Het is nu do mei 28, 2020 8:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#221  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 2:20 pm 
lid

En ik wil niet vervelend doen. Misschien hebben jullie dit over het hoofd gezien. Maar ik voel me niet gehoord met de vragen die ik gesteld heb:

De staatsomroep staat weer politiek te jokkebrokken over de oppositie, van het geld dat het van het kabinet krijgt. En de linkse onderbuikjes op dit forum springen in de houding om deze bigote onzin aan de man te brengen. Goebbels is nooit weggeweest bij de staatsomroep.

Maar ondertussen staan mijn vragen nog steeds open:
Waarom betaalt het kabinet voor leugens?
Voor leugens waar het kabinet bovendien baat bij heeft?
Waarom misbruiken journalisten van de staatsomroep hun positie om met leugens politiek te bedrijven?
En laten ze zich door het kabinet voor die leugens betalen?
En waarom, als de rechter dan bepaalt dat het een leugen was, wordt het corrupte van de hele situatie nog eens bevestigd, doordat geen van de spelers naar voren komt en zegt: 'Ok, dit was gebrekkig. Dat gaan we voortaan beter proberen te doen.'

Waarom vinden de linkse onderbuikjes het zo moeilijk om daarover in discussie te gaan?

Profiel  

Bericht nummer:#222  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 2:30 pm 
lid

Waarom laat Baedeker en FvD zich zo in met vijandelijke anti-democratische elementen?
Waarom zijn Baedeker en FvD zo voor het bestrijden van vrijheid van meningsuiting?
Waarom willen Baedeker en FvD Nederland verzwakken?
Waarom liegen Baedeker en FvD over de racistische opmerkingen van Baudet?

:evendenken:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#223  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 4:36 pm 
lid

Lumiere schreef:
Waarom laat Baedeker en FvD zich zo in met vijandelijke anti-democratische elementen?
Waarom zijn Baedeker en FvD zo voor het bestrijden van vrijheid van meningsuiting?

* * * trol alert * * *

Profiel  

Bericht nummer:#224  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 6:40 pm 
lid

Lumiere schreef:

Van zijn slippendragers weet ik het niet, maar ik denk dat Baudet dit doet vanuit de gedachte dat zo zijn Boreale wereld het best gediend is. Enfin, zo relevant is Baudet niet meer.

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#225  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 8:45 pm 
lid

Ik had voor de Zembla uitzending over Baudet's connectie met die Russische niet-geheime Kremlin-agent Vladimir Kornilov al eens de vraag gesteld of Baedeker lid was van de FSB.
Dit vanwege zijn zeer vasthoudende manier om desinformatie op het forum te deponeren.
Maar ik begrijp nu dat deze vraag niet geheel onterecht was.
Hij gaf er ook geen antwoord op.

