Het is nu di nov 20, 2018 5:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#221  BerichtGeplaatst: za jul 28, 2018 11:28 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 6383
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Hume schreef:
Enzo501 schreef:

Ach gossie toch de arme huizenkopers. :hardlachen: Je zou ze de kost moeten geven de mensen die in Zwanenburg goedkoop een huis kopen en vervolgens gaan klagen over de geluidsoverlast. :luidlachen:


Die mensen hebben gelijk want de geluidsoverlast is veel te groot!!
Het probleem ligt bij de lamlendige politici ,met een Jan Saliementaliteit,


die al decennia niets heeft gedaan om voor voldoende woningen te zorgen en voor een luchthaven in zee,
om mensen het nodige woningen en woongenot te geven.
20 jaar slapende kabinetten en ambtenaren die alleen maar leuteren over moslims en aanslagen.
We hebben in Nederland politici nodig die hun nek uitsteken en voor de toekomst gaan en
geen papegaaien die bij de waan van de dag en de media leven.
Als je in het verlengde van start- en landingsbanen woont weet je dat overlast mag verwachten (zie Google maps). De enige optie is verder weg wonen van je werk


Half Nederland is een start en landingsbaan.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#222  BerichtGeplaatst: za jul 28, 2018 11:59 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 14095
Berichten: Intopic
Hume schreef:
Biertje schreef:
Hume schreef:


Die mensen hebben gelijk want de geluidsoverlast is veel te groot!!
Het probleem ligt bij de lamlendige politici ,met een Jan Saliementaliteit,


die al decennia niets heeft gedaan om voor voldoende woningen te zorgen en voor een luchthaven in zee,
om mensen het nodige woningen en woongenot te geven.
20 jaar slapende kabinetten en ambtenaren die alleen maar leuteren over moslims en aanslagen.
We hebben in Nederland politici nodig die hun nek uitsteken en voor de toekomst gaan en
geen papegaaien die bij de waan van de dag en de media leven.
Als je in het verlengde van start- en landingsbanen woont weet je dat overlast mag verwachten (zie Google maps). De enige optie is verder weg wonen van je werk


Half Nederland is een start en landingsbaan.
Mensen hoeven niet in de Randstad te wonen. Ik voorzie trouwens dat als die grote steden weer leeglopen want dicht bij je werk wonen en gebruik kunnen maken van de voorzieningen van een stad is leuk, maar drukte en lawaai zullen er voor zorgen dat mensen vertrekken. Niet dezelfde maar diegene die met pensioen is.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#223  BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2018 6:46 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 6383
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Hume schreef:
Biertje schreef:
Als je in het verlengde van start- en landingsbanen woont weet je dat overlast mag verwachten (zie Google maps). De enige optie is verder weg wonen van je werk


Half Nederland is een start en landingsbaan.
Mensen hoeven niet in de Randstad te wonen. Ik voorzie trouwens dat als die grote steden weer leeglopen want dicht bij je werk wonen en gebruik kunnen maken van de voorzieningen van een stad is leuk, maar drukte en lawaai zullen er voor zorgen dat mensen vertrekken. Niet dezelfde maar diegene die met pensioen is.


Eindhoven heeft ook een luchthaven en Leliestad binnenkort ook.
Waar kunnen mensen dan wonen zonder landing en startbanen?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#224  BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2018 7:22 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 14095
Berichten: Intopic
Hume schreef:
Biertje schreef:
Hume schreef:


Half Nederland is een start en landingsbaan.
Mensen hoeven niet in de Randstad te wonen. Ik voorzie trouwens dat als die grote steden weer leeglopen want dicht bij je werk wonen en gebruik kunnen maken van de voorzieningen van een stad is leuk, maar drukte en lawaai zullen er voor zorgen dat mensen vertrekken. Niet dezelfde maar diegene die met pensioen is.


Eindhoven heeft ook een luchthaven en Leliestad binnenkort ook.
Waar kunnen mensen dan wonen zonder landing en startbanen?
Voor zo'n klein landje kan dat niet . Maar het scheelt of je in een gebiedt woont waar het vliegtuig dat naar Schiphol gaat nog een hoogte heeft van 25.000 foot (Groningen bijvoorbeeld) dan bijvoorbeeld Alkmaar waar het toestel een hoogte heeft van 2500 foot


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#225  BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2018 7:47 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Hume schreef:
Biertje schreef:
Mensen hoeven niet in de Randstad te wonen. Ik voorzie trouwens dat als die grote steden weer leeglopen want dicht bij je werk wonen en gebruik kunnen maken van de voorzieningen van een stad is leuk, maar drukte en lawaai zullen er voor zorgen dat mensen vertrekken. Niet dezelfde maar diegene die met pensioen is.


