Lancelot schreef:
PeterJKH schreef:
Het werd in de afgelopen week bekendgemaakt dat een tiental steden mee gaan doen om wietrokers een eigen horeca te bieden waar ze kunnen roken en een drankje kunnen genieten. Ik gun ieder zijn ding, dus prima.
Maar waarom worden er dan ook geen café's geopend (of weer van een ontheffing voorzien) waar mensen gewoon bij hun pilsje een sigaret mogen roken?
Want als je één groep toestaat in de horeca te roken (wietgebruikers), waarom sigarettenrokers dan niét?
Roken (van tabak) in een coffeeshop mag niet.
https://www.rokeninfo.nl/meer/vraag-en- ... raag=24396Roken van tabak in een coffeeshop is onvermijdelijk.
Het is al lang geleden maar van mijn jongere jaren weet ik nog wel dat je ongeveer iets van een derde wiet, of een wat korreltjes hasj met meerendeels tabak vermengd, en daar dan de joint van draait.
Ik rook niet, maar Peter kjh heeft een punt dat het krom is om roken in alle horeca te verbieden....maar een tabaksjoint roken in coffeeshops wel toe te staan. En als je zoals jij stelt in die coffershops geen sigaret zou mogen opsteken, dan wordt het helemaal kafkiaans...