Het is nu di dec 18, 2018 11:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Bericht nummer:#21  BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2018 9:48 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
die titel kwam jou altijd al toe. Gefeliciteerd ermee.
Jij wijst mensen inderdaad titels toe baedeker.. maar je zou je in jouw eenzaamheid in je hoge debat-toren eens af moeten vragen: trekken die personen die jij titels toewijst, zich daar iets van aan ? Anders is het een vrij nutteloze bezigheid, om mensen titels toe te wijzen.

Volgens mij wijs je zelf net een titel toe. Heb jij een eenzame, hoge debat-toren? Goh Einstein ... Hoe voelt dat nou?

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Welke is het nou Einstein? Is de homohaat nou zo wijd verbreid in het voetbalwereldje als jij beweert, of valt het allemaal reuze mee omdat Derksen daar na decennia voetbal en voetbaljournalistiek geen gedegen mening over kan hebben.
Warrige zin, verklaar je nader.

Gewoon uit die eenzame, hoge debat-toren stappen en lezen wat er staat. Tip: het gaat over je inconsistentie.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
En gaan we meningen monopoliseren bij ervaringsdeskundigen, wat dan te denken van minister Van Engelshoven die vol duikt op een uitspraak van Derksen waar niks mis mee is?
Ik had het over degene die de uitspraken heeft gedaan. Johan Derksen zelf is geen ervaringsdeskundige en dat lijkt me relevanter, in dit verband. We hebben het over zijn uitspraken. Overigens hebben er wel degelijk homo's geklaagd over deze laatste denigrerende uitlatingen van meneer Derksen. Dit is niet de eerste keer dat meneer Derksen zich denigrerend uitlaat over homo's, zoals je hopelijk weet.

Nu begin je weer over de ervaringsdeskundige. Maar Van Engelshoven zocht de publiciteit met haar mening. Totaal geen ervaringsdeskundige, hadden we net vastgesteld. Mijn ervaringsdeskundige stoort zich daaraan:

Heeft zij niets beters te doen? Ik voel me bijna gebruikt door zo’n minister, die probeert te scoren met homo-acceptatie voor de bühne. Als zij echt wil helpen moet ze niet met Derksen in debat, maar met die slecht geïntegreerde jongeren.
Als je als groep – in dit geval de voetbalwereld – continu wordt weggezet als homofoob, zorgt dat ervoor dat mensen zich ingraven en steeds harder worden. Ik draai het daarom om: niet Johan Derksen, maar de mensen die zich zo tegen hem verzetten zijn er verantwoordelijk voor dat het klimaat verhardt. Ik dank ze hartelijk.

Geef daar eens een reactie op. Of ben je alleen gewend om te discussiëren wanneer je weg mag knippen wat niet in je straatje past. Over eenzame, hoge debat-toren gesproken ...
:snooty:

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Voetbalpubliek kijkt naar Derksen. Hij heeft het hart op de juiste plaats ("Je hebt als ouder maar een doel: dat is een gelukkig kind. Beter een gelukkig homokind, dan een ongelukkig kind dat iets verzwijgt. In mijn gezin zou het nooit een item zijn geweest.") en de stoere praat waarmee hij het voetbalpubliek kan beïnvloeden. Gebruik die man. Wat doen de Einsteins? Die branden de man af op een uitspraak waar niks mis mee is, en denken dat de voetballertjes iets gaan leren van klaagverhalen. Dat gaat niet werken. Dat doet me denken dat je liever de slachtoffercultuur in stand houdt dan er iets aan te doen.
Die slachtoffercultuur is niet vrijwillig, niet voor de Einsteins en zeker niet voor degenen die het betreft. Derksen doet net alsof homo's zelf kiezen voor een slachtoffercultuur. Jij doet alsof Einstein naar believen slachtoffers uit de hoge hoed trekt. Dat is niet zo. Wanneer een homo is weggepest van een voetbalclub waar hij al 7 jaar lid van is, omdat hij een vriend heeft.. wie is dan het slachtoffer ? Ik fabuleer dit niet, dit is een concreet geval wat ik zelf heb meegemaakt. Er is wel degelijk een probleem met voetbal en homosexualiteit. Jij kunt dit om politiek-opportunistische redenen weigeren in te zien, maar daarmee is het nog niet uit de wereld.

