Het is nu ma jul 13, 2020 9:03 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 592 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#501  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 7:25 am 
lid

P-G schreef:
Raya schreef:
P-G schreef:
Er worden geen bevoegdheden genoemd. Dismissed.
Let op: wees niet een tegenstander waarmee geen voorstander meer nodig is.

Dan heb je er overheen gelezen, al dan met met gekleurde glazen in je bril.

P-G schreef:
Raya schreef:

Het wordt een werkgroep van o.a. de grote bedrijven die het verdrag kunnen aanpassen, zonder dat onze Kamer daar nog iets over te zeggen heeft.

Onderbouw het even met relevante parlementaire stukken. Want het voorgaande is behandeld in de Tweede Kamer der Staten-Generaal. Ondergetekende is tegenstander van het zogenoemde CETA-verdrag, maar er moet geen onzin worden verkondigd.

Ik heb relevante informatie gegeven. De overheid doorzoeken op documenten is een hels karwei want ze houden het liefst zoveel mogelijk verborgen. Dat weet jij ook. Dus dat laat ik doen door journalisten en maak gebruik van hen om die informatie tot mij te nemen en... zoals hier... door te geven aan jou. Dus daar zul je het mee moeten doen. Dag P-G!

Profiel  

Bericht nummer:#502  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 9:27 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Vanavond zijn Keklik Yücel (PvdA) en Ank Bijleveld (CDA) te gast bij Op1. Dat brengt de stand in 2020 op:

VVD : 30 optredens
PvdA : 28
CDA : 27
D66 : 26
ChristenUnie : 23
GroenLinks : 9
50Plus : 9
SP : 7
SGP : 3
PVV : 2
FVD : 1
Partij voor de dieren : 0
Denk : 0

Ik verneem dat Keklik BLM komt prijzen, dat Ank komt praten over haar dameskransje, en dat de staatsomroep echt zijn stinkende best heeft gedaan om PVV'ers en FvD'ers te vinden voor die onderwerpen.
:drunk:
Ik vind dat lijstje een teken van totale vertrutting en christelijk clientelisme van de EO, KRO en NCRV-maffia. Hoezo vervlakking. Saaaaaai

Tijd dat In De Rooie Haan terugkeert om de zaak eens op te schudden met wat rood vlees ! Dat waren nog eens tijden :aplaus:

Ja, en zo zal Einstein aan de razzia's vooral opgevallen zijn dat de nazi's zichzelf oppakten.
:misselijk:

Profiel  

Bericht nummer:#503  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:17 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:
Vanavond zijn Keklik Yücel (PvdA) en Ank Bijleveld (CDA) te gast bij Op1. Dat brengt de stand in 2020 op:

VVD : 30 optredens
PvdA : 28
CDA : 27
D66 : 26
ChristenUnie : 23
GroenLinks : 9
50Plus : 9
SP : 7
SGP : 3
PVV : 2
FVD : 1
Partij voor de dieren : 0
Denk : 0

Ik verneem dat Keklik BLM komt prijzen, dat Ank komt praten over haar dameskransje, en dat de staatsomroep echt zijn stinkende best heeft gedaan om PVV'ers en FvD'ers te vinden voor die onderwerpen.
Ik vind dat lijstje een teken van totale vertrutting en christelijk clientelisme van de EO, KRO en NCRV-maffia. Hoezo vervlakking. Saaaaaai

Tijd dat In De Rooie Haan terugkeert om de zaak eens op te schudden met wat rood vlees ! Dat waren nog eens tijden :aplaus:

Ja, en zo zal Einstein aan de razzia's vooral opgevallen zijn dat de nazi's zichzelf oppakten.
:misselijk:

:bitch:

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#504  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:20 am 
lid

Wilfred Genee organiseert een inquisitie op commerciële TV, en wordt gesouffleerd door Pechtold, Dijkhoff en het koninklijk huis?
Wie denken deze koekenbakkers in hemelsnaam dat ze zijn?
:eek:

Profiel  

Bericht nummer:#505  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:35 am 
lid

Einstein schreef:

Nou geen huilie proberen. We kennen allemaal je uitspraken: 'die PVV'ers. Ik hoop dat ze zo weinig mogelijk in beeld komen. Die lui hebben ook niks te melden, waar iemand wat aan heeft. Er komt alleen maar haatdragende bruine stront uit. Weg ermee.. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.' Vervang 'PVV' door 'Joden' en het wordt meteen duidelijk wat voor vlees we met jou in de kuip hebben. Het is dan ook geen wonder dat je hier met P-G 'negers achter in de bus' praktijken probeert goed te praten.

