Het is nu wo jan 19, 2022 7:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3851 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#3821  BerichtGeplaatst: wo jan 05, 2022 8:22 pm 
lid

Hume schreef:
baedeker schreef:
Tijdens het klimaatakkoord van Parijs hoorde je anders bijzonder weinig over Rusland, Saoedi Arabië of Groningen.
Dat lijken me gelegenheidsargumenten die Wisp uit de hoge hoed tovert.
Is er iemand in West Europa zijn onafhankelijkheid kwijt geraakt door Russische of Saoedische energie?

De windmolens en de zonnepanelen waar de klimaatlobby voor ijvert zijn een peperdure religie. De klimaatlobby kreeg een flinke klap van de (wind)molen en maakt van klimaat religie
Duitsland komt terug van zijn rampzalige Energiewende. Waarom zouden wij nu dezelfde fout maken?

Sinds wanneer bent u klimaat deskundige geworden ?
Is het een studie van u geweest of is het en kwestie van meepraten met Trump?
Timmermans is het sowieso niet

Profiel  

Bericht nummer:#3822  BerichtGeplaatst: wo jan 05, 2022 8:39 pm 
lid

Biertje schreef:
Hume schreef:
baedeker schreef:
Tijdens het klimaatakkoord van Parijs hoorde je anders bijzonder weinig over Rusland, Saoedi Arabië of Groningen.
Dat lijken me gelegenheidsargumenten die Wisp uit de hoge hoed tovert.
Is er iemand in West Europa zijn onafhankelijkheid kwijt geraakt door Russische of Saoedische energie?

De windmolens en de zonnepanelen waar de klimaatlobby voor ijvert zijn een peperdure religie. De klimaatlobby kreeg een flinke klap van de (wind)molen en maakt van klimaat religie
Duitsland komt terug van zijn rampzalige Energiewende. Waarom zouden wij nu dezelfde fout maken?

Sinds wanneer bent u klimaat deskundige geworden ?
Is het een studie van u geweest of is het en kwestie van meepraten met Trump?
Timmermans is het sowieso niet

:lol:

Profiel  

Bericht nummer:#3823  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 5:02 pm 
lid

Wat is Extinction Rebellion? Een groene gekkie club met een comité van aanbeveling met daarin de naar eigen zeggen errug trotse leden Babah Tarawally (Trouw), Jan Terlouw (D66), Marjan Minnesma en Jan Rotmans (Urgenda). We vinden XR terug op Koningsdag in Amersfoort: mooi plekje langs de route, enorm Oranje gekleurd spandoek, in het water springen, vriendelijk zwaaidende Oranjes, uiteraard 's avonds prominent in beeld bij de staatsomroep. XR maakt samen met Greta het verschil.

Maar ow, wat zien ik nou? Ook de fakkelman van Kaag maakt samen met XR het verschil:
"Extinction Rebellion" vuistdiep in bedreiger Kaag

Lijkt erop dat het verhaal gewoon een inside job is.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#3824  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 5:11 pm 
lid

*Gaap* leuk hoor, maar wappie bedreiger riep bij Kaag dezelfde WEF/Schwab complotonzin als Forum roept en oei wat zien wij hier:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Duidelijk geradicaliseerd door dezelfde wappie bende van Baudet :foei:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#3825  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 5:12 pm 
lid

baedeker schreef:
Wat is Extinction Rebellion? Een groene gekkie club met een comité van aanbeveling met daarin de naar eigen zeggen errug trotse leden Babah Tarawally (Trouw), Jan Terlouw (D66), Marjan Minnesma en Jan Rotmans (Urgenda). We vinden XR terug op Koningsdag in Amersfoort: mooi plekje langs de route, enorm Oranje gekleurd spandoek, in het water springen, vriendelijk zwaaidende Oranjes, uiteraard 's avonds prominent in beeld bij de staatsomroep. XR maakt samen met Greta het verschil.