Eindhoven heeft ook een luchthaven en Leliestad binnenkort ook.
Waar kunnen mensen dan wonen zonder landing en startbanen?
Voor zo'n klein landje kan dat niet . Maar het scheelt of je in een gebiedt woont waar het vliegtuig dat naar Schiphol gaat nog een hoogte heeft van 25.000 foot (Groningen bijvoorbeeld) dan bijvoorbeeld Alkmaar waar het toestel een hoogte heeft van 2500 foot


Heel oost- en midden Nederland worden laagvlieggebied om Lelystad aan te kunnen vliegen en te verlaten, zodat het (nog verder uit te breiden) verkeer van Schiphol niet te verstoren.

Rustgebieden zijn nodig, zeker voor de mensen die de godsganse dag in het lawaai zitten, niet alleen van vliegverkeer, maar helemaal, knetterende uitlaten, brullende motoren en overlastgevende industrieterreinen.
Spreiden van volk over het nog weinige rustige land klinkt dan mooi, maar als je de industrie niet mee spreidt (en dus het lawaai) schiet je er niet veel mee op. Tenzij je alleen ouderen wilt spreiden naar de rustige gebieden, maar daar ontbreken dan juist weer de voorzieningen. Dorpen zonder winkel, ziekenhuis op doodsafstand. Openbaar vervoer in je dromen. En echt, er zijn heel veel ouderen die geen auto hebben.

Er is iets fout gegaan de laatste decennia bij de indrichting van het land, het gevoerde beleid. We komen nu diep in de shit. En in plaats van de problmen oplossen -en daarbij zelfs de tijd voor ons laten werken waar het om het straks uitsterven van de ouderen van de geboortegolf- willen we wat afsterft alleen maar dubbel vervangen, omdat dat goed is voor de markt. Wiens markt?

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#226  BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2018 9:27 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 6383
Berichten: Intopic
Biertje schreef:
Hume schreef:
Biertje schreef:
Mensen hoeven niet in de Randstad te wonen. Ik voorzie trouwens dat als die grote steden weer leeglopen want dicht bij je werk wonen en gebruik kunnen maken van de voorzieningen van een stad is leuk, maar drukte en lawaai zullen er voor zorgen dat mensen vertrekken. Niet dezelfde maar diegene die met pensioen is.


Eindhoven heeft ook een luchthaven en Leliestad binnenkort ook.
Waar kunnen mensen dan wonen zonder landing en startbanen?
Voor zo'n klein landje kan dat niet . Maar het scheelt of je in een gebiedt woont waar het vliegtuig dat naar Schiphol gaat nog een hoogte heeft van 25.000 foot (Groningen bijvoorbeeld) dan bijvoorbeeld Alkmaar waar het toestel een hoogte heeft van 2500 foot


Dus we moeten allemaal naar Groningen en dan van het gas af?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#227  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 7:51 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:26 pm
Berichten: 3391
Berichten: Intopic
Zwarte Maandag op Schiphol: vandaag drukste dag van het jaar
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/228845/Z ... n-het-jaar

Even lak aan het milieu en later wijzen we vrolijk naar andere vervuilers.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#228  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 8:15 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo feb 02, 2014 4:10 pm
Berichten: 6383
Berichten: Intopic
Lies schreef:
Zwarte Maandag op Schiphol: vandaag drukste dag van het jaar
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/228845/Z ... n-het-jaar

Even lak aan het milieu en later wijzen we vrolijk naar andere vervuilers.


Uitgangspunt zou moeten zijn:" de vervuiler betaalt" ,
niet alleen van het gas af , ook bij het vliegen ,ook het rijden van de auto wordt belast en niet het bezit,
plastic verpakking extra belasten ,de bioindustrie extra belasten enz.


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#229  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 9:04 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
Vliegen onder de 1000 kilometer verbieden, zorgen voor goede alternatieven, tenzij het echt niet anders kan.
Iedereen een x aantal airmiles geven voor langere afstanden en daarna stopt het vliegen. Persoonlijke airmiles, niet verhandelbaar, anders schiet het nog niet op. Zo krijgt wel iedereen de kans te genieten met een relatief beperkt vliegvoetafdruk.

