Het is nu do mei 28, 2020 8:25 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
Bericht nummer:#261  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 1:31 pm 
lid

baedeker schreef:
Pssst je slaat #253 over.

Maareh over 'overslaan' gesproken we zitten natuurlijk nog wel met de belangrijke vragen:

Waarom laat Baedeker en FvD zich zo in met vijandelijke anti-democratische elementen?
Waarom zijn Baedeker en FvD zo voor het bestrijden van vrijheid van meningsuiting?
Waarom willen Baedeker en FvD Nederland verzwakken?
Waarom liegen Baedeker en FvD over de racistische opmerkingen van Baudet?

:evendenken:

Wellicht dat Baedeker daar eens antwoord op kan geven als zijn gevoelens niet nog steeds te gekwetst zijn door een leeg quotevak :ok:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#262  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 2:49 pm 
lid

Niks overslaan. Dit is in #223 al beantwoord. Afgewezen, omdat * * * getrol * * *
:vinger:

Mijn vragen staan nog steeds open en wachten op een antwoord:

Waarom betaalt het kabinet voor leugens?
Voor leugens waar het kabinet bovendien baat bij heeft?
Waarom misbruiken journalisten van de staatsomroep hun positie om met leugens politiek te bedrijven?
En laten ze zich door het kabinet voor die leugens betalen?
En waarom, als de rechter dan bepaalt dat het een leugen was, wordt het corrupte van de hele situatie nog eens bevestigd, doordat geen van de spelers naar voren komt en zegt: 'Ok, dit was gebrekkig. Dat gaan we voortaan beter proberen te doen.'

Maar ehh niet weer zo'n prulstuk dat begint met ontkennen van wat de rechter al vaststelde.
:foei:

Profiel  

Bericht nummer:#263  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 3:56 pm 
lid

Je hebt allang prima antwoord gehad in #158 :ok:

We zitten ondertussen met wat belangrijkere vragen:

Waarom laat Baedeker en FvD zich zo in met vijandelijke anti-democratische elementen?
Waarom zijn Baedeker en FvD zo voor het bestrijden van vrijheid van meningsuiting?
Waarom willen Baedeker en FvD Nederland verzwakken?
Waarom liegen Baedeker en FvD over de racistische opmerkingen van Baudet?

Geen idee waarom het zo lastig is om te antwoorden voor je Baedeker :evendenken: 'getrol' is immers maar een slap sneu excuus, voor je anti-vrijheid van meningsuiting denkbeelden :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#264  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 5:17 pm 
lid

Ja, #158 is waar ik op doelde met:

baedeker schreef:
Maar ehh niet weer zo'n prulstuk dat begint met ontkennen van wat de rechter al vaststelde.
:foei:

Ik zal ophouden met de trol te voeden.

Profiel  

Bericht nummer:#265  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 6:58 pm 
lid

baedeker schreef:
Lancelot schreef:
baedeker schreef:
De staatsomroep deed een een-tweetje met de verduisteraar, om Baudet woorden in de mond te leggen.
We zagen al dat dit weinig van doen had met journalistiek.
Dan is het eerlijk om te bezien of de verduisteraar wél zijn werk een beetje fatsoenlijk doet.
Dat blijkt ook al niet mee te vallen.
:misselijk:

Maar hadden Marcel en Lancelot inmiddels al nagedacht over de vragen waar ik nog steeds mee rondloop?

Waarom betaalt het kabinet voor leugens?
Voor leugens waar het kabinet bovendien baat bij heeft?
Waarom misbruiken journalisten van de staatsomroep hun positie om met leugens politiek te bedrijven?
En laten ze zich door het kabinet voor die leugens betalen?
En waarom, als de rechter dan bepaalt dat het een leugen was, wordt het corrupte van de hele situatie nog eens bevestigd, doordat geen van de spelers naar voren komt en zegt: 'Ok, dit was gebrekkig. Dat gaan we voortaan beter proberen te doen.'

Ik ben reuze benieuwd ...
Zoals al eerder gememoreerd, een dwaas kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. Vraag je maar rot Baedeker, open een draadje met het onderwerp waar jij het maar steeds over wilt hebben en wie weet dat er mensen geïnteresseerd zijn om er op te reageren. Dat leidt dan tenminste niet af van het topic van deze draad, dat Baudet zijn rechtszaak heeft verloren.

Weer dat duikgedrag, alsof politiek debat beslist zou worden door een kort geding uitspraak.
Het wordt zo duidelijk dat de linkse onderbuikjes iets te verbergen hebben.

De uitspraak van de rechter is anders duidelijk, daaraan valt niets te verbergen. Baudet heeft gefaald en zijn rechtszaak verloren.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#266  BerichtGeplaatst: vr apr 24, 2020 7:17 pm 
lid

baedeker schreef:
Ik zal ophouden met de trol te voeden.

Tragisch dat je niet verder komt dan leugentjes, dat je samen met Baudet en FvD tegen de vrije pers bent (de werkelijke reden van je oppositie tegen de publieke omroepen) en nu weer lafjes het hazenpad kiest :foei:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]