Het is nu vr jan 21, 2022 12:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1635 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1581  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 4:31 pm 
lid

animo schreef:
baedeker schreef:
Ik heb een veroordeeld terroriste voor me. Die heeft haar straf uitgezeten, en wil politieke activiteiten ontplooien. Zeg maar dat die straks de launch codes krijgt voor het Nederlands equivalent van de kernraketten. Yup, daar wil ik de hoed en de rand van weten. Maar ze houdt haar kaarten strak tegen de borst.
Ik heb stellig de indruk dat je zit te wachten op openbaar berouw of zoiets en kan dat niet rijmen met 'kaarten op tafel leggen'. Welke kaarten dan?
Niet om lullig te doen. Ik snap gewoon niet waar je op doelt.

Soumaya is terrorist geweest, en wil nu belangrijke dingen doen bij / via de VVD. Het is heel simpel. Dan wil ik daar alles over weten. Hoe is die omslag gegaan? Hoe zijn haar contacten met haar oude wereld? Hoe kijkt ze terug op de moord op Theo van Gogh? Ja misschien wel berouw (en waarom is dat geen kaart)? Wat ik nou zo raar vind aan dit gesprek, is dat je die vragen zelf niet hebt, en je nu zelfs een beetje theatraal geen voorstelling kunt maken van wat ik bedoel.

Het voelt een beetje of arimo Van Gogh op de foto heeft weg geretoucheerd, en nu vraagt 'welke Van Gogh?'
:)

animo schreef:
– Maar aha:
baedeker schreef:
Net zoals ze dat eerder over die adressen van politici tegenover haar zussen deed, en al die jaren tegenover de rechter, en recent nog toen ze haar CV op de website van de VVD zette. Even goeie vrienden hoor, maar daar heb ik heel gewoon geen fijn gevoel over. Ze mag me een halfje wit verkopen, of mijn treinkaartje knippen. Maar politiek vind ik een slecht idee.
Luister. Ik ben ook geen fan van die dame en al helemaal niet van de entourage die haar nogal gretig heeft opgenomen. Het getapdans over haar rol in de Hofstadgroep, haar opgeschoonde cv: helemaal tot je dienst, krijg ik ook een vieze smaak van. Als daar de bewijsvoering zou staken – wat een vorm van manipulatie op zich is – was ik het zonder meer met je eens geweest.

Maar dan moeten we ook kijken naar het ontlastende bewijs, in de vorm van haar opmerkelijke palmares sinds ze haar straf heeft uitgezeten. Haar DADEN sindsdien, dus. Maar die wens je te negeren, of uitsluitend te plaatsen in het licht van haar abjecte gedrag en ideeënwereld vóór ze haar straf heeft uitgezeten, of haar juridische gesteggel te presenteren alsof DIE daad het bewijs vormt dat ze haar 'kaarten tegen de borst houdt' (taqqiya!) en al het andere er niet meer toe doet – inmiddels, bij monde van Jan Dijkgraaf, een valse chronologie suggererend – en dat allemaal tegelijk.

Merk op dat we nu al dicht op de inhoud zitten van de manipulatie waar ik op doel. Ja, dit is een cliffhangertje. Maar eerst:

Wel listig, die 'aha' als sprongetje van 'ikke niet snap wat baedeker wil zeggen' naar 'aha hier wil arimo het wel over hebben'. Een stropop om in te lijsten, animo, zo zout tref je ze zelden.

Ik negeer helemaal niks. Jij zwijmelt over een palmares, gek genoeg te danken aan een entrourage waar je nadrukkelijk geen fan van bent. Ik heb je al de redenen gegeven waarom ik daar niet van onder de indruk ben. Geen manipulatie, we zijn het er gewoon niet over eens. Hou op met die onzin. Ik heb de chronologie in deze draad na een opmerking van PeterJKH nagerekend, en mijn conclusies erbij geplaatst. Zwak om dan tegen mij weer te beginnen over de chronologie van Dijkgraaf. Waar we het hopelijk wel over eens zijn is dat Soumaya liegt en ons niet van de hoed en de rand verteld heeft. Moet ze dan in de boeien worden geslagen, zoals in 'onomstotelijk bewijs' in jouw procesje hier (waar je niks van bakt :) )?

