Het is nu di dec 10, 2019 6:02 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: The game is ON
Bericht nummer:#61  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 11:25 am 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Je doet jezelf tekort. Je begon maandag al met kankeren, weet je nog? PVV en FvD haha en PVV en FvD een onpartijdige zender haha. Toen kwam dinsdag-kankerdag, 'Rechts' ... reactief ... slachtofferrol ... verzuring ... Nu rommelt hij ... negativisme en gezeur ... sneue complotdenker ... het slachtoffer uithangen, met daartussenin wat natuurlijk het echte pijnpunt is, tegen de VVD en het guitig neersabelen van Rutte. En vandaag weer meer gekanker. Is tellen tot 3 te moeilijk voor Enzo? Haha.

Dat je hier komt om te trollen had je niet hoeven zeggen hoor, dat is al lang duidelijk. Maar je maatschappelijke irrelevantie kan ik wel wat aan doen. Ik zal je voor €5,72 aanmelden bij dit geweldige initiatief. Voornaam = "Overdreven", achternaam = "Onderdaantje", wat is je adres?
:mrgreen:

Enne ... nou niet weer gaan piepen dat ik je niet serieus neem. Daar vraag je zelf om.
Noem je dat kankeren? Ik benoem gewoon wat feiten en was hier en daar zelfs positief. Over de feiten van de succesrates van Powned, Robert Jensen en de zure excuses die daarmee gepaard gaan heb je het verder natuurlijk niet. En denk je nou werkelijk dat er miljoenen mensen gaan afstemmen op dit soort televisie. Nee gaat niet gebeuren.

Jammer toch dat gekanker.

Enzo501 schreef:
Maatschappelijke relevantie? Ik heb wat liggend spaargeld middels crowdfunding in Nederlandse MKB bedrijfjes belegd, dat is voor mij relevanter dan dit initiatief, dus thanks but no thanks. :yes:

Heb je geen kinderen of zo?

Eerst wil je mijn adres weten en nu dit? Stalkertje. :turn:
Kan al met 500 euro hoor. Een beetje je best doen, een beetje met geld om kunnen gaan, dan lukt dat best natuurlijk.

Profiel  

Bericht nummer:#62  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 11:43 am 
lid

Raya schreef:
baedeker schreef:
Raya schreef:
Het niet objectief verslaan van de naakte feiten, is inderdaad een politieke keuze. De politiek hoort hier duidelijke eisen te stellen aan de objectiviteit en waardheidsgetrouwheid van verslaggeving.
Het parlement is nog niet eens in staat om vast te stellen dat Rutte :leugens: een leugenaar is. En dan moeten Rutte :leugens: z'n verslaggevers naar waarheid verslag uitbrengen?

Ik ben bang dat ik je verhaal niet koop.
Het parlement is daar bliksemsgoed toe in staat, maar de coalitie en de kontlikkers van Rutte, liegen gewoon en bewust met hem mee. Dat is iets anders.
Is er wel uit te krijgen, door liegen door politici strafbaar te stellen. Flink zwaar, dan is het zo over.

Nou ja, bliksem, bliksem ... de staatsomroep likt al decennia lang kont.
Ik ben niet zo van linkse rechters die gaan uitmaken wat de "waarheid" is. Niet voor politici en niet voor journalisten.
Ik weet dat dat verkeerd afloopt ...

Waarom geen ouderwetse checks and balances? Laat er één omroep zijn die A beweert, een tweede omroep met B, en misschien een derde die evenwicht cq hoor en wederhoor toepast. Maar dit krijg je bij de kontlikkers niet voor elkaar.

Profiel  

Bericht nummer:#63  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 11:50 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Noem je dat kankeren? Ik benoem gewoon wat feiten en was hier en daar zelfs positief. Over de feiten van de succesrates van Powned, Robert Jensen en de zure excuses die daarmee gepaard gaan heb je het verder natuurlijk niet. En denk je nou werkelijk dat er miljoenen mensen gaan afstemmen op dit soort televisie. Nee gaat niet gebeuren.

