ezel schreef:
Raya schreef:
Kinderen zijn makkelijke prooien en kindermisbruik komt meer voor dan je denkt. Kinderen houden daar in veel gevallen levenslange trauma's aan over. En ik kan je verzekeren, dat die trauma's geen pretje zijn. Mensen zijn geen goudvissen met een geheugen dat niet verder teruggaat dan 3 seconden. Iedere ouder zonder genetische gebreken, zal zijn kinderen instinctief willen beschermen. Het is dus geen verschuilen achter kinderen maar beschermen van kinderen. Leer kinderen niet dat iets wat niet normaal is, normaal is.
Ook niet als dat in bijv. Afrika hier en daar wel als normaal wordt gezien. Daar wordt het neuken van een baby door sommigen zelfs als genezend voor de dader gezien, bijvoorbeeld van aids. Ik denk dat jij die kant hier niet op wilt voor jouw kinderen of kleinkinderen. Tenminste, als je die hebt.
Kinderen moeten juist leren dat het niet normaal is om in hun kindertijd seksuele omgang te hebben.
Je weet helemaal niet hoe vaak ik denk dat seksueel kinder misbruik voorkomt. Je brengt alleen een onschuldig maar wat pikant dansvermaak in verband met seksueel kinder misbruik. Dat vind ik stuitend. Ook is het niet zo dat mensen uit de Cariben voorstanders zijn het verkrachten van babies, omdat dit in Africa op bepaalde plaatsen gebeurt. Niet alle zwarten zijn hetzelfde.
Beria, het hoofd van de geheime dienst in de Sovjet Unie leed aan Syphyllus en verkrachte regelmatig jonge meisjes, omdat hij geloofde dat seks met een maagd hem zou genezen. Dat was precies dezelfde mythe als in Afrika waaraan je refereert. Beria was een blanke. Moeten we nu ineens alle blanken in verband brengen met kinderverkrachters?
Je bent weer aan het muggenziften. Ik gebruikte een zegswijze.
Het punt is juist dat het niet onschuldig is, omdat kinderen de indruk kunnen krijgen dat het doodnormaal is. Kinderen zijn makkelijk te beïnvloeden, ik zeg het nog maar eens.
Ik had niet het idee dat het voornamelijk de blanke deelnemers aan die stoet zijn die neukdansen. Ik heb ook nooit beweerd dat alle zwarten dat doen, of alle zwarten in Afrika denken dat het neuken van baby's hen geneest. En daar gaat het ook niet om.
Het gaat er om dat kinderen niet moet worden geleerd dat neukdansen normaal is als je oom of tante dat met je wil doen, met wat daar verder eventueel op volgt.
Probeer je ook eens een beetje in anderen in te leven, en dan vooral in kwetsbare kinderen.
Opnieuw breng je bubbling in verband met seksueel misbruik van kinderen. Als mensen in een carnavalsoptocht dit gedrag vertonen, wil dat niet zeggen dat ze promoten dat "oom of tante dat met een kind gaat doen". Moeten we dan alle vormen van openbaar vertoon van affectie ook verbieden. Mogen tieners niet langer op straat zoenen, omdat kinderen het kunnen zien, en dit het idee normaliseert dat "oom of tante" dat met het kind mogen doen?