Het is nu do maart 21, 2019 2:12 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#121  BerichtGeplaatst: wo maart 06, 2019 10:39 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Raya schreef:

Dat bekende verhaal is een feit.

Welnee, je hebt geen argumenten meer. Ga jij maar terug de zandbak in.

Ik heb nog geen enkel argument vernomen, waarom overdracht van soevereiniteit noodzakelijk is om een vrijhandelszone te creeeren of in stand te houden. Het zijn gewoon onderlinge afspraken welke in normale verdragen kunnen worden vastgelegd. Ook jij komt keer op keer niet met een argument waarom die overdracht van soeveriniteit noodzakelijk zou zijn. In die zin ben jij een typische Remainer die roept als dat het oorlog zou worden als we geen soevereiniteit overdragen aan Brussel. Dat soort onzin!

Mijn vraag was waarom je een vrijhandelszone zou gaan opheffen en dan weer met 27x26 verdragen weer in werking zou willen gaan zetten. Dat moet efficienter kunnen.

Profiel  

Bericht nummer:#122  BerichtGeplaatst: wo maart 06, 2019 10:45 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Dit zijn de verzinselen van een inboorling die beweert dat het wel goed komt met de kolonie. Als Nederland maar laveert. Misschien ben je dat in Tsjechië uit het oog verloren, maar Nederland is niet van het laveren. Nederland is van het afspraak is afspraak, van het gidslandje spelen, van het beste jongetje van de klas. En dus ook van de hoogste afdracht aan de EU. We zagen laatstelijk nog bij de pulsvisserij wat je koopt voor een 5% stemgewicht. Je wordt heel gewoon geplukt. Ga dus maar terug naar de kampong met je gekke praatjes.
Oh wat leuk, inboorling, weer een nieuw termpje dat een paar weken op repeat gaat. :gaap:
Maar dat jij zo'n brave onderdaan ben vind ik toch wel verbazingwekkend, gezien je opmerkingen in die trant richting anderen.

Ik heb niet gezegd dat ik een brave onderdaan ben. Ik heb gewezen op de praktijk van vele jaren van Nederland in de EU. Als jij dat beredeneerd anders ziet, of een reactie hebt op de eerder genoemde corruptie van loyaliteit bij de EU, dan lees ik dat graag. Waarom breng je de discussie met een gaap en stropop meteen naar het afvoerputje? Reageer dan niet.

Probeer eerst maar eens te reageren zonder het meteen kinderachtige typeringen als inboorling en kom dan nog maar eens terug met opmerkingen over het niveau van de discussie.

Profiel  

Bericht nummer:#123  BerichtGeplaatst: wo maart 06, 2019 11:00 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Oh wat leuk, inboorling, weer een nieuw termpje dat een paar weken op repeat gaat. :gaap:
Maar dat jij zo'n brave onderdaan ben vind ik toch wel verbazingwekkend, gezien je opmerkingen in die trant richting anderen.
Ik heb niet gezegd dat ik een brave onderdaan ben. Ik heb gewezen op de praktijk van vele jaren van Nederland in de EU. Als jij dat beredeneerd anders ziet, of een reactie hebt op de eerder genoemde corruptie van loyaliteit bij de EU, dan lees ik dat graag. Waarom breng je de discussie met een gaap en stropop meteen naar het afvoerputje? Reageer dan niet.
Probeer eerst maar eens te reageren zonder het meteen kinderachtige typeringen als inboorling en kom dan nog maar eens terug met opmerkingen over het niveau van de discussie.

En hop, doorgespoeld.
:bye:

Profiel  

Bericht nummer:#124  BerichtGeplaatst: wo maart 06, 2019 11:59 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:

Ik heb nog geen enkel argument vernomen, waarom overdracht van soevereiniteit noodzakelijk is om een vrijhandelszone te creeeren of in stand te houden. Het zijn gewoon onderlinge afspraken welke in normale verdragen kunnen worden vastgelegd. Ook jij komt keer op keer niet met een argument waarom die overdracht van soeveriniteit noodzakelijk zou zijn. In die zin ben jij een typische Remainer die roept als dat het oorlog zou worden als we geen soevereiniteit overdragen aan Brussel. Dat soort onzin!