De slachtoffercultuur, "we moeten blijven zeggen dat het zo verschrikkelijk is om uit de kast te komen", is wel degelijk een keuze van de Einsteins. Eigenlijk ronduit smerig hoe je dat hier politiek opportunistisch probeert te vermengen met de dagelijkse wereld van twijfels van homoseksuelen in de kast. Denk je dat Derksen niet tal van micro-verhalen kent zoals je die hier noemt? Het verschil is dat Derksen komt met een perspectief, en de Einsteins alleen maar geïnteresseerd zijn om de slachtoffercultuur te melken.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
En wat betreft die slachtoffer-cultuur, naar mijn mening is het harteloos, om steeds heel hard te roepen, dat ANDEREN niet mogen klagen wanneer ANDEREN het ergens moeilijk mee hebben. Ik kan ook best gaan roepen, dat jullie eens moeten stoppen met jullie plaatsvervangend GEMAUW en would be slachtofferschap - t.o.v. moslims de hele dag, waar je zogenaamd zo'n last van hebt (dwz hoog en droog achter je schrijftafel). Wanneer dat heugelijke moment aanbreekt, zullen "de einsteinen" van deze wereld jullie - en meneer Derksen - misschien ook minder lastig hoeven vallen met het ECHTE leed van andere mensen.
Sorry hoor, maar ik zie de Einsteins van deze wereld als de oorzaak, niet als de oplossing van wat dan ook. Waarom? Onze ervaringsdeskundige, de onovertroffen meneer van Mil, verwoordt dat glashelder:

Maar het grootste probleem is geweld tegen homo’s, niet woorden. En de belangrijkste oorzaak van die agressie is de gebrekkige integratie in de multiculturele samenleving. Maar dat durven die critici niet te benoemen. Derksen is voor hen de ideale bliksemafleider. Via hem kunnen ze tóch iets zeggen over agressie tegen homo’s.

En wie is hier de kampioen pleitbezorger multiculti? Juist, onze eigen Einstein. En maar miepen over Derksen.

Surrealistisch beeld... De samenzwering van de Einsteins tegen het lelieblanke (??) volk der homo's, vertegenwoordigd door google-deskundige baedeker en twee stoere excuushomo's, die luid roepen dat ze alleen last hebben van kutmarokkanen en niet van Johan Derksen. We houden stug vol, de lichtgetinten zijn het echte probleem.. discriminatie op voetbalclubs bestaan nauwelijks, er is alleen maar geklaag van sneeuwvlokjes.. Derksen is een prima kerel.. en iedereen die iets anders van mening is, beschermt de marokkanen en gebruikt Derksen als bliksemafleider. Voor de Einsteins is Derksen alleen media-strategie. Grappige omkering, maar wel heel doorzichtig.

Waar het op uitkomt: elke discussie over elk onderwerp die je bespreekt met een baedeker komt uit op de Lichtgetinte Kwestie.. eigenlijk nauwelijks nog interessant om te lezen.

Ik weet niet Einstein. Derksen zegt niks verkeerds. En "het grootste probleem is geweld tegen homo’s, niet woorden", dat is niet surrealistisch. Dat klinkt toch verdacht veel als de spijker op de kop. Ongeacht hoeveel vuiligheid je er bij verzint. Heb je iets te verbergen?
:hum:

Profiel  

Bericht nummer:#22  BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2018 1:23 am 
lid

baedeker schreef:
Mijn ervaringsdeskundige stoort zich daaraan

:gaap:

Wat wil je nu eigenlijk aantonen met dat citaat van dat raadslid voor Leefbaar, baedeker. Is dhr Lennard van Mill de maat der dingen, omdat hij homo is ? De paus der homo's volgens baedeker, omdat hij van het juiste politieke geloof is, volgens baedeker ?