Profiel  

Bericht nummer:#506  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:46 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
beddeker schreef:

Nou geen huilie proberen. We kennen allemaal je uitspraken: 'die PVV'ers. Ik hoop dat ze zo weinig mogelijk in beeld komen. Die lui hebben ook niks te melden, waar iemand wat aan heeft. Er komt alleen maar haatdragende bruine stront uit. Weg ermee.. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.' Vervang 'PVV' door 'Joden' en het wordt meteen duidelijk wat voor vlees we met jou in de kuip hebben. Het is dan ook geen wonder dat je hier met P-G 'negers achter in de bus' praktijken probeert goed te praten.

Laatst bijgewerkt door Einstein op vr jun 26, 2020 10:51 am, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Bericht nummer:#507  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:50 am 
lid

baedeker schreef:
Wilfred Genee organiseert een inquisitie op commerciële TV, en wordt gesouffleerd door Pechtold, Dijkhoff en het koninklijk huis?

Het blijft wat sneu dat mensen met de grootste mond zo slecht weerwoord kunnen incasseren :gniffel:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#508  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:01 pm 
lid

Einstein schreef:
'die PVV'ers. Ik hoop dat ze zo weinig mogelijk in beeld komen. Die lui hebben ook niks te melden, waar iemand wat aan heeft. Er komt alleen maar haatdragende bruine stront uit. Weg ermee.. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.'

Dat is een even onzinnige, haatzaaiende generalisatie als wanneer Einstein hier zou schrijven:

'die Joden. Ik hoop dat ze zo weinig mogelijk in beeld komen. Die lui hebben ook niks te melden, waar iemand wat aan heeft. Er komt alleen maar haatdragende bruine stront uit. Weg ermee.. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.'

Fatsoen heb je kennelijk alleen als het in je politieke straatje past.
Geen wonder dat je de staatsomroep verdedigt.
:snooty:

Profiel  

Bericht nummer:#509  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:08 pm 
lid

Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Joden werden vervolgd op basis van etniciteit, daar kan een jood niks aan doen. Dat PVV'ers die vinden dat je marokkanen etnisch zou moeten kunnen zuiveren, iets uit te leggen hebben is op basis van hun mening, dat ligt toch echt aan PVV'ers zelf. :foei:

Desondanks mogen ook PVV'ers gewoon een omroep beginnen, dus je sneue zieligheid is gewoon weer eens een excuus voor luiheid :snooty:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#510  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 10:15 pm 
lid

Mja ik ben ook maar een kijker, ik heb niks te censureren. Mijn standpunt is een kwestie van persoonlijke appreciatie.. van mij mogen ze die lui best weren, geen bezwaar.. ik vind PVV'ers gewoon stomvervelend. Ik pleit al jaren voor minder aandacht en velen met mij. Het tendentieuze haatzaaiende kennisloze gelul over landgenoten is eindelijk een beetje gedimd. Blijkbaar helpt het, om bezwaar te maken. Ik vind het eigenlijk wel een goed teken, dat baedeker zo hard jankt over gebrek aan belangstelling voor die partij bij de omroepen. Het is natuurlijk niet om de reden die hij veronderstelt, maar ik vind het een goede ontwikkeling dat de main stream media tegenwoordig niet meer elk stuk rood vlees uit populistisch rechtse hoek nieuws maakt. Dat was een aantal jaar geleden anders. Misschien hebben we toch iets geleerd in de periode-Trump ? Het is gewoon puur media-strategie en journalisten moeten daar gewoon niet intrappen.