Vanwege alle consternatie rond Baudets nauwe band met die 'vriend' Kornilov is het nodig om het Russische regime onder Poetin c.q. Dmitri Medvedev nader onder de loep te nemen.
Onder president Jeltsin had oud generaal en nationale volksheld Alexander Lebed een overeenkomst gesloten met de Tsjetsjenen over een onafhankelijke status van hun land.
In 2000 waren er presidentsverkiezingen waarbij Poetin een prominente kandidaat was.
Hij was o.a. hoofd van de FSB geweest en bekend als premier onder Jeltsin.
Tijdens de verkiezingen was er een golf van terreur in diverse Russische steden. Er werden hele woon-flats met de bewoners er in opgeblazen. Het was een zeer goed georganiseerde en gecoördineerde actie waarbij duizenden Russen om het leven kwamen.
Volgens presidentskandidaat Poetin was dit gedaan door de Tsjetsjenen. (die hadden helemaal geen belang bij een dergelijke actie omdat ze nog maar net hun onafhankelijke status hadden verkregen)
Enfin, kandidaat Poetin meldde dat hij de Tsjetsjenen tot op de plee zou achtervolgen en tevens dat alle Russen in hun kelders moesten controleren of er springladingen aanwezig waren. Alle Russen moesten namelijk behoorlijk bang worden.
Er werd geen onderzoek ingesteld naar de daders, maar Poetin werd als 'sterke' leider gekozen tot president en begon meteen een oorlog tegen de Tsjetsjenen. Hierover is weinig bekend in het westen mede omdat er geen journalisten werden toegelaten. Wel is bekend dat er hele dorpen en steden verwoest werden en dat er vele honderdduizenden doden te betreuren waren.
Alexander Lebed, die de Tsjetsjenen dus goed kende, geloofde niets van het verhaal dat Poetin had opgedist, en wilde naar Moskou vertrekken om de zaak te onderzoeken. (Hij was inmiddels gouverneur van de regio Kraj Krasnojarsk een ver buitengewest)
Dat kwam Poetin c.s. niet goed uit, maar 'gelukkig' kreeg hij op weg naar Moskou een helikopter-ongeluk, waarbij negen mensen omkwamen. Bovendien had Lebed gezegd dat als de Tsjetsjenen achter de terreur van de opgeblazen woon-flats zouden zitten ze een kazerne als doel zouden hebben gekozen.
Enige weken daarna was er een aanslag op een kazerne, waarna Poetin verkondigde dat men nu wel zeker kon weten dat de Tsjetsjenen achter de opgeblazen torenflats met Russen zaten.
Later bleek dat de FSB, waarvan Poetin hoofd was geweest achter de opgeblazen woon-flats zat. Een oud FSB agent die wroeging kreeg verkondigde dat de FSB en hijzelf er bij betrokken waren. Het was ook een veel te goed georkestreerde terreuractie.
De betrokken oud FSB agent werd in de Doema uitgenodigd om zijn verhaal te doen. Dat is gebeurd, maar de Doemaleden is te verstaan gegeven dat dit niet naar buiten mocht komen. (Diegenen die hun mond niet konden houden werden eenvoudig vermoord, verdwenen, of moesten om het vege lijf te redden met gezwinde spoed het land ontvluchten. (o.a.Boris Berezovsky, die later opgehangen in zijn woning in Londen werd aangetroffen)
Tijdens Poetins politieke loopbaan in Rusland worden kritische journalisten (vaak opklaarlichte dag) vermoord en alle oppostielieden vermoord of op alternatieve wijze 'geëlimineerd.
Wat er allemaal in Oekraïne gebeurde o.a. met presidentskandidaat, de vergiftigde Viktor Joesjtsjenko, in Georgië en later in De Krim en Oost Oekraïne is bekend. Het heeft allemaal te maken met de ambities van Poetin om het oude sovjet rijk te herstellen.

Dat men er in Rusland zelf barbaarse methoden op nahoudt is één, maar wel één waar we ons ernstig zorgen om moeten maken.
Maar in Syrië zien we Rusland opereren als een niets ontziende militaire macht die oorlogsmisdaden bepaald niet schuwt. Bombardementen op de burgerbevolking, ziekenhuizen etc. het maakt allemaal niets uit.
Met Rusland onder Poetin is het geen goed zakendoen, en het is uitermate dubieus om er goede vriendjes mee te zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#226  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 10:00 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Ik had voor de Zembla uitzending over Baudet's connectie met die Russische niet-geheime Kremlin-agent Vladimir Kornilov al eens de vraag gesteld of Baedeker lid was van de FSB.
Dit vanwege zijn zeer vasthoudende manier om desinformatie op het forum te deponeren.

Welnee joh, dat doet hij als goede volgeling gewoon vrijwillig. Maar goed dan zitten we nog steeds met de volgende vragen:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#227  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 10:10 pm 
lid

baedeker schreef:
En ik wil niet vervelend doen. Misschien hebben jullie dit over het hoofd gezien. Maar ik voel me niet gehoord met de vragen die ik gesteld heb:

De staatsomroep staat weer politiek te jokkebrokken over de oppositie, van het geld dat het van het kabinet krijgt. En de linkse onderbuikjes op dit forum springen in de houding om deze bigote onzin aan de man te brengen. Goebbels is nooit weggeweest bij de staatsomroep.