Je begrijpt het nog steeds niet.. dit topic gaat NIET over jouw lichtgetinte teddybeer-thema's, we praten hier over een lui denkende voetbal-presentator, die de problemen van homo's in het voetbal bagatelliseert en die problemen alleen maar groter heeft gemaakt, de laatste jaren, door zijn stemmingmakerij. Oost-indisch doof ben jij voor deze problemen baedeker, want het hele thema interesseert jou eigenlijk niet.. het zijn jouw thema's niet.. Mensen waar het om gaat (behalve raadsleden van Leefbaar) maken zich boos op Johan Derksen. #SorryJohan.. op twitter honderden steunbetuigingen van mensen, vnl homo's, die een andere mening hebben over Johan Derksen dan jouw excuus-homo Lennard van Mill.

.. en het is niet de eerste keer, dat Johan Derksen staat te schutteren op dit thema. Hopelijk zetten ze de hervorming op radio en TV door en worden er jongere mensen als presentator ingezet. We hebben de tendentieuze verhaaltjes van Johan Derksen wel een keer gehoord. Weg met dat fossiel.

James Comey Twitter 14:06 - 16 jul. 2018

Profiel  

Bericht nummer:#23  BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2018 1:54 am 
lid

Wel grappig het argument wat hij gebruikt overigens, die meneer van Mill van Leefbaar Rotterdam,

"Als je als groep – in dit geval de voetbalwereld – continu wordt weggezet als homofoob, zorgt dat ervoor dat mensen zich ingraven en steeds harder worden. Ik draai het daarom om: niet Johan Derksen, maar de mensen die zich zo tegen hem verzetten zijn er verantwoordelijk voor dat het klimaat verhardt. Ik dank ze hartelijk."

Raar he.. als ik op dit forum beweer, dat de PVV en de FvD van Baudet met hun harde woorden bijdragen aan de slechte stemming tussen allochtonen en autochtonen, de wens tot segregatie, de polarisatie en de agressie op straat.. dan is het huis te klein ! Dan geef ik de boodschapper de schuld !! Maar wanneer de excuushomo van baedeker zo'n slap verhaal ophangt over gekwetste voetbalhartjes, die door de harde woorden van de critici over Derksen en het voetbal homo-vijandig zouden blijven... dan is baedeker het met hem eens ! Het is politiek opportunisme, selectief kijken. Kssshhhhht

Profiel  

Bericht nummer:#24  BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2018 2:43 pm 
lid

Einstein schreef:
... excuus-homo Lennard van Mill ...

Lijkt me dat Leefbaar gezien zijn geschiedenis niks uit te leggen heeft over homoseksuelen in zijn gelederen, en al helemaal niet tegenover de affiliatie die Pim Fortuyn omlegde. Het is niet dat baedeker wie dan ook tot paus wil maken. Het is dat Einstein een wereld van gegriefde slachtoffers wil, allemaal boos op de rechtse witte man. En wie niet mee hobbelt in deze kwezelarij moet z'n bek houden en achter in de bus plaats nemen. Baedeker is gewoon niet gediend van deze idioterie.

Einstein schreef:
Wel grappig het argument ...

Waarom mag van Einstein niet helder gezegd worden dat immigranten moeten assimileren, maar is het prima om de voetbalwereld continu weg te zetten als homofoob? Het laatste werkt in ieder geval niet. En als de Einsteins van meet af aan loyaal hadden meegewerkt aan het eerste, dan was het echte probleem, het geweld tegen homo’s, al lang opgelost. We hebben niks aan cultureel marxistisch opportunisme. Concrete oplossingen zijn nodig. Maar daar zijn de Einsteins allerminst in geïnteresseerd.

Profiel  

Bericht nummer:#25  BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2018 4:27 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:

Lijkt me dat Leefbaar gezien zijn geschiedenis niks uit te leggen heeft over homoseksuelen in zijn gelederen, en al helemaal niet tegenover de affiliatie die Pim Fortuyn omlegde. Het is niet dat baedeker wie dan ook tot paus wil maken. Het is dat Einstein een wereld van gegriefde slachtoffers wil, allemaal boos op de rechtse witte man. En wie niet mee hobbelt in deze kwezelarij moet z'n bek houden en achter in de bus plaats nemen. Baedeker is gewoon niet gediend van deze idioterie.