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#230  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 9:23 am 
Online
lid

Geregistreerd: za mei 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 17688
Berichten: Intopic
Raya schreef:
Vliegen onder de 1000 kilometer verbieden, zorgen voor goede alternatieven, tenzij het echt niet anders kan.
Iedereen een x aantal airmiles geven voor langere afstanden en daarna stopt het vliegen. Persoonlijke airmiles, niet verhandelbaar, anders schiet het nog niet op. Zo krijgt wel iedereen de kans te genieten met een relatief beperkt vliegvoetafdruk.

Maar als we kort vluchten gaan verbieden moeten mensen auto's kopen. Bovendien vlieg ik meerdere malen per jaar naar NL om mijn lieve moedertje op te zoeken, dat wil je haar toch niet ontnemen? :holy:


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#231  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 9:38 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
Enzo501 schreef:
Raya schreef:
Vliegen onder de 1000 kilometer verbieden, zorgen voor goede alternatieven, tenzij het echt niet anders kan.
Iedereen een x aantal airmiles geven voor langere afstanden en daarna stopt het vliegen. Persoonlijke airmiles, niet verhandelbaar, anders schiet het nog niet op. Zo krijgt wel iedereen de kans te genieten met een relatief beperkt vliegvoetafdruk.

Maar als we kort vluchten gaan verbieden moeten mensen auto's kopen. Bovendien vlieg ik meerdere malen per jaar naar NL om mijn lieve moedertje op te zoeken, dat wil je haar toch niet ontnemen? :holy:


Ver weg wonen is een keuze.
Je kunt ook met de trein. Heeft ook zijn charmes. Zie je ook nog eens wat van het landschap zonder op ander verkeer te moeten letten.

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#232  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 11:16 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:02 pm
Berichten: 8543
Berichten: Intopic
Raya schreef:
Enzo501 schreef:
Raya schreef:
Vliegen onder de 1000 kilometer verbieden, zorgen voor goede alternatieven, tenzij het echt niet anders kan.
Iedereen een x aantal airmiles geven voor langere afstanden en daarna stopt het vliegen. Persoonlijke airmiles, niet verhandelbaar, anders schiet het nog niet op. Zo krijgt wel iedereen de kans te genieten met een relatief beperkt vliegvoetafdruk.

Maar als we kort vluchten gaan verbieden moeten mensen auto's kopen. Bovendien vlieg ik meerdere malen per jaar naar NL om mijn lieve moedertje op te zoeken, dat wil je haar toch niet ontnemen? :holy:


Ver weg wonen is een keuze.
Je kunt ook met de trein. Heeft ook zijn charmes. Zie je ook nog eens wat van het landschap zonder op ander verkeer te moeten letten.



Wie wil er nu 18 uur in een trein zitten, overstappen, wachttijden, slepen met baggage, als je met een vliegtuig in drie uurtjes bent waar je wezen wil ?

Ik blijf het zeggen: Oost-NL ontsluiten door een vliegveld in Lelystad, minder drukte in het overbevolkte westen en twee kerncentrales in NL in plaats van vieze kolencentrales en onrendabele windmolens zet meer zoden aan de dijk.

Ik word een beetje opstandig van mensen die mij willen dwingen tot onbenullige keuzen....


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#233  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 11:17 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 04, 2012 9:26 pm
Berichten: 3391
Berichten: Intopic
Hume schreef:
Lies schreef:
Zwarte Maandag op Schiphol: vandaag drukste dag van het jaar
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/228845/Z ... n-het-jaar

Even lak aan het milieu en later wijzen we vrolijk naar andere vervuilers.


Uitgangspunt zou moeten zijn:" de vervuiler betaalt" ,
niet alleen van het gas af , ook bij het vliegen ,ook het rijden van de auto wordt belast en niet het bezit,
plastic verpakking extra belasten ,de bioindustrie extra belasten enz.
En daarmee redt Nederland het klimaat, terwijl de rest op deze aardbol zich als idioten blijven gedragen? Want daar hebben ze recht op?

