Lumiere schreef:
Raya schreef:
Lumiere schreef:
Ik heb geen reden om een ijsje te eten, dus volgens Rayaanse logica 'mag' je dan geen ijsje eten.... jaja erg logisch weer allemaal

Zeuren is een ander lastig vallen, een ijsje eten niet. Jij hield toch zo van woordspelletjes?
Mja dus? Je domme uitspraak is daarmee niet minder dom, ik stel slechts dat je zonder reden zeurt om iets wat je zelf niet belangrijk vindt. Jij maakt er vervolgens een irrelevant drama van dat jij het 'recht' hebt om te zeuren, tsja leuk. Dat jij het recht hebt om te zeuren, maakt je gezeur niet minder zeurend
Raya schreef:
Er bestaan m.i. geen paspoorten dat je de provincialiteit van een provincie hebt. Dus als in het buitenland gevestigde Nederlander kun je niet op een provinciale staat stemmen. Dat is duidelijk.
Waarom er een extra lichaam in het leven moet worden geroepen om een provincialiteit te simuleren ontgaat mij.

Het gaat om de Eerste Kamer
In welke mate ik iets belangrijk vind, in welke volgorde, en mij dien aangaande uitlaat, maak ik zelf wel uit, daar heb ik jou niet voor nodig.
Met jouw opmerking suggereerde je gewoon dat ik niet moest zeuren omdat ik geen reden zou hebben om te zeuren en dus niet mocht zeuren. Maar dat licht laat ik er zelf wel over schijnen. Ik heb voldoende reden om er opmerkingen, voor jou gezeur, over te maken.
Ook die buitenNederalndwonenden zullen niet rechtstreeks stemmen voor de 1e Kamer, dus stemmen zij op een 13e provincie die geen provincie is die vervolgens getrapt voor hen gaat stemmen op 1e Kamerleden. Ik dacht dat je dat inmiddels toch wel begrepen had.