Het lijkt wel alsof je steun zoekt bij alle homo's die je (van naam) kent :gniffel:

Je legt mij woorden in de mond. Roep ik Leefbaar Rotterdam ergens ter verantwoording over homosexuelen in zijn gelederen ? Zeg ik ergens dat de rechtse witte man niet mag klagen ? Ik zeg dat de rechtse witte man klachten van anderen serieus behoort te nemen. Ook begrijp ik niet waarom Fortuyn de postitie van Derksen zou versterken. Fortuyn had niets met voetball.. en eerlijk gezegd denk ik dat Fortuyn zich in zijn graf zou omdraaien als hij Derksen's denigrerende verhaaltjes zou moeten aanhoren.

Met "excuus-homo" bedoel ik, dat jij die man (die ene homo van Leefbaar) steeds aanvoert als verdediger van Johan Derksen. Er zijn nogal weinig homo's, die Derksen verdedigen. Vandaar "excuus-homo". Net zoiets als een zwarte (1 zwarte) die in het Tenessee van 1965 opgenomen werd op een witte school, als enige, om te voldoen aan de anti-segregatie wetten. Ik kan nog een Nederlands gebruik noemen: excuus-truus is een vrouw die als enige vrouw is opgenomen in een bestuur van 30 personen. Om maar één vrouw te hebben toon je dan aan dat je niet discrimineert. Jouw excuus-homo toont (voor jou??) aan dat Derksen wel prima dingen zegt over homo-emancipatie.. Terwijl dat gewoon NIET zo is.. en alleen jouw homo dat vindt.. op basis van zijn partijprogramma.. en niet op basis van de dageljkse praktijk bij voetbalclubs, of zijn sexuele voorkeur

baedeker schreef:
Einstein schreef:

Waarom mag van Einstein niet helder gezegd worden dat immigranten moeten assimileren, maar is het prima om de voetbalwereld continu weg te zetten als homofoob? Het laatste werkt in ieder geval niet. En als de Einsteins van meet af aan loyaal hadden meegewerkt aan het eerste, dan was het echte probleem, het geweld tegen homo’s, al lang opgelost. We hebben niks aan cultureel marxistisch opportunisme. Concrete oplossingen zijn nodig. Maar daar zijn de Einsteins allerminst in geïnteresseerd.

Waarom verdraai je toch steeds mijn woorden en vul je mijn mening in ? Ik vind wel degelijk, dat immigranten horen te assimileren (c.q. daar de kans voor dienen te krijgen) en ik ben helemaal geen marxist. Hoe "de einsteins" erover denken weet jij blijkbaar beter dan ik. Het is mijn avatarnaam, ik heb de mensensoort die in jouw hoofd lijkt te bestaan nog nooit ontmoet. Wanneer je niet bereid bent met open vizier te debatteren met mij, kun je dat beter laten.

Ten overvloede, mijn punt was dat jij met twee maten meet: jouw excuus-homo mag wel beweren, dat sterke oppositie tegen Derksen de bestaande tegenstellingen vergroot.. en wanneer ik hetzelfde zeg over jouw partij, dan mag ik dat niet omdat ik dan de boodschapper de schuld geef. Wat vind jij eigenlijk van dat argument..

Profiel  

Bericht nummer:#26  BerichtGeplaatst: ma dec 03, 2018 10:20 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Het lijkt wel alsof je steun zoekt bij alle homo's die je (van naam) kent :gniffel:

Je legt mij woorden in de mond. Roep ik Leefbaar Rotterdam ergens ter verantwoording over homosexuelen in zijn gelederen ? Zeg ik ergens dat de rechtse witte man niet mag klagen ? Ik zeg dat de rechtse witte man klachten van anderen serieus behoort te nemen. Ook begrijp ik niet waarom Fortuyn de postitie van Derksen zou versterken. Fortuyn had niets met voetball.. en eerlijk gezegd denk ik dat Fortuyn zich in zijn graf zou omdraaien als hij Derksen's denigrerende verhaaltjes zou moeten aanhoren.

