Het is nu do jan 21, 2021 2:03 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6369 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319  Volgende
Auteur Bericht
Bericht nummer:#6341  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 11:41 am 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
Gelukkig heeft Trump de verkiezingen ruim gewonnen, dus mag hij nog 4 jaar zijn geweldige beleid voortzetten. :buigen: :bidden:
De graancirkel gekkie die de liegende en censurerende Tech & Media napraatte dat de laptop niks was staat nu wel behoorlijk in z'n hemd.
De enige die hier voor gek staat ben jij straks als na wekenlange 'bombshell onthullingen', tientallen kansloos verloren rechtzaken, 'wat is dit?!' geneuzel, ononderbouwde kolder over electoral votes in meerdere door Biden gewonnen staten die naar Trump zouden gaan en SCOTUS die de verkiezingsuitslagen wel even zou omdraaien Biden gewoon president is. Je hebt je in dit draadje voorgoed compleet ongeloofwaardig gemaakt, er is echt niemand meer die denkt dat jij hier ook maar een kruimel zinnige teksten weet te produceren. Geef het op kerel.

'voor gek staan'

:lol:

We hebben het nu over jou Bruinzo. Over de meppende antifa die je zo leutig vindt. Over de liegende en censurerende Tech & Media die je al maanden napraat. Over dat je meteen al stond te blèren dat de bewijzen voor Biden's corruptie in China een hoax waren. En nu de Chinese staatsTV zelf zegt dat het waar is, sta je voor aap. Ik kan er niet meer van maken. Maar wie weet kun je nog wel kaartjes krijgen voor de Chinese staatsTV. Daar vinden ze het ook allemaal reuze grappig ... vooral ook die aapjes die voor Biden stonden te juichen.

Profiel  

Bericht nummer:#6342  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 11:48 am 
lid

Ja, laten we het vooral over mij hebben. :lol:
Want je wekenlange kansloze bijdragen over je oranje idool, wiens leugens, stompzinnige getuigenverklaringen en ononderbouwde en tientallen verloren rechtzaken, die je als een ware fanboy heb zitten verdedigen zijn geeindigd in een statement van 1 regel van SCOTUS die ook niet in de kneuterige pogingen van Trump om de verkiezingen te stelen meegaat. Heel verrassend trouwens.
Nee laten we het daar maar niet over hebben. :lol:

Profiel  

Bericht nummer:#6343  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 11:57 am 
lid

Enzo501 schreef:
Ja, laten we het vooral over mij hebben.
Want je wekenlange kansloze bijdragen over je oranje idool, wiens leugens, stompzinnige getuigenverklaringen en ononderbouwde en tientallen verloren rechtzaken, die je als een ware fanboy heb zitten verdedigen zijn geeindigd in een statement van 1 regel van SCOTUS die ook niet in de kneuterige pogingen van Trump om de verkiezingen te stelen meegaat. Heel verrassend trouwens.
Nee laten we het daar maar niet over hebben.

:gaap:

Weer de zoveelste reactie: < aandacht afleiden > < dik lachen >.

Er zijn tal van relevante ontwikkelingen, maar Bruinzo komt hier alleen maar om te trollen.
:praattegendehand:

Profiel  

Bericht nummer:#6344  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 1:52 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
De graancirkel gekkie die de liegende en censurerende Tech & Media napraatte dat de laptop niks was staat nu wel behoorlijk in z'n hemd.
De enige die hier voor gek staat ben jij straks als na wekenlange 'bombshell onthullingen', tientallen kansloos verloren rechtzaken, 'wat is dit?!' geneuzel, ononderbouwde kolder over electoral votes in meerdere door Biden gewonnen staten die naar Trump zouden gaan en SCOTUS die de verkiezingsuitslagen wel even zou omdraaien Biden gewoon president is. Je hebt je in dit draadje voorgoed compleet ongeloofwaardig gemaakt, er is echt niemand meer die denkt dat jij hier ook maar een kruimel zinnige teksten weet te produceren. Geef het op kerel.

'voor gek staan'

We hebben het nu over jou Bruinzo. Over de meppende antifa die je zo leutig vindt. Over de liegende en censurerende Tech & Media die je al maanden napraat. Over dat je meteen al stond te blèren dat de bewijzen voor Biden's corruptie in China een hoax waren. En nu de Chinese staatsTV zelf zegt dat het waar is, sta je voor aap. Ik kan er niet meer van maken. Maar wie weet kun je nog wel kaartjes krijgen voor de Chinese staatsTV. Daar vinden ze het ook allemaal reuze grappig ... vooral ook die aapjes die voor Biden stonden te juichen.

De Arabieren vrezen Bidden
Trump was niet een belangrijke steunpilaar voor orthodoxe christen en joden .
Hij was ook de belangrijkste bondgenoot van de financiers van de moslimfundamentalisten en terroristen.
De salafistische Arabieren zijn zeker niet blij met het vertrek van jouw idool Trump.

Volgens Midden-Oostendeskundige Paul Aarts blijft het altijd speculeren wanneer het aankomt op de interne werking van de familie-Saud, maar wellicht heeft het te maken met het aanstaande presidentschap van Joe Biden. "Hierover zal een zekere nervositeit bestaan bij Mohammed bin Salman en zijn vader, de koning," vertelt Aarts.

In de afgelopen jaren hoefde de kroonprins zich niet veel te bekommeren om de Amerikaanse president: Donald Trump stelde zich erg hartelijk op tegenover het Saudische regime. Zelfs na de moord op de journalist Jamal Khashoggi, vermoedelijk uitgevoerd op het bevel van de kroonprins, liet Trump MBS niet vallen.

In tegenstelling tot Trump belooft Biden een kritischer president te zijn. "Biden heeft in het verleden harde uitspraken gedaan over het land, en in een verkiezingsdebat tegen Donald Trump zelfs gedreigd Saudi-Arabië 'tot de paria te maken die het is'", zegt Aarts. Bovendien kan Biden het veel beter vinden met de afgezette Bin Nayef dan met de jonge MBS. Volgens Aarts was Bin Nayef sinds de aanslagen van 11 september 2001 een ideale bondgenoot in de Amerikaanse 'war on terror' en geliefd binnen de regering-Obama, waar Biden destijds de rol van vice-president vervulde. Reden genoeg voor MBS om het net rondom Bin Nayef verder te sluiten.

https://krant.trouw.nl/titles/trouw/832 ... 61548/12/1

Profiel  

Bericht nummer:#6345  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:25 pm 
lid

Biden probleem #1: Hoe de Amerikaanse oligarchen die hun economie uitverkochten aan China weer terug te brengen in het centrum van de macht.

Hier informatieve beelden van de Chinese TV over hoe men zich daar verheugt op de terugkeer naar de tijd van Obama en eerder. 'We have people at the top' ... 'At the top of America's core inner circle of power and influence' ... 'We have our old friends'. 'Trump has been saying that Biden's son has some sort of global foundation' ... 'Who helped him [Biden's son] build that foundation?' ... 'Got it?' ... 'There are a lot of deals in all these'. Gelach vanuit het publiek.

Hume schreef:
baedeker schreef:
'voor gek staan'

De Arabieren vrezen Bidden
Trump was niet een belangrijke steunpilaar voor orthodoxe christen en joden .
Hij was ook de belangrijkste bondgenoot van de financiers van de moslimfundamentalisten en terroristen.
De salafistische Arabieren zijn zeker niet blij met het vertrek van jouw idool Trump.
https://krant.trouw.nl/titles/trouw/832 ... 61548/12/1

Daarmee komen we bij:

Biden probleem #2: Hoe de moordenaar-ayatollahs weer rijk te maken zodat ze de regio weer kunnen terroriseren en atoomwapens ontwikkelen.

Obama was een zwakke president die de ayatollahs de hegemonie wilde geven in het Midden Oosten, en hen rijk maakte met een Iran deal waarvan de opbrengsten subiet werden ingezet om de regio in vuur en vlam te zetten. Zijn SoS was Kerry die in 2016 beweerde dat een vrede zonder de Palestijnen absoluut onmogelijk was. Geen wonder dat Israel en veel Arabische staten in die tijd de VS wantrouwden. Trump daarentegen deelde zo nu en dan een tik uit (bijvoorbeeld stop Iran deal en opruiming Soleimani), moedigde zonder oorlogen te starten zijn bongenoten aan om de rug recht te houden, en zorgde voor vredesverdragen tussen Israel en Soedan, de VAE en Bahrain. Biden? Het zou me niks verbazen als Hunter inmiddels met een nieuwe laptop richting Teheran reist om voor de Big Guy te cashen op de draai die deze wil maken.

Profiel  

Bericht nummer:#6346  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:33 pm 
lid

Ik zou me echt enorme zorgen gaan maken als Biden daadwerkelijk de verkiezingen gewonnen had.

Profiel  

Bericht nummer:#6347  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:36 pm 
lid

Enzo501 schreef:
Ik zou me echt enorme zorgen gaan maken als Biden daadwerkelijk de verkiezingen gewonnen had.

* * * trol alert * * *

Profiel  

Bericht nummer:#6348  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:36 pm 
lid

Enzo501 schreef:
:hardlachen: :hardlachen:

Inderdaad ,sommige mensen zijn ziende blind

Profiel  

Bericht nummer:#6349  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:39 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

* * * trol alert * * *

:hum:
Ik haal mijn informatie van OAN, Newsmax en Zerohedge (Foxnews heb ik afgezworen), dat zijn de Real News media en die geven aan dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen, en schrijven allerlei nare dingen over die andere kandidaat. Ook de president, die zeer succesvol is geweest, nooit op een leugen, manipulatie van feiten of onzin verkopen is betrapt heeft ook gezegd dat hij ruim gewonnen heeft. Ik heb geen reden dus daaraan te twijfelen. het is een hele opluchting dat we die hele Biden met al zijn strapatsen gewoon kunnen negeren. :ok:

Profiel  

Bericht nummer:#6350  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:43 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

* * * trol alert * * *

Ik haal mijn informatie van OAN, Newsmax en Zerohedge (Foxnews heb ik afgezworen), dat zijn de Real News media en die geven aan dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen, en schrijven allerlei nare dingen over die andere kandidaat. Ook de president, die zeer succesvol is geweest, nooit op een leugen, manipulatie van feiten of onzin verkopen is betrapt heeft ook gezegd dat hij ruim gewonnen heeft. Ik heb geen reden dus daaraan te twijfelen. het is een hele opluchting dat we die hele Biden met al zijn strapatsen gewoon kunnen negeren. :ok:

* * * trol alert * * *

Profiel  

Bericht nummer:#6351  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 3:47 pm 
lid

baedeker schreef:
Enzo501 schreef:
baedeker schreef:

* * * trol alert * * *

* * * trol alert * * *

Diskwalificeer je jezelf nu niet een beetje nu ik simpelweg een samenvatting geef van al jouw bijdragen in dit draadje de afgelopen weken? :evendenken:

Profiel  

Bericht nummer:#6352  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 9:10 pm 
lid

Enzo501 schreef:
baedeker schreef:
Enzo501 schreef:

* * * trol alert * * *

Diskwalificeer je jezelf nu niet een beetje nu ik simpelweg een samenvatting geef van al jouw bijdragen in dit draadje de afgelopen weken? :evendenken:

* * * trol alert * * *

Profiel  

Bericht nummer:#6353  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 9:56 pm 
lid

Bij gebrek aan argumenten komt beadeker niet verder.

Profiel  

Bericht nummer:#6354  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 10:05 pm 
lid

Trump heeft verloren.

Profiel  

Bericht nummer:#6355  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 11:14 pm 
lid

:smile: één zin, twee regels. De uitspraak van het Supreme Court in de Pennsyllvania-"zaak"... het is niet eens terugverwezen, het is unaniem afgewezen.

Tot nu toe heeft Trump's "dominantie" van het SC hem nog niks opgeleverd...

Afbeelding
imgbb

The suit, filed on behalf of Mike Kelly, a Republican congressman from Pennsylvania, took issue with a 2019 state law that adopted no-excuse absentee voting, and argued that the expansion of mail-in voting was illegal.

Several courts, including the Pennsylvania supreme court, had already denied the request, noting that Kelly waited until after the 2020 election to file his suit when the law was in place well before the election.

The case is the first piece of 2020 election litigation to reach the US supreme court, which has a 6-3 conservative majority including three Trump appointees. But the decision is not a surprise. As is customary with emergency requests, the supreme court did not offer an explanation for its decision. There were no noted dissents.

Pennsylvania was one of the pivotal states in the election, with Biden, a Democrat, defeating Trump after the Republican president won the state in 2016. State officials had already certified the election results.

(Guardian)

Profiel  

Bericht nummer:#6356  BerichtGeplaatst: wo dec 09, 2020 11:30 pm 
lid

Onze Grote VS Expert krijgt in de linkse kranten natuurlijk maar een deel van het nieuws.
Ik help m even met het volledige overzicht van vandaag door Rabobank, met in rood datgene wat over de door O.G.V.E. aangehaalde uitspraak gaat:

A Texas-sized mess may have just appeared but if you check the news you will not see much reference to it.

Yesterday, the Arizona supreme court refused to hear a Trump appeal, and the Nevada supreme court looks to be leaning against a similar case too. Those moves towards ‘game over’ for Trump got covered. The US Supreme Court heard the reply from Pennsylvania in the case over the constitutionality of voting by mail there, which basically did not deny the complaint but said “You really don’t want to open this constitutional can of worms”; and the Court then denied the call for emergency injunctive relief against certifying its election results. That ‘game over’ got covered too.

