Het is nu za okt 31, 2020 3:03 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 721 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#681  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 12:00 am 
lid

baedeker schreef:
de staatsomroep schreef:
Het aantal mensen dat de overheid en traditionele media wantrouwen groeit en de drempel om over te gaan tot extremistisch gedrag daalt, stelt de NCTV. NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff merkt dat dagelijks en neemt ingrijpende maatregelen om zijn medewerkers te beschermen.

Gelauff heeft kennelijk een heel ander NCTV beeld gelezen dan online staat. Daar lees ik vijf items:
* 3x jihadisme, waar ik de staatsomroep zelden over hoor.
* 1x de obligate rechts-extremistische eenlingen die online 'mogelijk radicaliseren'. Ook dit jaar weer zonder vermelding van de wél in your face linkse extremisten.
* 1x polarisatie, waar de staatsomroep en Gelauff wel de beste exponent van zijn.

De staatsomroep heeft meer schade aangericht in de hoofden van mensen dan welke politicus, cultleider of beweging op Nederlandse bodem ooit voor elkaar kreeg.

Met de haat -uitlatingen tegen de NOS kunnen journalisten niet meer zonder bedreiging de straat op en zijn ze gedwongen om het logo van de busjes te halen.
Niet alleen hooligans maar ook de aanhang van Wilders en Baudet bedreigen kamerleden ,ministers en journalisten op het Binnenhof.
Het moet niet gekker worden in dit land.
Het wordt tijd dat de politie gaat handhaven en al die extremisten op het binnenhof met hun bedreigingen gaat oppakken en bestraffen.

Profiel  

Bericht nummer:#682  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 8:59 am 
lid

Je kunt je niet aan de feiten onttrekken.

Het is een feit dat ook de NOS gekleurd het nieuws brengt. Al is het maar door de keuze in onderwerpen.
Wat moet ik met een woningbrand in de VS op het journaal, als steden in Frankrijk in brand staan door protesten tegen het beleid van Macron met zijn EU? Nieuws verzwijgen is ook nieuws kleuren. Je maakt er ander, mogelijk onbelangrijk nieuws, belangrijker mee dan echt belangrijk nieuws. Dat delen van de EU in brand staan, is m.i. voor ons belangrijker dan een woningbrand in de VS.

Sinds Rutte het volk de schuld geeft van het oplaaien van het virus lijkt het mode geworden om de schuld van van alles en nog wat in de schoenen van het volk te schuiven. De NCTV, politici en de NOS doen daar vrolijk aan mee.

Als je tegen onterechte polarisatie bent en onterecht complotdenken, alsmede tegen nepnieuws, dan staat je maar één ding te doen: brengen van de waarheid, de feiten. Niet gekleurd, niet geduid. Dat zijn geen taken voor een journalist. Een journalist is geen opiniemaker, maar brenger van nieuws. Hij doet verslag, duidt niet.
De overheid heeft zich te houden aan wetten, zoveel mogelijk openheid te betrachten en WOB-verzoeken niet tegen te werken. Politici en vooral bewindslieden, hebben de Kamer op tijd, volledig, juist en uit zichzelf te informeren, wat maar al te vaak niet gebeurt. Journalisten hebben niet achter hoofdredacteuren of besturen aan te huppelen, maar op zoek te gaan naar feiten en die kaal te brengen.

Laat mensen zelf hun mening vormen aan de hand van de feiten. Daar mogen ze best bij geholpen worden, door duidingen etc, maar dan niet door journalisten, want dan worden meningen gebracht als feiten. Meningen dienen als zodanig herkenbaar te zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#683  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 9:19 am 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:
de staatsomroep schreef:
Het aantal mensen dat de overheid en traditionele media wantrouwen groeit en de drempel om over te gaan tot extremistisch gedrag daalt, stelt de NCTV. NOS-hoofdredacteur Marcel Gelauff merkt dat dagelijks en neemt ingrijpende maatregelen om zijn medewerkers te beschermen.
Gelauff heeft kennelijk een heel ander NCTV beeld gelezen dan online staat. Daar lees ik vijf items:
* 3x jihadisme, waar ik de staatsomroep zelden over hoor.
* 1x de obligate rechts-extremistische eenlingen die online 'mogelijk radicaliseren'. Ook dit jaar weer zonder vermelding van de wél in your face linkse extremisten.
* 1x polarisatie, waar de staatsomroep en Gelauff wel de beste exponent van zijn.