Met "excuus-homo" bedoel ik, dat jij die man (die ene homo van Leefbaar) steeds aanvoert als verdediger van Johan Derksen. Er zijn nogal weinig homo's, die Derksen verdedigen. Vandaar "excuus-homo". Net zoiets als een zwarte (1 zwarte) die in het Tenessee van 1965 opgenomen werd op een witte school, als enige, om te voldoen aan de anti-segregatie wetten. Ik kan nog een Nederlands gebruik noemen: excuus-truus is een vrouw die als enige vrouw is opgenomen in een bestuur van 30 personen. Om maar één vrouw te hebben toon je dan aan dat je niet discrimineert. Jouw excuus-homo toont (voor jou??) aan dat Derksen wel prima dingen zegt over homo-emancipatie.. Terwijl dat gewoon NIET zo is.. en alleen jouw homo dat vindt.. op basis van zijn partijprogramma.. en niet op basis van de dageljkse praktijk bij voetbalclubs, of zijn sexuele voorkeur

Precies. De excuus-homo die voorzitter is van Jong Leefbaar, niet vanwege zijn capaciteiten en standpunten, maar omdat hij homoseksueel is en het Leefbaar uitkomt om een schijn op te houden. Je plaatst hier gewoon een denigrerend frame waarmee je zowel de persoon als de partij in de hoek zet. Nogal dom om dat te proberen bij een partij die neergezet is door de openlijk homoseksuele Fortuyn. En ga nou svp geen dingen verzinnen. Fortuyn was niet van de slachtofferigheid. Toen een vriendin na een avondje het vermoeden uitsprak dat hij homoseksueel was besprak hij dat met al zijn vrienden. Toen een imam zich eens beklaagde dat Fortuyn anti-Marrokaans was vertelde hij met plezier over de Marrokaanse jongens waar hij het mee gedaan had. De man zou bij VI aan tafel met plezier iedereen overtroffen hebben met schunnigheden, en dat zou hem in het huidig tijdsgewricht ongetwijfeld SorryPim hebben opgeleverd.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Waarom verdraai je toch steeds mijn woorden en vul je mijn mening in ? Ik vind wel degelijk, dat immigranten horen te assimileren (c.q. daar de kans voor dienen te krijgen) en ik ben helemaal geen marxist. Hoe "de einsteins" erover denken weet jij blijkbaar beter dan ik. Het is mijn avatarnaam, ik heb de mensensoort die in jouw hoofd lijkt te bestaan nog nooit ontmoet. Wanneer je niet bereid bent met open vizier te debatteren met mij, kun je dat beter laten.

Kom kom, we hebben het hier wel eens eerder over gehad. Over de melting pot ... "dat bedoel ik niet eenzijdig van hullie naar wij zoals assimilatie, maar ik zie het als fusion. Ik zie inter-cultureel als antwoord, omdat ik niet geloof dat wij in staat zijn, om mensen die nog wel een cultuur/gemeenschap hebben, te laten assimileren met ons.. wij hebben die cultuur/gemeenschap al vrij lang geleden losgelaten. Mijn punt hierboven was, dat er niet zoveel te integreren valt. Nederlanders zijn zelf tamelijk slecht in integratie met hun eigen culturele gemeenschap ! Dus assimilatie is al helemaal luchtfietserij." Toch heel wat anders dan je "ik vind wel degelijk, dat immigranten horen te assimileren" van nu. Wie loopt er nou te verdraaien? Ik weet wel zeker dat als iedereen assimileert, je daar PVV en FvD niet meer over hoort.
En cultureel marxisme ... ga je nou echt alle fases van ontkenning doorlopen?

Einstein schreef:
Ten overvloede, mijn punt was dat jij met twee maten meet: jouw excuus-homo mag wel beweren, dat sterke oppositie tegen Derksen de bestaande tegenstellingen vergroot.. en wanneer ik hetzelfde zeg over jouw partij, dan mag ik dat niet omdat ik dan de boodschapper de schuld geef. Wat vind jij eigenlijk van dat argument..

Als ik deze, zoals ik in de reactie hierboven doe, omdraai, en dan werkt je "argument" tegen je. Het brengt dus weinig. Het is gewoon een stropop.