Mijn vraag was waarom je een vrijhandelszone zou gaan opheffen en dan weer met 27x26 verdragen weer in werking zou willen gaan zetten. Dat moet efficienter kunnen.

Je kunt bestaande artikelen uit verdragen overnemen in nieuwe verdragen. Dat kan zonder Brussel. Hebben we geen megalomanen bij nodig.

Profiel  

Bericht nummer:#125  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 12:03 am 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Raya schreef:

Dat bekende verhaal is een feit.

Ik heb nog geen enkel argument vernomen, waarom overdracht van soevereiniteit noodzakelijk is om een vrijhandelszone te creeeren of in stand te houden.

Och stel dat het echt overdracht is.. stel dat het zo is.. ik vind dat prima, zolang het beperkt blijft tot een onderwerp wat daarvoor geschikt is (bijvoorbeeld handel) en zolang het een democratisch genomen beslissing is, om de EU een handelsverdrag te laten sluiten. De EU staat als geheel gewoon sterker in onderhandelingen met bijv. Japan, dan alle landen afzonderlijk zouden staan ten opzichte van Japan. Waarom zou Europa dan niet gezamenlijk mogen onderhandelen met Japan, China, de VS ? of Rusland ? Samen sta je sterker.

Citaat:
Het zijn gewoon onderlinge afspraken welke in normale verdragen kunnen worden vastgelegd.

Klopt, maar zie Enzo501 bovenaan de pagina.. je moet het dan wel tig keer opnieuw vastleggen en het land waarmee je het verdrag sluit óók. Europa hoeft dat maar 1x te doen. Ik denk dat ze dan gelijk met de premier van Japan overleggen, in plaats van een stelletje Japanse ambtenaren van economische zaken, die de "intake" doen voor landjes als Nederland. Misschien is er wel een wachtlijst ! en gaat Thailand voor. En misschien hebben die ambtenaren minder bevoegdheden.. allerlei dingen die ongunstig zijn voor kleine onderhandelaars.. en gunstiger voor grote onderhandelaars. Vandaar dat de EU onze handelsverdragen helemaal solo doet, mede namens ons. Zie de tekst van het verdrag..

(Rijksoverheid, over het handelsverdrag EU-Japan)

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#126  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 5:54 am 
lid

Hume schreef:
Raya schreef:
Hume schreef:

Het is wel erg opvallend dat niemand hier op dit forum een realistisch idee heeft over de bestuurbaarheid van he land,
na de verkiezingen.
Het enig dat overblijft is het bashen van D66 , juist de partij die de laatste jaren gezorgd heeft voor bestuurbaarheid.
In Rutte I heeft deze partij de puinhopen opgeruimd , Rutte II hebben ze 4 jaar overeind gehouden en Rutte III hebben ze in het zadel geholpen,
omdat iemand van de huidige oppositie in staat was om te regeren of niet wilde regeren.
Kortom met roeptetoeters kom je ook geen steek verder , niet op dit forum en niet in het land.

Ik voorzie helemaal geen probleem!

Eindelijk is het zover dat jij geen problemen meer voorziet als het om het bestuur van ons land gaat.
Gefeliciteerd met deze ontdekking.
Leugenaar Jetten van Dictatuur66 wil nog meer Polen naar Nederland hebben.

Politieke partijen die ontkennen dat arbeiders uit andere EU-landen hier nodig zijn, sluiten volgens Jetten de ogen ‘voor de realiteit’. ,,Zelfs als we alle Nederlanders die nu thuis zitten aan een baan helpen, hebben we nog mensen nodig. We krijgen de vacatures de komende jaren niet met alleen Nederlanders vervuld”, stelt de D66-fractieleider.

Jetten vindt dat coalitiepartners VVD en CDA de komst van meer arbeidsmigranten moeten verdedigen en niet achter partijen als PVV en Forum voor Democratie moeten ‘aanhollen’. Jetten: ,,De VVD staat voor de vrije markt en het CDA wil boeren niet in de steek laten. Dus we moeten dit verhaal met elkaar vertellen. Dat is voor sommige partijen misschien geen makkelijk verhaal, maar het is wel het eerlijke verhaal.”