IJsbeer doodgeschoten na verwonden Duitse man op Spitsbergen
https://www.nu.nl/dieren/5388407/ijsbee ... ergen.html

Nach Eisbär-Angriff: Debatte über Arktis-Reisen
https://www.ndr.de/nachrichten/hamburg/ ... er722.html

"Wo Eisbären die Wildnis regieren", heißt es auf der Webseite, "bestimmt die Natur den Verlauf ereignisreicher Tage".


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#234  BerichtGeplaatst: ma jul 30, 2018 1:59 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
HvR schreef:
Raya schreef:
Enzo501 schreef:

Maar als we kort vluchten gaan verbieden moeten mensen auto's kopen. Bovendien vlieg ik meerdere malen per jaar naar NL om mijn lieve moedertje op te zoeken, dat wil je haar toch niet ontnemen? :holy:


Ver weg wonen is een keuze.
Je kunt ook met de trein. Heeft ook zijn charmes. Zie je ook nog eens wat van het landschap zonder op ander verkeer te moeten letten.



Wie wil er nu 18 uur in een trein zitten, overstappen, wachttijden, slepen met baggage, als je met een vliegtuig in drie uurtjes bent waar je wezen wil ?

Ik blijf het zeggen: Oost-NL ontsluiten door een vliegveld in Lelystad, minder drukte in het overbevolkte westen en twee kerncentrales in NL in plaats van vieze kolencentrales en onrendabele windmolens zet meer zoden aan de dijk.

Ik word een beetje opstandig van mensen die mij willen dwingen tot onbenullige keuzen....


Met een sneltrein die 200 km per uur gaat, heb je in een uurtje of vijf a zes 1000 km overbrugd.
Wellicht ook weer werk voor kruiers en bagageafhandelingsysteem. Het is allemaal te doen.

Niet alleen veroorzaakt vliegverkeer veel vervuiling, het veroorzaakt ook veel overlast, slapeloosheid en ziekten. Een steeds groter deel van Nederland krijgt te maken met de nadelen. En daar mogen dan best wel grenzen aan worden gesteld. Ik pleit niet voor geheel afschaffen van vliegverkeer, maar ik vind het niet nodig dat mijn kinderen dag en nacht in het lawaai en de vuiligheid van het vliegverkeer moeten leven, omdat enerzijds er mensen zijn die onbeperkt willen kunnen vliegen, en anderzijds er lieden zijn die onbeperkt hun zakken willen vullen door onbeperkt vliegverkeer, veroorzaken van vervuiling en overlast.

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#235  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 7:59 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 14095
Berichten: Intopic
Cora van Nieuwenhuizen lijkt een pas op de plaats te maken: Bewoners krijgen inspraak en Schiphol gaat voorlopig op slot

De Omgevingsraad Schiphol (ORS), waarin luchtvaart, gemeenten en bewoners overleg voeren, lanceert dan gericht onderzoek onder verschillende doelgroepen op en rond Schiphol. „Het is onderdeel van een brede maatschappelijke raadpleging over de groei van de luchtvaart in Nederland, die de minister heeft gelast en ook vanuit Den Haag coördineert”, zegt ORS-secretaris Johan Weggeman.

Morgen gaat het plan van aanpak van de raad per brief naar de minister. „Voor de kerst geven we haar advies. Burgers in Nederland krijgen massaal inspraak. We vragen niet alleen naar de overlast van vliegtuigen, maar ook naar meningen over alle aspecten van de luchtvaart”, aldus Weggeman.

Delegatieleider Kees van Ojik van bewonersorganisaties in de ORS, eist dat de luchthaven tot 2023 ’op slot’ gaat. „Eerst moeten veiligheid, techniek en logistiek 100% op orde zijn”, meent Van Ojik. Ook de nieuwe terminal en stationsuitbreiding moeten volgens hem eerst klaar zijn. „Schiphol is een bouwput, waar reizigers last van hebben. Het Nederlandse luchtruim moet opnieuw ingedeeld zijn. Dat is niet voor 2023. Tot dan is groei onmogelijk.”

Hooguit 30.000 starts en landingen erbij
Het aantal extra vluchten tot 2030 op Schiphol is volgens Van Ojik mede afhankelijk van de milieueffectrapportage. „Uit die nieuwste cijfers blijkt dat er in de Haarlemmermeer hooguit 30.000 starts en landingen bij kunnen komen.”