Profiel  

Bericht nummer:#27  BerichtGeplaatst: di dec 04, 2018 4:25 pm 
lid

baedeker schreef:
Einstein schreef:
baedeker schreef:

Precies. De excuus-homo die voorzitter is van Jong Leefbaar, niet vanwege zijn capaciteiten en standpunten, maar omdat hij homoseksueel is en het Leefbaar uitkomt om een schijn op te houden. Je plaatst hier gewoon een denigrerend frame waarmee je zowel de persoon als de partij in de hoek zet. Nogal dom om dat te proberen bij een partij die neergezet is door de openlijk homoseksuele Fortuyn. En ga nou svp geen dingen verzinnen. Fortuyn was niet van de slachtofferigheid. Toen een vriendin na een avondje het vermoeden uitsprak dat hij homoseksueel was besprak hij dat met al zijn vrienden. Toen een imam zich eens beklaagde dat Fortuyn anti-Marrokaans was vertelde hij met plezier over de Marrokaanse jongens waar hij het mee gedaan had. De man zou bij VI aan tafel met plezier iedereen overtroffen hebben met schunnigheden, en dat zou hem in het huidig tijdsgewricht ongetwijfeld SorryPim hebben opgeleverd.

Precies niet.
Weer draaf je ergens over door, wat ik helemaal niet vind. Waarom zou Leefbaar geen homo's hebben, of homo-onvriendelijk zijn ? waarom zou ik dat veronderstellen, in dit verhaal ? Dat suggereer ik helemaal nergens !

Jouw "excuushomo" verdedigt Johan Derksen. Dát is de club die ik hierboven bedoel, de mensen die Johan Derksen verdedigen. En daar zitten bar weinig homo's in en dat vind ik begrijpelijk. Dus is het een excuushomo voor jou. Jij voert hem hier als homo ten tonele, omdat hij homo is.. en een bepaalde mening over Johan Derksen heeft. Zo van "zie je wel, een homo zegt het". Volgens mij zegt hij het niet omdat hij homo is, maar omdat hij bij Leefbaar Rotterdam zit en (om een of andere reden?) Johan Derksen wil verdedigen.

Citaat:
Einstein schreef:
baedeker schreef:

Kom kom, we hebben het hier wel eens eerder over gehad. Over de melting pot ... "dat bedoel ik niet eenzijdig van hullie naar wij zoals assimilatie, maar ik zie het als fusion. Ik zie inter-cultureel als antwoord, omdat ik niet geloof dat wij in staat zijn, om mensen die nog wel een cultuur/gemeenschap hebben, te laten assimileren met ons.. wij hebben die cultuur/gemeenschap al vrij lang geleden losgelaten. Mijn punt hierboven was, dat er niet zoveel te integreren valt. Nederlanders zijn zelf tamelijk slecht in integratie met hun eigen culturele gemeenschap ! Dus assimilatie is al helemaal luchtfietserij." Toch heel wat anders dan je "ik vind wel degelijk, dat immigranten horen te assimileren" van nu.

Oneens. Of assimilatie luchtfietserij is, laat ik voor jouw rekening. Integratie is hier ook niet het onderwerp, het gaat over Johan Derksen en zijn tenenkrommende opmerkingen over homo's en coming out.
Citaat:
Wie loopt er nou te verdraaien? Ik weet wel zeker dat als iedereen assimileert, je daar PVV en FvD niet meer over hoort.

Cultureel marxisme is jouw stokpaardje.. Ik weet niet of ik eraan voldoe.. ik herken me in elk geval niet in de term "marxisme" en ik heb ook geen zin om over dat soort termen te gaan debattern. Dat doe je maar met partijgenoten, die schijnen allemaal precies te weten wat het betekent..

Citaat:
Einstein schreef:

Als ik deze, zoals ik in de reactie hierboven doe, omdraai, en dan werkt je "argument" tegen je. Het brengt dus weinig. Het is gewoon een stropop.