Maar ow, wat zien ik nou? Ook de fakkelman van Kaag maakt samen met XR het verschil:
"Extinction Rebellion" vuistdiep in bedreiger Kaag

Was dat dezelfde man die Theo Hiddema lastig viel omdat die een pedofiel verdedigde?
En die naast deze vrolijk lachende snorremans stond?
Verkleinde Afbeelding

Profiel  

Bericht nummer:#3826  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 6:34 pm 
lid

Machthebbers die graag nog meer macht willen... hoe gek is dat?

Profiel  

Bericht nummer:#3827  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 6:39 pm 
lid

Het wordt nog een graadje pikanter, Max van den Berg en zijn cameravrouw Eline van 't Noordeinde horen blijkbaar bij 'onrecht TV'

En 'Onrecht TV' lunchte blijkbaar vorig jaar gezellig met FvD :hum:
Verkleinde Afbeelding

Tja de associatie lijkt mij wel duidelijk

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#3828  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 6:49 pm 
lid

Dat de lockdowns, QR-code en begeleidende manipulatie niet kunnen gaan over de volksgezondheid, maar over de overheidscontrole vergroten, dat hebben heel veel verstandige mensen inmiddels wel door. Natuurlijk is een normaal politicus benaderbaar voor- en geïnteresseerd in mensen die daar zorgen over hebben. Is dat waar alle poeha over gaat, dat Baudet op de foto gaat met hem? Zeg me dat jullie meer hebben.

:lol:

Kijk het is niet netjes dat zo iemand 's avonds bij Kaag aanbelt. Maar kom op zeg, we zijn toch allemaal volwassen mensen. Het is niet of hij vernielingen heeft aangericht, en ze even verderop een politieagent ziet die de andere kant op kijkt. Eenmaal van de schrik bekomen kan ze toch gewoon zeggen: 'Kom volgende week op de koffie. Dan nodig ik Jan Terlouw uit van jouw club Extinction Rebellion, daar is mijn partij D66 dik mee. En dan hebben we het erover.' Wie weet, misschien weet ze hem wel te overtuigen. Maar gelijk dat drama over "demoniseren", en dan politieke munt eruit willen slaan met valse beschuldigingen. Ik vind dat niet zo sterk.

Je verwacht een fatsoenlijke overheid, en dan krijg je 10 jaar systemisch racisme bij de belastingdienst, en een afbraak van democratie en rechtsstaat. Je verwacht dat de verantwoordelijken verantwoordelijkheid nemen, maar die stoppen het in de doofpot, en stellen zich gewoon weer kandidaat, alsof er niets aan de hand is. Je verwacht verstandige kiezers die dit afstraffen, maar dan heb je kartelgastjes die op het crimineeltje stemmen, of op vriendjes van het crimineeltje, om Rutte er mee weg te laten komen. What's next?

Profiel  

Bericht nummer:#3829  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 7:22 pm 
lid

baedeker schreef:

Nou, die frame heeft niet heel lang stand gehouden.

Profiel  

Bericht nummer:#3830  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 7:33 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Nou, die frame heeft niet heel lang stand gehouden.

Dat is niet gezegd. Rutte doctrine hè. Dat weten we pas als iemand over 15 jaar vertrekt uit de politiek en 'uit de school klapt'.

Profiel  

Bericht nummer:#3831  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 9:22 pm 
lid

Lumiere schreef:
Het wordt nog een graadje pikanter, Max van den Berg en zijn cameravrouw Eline van 't Noordeinde horen blijkbaar bij 'onrecht TV'

En 'Onrecht TV' lunchte blijkbaar vorig jaar gezellig met FvD :hum:
Verkleinde Afbeelding

Tja de associatie lijkt mij wel duidelijk
Max houdt niet van Hiddema, die werd ook lastig gevallen heb ik gelezen, en dan kan je de 'gezelligheid' wel vergeten.

Max is Max met een probleempje en van dat probleempje maken sommige mensen dankbaar gebruik voor het eigen gewin:

Max:"Mensen drinken letterlijk duivels bier."

https://mobile.twitter.com/wappiehoekje ... 4848800772

Profiel  

Bericht nummer:#3832  BerichtGeplaatst: vr jan 07, 2022 9:24 pm 
lid

Rightnow schreef:
Machthebbers die graag nog meer macht willen... hoe gek is dat?
In deze wereld.....helemaal niet gek.