De staatsomroep heeft meer schade aangericht in de hoofden van mensen dan welke politicus, cultleider of beweging op Nederlandse bodem ooit voor elkaar kreeg.
Met de haat -uitlatingen tegen de NOS kunnen journalisten niet meer zonder bedreiging de straat op en zijn ze gedwongen om het logo van de busjes te halen. Niet alleen hooligans maar ook de aanhang van Wilders en Baudet bedreigen kamerleden ,ministers en journalisten op het Binnenhof. Het moet niet gekker worden in dit land. Het wordt tijd dat de politie gaat handhaven en al die extremisten op het binnenhof met hun bedreigingen gaat oppakken en bestraffen.

Weerzinwekkend inderdaad. Er zou zo vaak het kon politiebeveiliging moeten meerijden met NOS-busjes om alle agressors ter plekke op te pakken. Dit laat je niet escaleren. De wagons zonder logo zijn geen oplossing, die worden op den duur ook doelwit.
:lol:

Volgens mij kan de staatsomroep beter beginnen met zich eens te gaan houden aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels. Vervolgens lijkt me een goed idee dat ze zich beraden over de linkse, discriminerende, leugenachtige bagger die mannetjes als Marcel Gelauff de huiskamer in slingeren. Maar laten we beginnen met het te hebben over de soepsidie die we hier aan verkwanselen. Een echt debat bedoel ik dan, dus niet een of ander minkukel die zonder weerwoord vanaf z'n eigen zender loopt te blèren.

Profiel  

Bericht nummer:#684  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 9:34 am 
lid

Mooi algemeen doel, maar dit zal de meerderheid in Den Haag voorlopig niet willen.

Omroepen die een ander geluid willen brengen, zoals ON!, zouden zich moeten richten op een onafhankelijke, functionele website, en ze moeten locaal weer mensen bij elkaar brengen.

Geld uit Den Haag, het corrumpeert, dus streef naar onafhankelijkheid, en besef de beperkingen van een publiek bestel.

Profiel  

Bericht nummer:#685  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 9:34 am 
lid

Baedeker vindt bedreigingen en gebruik van geweld te billijken of om te lachen want eigen schuld dikke bult. Waarvan akte.
Het gaat trouwens niet alleen over de NOS. De vriendjes van Baedeker die dagelijks op het Plein staan bedreigden ook al meerdere keren die knul van Powned, die kreeg 'een laatste waarschuwing' van sekteleider Willem Engel (u weet wel, die gast die telefoonnummers van verzorgingstehuizen die zich aan de regels houden op zijn website zet, waarna medewerkers met de dood bedreigd worden) en werd door een van de demonstranten verteld dat ze hem wel eens thuis zouden komen opzoeken. (En even later in dat filmpje zag je een joviaal gesprekje tussen de demonstranten en Baudet). Weten we meteen waar die staan, aan de kant van bedreigingen en intimidatie.
Het wordt tijd om geweldtoepassing te leggen waar die thuishoort in dit soort gevallen, bij de overheid, en dat Plein eens lekker schoon te vegen.

Profiel  

Bericht nummer:#686  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 9:35 am 
lid

Rightnow schreef:
Mooi algemeen doel, maar dit zal de meerderheid in Den Haag voorlopig niet willen.

Omroepen die een ander geluid willen brengen, zoals ON!, zouden zich moeten richten op een onafhankelijke, functionele website, en ze moeten locaal weer mensen bij elkaar brengen.

Geld uit Den Haag, het corrumpeert, dus streef naar onafhankelijkheid, en besef de beperkingen van een publiek bestel.

Dat heeft ON!gehoord al gedaan, ze werken samen met de complotwappies van Cafe Weltschmerz.

Profiel  

Bericht nummer:#687  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 11:01 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Hume schreef:
Met de haat -uitlatingen tegen de NOS kunnen journalisten niet meer zonder bedreiging de straat op en zijn ze gedwongen om het logo van de busjes te halen. Niet alleen hooligans maar ook de aanhang van Wilders en Baudet bedreigen kamerleden ,ministers en journalisten op het Binnenhof. Het moet niet gekker worden in dit land. Het wordt tijd dat de politie gaat handhaven en al die extremisten op het binnenhof met hun bedreigingen gaat oppakken en bestraffen.

Weerzinwekkend inderdaad. Er zou zo vaak het kon politiebeveiliging moeten meerijden met NOS-busjes om alle agressors ter plekke op te pakken. Dit laat je niet escaleren. De wagons zonder logo zijn geen oplossing, die worden op den duur ook doelwit.