Maar wat zegt het CBS eigenlijk over dat 'eerlijke' verhaal van Dictatuur 66?

Volgens het CBS zijn er vooral personeelstekorten bij laagbetaald productiewerk dat Nederlanders niet willen doen. Daarnaast zijn er de komende jaren tot wel 100.000 mensen nodig in de gezondheidszorg. Ook in sectoren als de bouw en de agrarische sector dreigen grote tekorten.

Jetten stelt dat er bij de werving van arbeidsmigranten wel meer aandacht moet zijn voor huisvesting. Hij zet in op tijdelijke huisvesting op bijvoorbeeld bedrijventerreinen. ,,Je wilt geen Polenhotels die overlast veroorzaken, of arbeidsmigranten die in huurhuizen terecht komen waarvoor Nederlanders op de wachtlijst staan.

Met andere woorden, Jetten wil wel Polen maar geen overlast. :luidlachen:
Wat is er mis mee als we als die Polenhotels naast de huizen plaatsen van de fractieleden van Dictatuur 66? Uitstekend idee. :yes:
https://www.ad.nl/politiek/d66-leider-j ... ~aeabfa46/

By the way, Defensie raakt een voor een haar piloten kwijt aan de burgerluchtvaart. Ook Defensie haalt haar neus op voor marktwerking. Ik ben benieuwd wanneer Jetten overgaat tot ronselen van mensen.

Profiel  

Bericht nummer:#127  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 7:42 am 
lid

Biertje schreef:
Hume schreef:
Raya schreef:

Ik voorzie helemaal geen probleem!

Eindelijk is het zover dat jij geen problemen meer voorziet als het om het bestuur van ons land gaat.
Gefeliciteerd met deze ontdekking.
Leugenaar Jetten van Dictatuur66 wil nog meer Polen naar Nederland hebben.

Politieke partijen die ontkennen dat arbeiders uit andere EU-landen hier nodig zijn, sluiten volgens Jetten de ogen ‘voor de realiteit’. ,,Zelfs als we alle Nederlanders die nu thuis zitten aan een baan helpen, hebben we nog mensen nodig. We krijgen de vacatures de komende jaren niet met alleen Nederlanders vervuld”, stelt de D66-fractieleider.

Jetten vindt dat coalitiepartners VVD en CDA de komst van meer arbeidsmigranten moeten verdedigen en niet achter partijen als PVV en Forum voor Democratie moeten ‘aanhollen’. Jetten: ,,De VVD staat voor de vrije markt en het CDA wil boeren niet in de steek laten. Dus we moeten dit verhaal met elkaar vertellen. Dat is voor sommige partijen misschien geen makkelijk verhaal, maar het is wel het eerlijke verhaal.”

Maar wat zegt het CBS eigenlijk over dat 'eerlijke' verhaal van Dictatuur 66?

Volgens het CBS zijn er vooral personeelstekorten bij laagbetaald productiewerk dat Nederlanders niet willen doen. Daarnaast zijn er de komende jaren tot wel 100.000 mensen nodig in de gezondheidszorg. Ook in sectoren als de bouw en de agrarische sector dreigen grote tekorten.

Jetten stelt dat er bij de werving van arbeidsmigranten wel meer aandacht moet zijn voor huisvesting. Hij zet in op tijdelijke huisvesting op bijvoorbeeld bedrijventerreinen. ,,Je wilt geen Polenhotels die overlast veroorzaken, of arbeidsmigranten die in huurhuizen terecht komen waarvoor Nederlanders op de wachtlijst staan.

Met andere woorden, Jetten wil wel Polen maar geen overlast. :luidlachen:
Wat is er mis mee als we als die Polenhotels naast de huizen plaatsen van de fractieleden van Dictatuur 66? Uitstekend idee. :yes:
https://www.ad.nl/politiek/d66-leider-j ... ~aeabfa46/

By the way, Defensie raakt een voor een haar piloten kwijt aan de burgerluchtvaart. Ook Defensie haalt haar neus op voor marktwerking. Ik ben benieuwd wanneer Jetten overgaat tot ronselen van mensen.