Welnee. Wat ik zeg is dat ik het niet vertrouw, en dat ik geknuffel van de overheid met mensen uit dit soort slangenkuilen onverstandig vind. Nederlanders zijn daar niet goed in. Je ziet het aan de kaaskoppen bij de geheime dienst, die Wilders niet informeren. De kaaskoppen van de media die een uiterst nieuwswaardig verhaal niet uitzoeken of schrijven, maar achteraf wel leutig grappen dat het toch algemeen bekend was. De kaaskoppen op een forum die gelijk over islamofobie beginnen, en zich als haantjes opwerpen om te doen of hele normale vragen raar zijn om überhaupt te stellen. Soms is een beetje normaal doen erg moeilijk.
:drunk:

animo schreef:
baedeker schreef:
Dat heeft niks met cancel culture te maken.
Klopt. Deels. Cancel culture was slechts een associatie, en wel met het credo: NEVER APOLOGIZE. Ik vind dat waardevol advies, in elk geval in verband met de afrekencultuur waar ik zo intens de pest aan heb, omdat die geen vergeving kent. Het maakt niet uit wat je zegt of doet zodra de hogepriesters en -priesteressen je in het vizier hebben, Barbertje moet hangen.

...Dit komt echter samen met nog een andere indruk die ik stellig heb: zelfs ALS mevrouw niet juridisch had gesteggeld om haar reputatie op te schonen en zelfs ALS ze sorry sorry sorry afstand afstand afstand had geroepen – dan NOG was het niet genoeg geweest. Taqqiya!, immers. Vergiffenis is onmogelijk, straf uitdienen betekenisloos.

En dit is dus waarom je onder dit soort omstandigheden nooit excuses moet maken. Het. Helpt. Niet.

Eerlijk zeggen. Zit ik ernaast?

Ja kijk, daar hebben we de centrale aanname, 'Barbertje moet hangen'. Ik ben in het Midden Oosten geboren vriend. Ik had al minaretten en hijabs om me heen toen jij nog in luiers rondkroop. Ik heb er vele jaren gewoond. Ik heb qua gevoelens en kennis over de cultuur en de mensen een nuance waar je nog geen moment aan getipt hebt. Dus hou op met je idiote geklets en aannames.
:snooty:

Als je mijn steun wil, dan moet je wat openheid betrachten en mijn vertrouwen winnen. Als je terrorist bent geweest, dan is het volstrekt normaal dat je een duidelijk verhaal hebt, anders wordt het moeilijk. Maakt niet uit of je moslim, christen of wat dan ook bent. Hier worden hele normale vragen gesteld. Het is bizar om dat te vergelijken met cancel culture.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1582  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 6:30 pm 
lid

baedeker schreef:
Het is bizar om dat te vergelijken met cancel culture.

Dat hele begrip "cancel culture" is subjectief en selectief. Jij klaagt wel (10000 keer) over de toeslagen-affaire, maar al die partijgenoten van jou die in 2011-2015 overenthousiast de kaartenbakken hebben zitten navlooien op buitenlandse namen blijven bij jou buiten schot. Stel ik dan voor, om daar eens kritisch naar te gaan kijken, dan ben jij de eerste die begint over "Cancel Culture". Politie-agenten die Corona-demonstranten in elkaar slaan moeten aan de hoogste boom, als ze een zwarte neerschieten, dan is dat een adequate reactie gegeven de omstandigheden. Wat je cancelt ben je niet zelf, daar komt het eigenlijk op neer. Het is altijd een toewijzing en de gang van zaken is geen cultuur, maar politiek van alle tijden. Helaas, objectieve critera tellen niet meer. Ook bij Soumaya.. of je zet een roze bril op, of je fakkelt iemand af, zonder iets van die persoon te weten.