Maar ondertussen staan mijn vragen nog steeds open:
Waarom betaalt het kabinet voor leugens?
Voor leugens waar het kabinet bovendien baat bij heeft?
Waarom misbruiken journalisten van de staatsomroep hun positie om met leugens politiek te bedrijven?
En laten ze zich door het kabinet voor die leugens betalen?
En waarom, als de rechter dan bepaalt dat het een leugen was, wordt het corrupte van de hele situatie nog eens bevestigd, doordat geen van de spelers naar voren komt en zegt: 'Ok, dit was gebrekkig. Dat gaan we voortaan beter proberen te doen.'

Waarom vinden de linkse onderbuikjes het zo moeilijk om daarover in discussie te gaan?

* troll alert * deze vragen zijn in dit draadje ca 15 keer woordelijk herhaald en door 2 deelnemers uitgebreid beantwoord.. Dit is een doorzichtige poging, om terug te stappen vóór de Zembla-kwestie. Begrijpelijk, vanuit het standpunt van baedeker en de werkwijze van de troll, maar intussen blijven onze vragen maar open staan ! her en der op dit forum..

kwaaisteniet schreef:

Is baedeker lid van de FSB ? lijkt me niet hoor kwaaisteniet :evendenken: die zijn niet zo lui.

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#228  BerichtGeplaatst: vr apr 17, 2020 10:13 pm 
lid

Einstein schreef:
maar intussen blijven onze vragen maar open staan ! her en der op dit forum..

Ja maar baedeker kan toch geen antwoord geven als zijn gevoelens worden gekwetst door een leeg tekstvak! :gniffel:

Profiel  

Bericht nummer:#229  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 12:16 pm 
lid

Lancelot schreef:
Lumiere schreef:

Van zijn slippendragers weet ik het niet, maar ik denk dat Baudet dit doet vanuit de gedachte dat zo zijn Boreale wereld het best gediend is. Enfin, zo relevant is Baudet niet meer.

Poetin-knuffelaars, vindt je in alle landen van Europa ,
vooral in extreem rechtse krijgen , dus niet alleen in Nederland

Profiel  

Bericht nummer:#230  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 12:17 pm 
lid

Lumiere schreef:
kwaaisteniet schreef:

Welnee joh, dat doet hij als goede volgeling gewoon vrijwillig. Maar goed dan zitten we nog steeds met de volgende vragen:

Waarom heeft deze partij zoveel volgelingen?

Profiel  

Bericht nummer:#231  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 12:25 pm 
lid

Hume schreef:
Waarom heeft deze partij zoveel volgelingen?

Omdat Thierry Baudet een mooiprater is. Hij heeft het vermogen om dingen die volstrekt onzinnig zijn, aannemelijk te laten klinken door accenten en intonatie. Dezelfde techniek die Wilders ook toepast.

Mensen tuinen erin. Het wijsje van de rattenvanger..

Profiel  

Bericht nummer:#232  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 12:28 pm 
lid

Ik denk dat het veel mensen geen moer interesseert, hoe Baudet over Rusland denkt en met welke Rus hij wel of niet contact heeft gehad.

De vraag waarom deze partij zoveel volgelingen heeft, laat zich vrij eenvoudig beantwoorden.

Veel mensen weten zich niet gehoord bij andere partijen. Wel bij FvD. Of dat terecht is doet er bij die vraag niet toe. Feit is dat ze zich bij andere partijen in ieder geval niet gehoord weten.

Profiel  

Bericht nummer:#233  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 1:25 pm 
lid

Raya schreef:
Ik denk dat het veel mensen geen moer interesseert, hoe Baudet over Rusland denkt en met welke Rus hij wel of niet contact heeft gehad.

De vraag waarom deze partij zoveel volgelingen heeft, laat zich vrij eenvoudig beantwoorden.

Veel mensen weten zich niet gehoord bij andere partijen. Wel bij FvD. Of dat terecht is doet er bij die vraag niet toe. Feit is dat ze zich bij andere partijen in ieder geval niet gehoord weten.