Enzo501 schreef:
Maatschappelijke relevantie? Ik heb wat liggend spaargeld middels crowdfunding in Nederlandse MKB bedrijfjes belegd, dat is voor mij relevanter dan dit initiatief, dus thanks but no thanks. :yes:

Kan al met 500 euro hoor. Een beetje je best doen, een beetje met geld om kunnen gaan, dan lukt dat best natuurlijk.
Oh, het is niet mijn bedoeling je oncomfortabel te maken. Ik ben alleen maar op zoek naar je maatschappelijke relevantie.
:hum:
Ik kan me die ledigheid zo niet voorstellen. Ben je wél lid van een godsdienst? Of desnoods een sekte of zo?

Profiel  

Bericht nummer:#64  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 12:03 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Oh, het is niet mijn bedoeling je oncomfortabel te maken. Ik ben alleen maar op zoek naar je maatschappelijke relevantie.
Ik kan me die ledigheid zo niet voorstellen. Ben je wél lid van een godsdienst? Of desnoods een sekte of zo?

Ik ben een simpele uit het bloembollenzand getrokken boerenlul, die in elk geval niet denkt dat het nodig is om lid worden van een tv zender, politieke partij, godsdienst, laat staan een internetforum om 'relevant' te zijn. :wink: Probeer het eens, wellicht kom je er dan ook achter dat je niet dag in dat uit hoeft te zitten klagen omdat anderen jouw probleempjes niet voor je oplossen.

Profiel  

Bericht nummer:#65  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 1:21 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Ik ben een simpele uit het bloembollenzand getrokken boerenlul, die in elk geval niet denkt dat het nodig is om lid worden van een tv zender, politieke partij, godsdienst, laat staan een internetforum om 'relevant' te zijn. :wink:

Dus niet alleen ben je maatschappelijke irrelevant. Je vindt het ook niet nodig om relevant te zijn.
Jeetje. :(( Daar ben ik even stil van.
Hoe komt dat zo?

Profiel  

Bericht nummer:#66  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 1:32 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Ik ben een simpele uit het bloembollenzand getrokken boerenlul, die in elk geval niet denkt dat het nodig is om lid worden van een tv zender, politieke partij, godsdienst, laat staan een internetforum om 'relevant' te zijn. :wink:

Dus niet alleen ben je maatschappelijke irrelevant. Je vindt het ook niet nodig om relevant te zijn.
Hoe komt dat zo?

Ik draai lekker mee, betaal belasting, 'doe mijn ding'. Prima toch?
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan over de term 'relevantie'. 5 euro 72, is dat het afkopen van een gevoel van onbehagen?

Profiel  

Bericht nummer:#67  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 10:08 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Hoe komt dat zo?
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan over de term 'relevantie'. 5 euro 72, is dat het afkopen van een gevoel van onbehagen?

Of het prima is kan ik niet bepalen. Je zegt niks. Over anderen loop je wél altijd voorop met allerlei kwalificaties. Voel je je ongemakkelijk? Voor hetzelfde geld is 'lekker meedraaien' de hele dag door kankeren. Is er nou niks waar je trots op bent? Wat zeggen mensen om je heen over je? "Enzo betaalt belasting"?

Profiel  

Bericht nummer:#68  BerichtGeplaatst: do nov 28, 2019 11:10 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Hoe komt dat zo?

Of het prima is kan ik niet bepalen. Je zegt niks. Over anderen loop je wél altijd voorop met allerlei kwalificaties. Voel je je ongemakkelijk? Voor hetzelfde geld is 'lekker meedraaien' de hele dag door kankeren. Is er nou niks waar je trots op bent? Wat zeggen mensen om je heen over je? "Enzo betaalt belasting"?

Haha Baedeker die anderen ervan beschuldigd met kwalificaties te komen. Te grappig.
En nee natuurlijk zeg ik niks. Iedereen hier weet hoe jij op gluperige wijze selectief met wat anderen hier zeggen op de loop gaat, en snel onder de gordel gaat. En zelf zeg je natuurlijk ook niks over je maatschappelijke relevantie, behalve dat je hier wat frummelt op een internetforum en een paar euro hebt overgemaakt voor een tv zender. Wat zeggen de mensen om jou heen? Print je dit soort discussies uit en laat je die aan anderen lezen zodat ze denken wat een enorme coole gast jij bent? Het zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen. :bye:

Profiel  

Bericht nummer:#69  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 7:20 am 
lid

Ach, uiteindelijk is vrijwel iedereen relevant.