Profiel  

Bericht nummer:#1583  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 7:18 pm 
lid

Einstein schreef:
baedeker schreef:
Het is bizar om dat te vergelijken met cancel culture.
Dat hele begrip "cancel culture" is subjectief en selectief. Jij klaagt wel (10000 keer) over de toeslagen-affaire, maar al die partijgenoten van jou die in 2011-2015 overenthousiast de kaartenbakken hebben zitten navlooien op buitenlandse namen blijven bij jou buiten schot. Stel ik dan voor, om daar eens kritisch naar te gaan kijken, dan ben jij de eerste die begint over "Cancel Culture". Politie-agenten die Corona-demonstranten in elkaar slaan moeten aan de hoogste boom, als ze een zwarte neerschieten, dan is dat een adequate reactie gegeven de omstandigheden. Wat je cancelt ben je niet zelf, daar komt het eigenlijk op neer. Het is altijd een toewijzing en de gang van zaken is geen cultuur, maar politiek van alle tijden. Helaas, objectieve critera tellen niet meer. Ook bij Soumaya.. of je zet een roze bril op, of je fakkelt iemand af, zonder iets van die persoon te weten.

Mja, verzin wat wilde beschuldigingen, laat de duidelijke voorbeelden van (linkse) cancel culture onbenoemd, en presto het is subjectief, of beter nog ... iedereen doet het. Dat heeft niks te maken met het verschijnsel maar is ouderwetse framing van Einstein. Er is geen storm van verontwaardiging over- of boycot van Soumaya. Er zijn hele normale vragen waarvan ik er een aantal hierboven te berde breng, en nogal wat spastische reacties daarop. That's all.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#1584  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 7:33 pm 
lid

Baedeker wil gederadicaliseerde moslima's cancellen, dat is gewoon vrij dom. Er is geen enkel probleem anders dan wat blijvende islamofobie. :bye:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1585  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:02 pm 
lid

Lumiere schreef:
Baedeker wil gederadicaliseerde moslima's cancellen, dat is gewoon vrij dom. Er is geen enkel probleem anders dan wat blijvende islamofobie. :bye:

Die gederadicaliseerde (wat een woord, alsof het een hond is die je kunstjes afleert) moslima's kunnen heel nuttig werk doen in de samenleving door te gaan helpen in verpleegtehuizen, of thuiszorgmedewerker te worden, of taallessen te gaan geven aan immigratielandgenoten, dat is ook hard nodig. Nergens voor nodig om die in een politiek adviesorgaan te zetten, net zo min als we het in de jaren '80 normaal zouden hebben gevonden als voormalige leden van de Baader Meinhofgroep of de Bende van Nijvel te bombarderen tot politiek adviesorgaan.

Profiel  

Bericht nummer:#1586  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:06 pm 
lid

Een gederadicaliseerde moslima kan prima tafelvoorzitter zijn op het onderwerp terrorisme en radicalisering :ok:

Over Sahla: "Volgens Soumaya is er nog steeds sprake van een sterke sociale controle binnen de (Nederlandse) Islamitische gemeenschap. Dit wordt versterkt door de bemoeienissen van onvrije landen als Saudi-Arabië en Koeweit. Via allerlei geldstromingen proberen zij de ideologische koers van de moslims in Nederland te bepalen of hebben reeds bepaald, aldus Soumaya. Deze ideologieën, het Salafisme en de Moslimbroederschap, verspreiden een geluid dat op gespannen voet staat met de westerse waarden, en is een sta-in-de-weg voor de menselijke groei. Volgens Soumaya belemmert dit tevens de integratie van moslims in Nederland. Ook is gebleken dat deze geluiden onverdraagzaam en anti-democratisch zijn, en een gevaar voor de democratische rechtsorde vormen."