Overigens joden zijn géén politieke groepering. Zowel rode rozen als bruine stront zijn ruim vertegenwoordigd. Dat baedeker blijkbaar iets anders veronderstelt, zegt ook iets over de mindset van baedeker..

Profiel  

Bericht nummer:#511  BerichtGeplaatst: vr jun 26, 2020 11:04 pm 
lid

Einstein schreef:
Mja ik ben ook maar een kijker, ik heb niks te censureren. Mijn standpunt is een kwestie van persoonlijke appreciatie.. van mij mogen ze die lui best weren, geen bezwaar.. ik vind PVV'ers gewoon stomvervelend. Ik pleit al jaren voor minder aandacht en velen met mij. Het tendentieuze haatzaaiende kennisloze gelul over landgenoten is eindelijk een beetje gedimd. Blijkbaar helpt het, om bezwaar te maken. Ik vind het eigenlijk wel een goed teken, dat baedeker zo hard jankt over gebrek aan belangstelling voor die partij bij de omroepen. Het is natuurlijk niet om de reden die hij veronderstelt, maar ik vind het een goede ontwikkeling dat de main stream media tegenwoordig niet meer elk stuk rood vlees uit populistisch rechtse hoek nieuws maakt. Dat was een aantal jaar geleden anders. Misschien hebben we toch iets geleerd in de periode-Trump ? Het is gewoon puur media-strategie en journalisten moeten daar gewoon niet intrappen.

Overigens joden zijn géén politieke groepering. Zowel rode rozen als bruine stront zijn ruim vertegenwoordigd. Dat baedeker blijkbaar iets anders veronderstelt, zegt ook iets over de mindset van baedeker..

Joden zijn mensen die een bepaalde godsdienst aanhangen. Net zoals katholieken dat zijn, of protestanten. Meer niet.

Ik heb zelf Joodse voorouders, maar ik word heus wel eens onpasselijk van de manier waarop de joodse gemeenschap in de Nederlandse media wordt geportretteerd, alsof het allemaal helemaal vredelievende en onschuldige mensen zijn die niemand een vlieg kwaad doen en niettemin zo lelijk worden behandeld. Nou, laat me je vertellen, joden zijn ook gewoon mensen, geen heiligen. En ook onder joden heb je aardige mensen en minder aardige mensen, onschuldige lammeren en uitgesproken rotzakken. Niks menselijks is hen vreemd. Ik wordt dan ook altijd een beetje wee van de manier waarop de media ermee omgaat, alsof het héél bijzondere mensen zijn die een extra portie respect behoeven. Schiet op. Ze zijn net zo bijzonder als een katholiek, of een protestant, die devoot zijn godsdienst deel van zijn leven heeft gemaakt en daarnaar leeft. Mijn moeder had een joodse oom die werkelijke elke hoer in Den Haag persoonlijk kende, maar wel elke zaterdag met een uitgestreken gezicht in de synagoge zat en het zelfs schopte tot voorman van die synagoge, en dan andere joden vermanend voorhield dat ze vooral rein dienden te leven. Yeah right.

Profiel  

Bericht nummer:#512  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 12:25 am 
lid

:evendenken: Was die oom een broer van jouw grootmoeder ?

Wat betreft die berichtgeving, helemaal eens hoor.. joden hoeven (of beter gezegd: mogen) niet worden gedemoniseerd, daar is geen enkele reden toe, maar joden hoeven ook niet heilig te worden verklaard, óók daar is geen reden toe. Netanyahu profiteert en dat staat mij persoonlijk tegen. En het voelt allemaal wat hypocriet en achteraf.. Joden vinden het wel prima hoor, al die pogingen tot overcompensatie zijn ontroerend om te zien, al die betuigingen van vriendschap, maar we moeten waakzaam blijven. In Hongarije zit weer zo'n pipo, die het vuurtje rond Jood Soros aan het opstoken is. Met steun van het overige rechtse koor in Europa en Trump. De neuzen worden weer langer in de karikaturen en dat baart zorgen.

Profiel  

Bericht nummer:#513  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 9:55 am 
lid

Einstein schreef:
:evendenken: Was die oom een broer van jouw grootmoeder ?