De enigen die niet relevant zijn, zijn de mensen die anderen niet relevant vinden en die anderen ook als zodanig behandelen. Dat zijn de mensen die niets toevoegen aan de samenleving.

Profiel  

Bericht nummer:#70  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 12:20 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Haha Baedeker die anderen ervan beschuldigd met kwalificaties te komen. Te grappig. En nee natuurlijk zeg ik niks. Iedereen hier weet hoe jij op gluperige wijze selectief met wat anderen hier zeggen op de loop gaat, en snel onder de gordel gaat. En zelf zeg je natuurlijk ook niks over je maatschappelijke relevantie, behalve dat je hier wat frummelt op een internetforum en een paar euro hebt overgemaakt voor een tv zender. Wat zeggen de mensen om jou heen? Print je dit soort discussies uit en laat je die aan anderen lezen zodat ze denken wat een enorme coole gast jij bent? Het zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen. :bye:

Och gossie. Eerst 30,000 nietsvermoedende ON-leden voor volgzame schaapjes uitmaken. Dan in je hol wegkruipen als ik om een voorbeeld vraag van wat jou beweegt. En nu huilie doen dat het de schuld van baedeker is. Kom op zeg. Get a life.
:bye:

Profiel  

Bericht nummer:#71  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 1:04 pm 
lid

Waarom ON eigenlijk een soort SP is. (Maar ook weer niet).

39.500 leden ...
:wink:

Profiel  

Bericht nummer:#72  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 1:28 pm 
lid

De mensen zijn de verloedering van Nederland zat en grijpen zich meer en meer aan een strohalm vast.

ON! mag in een democratisch land bestaan.
De vraag is, of ON! kan en zal leveren wat zij belooft. Ik denk van niet, ze hebben nog niets laten zien, zelfs niet youtube. ON! zal gewoon de zoveelste rechtse omroep in het landschap worden, met Castricum-achtige verslaggevers, om iedereen die zij bij 'links' indelen het vuur na aan de schenen te leggen en te kakken te zetten, terecht of onterecht. Vaak alleen maar omdat die mensen voor ON! te 'links' zijn.

Ik vind het wel goed, dat het medialandschap eens flink wordt opgeschud, en zou het toejuichen als de invloed van de politiek zou worden aangepakt, bijv. bij de benoeming van bestuurders en uitzendcoordinatoren die de programmering bepalen. Maar dat zal niet gebeuren, vrees ik. Hooguit dat wat mensen op die posten van ideologische kleur zullen verschieten.

Per saldo zal ON! geen verbetering zijn, enkel een uitbreiding.

Profiel  

Bericht nummer:#73  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 1:53 pm 
lid

baedeker schreef:

Zo, dat zijn een heleboel schaapjes! :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#74  BerichtGeplaatst: vr nov 29, 2019 9:58 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nou, een heleboel, veel minder nog dan het aantal leden van GeenStijl hoor. Alleen de allergehoorzaamste schaapjes zijn nu lld. Ik denk wel dat ze de 50.000 leden halen. Vandaag de dag haalt een beetje goed gemarketinde crowdfund actie dit aantal wel. Overal zijn er wel figuren als Baedeker te vinden immers. Nu we het toch hebben over ons forumschaap, ik zie Baedeker volgend jaar ook wel weer wederom € 5,72 betalen, maar veel ander schaapjes niet. PowNed revisited

Neoliberalisme nader uitgelegd

Klimaatverandering nader uitgelegd

Profiel  

Bericht nummer:#75  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 3:24 pm 
lid

Lancelot schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

Nou, een heleboel, veel minder nog dan het aantal leden van GeenStijl hoor. Alleen de allergehoorzaamste schaapjes zijn nu lld. Ik denk wel dat ze de 50.000 leden halen. Vandaag de dag haalt een beetje goed gemarketinde crowdfund actie dit aantal wel. Overal zijn er wel figuren als Baedeker te vinden immers. Nu we het toch hebben over ons forumschaap, ik zie Baedeker volgend jaar ook wel weer wederom € 5,72 betalen, maar veel ander schaapjes niet. PowNed revisited
En wellicht ben ik de volgende die 5,72 gaat betalen

Profiel  

Bericht nummer:#76  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 4:42 pm 
lid

Ik heb net € 7,50 betaald. Aan omroep Max. Leek me toch iets zinniger.

