28 pm 
lid

baedeker schreef:
P-G schreef:
baedeker schreef:
Duidelijk. En laat de leden maar spreken om te kijken hoeveel dat er echt zijn.

P-G schreef:
Op grond van welke statutaire bepalingen mag Baudet eenzijdig een lijsttrekkersverkiezing uitschrijven eigenlijk?

Er is niets democratisch aan om de interne (deel)rechtsorde aan de laars te lappen. Het schept verwachtingen voor het geval Baudet ooit in de gelegenheid komt in de Regering zitting te nemen.

"Anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that 'my ignorance is just as good as your knowledge.'"
- Isaac Asimov

"Aan de omgang met marginale figuren valt de toestand van de rechtsstaat af te meten."
- Beatrice de Graaf

Profiel  

Bericht nummer:#396  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 3:00 pm 
lid

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#397  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 3:54 pm 
lid

P-G schreef:
baedeker schreef:
P-G schreef:

Er is niets democratisch aan om de interne (deel)rechtsorde aan de laars te lappen. Het schept verwachtingen voor het geval Baudet ooit in de gelegenheid komt in de Regering zitting te nemen.

Theoretische tegenwerping. De daders van de bierkelder putsch hebben de benen genomen. In het bestuur is het nu 2-2, zodat het niet alleen nodig, maar ook eminent democratisch is om de leden te raadplegen. En ja, ook in de regering zal Baudet referenda voorstaan. Die zijn broodnodig voor de democratie in dit land.

Profiel  

Bericht nummer:#398  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 3:56 pm 
lid

Tja, Baudet verklaart nu dat de coupplegers weg zijn en dat dat goed is. Nu wil hij ook de andere overgebleven bestuursleden weghebben. Dan heeft hij het rijk alleen.
Nu heb ik via de media vernomen dat hij zelf bij de partij weggelopen is.
Ik kan het mis hebben, maar in dat geval heeft er geen coup plaats gevonden, maar hebben andere leden van het bestuur en andere partijprominenten hun verantwoordelijkheid genomen. Je kunt het ook voorstellen dat hij zelf een couppleger is.

Profiel  

Bericht nummer:#399  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 4:22 pm 
lid

Ik zou wat meer consideratie hebben voor de daders van de bierkelder putsch als ze niet meteen al de benen hadden genomen. De suggestie dat Baudet opeens in een paar dagen van een politieke held tot een verwerpelijke racist verworden zou zijn, getuigt nou niet direct van enige realiteitszin en gedegen kennis van de voorgeschiedenis, maar des te meer van op de klippen lopend opportunisme. In ieder geval lijkt het me nu aan de leden om op korte termijn het pleit te beslechten.

Profiel  

Bericht nummer:#400  BerichtGeplaatst: vr nov 27, 2020 4:28 pm 
lid

baedeker schreef:
P-G schreef:
baedeker schreef:

Theoretische tegenwerping. De daders van de bierkelder putsch hebben de benen genomen. In het bestuur is het nu 2-2, zodat het niet alleen nodig, maar ook eminent democratisch is om de leden te raadplegen. En ja, ook in de regering zal Baudet referenda voorstaan. Die zijn broodnodig voor de democratie in dit land.
Ik ben alleen maar blij, Baudet zie je niet meer in de Tweede Kamer, hij heeft het te druk om zijn verenging te managen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 707 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 36  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]