Het is nu do mei 28, 2020 8:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: di apr 21, 2020 8:30 am 
lid

Einstein schreef:
Rightnow schreef:
Dat is nu ook heel interessant voor rechtse mensen die ook electoraal hun zin niet gaan krijgen. Men zit in de positie van de milieubeweging uit de tijd van Volkert en dus is daar steeds vaker het geweld dat lonkt. Hoe ga je dan om met heethoofden onder je politieke vrienden? En met mensen die de wet willen omzeilen?

Dat probleem ligt tzt op het bordje van PVV en FvD.

Nee, het is nu al, vooral juist omdat de meeste conservatief gestemden met een biertje gezellig op de bank zitten, en weinig lezen, weinig zelfstandig nadenken. Er komen barre tijden, en gemoederen raken op drift. Als er genoeg doordachte rechtse columnisten, leiders, partijleden zijn, die worstelen met het probleem van eigenrichting, dan is er nog hoop dat er geen rechtse Volkert opstaat.

Dat probleem is NU al dringend! Het is net zo dringend als dat het coronavirus dringend was in januari!

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: di apr 21, 2020 11:01 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
De laatste keer dat ik keek kwamen de kogels nog steeds van links (AIVD: extreem-links vaker gewelddadig dan extreem-rechts) en was het, net als al decennia gebruikelijk, nog steeds onderdeel van de Nederlandse klompendans om daar niks aan te doen (Extreemlinks gaat vaak vrijuit). Daar mag wel eens een keer verandering in komen, lijkt me.
Ja die voorbeelden in het AD vind ik toch minder ernstig hoor.. foei foei om wapens mee te brengen en bereid te zijn tot geweld. Het enige over wapens, er is blijkbaar niet geschoten. De rest gaat over vandalisme, autobanden lek steken, bekladdingen en outen van corrupte ambtenaren. In dit land gebeurt sowieso vrij weinig.. een paar brandjes van links, een paar brandjes van rechts.. en het vernielen van woningen van ganzenmesters.. en statushouders.. Anyway, het is niks: een beetje Duitse fascist vermoordt 22 Turken !! of neem Anders Breivik, met 77 linkse slachtoffertjes.. of die Nieuwzeelandse held, met zijn 51 doden in een moskee in Christchurch. Over de VS ga ik niet beginnen. Dan vind ik het bekladden van het huis van Baudet door het Linkse Gevaar een luxeprobleem. Zeg nou zelf. Mooie dure deur in beeld, geen probleem. En wat de AIVD allemaal poneert in dat kleurige jaarverslagje van ze.. tsja zoals ik al zei, de AIVD is onderhevig aan de politieke wind en er zit al eventjes een rechts kabinet. Het is al een paar jaar guur weer voor links, bij de AIVD: wél aandacht voor anti-zwartepieten, niet voor de pro-terreur in Eindhoven, een hele paragraaf over vreedzame KOZP één zinnetje over die snelwegblokkade in Dokkum.. typical meten met twee maten.

Kortom, het links danwel rechts politiek terrorisme in Nederland is een ingedutte zooi. Maar de grote zaken worden niet echt opgepakt. Russische inmenging bij referenda ? waarom zou de AIVD zich daar druk om moeten maken ? Ze zijn de FBI niet.. Het is een klompendans, baedeker.. TOT de Baltazars, de FvdG's en de HvR's de rust verstoren.

Ja, het is ook droog totdat het regent. Wat ben je toch een kletsmajoor.

Ik vind de moord op Fortuyn beslist geen luxeprobleem. Ik vind ook het laten lopen van de haatzaaiers een hele vieze, stinkende vlek, die normaal gesproken met gemak tot tegengeweld zou leiden. Nederland mag rechts op z'n knieën danken voor zijn gematigdheid. Maar alles wijst erop dat links totaal niks geleerd heeft, en zit te wachten op een pak voor de broek.

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: di apr 21, 2020 12:16 pm 
lid

Fortuyns optreden was aanleiding voor hatelijke gevoelens bij sommige gelovigen van de gelijkheidsideologie, gelovigen van staatsinterventie en van maakbaarheid.

Welke gevoelens hebben wij mee te kampen, nu de vergissingen inzake corona velen van ons tot de bedelstaf brengen? Als we om te kunnen overleven, dan in opstand moeten komen, kan dit dan geweldloos? Hoe sterk staan we dan in onze conservatieve overtuigingen over rechtsstaat en democratie?

Profiel  

Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: di apr 21, 2020 1:21 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
De laatste keer dat ik keek kwamen de kogels nog steeds van links (AIVD: extreem-links vaker gewelddadig dan extreem-rechts) en was het, net als al decennia gebruikelijk, nog steeds onderdeel van de Nederlandse klompendans om daar niks aan te doen (Extreemlinks gaat vaak vrijuit). Daar mag wel eens een keer verandering in komen, lijkt me.

Ja die voorbeelden in het AD vind ik toch minder ernstig hoor.. foei foei om wapens mee te brengen en bereid te zijn tot geweld. Het enige over wapens, er is blijkbaar niet geschoten. De rest gaat over vandalisme, autobanden lek steken, bekladdingen en outen van corrupte ambtenaren. In dit land gebeurt sowieso vrij weinig.. een paar brandjes van links, een paar brandjes van rechts.. en het vernielen van woningen van ganzenmesters.. en statushouders.. Anyway, het is niks: een beetje Duitse fascist vermoordt 22 Turken !! of neem Anders Breivik, met 77 linkse slachtoffertjes.. of die Nieuwzeelandse held, met zijn 51 doden in een moskee in Christchurch. Over de VS ga ik niet beginnen. Dan vind ik het bekladden van het huis van Baudet door het Linkse Gevaar een luxeprobleem. Zeg nou zelf. Mooie dure deur in beeld, geen probleem. En wat de AIVD allemaal poneert in dat kleurige jaarverslagje van ze.. tsja zoals ik al zei, de AIVD is onderhevig aan de politieke wind en er zit al eventjes een rechts kabinet. Het is al een paar jaar guur weer voor links, bij de AIVD: wél aandacht voor anti-zwartepieten, niet voor de pro-terreur in Eindhoven, een hele paragraaf over vreedzame KOZP één zinnetje over die snelwegblokkade in Dokkum.. typical meten met twee maten.

Kortom, het links danwel rechts politiek terrorisme in Nederland is een ingedutte zooi. Maar de grote zaken worden niet echt opgepakt. Russische inmenging bij referenda ? waarom zou de AIVD zich daar druk om moeten maken ? Ze zijn de FBI niet.. Het is een klompendans, baedeker.. TOT de Baltazars, de FvdG's en de HvR's de rust verstoren.

Schandalige reactie.

Een keiharde politieke moord, iemand die vermoord wordt om zijn mening, en volgens 'Einstein' *kuch* is het een klompendans.... :wacko:

Sommige mensen nuanceren net zo lang door tot ALLES grijs is. Democratie is aan hun dan ook niet besteed.

Het is gewoon links-fascisme.

Profiel  

Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: di apr 21, 2020 1:33 pm 
lid

Wat je fascisme noemt, is namelijk het voortzetten van de politiek met andere middelen. Maar dat is uiterst crimineel. En een weloverwegen politieke moord is meer dan een "gewone" moord. Het bekladden van huizen is ook al een oud middel, net als het inbreken in computers of in gebouwen om daar informatie vandaan te halen. Of neem brandstichtingen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]