Profiel  

Bericht nummer:#77  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 5:16 pm 
lid

HvR schreef:
Mwah, die vind ik allemaal niet echt rechts en ze doen het allemaal voorkomen alsof Zwarte Piet uit den boze is.

Ik ben zeker niet voor afschaffing van het publieke bestel maar denk wel dat er ruimte is voor en behoefte aan vernieuwing en vooral kwaliteit.

De helft van wat op tv is, publiek of commercieel, kan geschrapt worden. Te beginnen met al die enge gluur-shows.
Ach, zo'n gluurshow voor liefhebbers is nog mee te leven, zolang het maar geen verplichte kost wordt voor ons allen . Ik zou liever zien dat journalisten meer tijd krijgen om een iets flink uit te diepen, met gasten van diverse pluimage aan een tafel. Dat is ook de reden dat steeds weer geprobeerd wordt om een nieuwe omroep of politieke partij op poten te zetten.

Mij storen de negatieve reakties altijd direkt na de lancering. Op de één of andere manier hebben we bijtertjes nodig:

Omtzigt over misstanden met kinderopvangtoeslag: ‘Kamer dacht: Pieter is weer met hobby bezig’
https://www.tubantia.nl/enschede/omtzig ... ~a56d1550/

Al twee jaar bijt Pieter Omtzigt zich vast in de misstanden met kinderopvangtoeslagen bij de Belastingdienst. Het Enschedese CDA-Kamerlid ziet het als zijn missie om onrecht aan te pakken. “Ik zit hier niet voor mijn collega’s in de Tweede Kamer, maar voor de mensen door wie ik gekozen ben.”

In de Tweede Kamer vervloeken ze Pieter Omtzigt geregeld, als hij weer met kritische vragen richting kabinet komt in een dossier waar tot dan toe niemand zich mee heeft bemoeid. “Pieter is weer met een hobby bezig, denken ze dan. Dat denken ze wel vaker.” Maar na maanden waarin de Enschedeër vraag na vraag op de staatssecretaris van Financiën afvuurde, gaat de beerput over de toeslagenaffaire bij de Belastingdienst steeds verder open.

Als deze omroep gaat handelen als Pieter Omtzigt vind ik prima, laat anderen je dan maar vervloeken.

Profiel  

Bericht nummer:#78  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 6:16 pm 
lid

Die 'gluurshows' bij de PO, zijn er enkel omdat de publieke omroep moet concurreren met de commercielen.

Profiel  

Bericht nummer:#79  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 6:21 pm 
lid

Lancelot schreef:
Beau was gisteravond nog vriendelijk voor zijn gasten, maar hij legde het probleem van Karskens c.s. haarfijn bloot. Hij kon niet aannemelijk maken dat de NPO opzettelijk links nieuws laat horen en opzettelijk rechts nieuws verzwijgt. Dus waarom hij wel in staat zal zijn een ander geluid te brengen dan de huidige omroepen mag Joost weten. Je kunt natuurlijk op het journalistieke niveau van Joost Niemoller gaan zitten, maar meer handen dan zijn klapvee op DDS krijg je daarmee niet. Nee, ik voorzie geen toekomst voor Karskens c.s. Baedeker had beter zijn € 5,72 aan Greenpeace of ander goed doel kunnen geven.
:luidlachen: :luidlachen: Greenpeace en WNF die bewust omgaan met het milieu :luidlachen:

Profiel  

Bericht nummer:#80  BerichtGeplaatst: za nov 30, 2019 7:06 pm 
lid

baedeker schreef:
Sure

"De nieuwe rechts-populistische omroep in spe ON lokt met zijn ledenwerfsite talloze nep-aanmeldingen uit. Het formulier ter aanmelding is namelijk één gatenkaas. Dat zegt verslaggever Roeland van Zeijst van vakblad Broadcast Magazine. Er zit geen enkel controlesysteem in het formulier, aldus Van Zeijst. “Je kunt op het aanmeldformulier volledige onzin invullen en je krijgt dan toch een lidnummer toegewezen, nog voordat je hebt betaald. Ik ben al zes keer lid als clyde@tijdelijke-email.nl.“"

https://www.mediacourant.nl/2019/11/omr ... ingen-uit/

Als je daar 3x op F5 drukt heb je 3 lidnummers :leugens: met dezelfde e-mail :duh:

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]