Het is nu di apr 13, 2021 11:46 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1407 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71
Auteur Bericht
Bericht nummer:#1401  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 4:08 pm 
lid

Humanitair is vooral het niet meer steunen van oorlogen en sluiten van grote bedrijven die voor hun grondstoffen landen oorlog laten voeren. Of mensonwaardige omstandigheden in stand houden door het financieren van machtswellustelingen, om het volk onder controle te houden terwijl het wordt beroofd en uitgebuit door die bedrijven.

Scheelt heel veel vluchtelingen. Die dan dus ook niet hoeven te worden opgevangen!

Profiel  

Bericht nummer:#1402  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 5:48 pm 
lid

baedeker schreef:
Zeggen dat dat hetzelfde is als de holocaust, is de holocaust ontkennen.

Je duikt weer laf, ik had het niet over de holocaust, ik had het over het weigeren van vluchtelingen en jouw soort is nu eenmaal het type dat ook de joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd. Jij zit nu eenmaal in de ideologische hoek van complotgekkies en antisemieten :foei:

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Verder is er niks gejokt aan dat arbeidsmigranten een netto positieve bijdrage leveren
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Jawel hoor. Arbeidsmigranten doen ook aan Gezin.

Tja dat kan, doet niet af aan het gegeven dat arbeidsmigranten gewoon een positief resultaat leveren

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Er is ook niks gejokt aan dat we asielzoekers niet opnemen op basis van productiviteit, maar op basis van humanitaire redenen. Dat jij dat woord niet snapt doet daar niks aan af

Is ook een leugen. Humanitair kan uitstekend met opvang in de regio. Dan vermijd je ook het probleem dat velen niet meekomen op de arbeidsmarkt hier, en zogenaamd humanitair veroordeeld zijn tot een leven lang op de bank zitten. Daar is asiel niet voor bedoeld.

Zoals ik al schreef jij zou de joodse bootvluchtelingen ook hebben geweigerd :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1403  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 6:09 pm 
lid

Lumiere schreef:
baedeker schreef:
Zeggen dat dat hetzelfde is als de holocaust, is de holocaust ontkennen.

Je duikt weer laf, ik had het niet over de holocaust, ik had het over het weigeren van vluchtelingen en jouw soort is nu eenmaal het type dat ook de joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd. Jij zit nu eenmaal in de ideologische hoek van complotgekkies en antisemieten :foei:

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Verder is er niks gejokt aan dat arbeidsmigranten een netto positieve bijdrage leveren
Verkleinde Afbeelding

Jawel hoor. Arbeidsmigranten doen ook aan Gezin.

Tja dat kan, doet niet af aan het gegeven dat arbeidsmigranten gewoon een positief resultaat leveren

baedeker schreef:
Lumiere schreef:
Er is ook niks gejokt aan dat we asielzoekers niet opnemen op basis van productiviteit, maar op basis van humanitaire redenen. Dat jij dat woord niet snapt doet daar niks aan af

Is ook een leugen. Humanitair kan uitstekend met opvang in de regio. Dan vermijd je ook het probleem dat velen niet meekomen op de arbeidsmarkt hier, en zogenaamd humanitair veroordeeld zijn tot een leven lang op de bank zitten. Daar is asiel niet voor bedoeld.

Zoals ik al schreef jij zou de joodse bootvluchtelingen ook hebben geweigerd :foei:

Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#1404  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 6:15 pm 
lid

Baedeker heeft zich weer eens vastgeluld, probeert eerst te duiken over dat hij vanuit zijn ideologie joodse bootvluchtelingen zou hebben geweigerd om daarna te argumenteren wat neerkomt dat hij jinderdaad oodse bootvluchtelingen zou weigeren :foei:

Vandaar dat Baedeker's ideologie ook zo kut is:
- Poogt met geweld de democratie aan te vallen als een verkiezingsuitslag niet bevalt
- Ontkent wetenschap
- Laat zich in met complotdenkers
- Laat zich in met antisemieten
- Zou joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd.

Geen wonder dat de fatsoenlijk rationele middenpartijen er niet mee willen samenwerken :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#1405  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 7:00 pm 
lid

Lumiere gaat onderuit op d'r vergelijking van de huidige volksverhuizingen met de holocaust.
Dat is holocaust ontkenning, en daar hou ik niet van.
:foei:

Verder laat ik de leugens, de verdraaiingen en het knipwerk voor wat ze zijn.
Een gasbel die opgaat aan een immigratie- en integratie-ramp, dat ziet er als volgt uit:

Verkleinde Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#1406  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 7:06 pm 
lid

baedeker schreef:
Lumiere gaat onderuit op d'r vergelijking van de huidige volksverhuizingen met de holocaust.

Nee hoor, gaat om een humanitair principe. Jij zou op basis van jouw argumentatie nu eenmaal joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd, dat is gezien je ideologische voorkeur ook niet vreemd natuurlijk.

Even weer waarom jouw ideologie ook alweer zo kut is:
- Poogt met geweld de democratie aan te vallen als een verkiezingsuitslag niet bevalt
- Ontkent wetenschap
- Laat zich in met complotdenkers
- Laat zich in met antisemieten
- Zou joodse bootvluchtelingen hebben geweigerd.

Geen wonder dat de fatsoenlijk rationele middenpartijen er niet mee willen samenwerken :foei:

Profiel  

Bericht nummer:#1407  BerichtGeplaatst: do maart 04, 2021 8:03 pm 
lid

Rightnow schreef:
Arbeidsmigranten, ook wel gelukszoekers genoemd, een mooi woord dat positief dient te worden opgevat.

Persoonlijk zie ik ze als moedige mensen die een stap nemen om iets van hun leven te maken, weg uit samenlevingen waar corruptie en / of onvrijheid hun menselijke mogelijkheden dramatisch beperken. Het zijn de sterksten en de moedigsten in hun samenleving, intelligent en leergierig. Ik blijf zeggen dat culturele verschillen het een harde dobber maken om ze hier te verwelkomen.

Wat zou er gebeuren als we de honderden mijarden die we moeten reserveren voor de nog komende vloedgolven van migranten, kunnen ombuigen in projecten om deze groepen te ondersteunen in hun herkomstgebieden? Hun energie steken ze nu in levensgevaarlijke overtochten en immigratieprocedures, maar wat als deze energie beschikbaar zou zijn om nieuwe gemeenschappen op te bouwen in hun herkomstgebieden, gemeenschappen waar we de corrupte overheden en multinationals weghouden die nu te veel kapotmaken en frustreren?

Ik heb niks tegen arbeidsmigranten. Maar het zijn in feite gewoon immigranten en die dienen zich vooraf met hun immigratieplannen te melden bij de Nederlandse overheid, en dan wordt beoordeeld of die mensen al dan niet een bijdrage (kunnen) gaan leveren in Nederland, waarna al dan niet besloten wordt hen een vestigingsvergunning te geven. Lijkt me de normale procedure. Maar op goed geluk naar een ander land gaan, veelal wetende dat je geen navenante opleiding hebt om in het beoogde land aan de slag te gaan, maar vooral hopende op het sociale vangnet in dat land om gratis de rest van je leven te kunnen wonen in een huis waar in je thuisland alleen de rijkeren in wonen, elke maand je inkomen gratis gestort te zien op je bankrekening en links en rechts nog wat subsidies en toeslagen meeschnabbelend, terwijl je je dagen doorbrengt met op de kabel-TV de soaps uit je thuisland te volgen en met mede-nietsdoeners te kletsen en domino te spelen in het eveneens gesubsidieerde theehuis, dat lijkt me niet de bedoeling.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1407 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]