Prima verhaal, geen idee waarom Peter en Baedeker daar zo op tegen zijn :hum:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1587  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:24 pm 
lid

Lumiere schreef:
Een gederadicaliseerde moslima kan prima tafelvoorzitter zijn op het onderwerp terrorisme en radicalisering :ok:

Over Sahla: "Volgens Soumaya is er nog steeds sprake van een sterke sociale controle binnen de (Nederlandse) Islamitische gemeenschap. Dit wordt versterkt door de bemoeienissen van onvrije landen als Saudi-Arabië en Koeweit. Via allerlei geldstromingen proberen zij de ideologische koers van de moslims in Nederland te bepalen of hebben reeds bepaald, aldus Soumaya. Deze ideologieën, het Salafisme en de Moslimbroederschap, verspreiden een geluid dat op gespannen voet staat met de westerse waarden, en is een sta-in-de-weg voor de menselijke groei. Volgens Soumaya belemmert dit tevens de integratie van moslims in Nederland. Ook is gebleken dat deze geluiden onverdraagzaam en anti-democratisch zijn, en een gevaar voor de democratische rechtsorde vormen."

Prima verhaal, geen idee waarom Peter en Baedeker daar zo op tegen zijn :hum:

Prachtige verhalen inderdaad. Wat hebben deze dames in eigen kring ondernomen om hun gemeenschap tot een betere integratie aan te zetten? Heeft dat resultaat gehad? Zijn er nu meer moslims die Nederlands zijn gaan leren en zich zijn gaan verdiepen in de culturele fundamenten van hun nieuwe vaderland? Of vinden ze het alleen maar interessant in een duurbetaalde functie wijsheden te debiteren, zonder daadwerkelijk aan de slag te gaan om ook de wijken in te gaan waar veel immigranten wonen en daar een bijdrage te leveren?

Profiel  

Bericht nummer:#1588  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:29 pm 
lid

Heb je bewijs dat deze functie van tafelvoorzitter "duurbetaald" is? :hum:

Profiel  

Bericht nummer:#1589  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:31 pm 
lid

Lumiere schreef:
Heb je bewijs dat deze functie van tafelvoorzitter "duurbetaald" is? :hum:

Ik neem aan dat het niet het minimumsalaris oplevert. Ik denk zo maar dat haar uurloon stukken hoger ligt dan van een groot deel van de Nederlandse bevolking.

Profiel  

Bericht nummer:#1590  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:55 pm 
lid

Je gokt dus maar wat :foei:

Profiel  

Bericht nummer:#1591  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 8:56 pm 
lid

Lumiere schreef:

Nee hoor, ik weet zeker dat ze niet op dat lucratieve baantje zit tegen een bijstandsinkomen.

Profiel  

Bericht nummer:#1592  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 9:02 pm 
lid

PeterJKH schreef:
Lumiere schreef:

Nee hoor, ik weet zeker dat ze niet op dat lucratieve baantje zit tegen een bijstandsinkomen.

Goed gezien, natuurlijk niet....

Al dat soort 'rolletjes' betaalt bovengemiddeld.

Profiel  

Bericht nummer:#1593  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 9:12 pm 
lid

Tja geef daarvoor eens bewijs :hum:

Profiel  

Bericht nummer:#1594  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 9:18 pm 
lid

Lumiere schreef:

Dat kan ik je niet geven. Dat is gewoon praktijkervaring in de afgelopen 20 jaar.

Dit betreft rollen die niet via LinkedIn, Jobbird of Nationale Vacaturebank worden vervuld.

Hier werkt het old-boys-network.... Trust me. :)

Profiel  

Bericht nummer:#1595  BerichtGeplaatst: do dec 16, 2021 9:31 pm 
lid

Lumiere schreef:

Ik weet niet wat mijn bankdirecteur per maand verdient. Dus geen bewijs. Maar gezond verstand vertelt me dat hij een stuk meer per maand krijgt bijgeschreven dan een bijstandsmoeder...

