Biertje schreef:
Rightnow schreef:
Zojuist een commentaar gelezen van boze boeren over minister Schouten:
Dezelfde donkergroene minister, die nog niet zo lang geleden de indruk wilde wekken zich zorgen te maken over vermeende te hoge kalversterfte, helpt die kalveren nu zelf om zeep. Dezelfde minister die de indruk wil wekken zo met de natuur begaan te zijn, kiest voor het grote geld zodra dat haar beter uitkomt: de koeiengezondheid moet wijken voor de huizenbouw!
Ik vind dat ook dat er betaalbare huizen moeten komen, als de boer maar genoeg geld voor zijn grond krijgt en uit vrije wil dat besluit heeft genomen. Wat ik zie is het totaal gebrek aan elegantie. Wat is er mis om met boeren te gaan praten die willen boeren in Canada? Daar is ruimte in overvloed. Ik had daar de portemonnée voor getrokken en wel ruimhartig
Wat nobel. Ach, zo hadden ze ook plannen om Joden te laten migreren, een humaan soort Endlosung. Kristallnacht was een beetje ruw, maar ruwe bolster, blanke pit. Eigenlijk hebben de Duitsers 't altijd netjes willen aanpakken, maar sommige politici wilden DOORpakken.
Maar de boeren moeten weg, toch? Hebben we meer ruimte voor broodnodige immigratie. Een miljoen migranten dacht ik zo, in overleg met Brussel.
Ondertussen heb je een ander soort boeren in de Lutkemeer bij Amsterdam. Minder lang maar toch zitten ze er al even
https://www.indymedia.nl/node/47877