Geen arbeidsdiscriminatie meer, zoals leeftijd, 'afstand tot de arbeidsmarkt' meer en beter betalen, of de belastingen naar beneden, en dan niet voor de allerrijksten, maar de minima, lage en middeninkomens. Bijvoorbeeld door goedkopere politici en topambtenaren. Misschien kunnen we daar ook wel Polen voor in dienst nemen. Jetten kunnen we sowieso vervangen door een robot.

We hebben nieuwe regeltjes om de werkloosheid te meten. Die laten veel werklozen buiten beschouwing. Er zijn nog ca. 1 miljoen werklozen in Nederland. Dat is meer dan die 100.000 arbeiders die we tekort zouden komen volgens het CBS. En dus is het niet zo dat er nog vacatures overblijven.
Het is duidelijk dat de D van D66 de N van Neoliberaal mag worden. Neoliberalen 66. Kunnen ze gelijk fuseren met de VVD en het CDA.

Profiel  

Bericht nummer:#128  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 10:08 am 
lid

Einstein schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Ik heb nog geen enkel argument vernomen, waarom overdracht van soevereiniteit noodzakelijk is om een vrijhandelszone te creeeren of in stand te houden.
Och stel dat het echt overdracht is.. stel dat het zo is.. ik vind dat prima, zolang het beperkt blijft tot een onderwerp wat daarvoor geschikt is (bijvoorbeeld handel) en zolang het een democratisch genomen beslissing is, om de EU een handelsverdrag te laten sluiten. De EU staat als geheel gewoon sterker in onderhandelingen met bijv. Japan, dan alle landen afzonderlijk zouden staan ten opzichte van Japan. Waarom zou Europa dan niet gezamenlijk mogen onderhandelen met Japan, China, de VS ? of Rusland ? Samen sta je sterker.

Citaat:
Het zijn gewoon onderlinge afspraken welke in normale verdragen kunnen worden vastgelegd.
Klopt, maar zie Enzo501 bovenaan de pagina.. je moet het dan wel tig keer opnieuw vastleggen en het land waarmee je het verdrag sluit óók. Europa hoeft dat maar 1x te doen. Ik denk dat ze dan gelijk met de premier van Japan overleggen, in plaats van een stelletje Japanse ambtenaren van economische zaken, die de "intake" doen voor landjes als Nederland. Misschien is er wel een wachtlijst ! en gaat Thailand voor. En misschien hebben die ambtenaren minder bevoegdheden.. allerlei dingen die ongunstig zijn voor kleine onderhandelaars.. en gunstiger voor grote onderhandelaars. Vandaar dat de EU onze handelsverdragen helemaal solo doet, mede namens ons. Zie de tekst van het verdrag..

Jij wil IEDER onderwerp wel wegbrengen naar de EU.

Ik vind het nut van de EU als onderhandelaar beperkt. De EU is errug traag, nog steeds geen handelsverdragen met VS (#1), China (#2), India (#4) en Brazilië (#5). :hum:
Met de EU op stap lijkt nog het meest op met een busje vol concurrenten bij de klant gaan onderhandelen. Dat levert niks op. En weet je, als het net zo loopt als bij de pulsvisserij, dan kun je er gevoegelijk van uit gaan dat de Nederlandse belangen worden vergrabbeld zodra de EU iets lucratiefs kan bereiken voor Audi of Mercedes.

Maar dan nog hé. ALS je dan toch kiest voor samen met de bus, dan huur je best een bureautje in om voor je te onderhandelen. Er loopt al veel te veel via de SPAR zwendel. Ik heb nog geen enkel argument vernomen waarom dat nodig zou zijn.

Profiel  

Bericht nummer:#129  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 10:23 am 
lid

baedeker schreef:
nog steeds geen handelsverdragen met VS (#1), China (#2), India (#4) en Brazilië (#5).