Profiel  

Bericht nummer:#1596  BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2021 1:01 am 
lid

baedeker schreef:
animo schreef:
baedeker schreef:
Luister, jij begint over waanbeelden ter grootte van Flat Earth en zelfs manipulatie. Dan kleur ik neutraal-objectief in waarom het geen uitzondering is dat wat gederadicaliseerd lijkt dat niet is. Nu kom je terug met wazig gemompel over belegen dingen en allergieën. Wat mot ik met deze onzin animo?
Niets. Zoals gezegd, ik kom er vast nog wel eens op terug.

Manipulatie roepen, dat niet hard maken en dan er 'er vast nog wel eens op terug komen'.

Ik bén er inmiddels al op terug gekomen, eerder dan ik zelf had verwacht omdat het maar boven de markt bleef zweven, en nu verkies je er niet op te reageren. Fijn dan.

Profiel  

Bericht nummer:#1597  BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2021 1:03 am 
lid

Biertje schreef:

Soumaya zet zich na haar veroordeling juist in voor een veiligere samenleving.

Hé animo, hoe wou ze dat doen?. Lief zijn voor moslims betekent feitelijk daar moslims niet lief zijn voor ongelovigen. En dan zwijg ik maar over de NATO die volgens Kaag de vrede belemmert. :eek:

Geen idee. Dit citaat is niet van mij, het is een citaat uit een link in beadekers bron.

Profiel  

Bericht nummer:#1598  BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2021 1:56 am 
lid

PeterJKH schreef:
Lumiere schreef:

Ik weet niet wat mijn bankdirecteur per maand verdient. Dus geen bewijs. Maar gezond verstand vertelt me dat hij een stuk meer per maand krijgt bijgeschreven dan een bijstandsmoeder...

Leuk, maar een bankdirecteur is een bestaande baan waarvoor je een inschatting kan maken en een bijstandsuitkering is na te lopen bij een gemeente hoeveel dat is.

Tafelvoorzitter voor een sessie over terrorisme en radicalisering is dat niet. Je gokt dus maar wat, als je nu eerlijk was dan had je geschreven: "Ik PeterJKH heb het ter plekke verzonnen omdat ik een stok zocht om mee te slaan" in plaats van met gezochte argumenten te komen over bankdirecteuren en bijstandsmoeders.

Jammer dat je niet gewoon eerlijk kan zijn en dingen compleet moet verzinnen om een punt te maken. :evendenken:

Profiel  

Bericht nummer:#1599  BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2021 3:03 am 
lid

baedeker schreef:
Soumaya is terrorist geweest, en wil nu belangrijke dingen doen bij / via de VVD. Het is heel simpel. Dan wil ik daar alles over weten. Hoe is die omslag gegaan? Hoe zijn haar contacten met haar oude wereld? Hoe kijkt ze terug op de moord op Theo van Gogh? Ja misschien wel berouw (en waarom is dat geen kaart)? Wat ik nou zo raar vind aan dit gesprek, is dat je die vragen zelf niet hebt, en je nu zelfs een beetje theatraal geen voorstelling kunt maken van wat ik bedoel.

Oké, helder. Ik neem het mezelf kwalijk dat ik dit niet eerder zag. Serieus: :beuken:

baedeker schreef:
Het voelt een beetje of arimo Van Gogh op de foto heeft weg geretoucheerd, en nu vraagt 'welke Van Gogh?'
:)

Over theatraal gesproken. Well played. :wink:

baedeker schreef:
Ik negeer helemaal niks. Jij zwijmelt over een palmares, gek genoeg te danken aan een entrourage waar je nadrukkelijk geen fan van bent. Ik heb je al de redenen gegeven waarom ik daar niet van onder de indruk ben.