Profiel  

Bericht nummer:#3833  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 4:00 pm 
lid

Max noemt zichzelf "de fakkeldragers met Gideon"/"De Gideon Bende", Nou Lies verzin maar weer iets nieuws om deze bende goed te praten :evendenken:

Profiel  

Bericht nummer:#3834  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 6:01 pm 
lid

Nu is Gideon van Meijeren inderdaad wel een inspirerend figuur.
Hieronder te zien terwijl hij het crimineeltje bevraagt over zijn bewondering voor de WEF oligarchen.

phpBB [media]

Maar Max is duidelijk van vele markten thuis. De Extinction Rebellion bende waar D66 zo trots op is, de Jesusleeft bende, de Duvelsbende, en ga zo maar door. Ik snap best dat zo een godvruchtig iemand een oudtestamentisch begrip als de Gideonsbende leent, maar of het nou meer is dan dat? Ik betwijfel het. Het lijkt me teveel op de manier waarop Marinus van der Lubbe ooit door de nazi's geframed werd, maar dan zonder brand van de bondsdag. Maar wel grappig dat Lumiere hiermee dus toegeeft ook de rest van Max z'n verhaal te onderschrijven.
:)

Trouwens, gaat dit nog steeds over (c) de man die bij Kaag aanbelde?
Volgens mij moesten we het eerst maar eens hebben over:

(a) de man die Fortuyn vermoorde, bekend in GroenLinks kringen, en geïnspireerd door de demonisering door kartelpolitici en -media;
(b) de vele mannen die Wilders bedreigen, waardoor deze al 15 jaar niet zonder politie over straat kan, en waar je kartelpolitici nou nooit eens over hoort.

Lijkt me qua bedreiging van politici wel even relevanter dan het ge-dramaqueen over Max, omdat kartelgastjes het niet kunnen hebben dat FVD vorige week zo een mooie kick-off had in Amsterdam.
:fluiten:

Profiel  

Bericht nummer:#3835  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 6:20 pm 
lid

Grappig je begon hier zelf over Max omdat voordat hij zich radicaliseerde met het FvD gedachtengoed, hij bij een extiction rebellion demonstratie rondliep...

En nu de FvD linkjes steeds duidelijker worden:

- Fakkeldrager van FvD'er Gideon
- Zijn groepering gezellig aan de lunch bij FvD
- Gezellig op de foto met Baudet
- Dreigend met een fakkel complotleuzen van FvD bij Kaag komen roepen

Moeten we het ineens over iets anders gaan hebben? :hum: Volgens mij wel het beste bewijs dat je zelf ook wel snapt dat het FvD gestook tot dit soort intimiderende bendes van Gideon leidt :foei:

Profiel  

Bericht nummer:#3836  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 6:42 pm 
lid

Lumiere schreef:
Max noemt zichzelf "de fakkeldragers met Gideon"/"De Gideon Bende", Nou Lies verzin maar weer iets nieuws om deze bende goed te praten :evendenken:
Volgens mij heeft je link de verkeerde Gideon te pakken. Denk niet dat Max en zijn engelen die Gideon bedoelen.

Gideon (Bijbel)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gideon_(Bijbel)

Profiel  

Bericht nummer:#3837  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 6:47 pm 
lid

baedeker schreef:
Hieronder te zien terwijl hij het crimineeltje bevraagt over zijn bewondering voor de WEF oligarchen.

phpBB [media]

(....)

Mooie discussie, maar als neutrale toeschouwer vind ik dat Rutte heeft gewonnen. Een net briefje ook al heb je het boek niet gelezen, zo gaat dat in die kringen.

Profiel  

Bericht nummer:#3838  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 6:57 pm 
lid

Leuk bedacht hoor Lies, maar de 'Gideon Bende in Den Haag' refereert aan de Gideon van FvD (later in het filmpje letterlijk genoemd), maar blijf vooral gluiperig wegkijken :wink:

Profiel  

Bericht nummer:#3839  BerichtGeplaatst: za jan 08, 2022 7:11 pm 
lid

Lumiere schreef:
Leuk bedacht hoor Lies, maar de 'Gideon Bende in Den Haag' refereert aan de Gideon van FvD (later in het filmpje letterlijk genoemd), maar blijf vooral gluiperig wegkijken :wink:
Dat wil jij er graag gluiperig van maken, maar daarmee doe je Max onrecht aan:

Hij is een soort Greta Thunberg:

Christelijke coronademonstrant opgepakt na bezoek aan huis Sigrid Kaag
https://cip.nl/cip+/88976-gelovige-coro ... EwdcRAVEBU

Daarnaast is hij een fanatieke gelovige. In de vele filmpjes die hij maakt en verspreidt komt hij openlijk uit voor zijn geloof in God. Hij stelt als activist dan ook in opdracht van God te handelen.

(...)

Connectie Jezus Leeft
De gelovige Max van den Berg is herkenbaar aan de rode petten die hij altijd draagt. Het gaat overigens niet altijd om dezelfde petten. Zo zijn er ook beelden van hem terug te vinden op internet waarbij hij zich beklaagt over Nieuwsuur-verslaggever Rudy Bouma: “Hij doet alsof hij heel naïef is, maar hij werkt volgens mij gewoon voor satan.” Op deze beelden draagt Van den Berg een rode pet van Jezus Leeft, de missionaire politieke partij die in maart weer mee zal doen aan de gemeenteraadsverkiezingen.

Er is dan ook een connectie tussen Jezus Leeft en Max van den Berg, zo geeft landelijke lijsttrekker en woordvoerder van de partij Florens van der Spek aan. “Wij zijn ook tegen de coronamaatregelen en Max is een gelovige”, vertelt hij tegenover CIP.nl. “Zo is die relatie een beetje ontstaan. Max is blij dat er een christelijke partij is, die tegen het coronabeleid is. Hij wilde zich in Amsterdam verkiesbaar stellen voor onze partij, maar daar is het niet van gekomen. Wij zijn namelijk niet zo activistisch als Max. Overigens vertelt Max ook het evangelie en daar zijn wij heel positief over.”

Profiel  

Bericht nummer:#3840  BerichtGeplaatst: zo jan 09, 2022 12:32 am 
lid

Lies schreef:
baedeker schreef:
Mooie discussie, maar als neutrale toeschouwer vind ik dat Rutte heeft gewonnen. Een net briefje ook al heb je het boek niet gelezen, zo gaat dat in die kringen.

Ongetwijfeld. Het is ook maar iets wat Rutte beweert. Hij heeft waarschijnlijk ook geen actieve herinnering aan de Great Reset sessies die hij in Davos bijwoont, en geen clue welke opdrachten de ambtenaren meekrijgen die daar ingezet worden. In de wereld van neutrale Lies wint Rutte altijd. Zo gaat dat.

Als neutrale toeschouwer zie ik een volwassen man die studentikoos probeert een ander af te zeiken ('complottheorie') over een hele normale vraag, en die meteen in de eerste ronde al pontificaal op zijn snufferd gaat. Rutte probeert door lange en snel uitgesproken antwoorden nog de controle te herwinnen, maar jonkie Van Meijeren manoeuvreert hem rustig en beheerst de dodelijke hoek in van: 'liegt u nu of loog u toen?'. Komisch om te zien, wat versterkt wordt doordat Fleur Agema op de achtergrond in een deuk ligt.

Als kiezer zie ik de premier van mijn land na 6 maanden trekken in het parlement het woord nemen over een onderwerp dat hij en andere ministers duidelijk belangrijk vinden. Ik verwacht dat de parlementariërs dan heldere antwoorden krijgen, waaruit we kunnen opmaken waar het kabinet mee bezig is. In plaats daarvan krijgen we een hoogste onprofessioneel toneelstukje van leugens, puberale grapjes, spiegels en rookgordijnen. Na afloop is niemand wijzer, en is het wantrouwen alleen maar toegenomen. Misschien is dat ook wel de bedoeling. Het is een soort "fuck you" tafereel, onnodig en op routine uitgevoerd. Als je dat zo geslaagd vindt in een premier, dan ga ik me afvragen of je jezelf nog wel serieus neemt als kiezer.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3851 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]