Wat betreft die berichtgeving, helemaal eens hoor.. joden hoeven (of beter gezegd: mogen) niet worden gedemoniseerd, daar is geen enkele reden toe, maar joden hoeven ook niet heilig te worden verklaard, óók daar is geen reden toe. Netanyahu profiteert en dat staat mij persoonlijk tegen. En het voelt allemaal wat hypocriet en achteraf.. Joden vinden het wel prima hoor, al die pogingen tot overcompensatie zijn ontroerend om te zien, al die betuigingen van vriendschap, maar we moeten waakzaam blijven. In Hongarije zit weer zo'n pipo, die het vuurtje rond Jood Soros aan het opstoken is. Met steun van het overige rechtse koor in Europa en Trump. De neuzen worden weer langer in de karikaturen en dat baart zorgen.

Nee, het was familie van vaderskant. Maar dat maakt niet uit.

Profiel  

Bericht nummer:#514  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 10:24 am 
lid

Einstein schreef:

Einstein weet heel goed dat dit niet gaat om de discussie 'Joden zijn ruk' of 'PVV'ers zijn ruk' of wat dan ook. Daarover mag iedereen zijn mening verkondigen.

Het gaat hier om 'politiek en volksvertegenwoordiging', en nu even over democratie en de funeste rol van de staatsomroep daarin. De staatsomroep is overheid, en gebonden aan regels voor neutraliteit die essentieel zijn voor de democratie:

(1) Grondwet Art 1: 'Discriminatie wegens ... politieke gezindheid ... is niet toegestaan'. Daarop aansluitend, art 3: 'Alle Nederlanders zijn op gelijke voet in openbare dienst benoembaar'.
(2) De Mediawet geeft de staatsomroep de opdracht om te voorzien in democratische behoeften en om de pluriformiteit van opvattingen te weerspiegelen.
(3) De integriteitsregels van de staatsomroep schrijven voor:
-journalistieke zorgvuldigheid en waarheidsgetrouwheid (scheiden feiten, meningen enerzijds en drama/fantasie anderzijds, belang van eigen nieuwsgaring, hoor en wederhoor, geen manipulatie, geen plagiaat);
-ongebondenheid (geen persoonlijke of zakelijke belangen, geen (schijn) van belangenverstrengeling) en onpartijdigheid (geen persoonlijke overtuigingen uitdragen);
-volledigheid en evenwichtigheid;
-beantwoorden van publieksreacties, ruiterlijk fouten erkennen en rectificeren.

Waarom essentieel? Omdat als de overheid €800 miljoen soepsidie geeft aan een staatsomroep die partijdig, onevenwichtig en onwaar verslag doet, de kiezer op het verkeerde been wordt gezet, en in het kieshok verkeerde keuzes maakt. Dat is de huidige praktijk, en die is funest voor onze democratie.

En dat is wat Einstein bedoelt als hij zegt 'Die Joden. ... Weg ermee. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.' Dat is niet "ik vind Joden ruk", maar in de context van deze discussie: "ik vind dat de staatsomroep de Joden de mond moet snoeren". Einstein kan wel eens wollig of ludiek overkomen, maar je hoeft maar even te krabben om de volstrekt anti-democratische tendensen van de GroenLinkser boven te krijgen.
:fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#515  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 11:40 am 
lid

baedeker schreef:
Stetker, Genee lokt gewoon controversiële uitspraken uit. Die lul met vingers sloopt VI. Waarom wordt Genee niet de laat uitgegooid?

Profiel  

Bericht nummer:#516  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 1:17 pm 
lid

baedeker schreef:
Waarom essentieel? Omdat als de overheid €800 miljoen soepsidie geeft aan een publieke omroep die partijdig, onevenwichtig en onwaar verslag doet, de kiezer op het verkeerde been wordt gezet, en in het kieshok verkeerde keuzes maakt. Dat is de huidige praktijk, en die is funest voor onze democratie.