Volgens mij kan de staatsomroep beter beginnen met zich eens te gaan houden aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels. Vervolgens lijkt me een goed idee dat ze zich beraden over de linkse, discriminerende, leugenachtige bagger die mannetjes als Marcel Gelauff de huiskamer in slingeren. Maar laten we beginnen met het te hebben over de soepsidie die we hier aan verkwanselen. Een echt debat bedoel ik dan, dus niet een of ander minkukel die zonder weerwoord vanaf z'n eigen zender loopt te blèren.
Baedeker vindt bedreigingen en gebruik van geweld te billijken of om te lachen want eigen schuld dikke bult. Waarvan akte. Het gaat trouwens niet alleen over de NOS. De vriendjes van Baedeker die dagelijks op het Plein staan bedreigden ook al meerdere keren die knul van Powned, die kreeg 'een laatste waarschuwing' van sekteleider Willem Engel (u weet wel, die gast die telefoonnummers van verzorgingstehuizen die zich aan de regels houden op zijn website zet, waarna medewerkers met de dood bedreigd worden) en werd door een van de demonstranten verteld dat ze hem wel eens thuis zouden komen opzoeken. (En even later in dat filmpje zag je een joviaal gesprekje tussen de demonstranten en Baudet). Weten we meteen waar die staan, aan de kant van bedreigingen en intimidatie. Het wordt tijd om geweldtoepassing te leggen waar die thuishoort in dit soort gevallen, bij de overheid, en dat Plein eens lekker schoon te vegen.

Geef eens aan waar dat staat, dat 'geweld billijken'.
:leugens:

En geef dan eens antwoord op wat er staat, over de staatsomroep die Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels schendt, en discrimineert en liegt.

Profiel  

Bericht nummer:#688  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 12:04 pm 
lid

Rightnow schreef:

Mmpf ... mijn doel (een staatsomroep die zich houdt aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels) is niet algemeen, noch mooi, noch afhankelijk van wat een meerderheid in Den Haag daarvan vindt. Het zijn simpelweg dingen die concreet nodig zijn om gedeelde normen te ervaren en als samenleving te functioneren. Ik zou zelf niet kunnen bedenken waarom ik het tegenovergestelde standpunt (een staatsomroep die zich NIET houdt aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels) in zou willen brengen in een discussie. Is wat je zegt dat ON! allemaal moet ook afgeleid van wat de meerderheid in Den Haag wel of niet wil? Want zo schiet het natuurlijk niet op.

Profiel  

Bericht nummer:#689  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 2:39 pm 
lid

Biertje schreef:
Hans Laroes, het extreemlinkse gevaar van de publieke omroep

https://www.mediacourant.nl/2020/10/han ... -veelo-in/
Omroepen en politici teren op dit soort twitter-'discussies'. Gooi de knuppel in het hoenderhok en je bent in beeld. Hoe.... dat maakt dan niet meer uit in zendtijd wat vaak te kort is. Maar wel klagen als de luisteraar of kijker gaat protesteren tegen het gekakel als een kip zonder kop. Oorzaak en gevolg, daarom kijk al jaren niet meer naar Nederlandse kletsprogramma's. Ik lees de volgende dag wel weer waar we geschokt en verbijsterd over moeten zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#690  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 3:31 pm 
lid

baedeker schreef:
Rightnow schreef:

Mmpf ... mijn doel (een staatsomroep die zich houdt aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels) is niet algemeen, noch mooi, noch afhankelijk van wat een meerderheid in Den Haag daarvan vindt. Het zijn simpelweg dingen die concreet nodig zijn om gedeelde normen te ervaren en als samenleving te functioneren. Ik zou zelf niet kunnen bedenken waarom ik het tegenovergestelde standpunt (een staatsomroep die zich NIET houdt aan Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels) in zou willen brengen in een discussie. Is wat je zegt dat ON! allemaal moet ook afgeleid van wat de meerderheid in Den Haag wel of niet wil? Want zo schiet het natuurlijk niet op.

Baedeker, ik denk dat wij allebei willen dat de publieke omroep officieel wordt wat hij in feite al is: staatsomroep. Maar nu met de eisen die we er aan willen stellen. Wat mij betreft volgens de interpretatie van de regering, daarvoor is het dan staatsomroep.

Voor omroepen die daar niet in passen, geldt: zoek het in de vrije markt en verwacht geen geld van de overheid. Ik geloof dat mensen hiervoor willen gaan betalen. In feite ben ik "lid" van zo'n "omroep", namelijk EW. Ik betaal en krijg waar voor mijn geld, overheid mag zich daar niet mee bemoeien.