Ja dat is een feit, dat veel mensen zich "niet gehoord voelen" maar is de situatie concreet nu zoveel anders, dan 10-20 jaar geleden ? Politici luisteren vooral in de 3 weken voordat het verkiezingen is, zodat ze hun verhaaltje in de politieke debatten op orde hebben. Als de verkiezingen geweest zijn, verloopt de rest over partijlijnen, met deals en fractie-discipline. Wat het volk wil, is minder van belang, laat staan dat ze er aandacht aan besteden. Een trieste situatie, maar dit speelt al 150 jaar. Dat de mensen op Baudet en Wilders stemmen, komt ook, omdat die politici steeds maar weer op datzelfde verhaaltje hameren. Het is hun mantra. Zijn zij dan wel betrokken ? Nee hoor, het volk moet zich vooral slachtoffer voelen van de gevestigde politiek, want PVV en FvD zijn oppositie ! het is allemaal vrijblijvend ! Populistisch rechts is op dit moment zelfs bezig met een omroep die "Ongehoord Nederland" heet. Maar ook bij die politici is het éénrichtingsverkeer, men houdt een speech en de aanhang luistert.. feedback van de basis ? niet de sterkste kant bij partijen die zo ondemocratisch zijn opgetuigd als PVV en FvD. Als je tegen de Leider bent, kun je oprotten.

Weet je wat ik denk, Raya.. De vertrossing, ingezet in de 80'er jaren wreekt zich. Ideogie is weg, idealen zijn een vies woord. Mensen interesseert die hele politiek eigenlijk geen fuck.. ze gaan voor de amusementswaarde en conflikt is leuk spektakel. Het is ook veel makkelijker, om je ongericht en fact-free boos te maken over het (on-)democratisch gehalte van politici die niet luisteren, dan om echt inhoudelijk deel te nemen aan discussies. Kortom: het is misschien helemaal waar, dat de politiek slecht luistert .. maar ik denk dat mensen zelf nog slechter luisteren. Ze volgen het alleen, wanneer er stront aan de knikker is. Daar profiteren Wilders en Baudet ook van, want die komen op dat soort momenten met een boos verhaal in beeld. Doen ze zelf iets ? Nee. Zie baedeker, hij maakt zich met het gebruikelijke pinautomaat-verhaaltje druk over hulp aan Zuid Europa. Intussen zitten die landen in de shit, terwijl er een samenwerkingsverband zou moeten zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#234  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 1:33 pm 
lid

Einstein schreef:
Zie baedeker, hij maakt zich met het gebruikelijke pinautomaat-verhaaltje druk over hulp aan Zuid Europa.

Waarbij hij tegelijkertijd hekelt dat er geld heengaat omdat ze de boel niet op orde hebben en hekelt dat aan steun voorwaarden gesteld worden. Domrechts is wat dat betreft gewoon niet serieus te nemen, dat zie ik ook bij HvR met gezeur over steun aan het zuiden. Dat doen we niet voor de lol, dat doen we omdat we flink exporteren naar die landen en hun problemen ook ons raken... maar dat is weer eens te diep nagedacht voor domrechts :rolleyes:

Profiel  

Bericht nummer:#235  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 1:45 pm 
lid

Lumiere schreef:
Einstein schreef:
Zie baedeker, hij maakt zich met het gebruikelijke pinautomaat-verhaaltje druk over hulp aan Zuid Europa.

Waarbij hij tegelijkertijd hekelt dat er geld heengaat omdat ze de boel niet op orde hebben en hekelt dat aan steun voorwaarden gesteld worden. Domrechts is wat dat betreft gewoon niet serieus te nemen, dat zie ik ook bij HvR met gezeur over steun aan het zuiden. Dat doen we niet voor de lol, dat doen we omdat we flink exporteren naar die landen en hun problemen ook ons raken... maar dat is weer eens te diep nagedacht voor domrechts :rolleyes:

Ochja dat is het liberale verhaal he, de afzetmarkt redden. Je kunt er VVD'ers mee overtuigen. Maar ik denk dat het begrip "solidariteit" eens een keer moet worden afgestoft. De dokters in de Spaanse en Italiaanse ziekenhuizen moeten hun salaris doorbetaald krijgen, anders loopt het daar vast. Ziekenhuizen mogen niet uit financieele nood moeten sluiten. En misschien ben ik een klassieke globalistische linkspoot hoor, wat mij betreft maakt het GEEN FUCK uit, waar (in welk land) zo'n ziekenhuis zich bevindt. Rusland zal binnenkort hulp nodig hebben. GB zit nog maar half in de EU, maar als Boris Johnson hetzelfde probleem krijgt met de NHS financiering over een paar weken zal ik óók pleiten voor hulp van de EU. Terwijl ik het 0% eens ben met Johnson en zijn Brexit.. Wanneer India in de problemen komt, kan ik wel gaan roepen, dat Indiers lui en corrupt zijn en Modi een hindoe-fascist, maar dat helpt dus niet. Er moeten dringend tests naar dat land anders gaat het he-le-maal mis. India 14,425 +73 488 +2 2,045 11,892 10 0.4 335,123 243

Profiel  

Bericht nummer:#236  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 3:40 pm 
lid

Stop, stop, Einstein. We zijn eenvoudig niet in staat om de hele wereld op onze schouders te nemen.
Boris Johnson heeft alle middelen in handen om zijn Great Britain zelf te redden.
En de meeste andere landen hebben dat ook.
Als je de wereld wilt redden zijn er heel wat andere middelen en landen nodig om dat voor elkaar te krijgen.
Het beste wat we kunnen doen is een vaccin en een remedie produceren, daar is uiteindelijk iedereen mee geholpen.

Profiel  

Bericht nummer:#237  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 5:04 pm 
lid

Einstein schreef:
Raya schreef:

Ja dat is een feit, dat veel mensen zich "niet gehoord voelen" maar is de situatie concreet nu zoveel anders, dan 10-20 jaar geleden ? Politici luisteren vooral in de 3 weken voordat het verkiezingen is, zodat ze hun verhaaltje in de politieke debatten op orde hebben. Als de verkiezingen geweest zijn, verloopt de rest over partijlijnen, met deals en fractie-discipline. Wat het volk wil, is minder van belang, laat staan dat ze er aandacht aan besteden. Een trieste situatie, maar dit speelt al 150 jaar. Dat de mensen op Baudet en Wilders stemmen, komt ook, omdat die politici steeds maar weer op datzelfde verhaaltje hameren. Het is hun mantra. Zijn zij dan wel betrokken ? Nee hoor, het volk moet zich vooral slachtoffer voelen van de gevestigde politiek, want PVV en FvD zijn oppositie ! het is allemaal vrijblijvend ! Populistisch rechts is op dit moment zelfs bezig met een omroep die "Ongehoord Nederland" heet. Maar ook bij die politici is het éénrichtingsverkeer, men houdt een speech en de aanhang luistert.. feedback van de basis ? niet de sterkste kant bij partijen die zo ondemocratisch zijn opgetuigd als PVV en FvD. Als je tegen de Leider bent, kun je oprotten.

Weet je wat ik denk, Raya.. De vertrossing, ingezet in de 80'er jaren wreekt zich. Ideogie is weg, idealen zijn een vies woord. Mensen interesseert die hele politiek eigenlijk geen fuck.. ze gaan voor de amusementswaarde en conflikt is leuk spektakel. Het is ook veel makkelijker, om je ongericht en fact-free boos te maken over het (on-)democratisch gehalte van politici die niet luisteren, dan om echt inhoudelijk deel te nemen aan discussies. Kortom: het is misschien helemaal waar, dat de politiek slecht luistert .. maar ik denk dat mensen zelf nog slechter luisteren. Ze volgen het alleen, wanneer er stront aan de knikker is. Daar profiteren Wilders en Baudet ook van, want die komen op dat soort momenten met een boos verhaal in beeld. Doen ze zelf iets ? Nee. Zie baedeker, hij maakt zich met het gebruikelijke pinautomaat-verhaaltje druk over hulp aan Zuid Europa. Intussen zitten die landen in de shit, terwijl er een samenwerkingsverband zou moeten zijn.