What did not get covered is that Texas filed a case with the Supreme Court against Georgia, Michigan, Pennsylvania, and Wisconsin calling for the election results to be overturned in those states, and for the constitutional remedy of returning the selection of electors to state legislatures, claiming:

Non-legislative actors’ purported amendments to States’ duly enacted election laws, in violation of the Electors Clause’s vesting State legislatures with plenary authority regarding the appointment of presidential electors.
Intrastate differences in the treatment of voters, with more favorable allotted to voters -whether lawful or unlawful– in areas administered by local government under Democrat control and with populations with higher ratios of Democrat voters than other areas of Defendant States.
The appearance of voting irregularities in the Defendant States that would be consistent with the unconstitutional relaxation of ballot-integrity protections in those States’ election laws.

As one election law expert put it, the US constitution is effectively a contract between the 50 states, including how their president is elected, and Texas is claiming other parties broke parts of that contract. Texas is apparently now supported by Alabama, Arkansas, Florida, Kentucky, Louisiana, Mississippi, Missouri, South Carolina, South Dakota, and Tennessee. Talk about a divided country. Perhaps not a surprise, the Supreme Court took the Texas case in expedited fashion, and has called for a response by 3PM Thursday.

Yes, it *is* a huge can of worms it is opening if it acts. Yet it is also a can of worms if it doesn’t act when Texas and other states claim:

“Our Country stands at an important crossroads. Either the Constitution matters and must be followed, even when some officials consider it inconvenient or out of date, or it is simply a piece of parchment on display at the National Archives. We ask the Court to choose the former.”

In short, this *might* be the most significant Supreme Court case since 2000, which notoriously decided the presidential election in Florida.

Of course, it does *not* mean the Court will rule for Texas – but them taking the case, rapidly, and calling for a response suggests they are taking it seriously. That is something the Twitterati were saying was inconceivable 24 hours ago. It could also explain why the Court denied emergency injunctive relief in Pennsylvania without dismissing the case: because the claim can be rolled into this larger one. We will soon get to hear what the Court has to say on the matter.

En inmiddels hebben Alabama, Nebraska, Arkansas, North Dakota, Florida, Oklahoma, Indiana, South Carolina, Kansas, South Dakota, Louisiana, Mississippi, Utah,West Virginia, Tennessee en Montana zich gevoegd in de zaak van Texas bij SCOTUS.
Don't mess with Texas, zeggen de Amerikanen.
Spannond.
:)

Profiel  

Bericht nummer:#6357  BerichtGeplaatst: do dec 10, 2020 11:02 pm 
lid

En vandaag vrede tussen Israel en Marokko.
:ok:

Dat doet die Trump toch maar weer goed.

Profiel  

Bericht nummer:#6358  BerichtGeplaatst: vr dec 11, 2020 7:19 am 
lid

Trump is inderdaad ontzettend goed in vrede stichten tussen landen die niet met elkaar hebben gevochten :ok:

Poetin komt bij een waarzegger en vraagt: "Wanneer zal ik sterven?" waarop de waarzegger zegt: "op een Europese feestdag". Poetin schrikt en vraagt: "Op welke feestdag?" Waarop de waarzegger antwoordde: "Maakt niet uit, wanneer u sterft is het een Europese feestdag"

Profiel  

Bericht nummer:#6359  BerichtGeplaatst: vr dec 11, 2020 7:59 am 
lid

Trump heeft Marokko omgekocht met een stuk land dat niet van Trump is, maar waarin in Marokko om gevochten wordt. Dat wil zeggen, militaire steun. En als Biden dat na moet komen, krijgt Biden de schuld dat hij oorlog gaat voeren, een oorlog toegezegd en veroorzaakt door... Trump!

Profiel  

Bericht nummer:#6360  BerichtGeplaatst: vr dec 11, 2020 12:44 pm 
lid

Ja de ironie..

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de geestesgesteldheid van kutmarrokaantjes in de metro, tegenover hun gekeppelde medepassagiers ! één Nederlands probleem uit de wereld ? dankzij de gezamenlijke inspanningen van Netanyahu en Pompeo ?

En ik ben uiteraard óók benieuwd, of de mening van de Israel-fans ten opzichte van onze nieuwe Arabische bondgenoten een beetje op gaat schuiven :gniffel: kromzwaarden naar ploegscharen :holy:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6369 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]