Profiel  

Bericht nummer:#691  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 4:11 pm 
lid

RightNow schreef:
(..) ik denk dat wij allebei willen dat de publieke omroep officieel wordt wat hij in feite al is: staatsomroep.

Lijkt mij dus niet. Dat journalisten het vaak eens zijn met de mainstream poltiek, komt niet door een opgelegde loyaliteit, zoals bij een staatsomroep het geval is.. het is een afspiegeling van mainstream meningen, die journalisten óók huldigen. Zie de onevenredige vertegenwoordiging van middenpartijen, die baedeker hier elke 2 pagina's op het forum zet.

Rechts zou dus liever meer politiek gekleurde journalistiek zien. Vroeger was dat precies andersom :gniffel: Overigens naast het rechtse ON! initiatief (in feite een nieuwe omroep met een ideologisch kader !) is er nu ook een initiatief, wat "Omroep Zwart" heet. Het sektarisme begint toe te slaan, maar dit zijn geen initiatieven tegen een staatsomroep of zo.. De NPO blijft gewoon de NPO.

Profiel  

Bericht nummer:#692  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 6:04 pm 
lid

Einstein schreef:
RightNow schreef:
(..) ik denk dat wij allebei willen dat de publieke omroep officieel wordt wat hij in feite al is: staatsomroep.
Lijkt mij dus niet. Dat journalisten het vaak eens zijn met de mainstream poltiek, komt niet door een opgelegde loyaliteit, zoals bij een staatsomroep het geval is.. het is een afspiegeling van mainstream meningen, die journalisten óók huldigen. Zie de onevenredige vertegenwoordiging van middenpartijen, die baedeker hier elke 2 pagina's op het forum zet.

Rechts zou dus liever meer politiek gekleurde journalistiek zien. Vroeger was dat precies andersom :gniffel: Overigens naast het rechtse ON! initiatief (in feite een nieuwe omroep met een ideologisch kader !) is er nu ook een initiatief, wat "Omroep Zwart" heet. Het sektarisme begint toe te slaan, maar dit zijn geen initiatieven tegen een staatsomroep of zo.. De NPO blijft gewoon de NPO.

Ik kan me voorstellen dat een cultuurmarxist zo iets schrijft.

Punt 1 is dat de staatsomroep volgens Grondwet, Mediawet en Integriteitsregels gehouden is onpartijdig te werk te gaan, en alle geluiden te vertegenwoordigen. De linkse, discriminerende en politieke spelletjes spelende staatsomroep schendt zijn bestaansregels. Wat schrijft de wet voor over rechtspersonen die hun statuten aan de laars lappen? Opheffen.

Punt 2 is dat het geluid van de staatsomroep alleen in Hilversum mainstream is. Waar de staatsomroep bij uitstek warm voor loopt, zoals het organiseren van anti-wit sektarisme door gesubsidieerde schreeuwers, vindt maar een klein deel van de bevolking te pruimen.

Maar wat mij betreft mag de staatsomroep best een zender aanhouden waar de overheid z'n zegje doet. De rest van de omroepen kan dan op de vrije markt kijkers en luisteraars proberen te interesseren voor hun product.

Profiel  

Bericht nummer:#693  BerichtGeplaatst: vr okt 16, 2020 6:50 pm 
lid

Tsja het is al duizend keer geschreven, maar ook jouw soort reactionairen kunnen een omroep beginnen om gehoord te worden. Dus de publieke omroep voldoet daarmee aan haar taken. Dat jouw echte probleem is dat je het gewoon niet eens bent wat alle andere stromingen in het publieke omroepstelsel uitzenden en dat soort geluiden liever niet wilt horen is niet echt een valide argument tegen de publieke omroep :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#694  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 9:42 am 
lid

Het grote probleem is dat er door geld- en tijdgebrek een onderwerp niet uitgediept wordt. En zo word je als volk doodgeslagen met ideologieën op tv, radio en de krant, gevolg verzet door groepjes in de samenleving.

Gelukkig ben ik de lach nog niet verloren, want anders liep ik de hele dag te huilen in deze tijd waarin we nu leven:

Zit natuurrecreatie in een witte bubbel?
https://www.trouw.nl/duurzaamheid-natuu ... ~b170e059/

Nu de paddenstoelen uit de grond schieten en de bladeren verkleuren, gaan veel mensen er weer opuit. Maar geldt dat voor alle Nederlanders, of is natuur vooral een witte hobby?