Nah, het is veel simpeler. Mensen moeten niks hebben van dat gelieg van de staatsomroep:
Forum voor Democratie: ‘ENORME toestroom van nieuwe leden door Zemblablabla!’
:wink:

Profiel  

Bericht nummer:#238  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 5:10 pm 
lid

kwaaisteniet schreef:
Stop, stop, Einstein. We zijn eenvoudig niet in staat om de hele wereld op onze schouders te nemen.
Boris Johnson heeft alle middelen in handen om zijn Great Britain zelf te redden.
En de meeste andere landen hebben dat ook.

Uiteraard kan Nederland niet de hele wereld op zijn schouders nemen. De denkfout, men met dit soort tegenwerpingen altijd maakt (m.i), is dat Nederland de enige zou zijn, die andere landen helpt. Vanuit die aanname klopt je respons, maar het is net zoiets als roepen dat Nederland duizend miljard moet uitgeven, om 0,003 meter zeespiegel stijging te voorkomen. Je negeert het potentieel van internationale samenwerkingsverbanden en afspraken. Het punt is, dat momenteel een deel afhaakt, onder andere Nederland. Dat heeft tot gevolg, dat andere leden van het samenwerkingsverband zich vervolgens óók terugtrekken. Dat resultaat is ongewenst, gezien de huidige noodsituatie.

Citaat:
Als je de wereld wilt redden zijn er heel wat andere middelen en landen nodig om dat voor elkaar te krijgen.
Het beste wat we kunnen doen is een vaccin en een remedie produceren, daar is uiteindelijk iedereen mee geholpen.

Tuurlijk.. maar het is goed om de problemen in de gaten te houden en een open oor te hebben voor problemen in andere landen, die wel op te lossen zijn. Als ik er bijvoorbeeld voor pleit, om IC-apparatuur te delen, dan is dat iets, wat vrij weinig kost. Ook zal Europa niet verarmen, wanneer we in Italie en Spanje de medische sector steunen. En wie weet zijn er landen in Europa, die eigen productie hebben van bijvoorbeeld mondkapjes en tests. Die hebben wij (blijkbaar) niet en Nederland zou geholpen zijn met extra voorraad. Daarmee zijn geen miljarden gemoeid.

Profiel  

Bericht nummer:#239  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 5:24 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
Raya schreef:

Nah, het is veel simpeler. Mensen moeten niks hebben van dat gelieg van de staatsomroep:
Forum voor Democratie: ‘ENORME toestroom van nieuwe leden door Zemblablabla!’
:wink:

Wat een zielige vertoning zeg.. zodra FvD een paar tweetjes plaatst over (naar eigen zeggen !) toename van de aanhang, springt DDS onmiddelijk in de houding, citeert de tweetjes vet gedrukt en ze zetten er een juich-verhaal omheen met een groot portret van Thierry, met link naar de aanmelding bij FvD. Wat de toename feitelijk is, staat nergens vermeld. Hoezo politieke spelletjes, bij deze zogenaamde "onafhankelijke journalistieke" website !!?? Misschien moeten ze zichzelf bij DDS voortaan "FvD online toeter" noemen.. Lijkt me eerlijker ten opzichte van de lezer !

Profiel  

Bericht nummer:#240  BerichtGeplaatst: za apr 18, 2020 5:48 pm 
lid

We hebben in ons land zoiets al eens eerder meegemaakt, dat een politieke beweging zich vrij soepeltjes in de richting van een dubieuze regering in een ander land bewoog. Een regering die niet al te nette, zeg maar ernstige misstanden, in eigen land op nahield.
Daar hebben we de nodige ervaringen mee opgedaan.
Nederlanders pas op Uw zaak.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]