HvR schreef:
baedeker schreef:
HvR schreef:
Die euro 800 miljoen is een absurd bedrag, dat ben ik met je eens.
ON is de beste manier om die €800 ter discussie te stellen.
HvR schreef:
Echter, ON lijkt mij niet het minst slecht. De mensen die erachter zitten zijn stuk voor stuk discutabel en geven mij nul vertrouwen.
Iedereen zijn mening. Maar stuk voor stuk discutabele mensen? Zou baedeker zich met z'n €5,72 vergist hebben?
Vertel eens ...
Okay, 'stuk voor stuk discutabel' is bij nadere beschouwing te sterk uitgedrukt. Dit geldt denk ik wel voor Niemoller.
Van een aantal anderen valt me op dat er onder '
wij zijn ON' geen link bestaat naar hun cv's of achtergronden.
Dat op zich komt al niet sterk over als je jezelf als omroep presenteert.
Of je je vergist hebt, zal de toekomst vanzelf uitwijzen maar euro 5,72 valt te overzien.
Mja, €5,72 voor mij en dan €5,72 voor meneer Overdreven Onderdaantje in Tsjechië.
Die CV's kun je op de wiki vinden, waar je ook naartoe wordt geleid als je op de website op hun plaatje klikt. Ik vindt dat wel weer lekker
lean & mean.
Het mooie aan Niemoller vind ik dat hij totaal lak heeft aan politiek correct. Hij veroorzaakt dan wel eens wat opschudding, maar weet altijd evenwichtig te onderbouwen waarom hij zegt wat hij zegt. Overigens iemand die rustig toegeeft als hij ergens fout zat.
HvR schreef:
Of ON de beste manier is om die euro M800 ter discussie te stellen, vraag ik me af....
Vooralsnog zullen ze zich eerst een plekje moeten verwerven binnen het bestel en daarin vreet iedereen mee, ook ON straks.
Wat ze daarmee doen, zal wederom moeten blijken. Ik denk dat Wilders er sneller klaar mee zou zijn.
Tsja, D66 is tegen de eerste kamer, maar gaat daar ook gewoon zitten als ze zetels krijgen. Geen reden om roomser te zijn dan de paus.
En het gaat Wilders helpen als er een omroep komt waar hij zonder rare dingen z'n verhaal kan houden. Hij is volgens mij zelf lid.
Maar goed, ieder z'n ding hè.