Wandelaars, fietsers, kampeerders: natuurrecreatie in Nederland heeft een wit imago. Op de Hoge Veluwe kom je zelden iemand tegen met een niet-westerse achtergrond en op de camping al helemaal niet. Althans, dat is het beeld. Is er misschien een cultuurstrijd gaande in natuurland? Vier insiders aan het woord.......

Men had beter kunnen beginnen met 'nu de blaadjes weer van de bomen gaan vallen, raken sommigen van het padje'.

Profiel  

Bericht nummer:#695  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 10:26 am 
lid

Lies schreef:
Het grote probleem is dat er door geld- en tijdgebrek een onderwerp niet uitgediept wordt. En zo word je als volk doodgeslagen met ideologieën op tv, radio en de krant, gevolg verzet door groepjes in de samenleving.

Gelukkig ben ik de lach nog niet verloren, want anders liep ik de hele dag te huilen in deze tijd waarin we nu leven:

Zit natuurrecreatie in een witte bubbel?
https://www.trouw.nl/duurzaamheid-natuu ... ~b170e059/

Nu de paddenstoelen uit de grond schieten en de bladeren verkleuren, gaan veel mensen er weer opuit. Maar geldt dat voor alle Nederlanders, of is natuur vooral een witte hobby?

Wandelaars, fietsers, kampeerders: natuurrecreatie in Nederland heeft een wit imago. Op de Hoge Veluwe kom je zelden iemand tegen met een niet-westerse achtergrond en op de camping al helemaal niet. Althans, dat is het beeld. Is er misschien een cultuurstrijd gaande in natuurland? Vier insiders aan het woord.......

Men had beter kunnen beginnen met 'nu de blaadjes weer van de bomen gaan vallen, raken sommigen van het padje'.

Inderdaad. Belachelijk om hier een discussiepunt van te maken. Laat ieder vrij zijn hobby's en ontspanning kiezen. Zolang een ander daar niet mee wordt geschaad, wie is dan wie om een ander te bekritiseren of te bekeren?

Veel Indo's en Molukkers brengen veel vrije tijd door op pasars, die veel meer zijn dan een rijtje kraampjes. Er treden continu artiesten en bandjes op, er wordt geluisterd, gedanst, gegeten en gedronken in een sfeer welke hen (en ook mij) aanspreekt. Of ze zoeken elkaar op en genieten van de BBQ vol met saté, en kommen vol uitgebreid eten.

Laat mensen toch, zou ik zeggen. Ga niet overal iets achter zoeken of iets achter leggen. 'Inclusiviteit' wil niet zeggen dat mensen -al dan niet moreel- gedwongen moeten worden dingen die ze leuk vinden achterwege te laten omdat ze zondig mee moeten doen met dingen die ze niet willen.

Mensen moeten integreren, niet assimileren.

Profiel  

Bericht nummer:#696  BerichtGeplaatst: za okt 17, 2020 2:43 pm 
lid

Lumiere schreef:
Tsja het is al duizend keer geschreven, maar ook jouw soort reactionairen kunnen een omroep beginnen om gehoord te worden. Dus de publieke omroep voldoet daarmee aan haar taken. Dat jouw echte probleem is dat je het gewoon niet eens bent wat alle andere stromingen in het publieke omroepstelsel uitzenden en dat soort geluiden liever niet wilt horen is niet echt een valide argument tegen de publieke omroep :foei:

Is ook wel logisch eigenlijk, dat onderbuikjes die achterlijke, discriminerende linkse clubjes aanhangen, er ook achterlijke argumenten op na houden. Zie hieronder regels die gelden voor de staatsomroep. Daar voldoet de staatsomroep niet aan, en ik lees nergens die rare omkering van je. Lijkt wel of je negers loopt te verwijten dat ze achter in de bus moeten zitten.

(1) Grondwet Art 1: 'Discriminatie wegens ... politieke gezindheid ... is niet toegestaan'. Daarop aansluitend, art 3: 'Alle Nederlanders zijn op gelijke voet in openbare dienst benoembaar'.
(2) De Mediawet geeft de staatsomroep de opdracht om te voorzien in democratische behoeften en om de pluriformiteit van opvattingen te weerspiegelen.
(3) De integriteitsregels van de staatsomroep schrijven voor:
-journalistieke zorgvuldigheid en waarheidsgetrouwheid (scheiden feiten, meningen enerzijds en drama/fantasieanderzijds, belang van eigen nieuwsgaring, hoor en wederhoor, geen manipulatie, geen plagiaat);
-ongebondenheid (geen persoonlijke of zakelijke belangen, geen (schijn van) belangenverstrengeling) en onpartijdigheid (geen persoonlijke overtuigingen uitdragen);
-volledigheid en evenwichtigheid;
-beantwoorden van publieksreacties, ruiterlijk fouten erkennen en rectificeren.

