Julien Sorel schreef:
baedeker schreef:
De 'als' verzin je erbij, kleine jokkebrok die je bent. Minnesma: 'je hoeft het inderdaad niet alleen via stikstof te doen'. Dat is een heel ander verhaal dan de aanval op de landbouw van de extremisten van het midden. Gewoon weer een dom links liberaal opzetje. BBB zit niet in een lastig parket. Er moeten verkiezingen komen en dan kunnen volwassen partijen het bestuur overnemen, want het is wel weer duidelijk dat de criminelen van toeslagenschandaal er een zooitje van maken.
Nee, je hoeft het niet alleen via stikstof te doen maar dan moet je wel aangeven hoe je die doelen wel kunt bereiken. Minnesma is heel benieuwd en ik ook. Ik begrijp dat naar het oordeel van Baedeker er nieuwe verkiezingen moeten komen om op dit land orde op zaken te kunnen stellen. Ik zou het Kabinet adviseren even een paar maanden aan te kijken hoe de boerenburgerclub het er vanaf gaat brengen in de provincies en de Eerste Kamer. De kans is groot dat de ganse beweging als een kakelende plumpudding in elkaar stort. Daarna lijkt me het een goed moment voor nieuwe verkiezingen.
Maar natuurlijk wil de links liberaal dat de criminelen van toeslagenschandaal het tot sint juttemis "aankijken".
Hoeveel schade hebben ze inmiddels wel niet aangericht met stilgelegde bouwprojecten, landbouw- en visbedrijven in de problemen, domme regels en nog veel dommere rechterlijke uitspraken ... om er nu achter te komen dat de stikstofpaniek een hoax is en het ook op andere manieren kan. Ik heb een beter voorstel: laten we de extremisten van het midden meteen met pek en veren afvoeren, en normale bestuurders aanstellen. Die komen ongetwijfeld
in no time tot een realistische oplossing van de problemen.
Als je het stikstofprobleem en de klimaatproblematiek eenvoudig ontkent hoef je er toch helegaar geen realistische oplossingen voor te bedenken?