Je kunt met drogreden-kretologie proberen om de vraag te vermijden. Mijn vraag is: wat denk je van dit argument ? Waarom mag ik niet zeggen, dat Wilders en Baudet tegenstellingen in de maatschappij verscherpen.. en mag jouw Leefbaar-raadslid wel zeggen, dat kritiek op Derksen de tegenstellingen over homosexualiteit in het voetbal op de spits drijven ? Hierboven suggereerde je dat er geen problemen meer zijn met homosexualiteit in het voetbal en dat ik die (weer) zou oproepen. Dat is dus onzin, er zijn grote problemen met homosexualiteit binnen het voetbal. Dat is gewoon zo, één van de laatste plekken.

Profiel  

Bericht nummer:#28  BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2018 9:07 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Mijn ervaringsdeskundige stoort zich daaraan

:gaap:

Wat wil je nu eigenlijk aantonen met dat citaat van dat raadslid voor Leefbaar, baedeker. Is dhr Lennard van Mill de maat der dingen, omdat hij homo is ? De paus der homo's volgens baedeker, omdat hij van het juiste politieke geloof is, volgens baedeker ?

Je begrijpt het nog steeds niet.. dit topic gaat NIET over jouw lichtgetinte teddybeer-thema's, we praten hier over een lui denkende voetbal-presentator, die de problemen van homo's in het voetbal bagatelliseert en die problemen alleen maar groter heeft gemaakt, de laatste jaren, door zijn stemmingmakerij. Oost-indisch doof ben jij voor deze problemen baedeker, want het hele thema interesseert jou eigenlijk niet.. het zijn jouw thema's niet.. Mensen waar het om gaat (behalve raadsleden van Leefbaar) maken zich boos op Johan Derksen. #SorryJohan.. op twitter honderden steunbetuigingen van mensen, vnl homo's, die een andere mening hebben over Johan Derksen dan jouw excuus-homo Lennard van Mill.

.. en het is niet de eerste keer, dat Johan Derksen staat te schutteren op dit thema. Hopelijk zetten ze de hervorming op radio en TV door en worden er jongere mensen als presentator ingezet. We hebben de tendentieuze verhaaltjes van Johan Derksen wel een keer gehoord. Weg met dat fossiel.
Ach gut, nou hebben de oudjes het gedaan. Maar als er toch gelood moet worden dan graag alle foute types aanpakken. Dus Giel Beelen, Paul Witteman, Matthijs van Nieuwkerk, Max van Weezel, botoxpop Dione de Graaff, Özcan Akyol, Astrid Kerseboom, Joost Oranje enzovoort. Haal er maar eens flink de bezem erdoor en begin bovenaan.

Over private bedrijven, daar heb jij geen reet over te vertellen. En o ja, als jij vindt dat er geen grappen meer gemaakt mogen worden over homo's die uit de kast komen dan sowieso niet over kanker en ziektes. Toch? Hert zijn namelijk steevast linkse komieken die dat doen en waar ik jou niet over hoor.

Profiel  

Bericht nummer:#29  BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2018 11:48 am 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:

Precies niet.
Weer draaf je ergens over door, wat ik helemaal niet vind. Waarom zou Leefbaar geen homo's hebben, of homo-onvriendelijk zijn ? waarom zou ik dat veronderstellen, in dit verhaal ? Dat suggereer ik helemaal nergens !

Jouw "excuushomo" verdedigt Johan Derksen. Dát is de club die ik hierboven bedoel, de mensen die Johan Derksen verdedigen. En daar zitten bar weinig homo's in en dat vind ik begrijpelijk. Dus is het een excuushomo voor jou. Jij voert hem hier als homo ten tonele, omdat hij homo is.. en een bepaalde mening over Johan Derksen heeft. Zo van "zie je wel, een homo zegt het". Volgens mij zegt hij het niet omdat hij homo is, maar omdat hij bij Leefbaar Rotterdam zit en (om een of andere reden?) Johan Derksen wil verdedigen.