Hebben jullie nog steeds van die huftersessies waar deugneuzen elkaar vermaken met stoere praat en *kuch* linkse humor over geweld tegen andersdenkenden?
Onfris hoor.
:misselijk:

Profiel  

Bericht nummer:#697  BerichtGeplaatst: do okt 22, 2020 9:07 pm 
lid

Ruzie bij de staatsomroep.
:)

AD schreef:
NOS Nieuws-hoofdredacteur Marcel Gelauff laat inderdaad bewust geen journalisten uit zijn organisatie aanschuiven bij De Vooravond. Dat zegt hij in een reactie op een boze tweet van Fidan Ekiz die het BNNVara-programma presenteert. Maar het waarom zit volgens Gelauff anders in elkaar dan Ekiz in haar schrijven beweert.
Fidan Ekiz schreef:
Onbestaanbaar en onbegrijpelijk hoe Marcel Gelauff journalisten van de NOS al het hele Vooravond-seizoen verbiedt om bij ons aan te schuiven vanwege hem onwelgevallige meningen’.
Marcel Gelauff schreef:
Dat is echt onjuist, bij elk nieuw tv-programma zeg ik altijd: laten we eerst eens zien hoe het zich ontwikkelt voor we ingaan op een uitnodiging. En het ontwikkelt zich echt tot een opiniërend programma. Daar is op zich niks mis mee; het is een legitieme, journalistieke vorm. Maar dan is het wel de vraag of NOS-mensen, die volstrekt objectief opereren, daarbij passen.

'volstrekt objectief opereren'

Profiel  

Bericht nummer:#698  BerichtGeplaatst: vr okt 23, 2020 7:09 am 
lid

Censuur hoort zwaar strafbaar gesteld te worden.
Censuur is het achterhouden van informatie, waarmee een leugen ontstaat over de feiten of de werkelijkheid.

Of die censuur nu wordt gepleegd door ambtenaren (WOB-verzoeken), politici of journalisten of anderen, het dient zwaar strafbaar te zijn.

Omtzigt klaagt hier ook over op Twitter. Ik heb hem geadviseerd met politici een wet op te stellen welke censuur inderdaad zwaar strafbaar stelt.

Profiel  

Bericht nummer:#699  BerichtGeplaatst: vr okt 23, 2020 8:46 am 
lid

baedeker schreef:
Lumiere schreef:

Is ook wel logisch eigenlijk, dat onderbuikjes die achterlijke, discriminerende linkse clubjes aanhangen, er ook achterlijke argumenten op na houden. Zie hieronder regels die gelden voor de staatsomroep.

We hebben geen regels voor een staatsomroep, want we hebben geen staatsomroep. We hebben wel een publieke omroep en die moet pluriform zijn en die is pluriform door het toe laten van omroepstichtingen met maatschappelijke signaturen. En dat gebeurt ook, de EO is bijvoorbeeld een omroep met een protestants christelijke signatuur, omroep max is een omroep voor ouderen, etc, etc.

Als jij van mening bent dat een achterlijk reactionaire omroep mist om jouw achterlijk reactionaire denkbeelden te vertolken, dan is het een kwestie om de achterlijke reactionairen te verenigen en een dergelijke omroep te beginnen. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor :wink:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#700  BerichtGeplaatst: vr okt 23, 2020 9:10 am 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Tsja het is al duizend keer geschreven, maar ook jouw soort reactionairen kunnen een omroep beginnen om gehoord te worden. Dus de publieke omroep voldoet daarmee aan haar taken. Dat jouw echte probleem is dat je het gewoon niet eens bent wat alle andere stromingen in het publieke omroepstelsel uitzenden en dat soort geluiden liever niet wilt horen is niet echt een valide argument tegen de publieke omroep
Is ook wel logisch eigenlijk, dat onderbuikjes die achterlijke, discriminerende linkse clubjes aanhangen, er ook achterlijke argumenten op na houden. Zie hieronder regels die gelden voor de staatsomroep.
We hebben ...

Lumiere knipt wederom in mijn tekst.
Wat een trol is het toch.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 721 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]