En het antwoord daarop is en blijft dat als jij en je mede regressief rechtselingen zich tekort gedaan voelen door de publieke omroep, er ook een regressief rechtse omroepvereniging gestart kan worden om zo meer zendtijd te krijgen :ok: Helaas heeft regressief rechts het momenteel te druk met zich het slachtoffer voelen om daar daadwerkelijk iets aan te doen :fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#517  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 1:53 pm 
lid

Goedkoop zeg :snooty:

baedeker schreef:
En dat is wat Einstein bedoelt als hij zegt 'Die Joden. ... Weg ermee. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.' Dat is niet "ik vind Joden ruk", maar in de context van deze discussie: "ik vind dat de staatsomroep de Joden de mond moet snoeren". Einstein kan wel eens wollig of ludiek overkomen, maar je hoeft maar even te krabben om de volstrekt anti-democratische tendensen van de GroenLinkser boven te krijgen.

joden ? wtf ? :hum: dat bedoelde ik niet, dat riep jij.. ik laat je op de bon slingeren pipo, je gaat echt te ver

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#518  BerichtGeplaatst: za jun 27, 2020 8:54 pm 
lid

De parafrase was al eerder gemaakt hoor. Maar er had van alles kunnen staan. 'Die joden' ... 'die zwarten' ... 'die vrouwen' ... 'Weg ermee. Cordon sanitaire eromheen, klaar. Geen aandacht meer aan geven.' Zie artikel 1 grondwet:

Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dus als je hier in het kader van een discussie over de staatsomroep lekker opzichtig komt roeptoeteren dat een groep burgers vanwege z'n politieke gezindheid de mond gesnoerd moet worden, dan ben ik niet te beroerd om deze hufterigheid te spiegelen aan wat er verder nog in dat artikel staat. Het illustreert perfect hoe lelijk het is als mensen in de Grondwet cherry picken naar wat er in hun straatje past. En best wel verontrustend ook, want je weet nooit welke groep als volgende weggepoetst wordt. Baedeker benoemt gewoon wat ie ziet.

Maar goed, we hebben dit al vaker gehad. Je hebt geen antwoord op wat er staat (in dit geval #514), en dan las je een drama queen moment in om de aandacht af te leiden, en neem je de benen uit de discussie.
3 ... 2 ... 1.

Profiel  

Bericht nummer:#519  BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2020 1:47 pm 
lid

Mja, ik vindt dat mensen die van mening zijn dat de aarde plat is, geen ruimte hoeven te krijgen bij de huidige omroepen.

Schuimbekkende Baedeker: DAT IS NET ZO ERG ALS DE JODENVERVOLGING!!!!!!

Tsja het antwoord daarop is en blijft dat als platte aarde pleiters of jij en je mede regressief rechtselingen zich tekort gedaan voelen door de huidige publieke omroep, er ook een platte aarde omroep of een regressief rechtse omroepvereniging gestart kan worden om zo meer zendtijd te krijgen :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#520  BerichtGeplaatst: zo jun 28, 2020 3:34 pm 
lid

De politieke kleuring van de huidige staatsomroep wordt mede veroorzaakt door het sturingsorgaan NPO. De tegenwerping van Lampje, dat verstandig rechts daar met een eigen ledenomroep iets aan zou kunnen veranderen, is dan ook onzin. Maar de zaak ligt veel eenvoudiger. De regels die Grondwet, Mediawet en integriteitsregels stellen zijn volstrekt duidelijk, maar de staatsomroep voldoet daar al vele jaren niet aan. Daarom moet de staatsomroep opgeheven worden. Dat is ook geen enkel probleem, omdat linkse onderbuikjes en jaknikkers een eigen, private omroep kunnen oprichten die zichzelf bedruipt. Er is geen enkele reden om daar jaarlijks €800 miljoen belastinggeld aan te verkwanselen, laat staan om enige aandacht te besteden aan de onwelriekende 'negers achter in de bus' praatjes waarmee linkse bigoten proberen hun privilege te behouden.

En pas maar op met wat je zegt over platte aarde beweringen. Zodra uit het diversiteits databankje van de staatsomroep blijkt dat daar aanhang voor is, zal de staatsomroep ook de platte aarde als respectabel de huiskamer in slingeren.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 592 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]