Goed punt. Dat laat onverlet dat resultaat telt. Bijvoorbeeld: Bolkie mag, fragiel en wel, haar onder zijn hoede hebben genomen, ze heeft hem op haar beurt bijgestaan in het stekelige Cambridge Union-debat tegenover Tariq Ramadan. Ik heb dat debat destijds gevolgd op YouTube (mei 2017) , had nog nooit gehoord van een of andere Soumaya, die was toen ook helemaal niet in beeld – en vraag me, ondanks de begrijpelijke bedenkingen tegen haar persoon vanwege haar verleden, nog steeds af hoe iemand eraan kan twijfelen dat ze op z'n minst een ingrijpende ontwikkeling ten positieve heeft doorgemaakt.

Juist vanwege haar verleden kan je net zo goed vaststellen dat ze van heel ver is gekomen. Dat ik of jij weinig sympathie heb(t) voor de entourage die dat mede mogelijk heeft gemaakt, doet daar helemaal niets aan af. Het doet er niet eens toe.

Waarmee de stelling uit mijn eerste bijdrage nog steeds overeind staat: Voor iemand die niet gederadicaliseerd zou zijn, gaat ze wel héél ver om te doen alsof ze dat wel is en trappen wel érg veel mensen in haar veronderstelde machinaties.

baedeker schreef:
Geen manipulatie, we zijn het er gewoon niet over eens. Hou op met die onzin. Ik heb de chronologie in deze draad na een opmerking van PeterJKH nagerekend, en mijn conclusies erbij geplaatst. Zwak om dan tegen mij weer te beginnen over de chronologie van Dijkgraaf.

Quatsch. Jij was degene die Dijkgraafs chronologie aanvoerde (#1524), PeterJKH trapte daar met open ogen in (#1529), ik heb dat rechtgezet (#1530), waarna je niet anders kon dan dat beamen en er een draai aan geven (#1536). Later (#1577) heb ik geïllustreerd hoe manipulatief Dijkgraafs framing was (en daar kan ik nog heel wat verder in gaan) en by extension jouw aanvoering daarvan als bewijs van hoe het zaakje wel niet stinkt (#1524), waarop je tot op heden niets anders weet in te brengen dat het... 'zwak' is (#1581).

Daarbij: de initiële vragen die je hebt zijn inderdaad heel normaal en terecht; wat je dan bezielt om Dijkgraafs oververhitte aaneenrijging van twittergedoe aan te dragen en nog altijd te poseren alsof dát 'normaal' is, is me een raadsel.

baedeker schreef:
Waar we het hopelijk wel over eens zijn is dat Soumaya liegt en ons niet van de hoed en de rand verteld heeft.

Klopt. Daar waren we het al over eens.

...En de rest van deze uitwisseling is het gevolg van iets dat ik betreur: ik had nooit moeten beginnen over cancel culture. Daarmee sloeg ik, in een poging mijn gedachteproces uit te tekenen, een zijpad in dat er alleen maar toe heeft geleid dat we goeddeels langs elkaar heen zijn gaan praten. Een leermoment, met als absoluut dieptepunt:

baedeker schreef:
Ik ben in het Midden Oosten geboren vriend. Ik had al minaretten en hijabs om me heen toen jij nog in luiers rondkroop. Ik heb er vele jaren gewoond. Ik heb qua gevoelens en kennis over de cultuur en de mensen een nuance waar je nog geen moment aan getipt hebt. Dus hou op met je idiote geklets en aannames.

Blaaskaak.

Profiel  

Bericht nummer:#1600  BerichtGeplaatst: vr dec 17, 2021 4:41 am 
lid

PeterJKH schreef:
...gederadicaliseerde (wat een woord, alsof het een hond is die je kunstjes afleert) moslima...

Is een geradicaliseerde moslima als een hond die een kunstje heeft geleerd?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1635 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]