Precies. Weer dat denigrerende dat jij wel even voor Van Mill invult dat hij Derksen verdedigt omdat hij bij Leefbaar zit. Laatste keer dat ik keek stond nergens "verdedig Derksen" in het programma van Leefbaar. Ik lees een coherent interview met volwassen opmerkingen, maar kennelijk moet het van jou zo zijn dat deze homoseksueel geen eigen standpunt heeft, en een verhaal voor een ander afdraait. Weet jij veel, misschien praat Van Mill wel namens homobelangenclub De Roze Leeuw. Hoe dan ook, ik ben je onfrisse praatjes en geglibber in deze wel een beetje zat.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Kom kom, we hebben het hier wel eens eerder over gehad. Over de melting pot ... "dat bedoel ik niet eenzijdig van hullie naar wij zoals assimilatie, maar ik zie het als fusion. Ik zie inter-cultureel als antwoord, omdat ik niet geloof dat wij in staat zijn, om mensen die nog wel een cultuur/gemeenschap hebben, te laten assimileren met ons.. wij hebben die cultuur/gemeenschap al vrij lang geleden losgelaten. Mijn punt hierboven was, dat er niet zoveel te integreren valt. Nederlanders zijn zelf tamelijk slecht in integratie met hun eigen culturele gemeenschap ! Dus assimilatie is al helemaal luchtfietserij." Toch heel wat anders dan je "ik vind wel degelijk, dat immigranten horen te assimileren" van nu.
Oneens. Of assimilatie luchtfietserij is, laat ik voor jouw rekening. Integratie is hier ook niet het onderwerp, het gaat over Johan Derksen en zijn tenenkrommende opmerkingen over homo's en coming out.

De optie "oneens" heb je niet.
Dat "assimilatie luchtfietserij is" zijn namelijk je eigen woorden, zie mijn link. Het enige wat je kunt doen is kiezen tussen "ik jokte toen" en "ik jok nu" wanneer je zegt dat je voor assimilatie bent. Dat is belangrijk omdat als je niet bereid bent met open vizier te debatteren met mij, kun je dat beter laten.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Wie loopt er nou te verdraaien? Ik weet wel zeker dat als iedereen assimileert, je daar PVV en FvD niet meer over hoort.
Cultureel marxisme is jouw stokpaardje.. Ik weet niet of ik eraan voldoe.. ik herken me in elk geval niet in de term "marxisme" en ik heb ook geen zin om over dat soort termen te gaan debattern. Dat doe je maar met partijgenoten, die schijnen allemaal precies te weten wat het betekent..

Kennelijk is uit de kast komen erg moeilijk.

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Einstein schreef:
Je kunt met drogreden-kretologie proberen om de vraag te vermijden. Mijn vraag is: wat denk je van dit argument ? Waarom mag ik niet zeggen, dat Wilders en Baudet tegenstellingen in de maatschappij verscherpen.. en mag jouw Leefbaar-raadslid wel zeggen, dat kritiek op Derksen de tegenstellingen over homosexualiteit in het voetbal op de spits drijven ? Hierboven suggereerde je dat er geen problemen meer zijn met homosexualiteit in het voetbal en dat ik die (weer) zou oproepen. Dat is dus onzin, er zijn grote problemen met homosexualiteit binnen het voetbal. Dat is gewoon zo, één van de laatste plekken.

Drogreden is geen kretologie. Het geeft aan dat je een denkfout maakt. Zijn alle situaties waarin kritiek geuit wordt op een groep hetzelfde? Nee. Dus wat vind ik van je argument? 1. je vergelijkt appels met peren 2. waarom zou jij al jaren roepen dat Wilders en Baudet tegenstellingen in de maatschappij verscherpen en mij nu tegenwerpen dat Van Mill zo iets doet.

Profiel  

Bericht nummer:#30  BerichtGeplaatst: wo dec 05, 2018 8:15 pm 
lid

Joyce schreef:
Overdreven reacties op Johan Derksen, hij mag die mening hebben en schokkend is die
niet maar het is onkies volgens wat hypocrieten om daarover uitspraken te doen ondanks
zijn recht op vrije meningsuiting.

Politici en in gespreksshows wordt erover gesproken, de idioterie ten top.

Ja dat klopt, Johan Derksen heeft het volste recht om een homofobe lul te zijn.
Net zoals anderen het recht hebben om hem een homofobe lul te vinden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]