De luchtvaart wil dat Schiphol tussen 2020 en 2030 kan doorgroeien naar 650.000 starts en landingen, maar gemeenten willen ook 100.000 huizen bouwen. Onder andere Aalsmeer wil dat Schiphol bewoners die overmatig last hebben van het lawaai, desgewenst uitkoopt. Schiphol bevestigt met de gemeente Aalsmeer in gesprek te zijn over hinderbeperking. De luchthaven kocht niet eerder bewoners uit. Daarmee lijkt Schiphol onder leiding van de nieuwe topman Dick Benschop ineens een andere koers te varen.

„We zijn ons bewust dat in een aantal gebieden mensen meer geluidsoverlast ervaren, bijvoorbeeld door een toenemend gebruik van de Aalsmeerbaan. Wij proberen maatwerk te leveren”, aldus een woordvoerder. Het is nog onduidelijk waar het geld vandaan moet komen. Tot nu toe kunnen ernstig gedupeerden zich melden bij de Stichting Leefomgeving Schiphol. „Er moet wel geld bij voor een uitkoopregeling. Onze pot is bijna leeg”, zegt bestuurder Ad Rutten.

Draagvlak tanende
Amstelveen en Haarlemmermeer zijn nog niet met Schiphol in onderhandeling over zo’n regeling. „Wel merken we dat het draagvlak voor de luchthaven tanende is, zelfs in onze ’blauwe’ stad waar KLM een grote werkgever is”, stelt Amstelveens wethouder Herbert Raat. „Er moeten harde maatregelen komen voor genoegdoening. Dick Benschop gaat nu actief de boer op in de omgeving. Dat is positief, want anders komt er geen draagvlak voor groei”, zegt Raat.

KLM investeerde honderden miljoenen in een stille vloot en ziet daar nog niets van terug. „Wij gaat er vanuit dat Schiphol zich conform de afspraken na 2020 verder kan ontwikkelen. KLM wil in de ORS constructief afspraken maken over selectieve groei”, aldus een zegsvrouw. „Laten we wachten op de feiten. Nu om uitstel tot 2023 roepen is een losse flodder”, vindt Frank Allard van luchtvaartkoepel Barin. Volgens Weggeman staat zorgvuldigheid voorop. „We gaan eerst dat mer-rapport dubbelchecken. Daarna gaan we onderhandelen.”


https://www.telegraaf.nl/nieuws/2550477 ... a-vluchten


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#236  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 9:28 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
Tot na de verkiezingen volgend jaar....

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#237  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 9:45 am 
Online
lid

Geregistreerd: za mei 05, 2012 9:28 pm
Berichten: 17688
Berichten: Intopic
Waarom willen ze daar in de buurt er nog 100.000 huizen bijbouwen?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#238  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 10:17 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 14095
Berichten: Intopic
Enzo501 schreef:
Waarom willen ze daar in de buurt er nog 100.000 huizen bijbouwen?
Wellicht omdat mensen dichter bij hun werk willen wonen, mobiliteit steeds duurder wordt?


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#239  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 11:08 am 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 09, 2012 4:18 pm
Berichten: 46974
Berichten: Intopic
En wegen steeds meer verstopt raken. En men nog steeds niet beseft dat werk en wonen niet zo ver van elkaar gescheiden moeten worden.

_________________
Wie niet verder kijkt dan de gebaande paden, mist veel mogelijkheden en oplossingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Bericht nummer:#240  BerichtGeplaatst: do sep 13, 2018 12:03 pm 
Offline
lid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo mei 08, 2013 5:21 pm
Berichten: 14095
Berichten: Intopic
Raya schreef:
En wegen steeds meer verstopt raken. En men nog steeds niet beseft dat werk en wonen niet zo ver van elkaar gescheiden moeten worden.
En je met nieuwe wegen het probleem niet aanpakt. Het blijft gek te noemen dat we de de kosten van een kaartje in de trein al beprijzen naar gelang de drukte, wie het vliegtuig pak merkt ook dat bij weinig aanbod en veel vraag de prijzen omhoog gaan maar bij het auto en vrachtautoverkeer doen we niets. Dan blijf ik het gek vinden dat nieuwe snelwegen - door de overheid en niet privaat en dus tol - gaan aanleggen om een 5 uur file te bestrijden. We kunnen niet allemaal 9 to 5 werken. Dus ook werkgever mag je best aanspreken op dit probleem en vragen om een oplossing.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 253 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exabot [Bot], Google [Bot], Marcel en 38 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling