We komen hier vandaan:
baedeker schreef:
Nee, je kunt de links liberale koe van alle kanten bekijken, maar die zal het niet leren. De klompendans rond mondkapjes, die eerst schijnveiligheid waren, toen verboden en toen verplicht werden gesteld. De wegbezuinigde IC-capaciteit, waar jarenlang voor was gewaarschuwd. Dat je voor ingrijpende maatregelen als lockdowns eerst een analyse moet doen, dat had de conducteur van tramlijn 7 je zo kunnen vertellen. Alleen in de links liberale bubble worden parlementaire verzoeken daartoe met smoezen afgewezen, waarna een jaar later blijkt dat het onderzoek al was gedaan, een ongewenst advies had opgeleverd, en in een la was gegooid. Het links liberalisme is een fuck you mentaliteit geworden, en die bestaan nooit 'voor een beetje'. Het stemvee in de kamer denkt niet zelfstandig na. Rechters kijken naar paniekgrafieken en beschermen geen grondrechten. Het zal allemaal door de plee moeten.
Je duikt dit zijstraatje in ...
Julien Sorel schreef:
Ik kan die grafiek niet beoordelen want die komt, zoals gebruikelijk, weer uit niet na te trekken bron.
Nee, de cijfers kun je zelf controleren. Waarom heeft het orakel trouwens niet zelf verantwoording afgelegd over zijn misser? Dat is wat ieder respectabel instituut zou doen, maar dat kennen ze niet in de links liberale bubbel.
En nu begin je over
vaccinaties:
Julien Sorel schreef:
Als ik op de bron zoek leidt die tot deze tweet:
https://twitter.com/rivm/status/1589608 ... d_yP1sq9Vg Dat is dan wel weer aardig.
Weer 'naar schatting', en hoever zit deze ernaast? Prutsers.
Ik wijs op #3031. De grafiek heeft, voor zover ik kan nagaan, betrekking op de Omikron-uitbraak van 2021. Daarvan kan achteraf worden geconstateerd dat die lockdown waarschijnlijk niet nodig is geweest. Het betreft echter wijsheid van de koe in de kont. Regeringen moesten besluiten nemen op basis van beperkte informatie. Men wist eenvoudig nog niet hoe besmettelijk de variant zou zijn en wat daarvan de gevolgen voor de zorg zouden zijn.
Mag ik overigens uit je stellingname op dit punt concluderen dat je de eerdere lockdowns wel terecht vond?