Er lag een verdrag met de VS klaar en daar was jij tegen :fluiten:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#130  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 10:26 am 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
Raya schreef:

Citaat:

Ik vind het nut van de EU als onderhandelaar beperkt. De EU is errug traag, nog steeds geen handelsverdragen met VS (#1), China (#2), India (#4) en Brazilië (#5). :hum:
Met de EU op stap lijkt nog het meest op met een busje vol concurrenten bij de klant gaan onderhandelen. Dat levert niks op. En weet je, als het net zo loopt als bij de pulsvisserij, dan kun je er gevoegelijk van uit gaan dat de Nederlandse belangen worden vergrabbeld zodra de EU iets lucratiefs kan bereiken voor Audi of Mercedes.

Maar dan nog hé. ALS je dan toch kiest voor samen met de bus, dan huur je best een bureautje in om voor je te onderhandelen. Er loopt al veel te veel via de SPAR zwendel. Ik heb nog geen enkel argument vernomen waarom dat nodig zou zijn.

De EU is inderdaad traag, maar heeft ook voordelen vanwege de schaal. Feitelijk ben je minder afhankelijk van handelsverdragen omdat je al een enorme interne markt hebt (nu ook met Japan erbij). TTIP was volgens velen, vooral ook EU critici een slecht idee. Die Als je als land alleen gaat onderhandelen met die hele grote partijen als de VS en China sta je gewoon minder sterk. Jij hebt ze meer nodig dan zij jou en dat gaat per definitie ten koste van je onderhandelingskracht en uitkomst.
Zie bijvoorbeeld de eerste aanzet tot een GB-VS verdrag waarbij de VS gewoon een kopie van TTIP inzet, inclusief de toen voor de EU moeilijk te verteren acceptatie van de lagere VS voedsel en product normen, waar het uiteindelijk op vastliep. Er zijn inderdaad verschillende onderhandelingen bezig tussen China en de EU en de zorgen die de EU heeft met China lijken op die van de VS (intellectual property, problemen met investeringen) alleen wordt het minder opzichtig op de spits gedreven.
Nogmaals er zijn dingen die binnen EU verband veel beter kunnen, maar de vrijhandelszone zou ik nooit uitstappen. Het is niet voor niets dat landen als Zwitserland en Noorwegen (door EU critici vaak als lichtend voorbeeld genoemd) wel onderdeel van de vrijhandelszone zijn. De afgestemde Brexitdeal voorzag daar ook in.

Profiel  

Bericht nummer:#131  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 12:52 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Och stel dat het echt overdracht is.. stel dat het zo is.. ik vind dat prima, zolang het beperkt blijft tot een onderwerp wat daarvoor geschikt is (bijvoorbeeld handel) en zolang het een democratisch genomen beslissing is, om de EU een handelsverdrag te laten sluiten. De EU staat als geheel gewoon sterker in onderhandelingen met bijv. Japan, dan alle landen afzonderlijk zouden staan ten opzichte van Japan. Waarom zou Europa dan niet gezamenlijk mogen onderhandelen met Japan, China, de VS ? of Rusland ? Samen sta je sterker.Klopt, maar zie Enzo501 bovenaan de pagina.. je moet het dan wel tig keer opnieuw vastleggen en het land waarmee je het verdrag sluit óók. Europa hoeft dat maar 1x te doen. Ik denk dat ze dan gelijk met de premier van Japan overleggen, in plaats van een stelletje Japanse ambtenaren van economische zaken, die de "intake" doen voor landjes als Nederland. Misschien is er wel een wachtlijst ! en gaat Thailand voor. En misschien hebben die ambtenaren minder bevoegdheden.. allerlei dingen die ongunstig zijn voor kleine onderhandelaars.. en gunstiger voor grote onderhandelaars. Vandaar dat de EU onze handelsverdragen helemaal solo doet, mede namens ons. Zie de tekst van het verdrag..

