Het is nu za okt 24, 2020 1:45 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Optreden Wilders.
Bericht nummer:#161  BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2020 12:43 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Ach ja, de echte Amsterdammer, veel treuriger wordt het niet. Hebben zich allemaal laten wegjagen naar Purmerend en Lelystad en in die trieste dorpjes zitten ze dan terug te verlangen naar de oude tijd, terwijl ze eigenlijk wel weten wat een vreselijk shithole die stad is. En dan hebben ze alleen nog die flair (lees: een grote bek) over...
... Je hebt natuurlijk ook overdreven onderdaantjes die zich naar Tsjechië hebben laten wegjagen, en daar de shit van NL staatsomroep 1, 2 en 3 opslurpen om die op dit NL forum na te kakelen. Doe mij liever maar een Amsterdamse tramconducteur.
:wink:
Soms is het beter iets na te jagen en wat risico te nemen dan je uit je stad te laten wegjagen, 's avonds vol leedvermaak naar al die 'sukkels' in Ik Vetrek te kijken en daar lachend in de kantine met collega's je over te verkneukelen of dag in dag uit NPO 1, 2 en 3 te zitten kijken en lijstjes bijhouden over hoeveel gasten van welke partij erop verschijnen en dag in dag uit op een NOL forum je intense haat te spuien over het land waar je dan toch maar blijft wonen. :)

Warrig verhaal zeg. Mijn Amsterdamse tramconducteur houdt van z'n land en maakt van iedere dag het beste. Wat niet meevalt in een samenleving die gesloopt wordt door corrupte politici die zich verkneukelen over de 'sukkels' die zich wél aan de regels moeten houden en de aangerichte shit mogen betalen. Om de een of ander reden zit er in Tsjechië een overdreven onderdaan, fanboy van staatsomroep 1-2-3, die de shit en het leedvermaak wel leutig vindt. Prima hoor, maar dit gaat over wie minister wordt, en dan kies ik toch liever een Amsterdamse tramconducteur dan dat soort negatieveling. Ok?

Profiel  

Berichttitel: Re: Optreden Wilders.
Bericht nummer:#162  BerichtGeplaatst: zo sep 20, 2020 2:20 pm 
lid

Opvallend dat, behalve baedeker, niemand kritiek had op mijn lijstje kandidaten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]