De EU is inderdaad traag, maar heeft ook voordelen vanwege de schaal. Feitelijk ben je minder afhankelijk van handelsverdragen omdat je al een enorme interne markt hebt (nu ook met Japan erbij). TTIP was volgens velen, vooral ook EU critici een slecht idee. Die Als je als land alleen gaat onderhandelen met die hele grote partijen als de VS en China sta je gewoon minder sterk. Jij hebt ze meer nodig dan zij jou en dat gaat per definitie ten koste van je onderhandelingskracht en uitkomst.
Zie bijvoorbeeld de eerste aanzet tot een GB-VS verdrag waarbij de VS gewoon een kopie van TTIP inzet, inclusief de toen voor de EU moeilijk te verteren acceptatie van de lagere VS voedsel en product normen, waar het uiteindelijk op vastliep. Er zijn inderdaad verschillende onderhandelingen bezig tussen China en de EU en de zorgen die de EU heeft met China lijken op die van de VS (intellectual property, problemen met investeringen) alleen wordt het minder opzichtig op de spits gedreven.
Nogmaals er zijn dingen die binnen EU verband veel beter kunnen, maar de vrijhandelszone zou ik nooit uitstappen. Het is niet voor niets dat landen als Zwitserland en Noorwegen (door EU critici vaak als lichtend voorbeeld genoemd) wel onderdeel van de vrijhandelszone zijn. De afgestemde Brexitdeal voorzag daar ook in.

De EU is helemaal niet nodig voor een vrijhandelszone.

Profiel  

Bericht nummer:#132  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 6:37 pm 
lid

De EU is goed voor een gelijke handelszone. Maar gelijkheid hadden we toch allang al verworpen?

Profiel  

Bericht nummer:#133  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 6:38 pm 
lid

Biertje schreef:
De EU is goed voor een gelijke handelszone. Maar gelijkheid hadden we toch allang al verworpen?

Nou, 'we' schijnen toch iets van een vrijhandelszone te willen.

Profiel  

Bericht nummer:#134  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 7:38 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Biertje schreef:

Ah, nu snap ik waarop TTIP is misgelopen. Er zat geen eenwording van de EU en de VS tot superstaat aan vast! Ze konden het vast niet eens worden over de naam!

Profiel  

Bericht nummer:#135  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 8:11 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Biertje schreef:

Je zegt het goed.'Toch iets' maar zonder gelijk speelveld.

Profiel  

Bericht nummer:#136  BerichtGeplaatst: do maart 07, 2019 8:15 pm 
lid

Een onderzoeksbureau heeft een 'dingetje' ontdekt: duurzaam denken staat niet gelijk aan duurzaam handelen.. :luidlachen: :luidlachen:

https://ioresearch.nl/Home/Nieuws/duurz ... IFePyhKhPZ

Profiel  

Bericht nummer:#137  BerichtGeplaatst: zo maart 10, 2019 2:00 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Biertje schreef:
Ah, nu snap ik waarop TTIP is misgelopen. Er zat geen eenwording van de EU en de VS tot superstaat aan vast! Ze konden het vast niet eens worden over de naam!

Touché
:)

Profiel  

Bericht nummer:#138  BerichtGeplaatst: zo maart 10, 2019 3:36 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Biertje schreef:

Een enorm leuk grapje natuurlijk, maar het komt wel wat dom over aangezien je blijkbaar de reden van het uitblijven van het verdrag niet kent. Was jij ook niet tegen TTIP?

Profiel  

Bericht nummer:#139  BerichtGeplaatst: zo maart 10, 2019 7:20 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:

Een enorm leuk grapje natuurlijk, maar het komt wel wat dom over aangezien je blijkbaar de reden van het uitblijven van het verdrag niet kent. Was jij ook niet tegen TTIP?

Het slaat uiteraard terug op de koppeling van vrijhandelszone en vermeende noodzakelijke eenwording.

Volgende keer kijken of er niet een hogere plank is om vanaf te duiken. Met deze heb je niets waar gemaakt.

Profiel  

Bericht nummer:#140  BerichtGeplaatst: zo maart 10, 2019 7:46 pm 
lid

Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Raya schreef:

Het slaat uiteraard terug op de koppeling van vrijhandelszone en vermeende noodzakelijke eenwording.

Volgende keer kijken of er niet een hogere plank is om vanaf te duiken. Met deze heb je niets waar gemaakt.

Niet draaien. Was jij ook niet tegen TTIP? Weet je ook nog waarom?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]